99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2165

6

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 19:53

Lista ocen

30 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca interpretuje prawo konsumenckie zamiast go przestrzegać. Nie przyjmuje zwrotu bo pudełko zostało otwarte i wypakowane etui. Twierdzi, że depilator laserowy jest towarem higienicznym i nie podlega zwrotowi. Towar higieniczny Szanowny Panie to np. szczoteczki do zębów, podpaski, mydło, a nie urządzenia elektroniczne. Sprawa została przekazana do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. W aukcji nie było napisane, że nie wszyscy mogą z urządzenia korzystać. Nieuczciwa firma, nie polecam."
Odpowiedź z 3 gru 2018:
"Niestety kupujący nie ma racji w przedstawionej sprawie. Ustawa stwierdza jasno, że odstąpienie nie jest możliwe w przypadku otwarcia zaplombowanych produktów nienadających się do zwrotu z przyczyn zdrowotnych lub higienicznych. W zaistniałym przypadku ( depilator ) musieliśmy odmówić zwrotu. Zależy nam na jakości sprzedawanych produktów i zależy Nam by Kupujący u Nas mieli pewność nowego fabrycznie zapakowanego produktu a nie zwrotu od konsumenta."
3 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar otrzymaliśmy uszkodzony mechanicznie-POŁAMANY. Mimo wysłanego protokołu szkody sprawa nie została załatwiona ostatecznie zamiast zarobić straciliśmy połowe wartości . Firma kurierska stwierdziła że to wina słabego zapakowania a nie przewoźnika."
14 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

16 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"żelazko nie było odpowiednio zapakowane i dotarło uszkodzone niestety nie ja odbierałem paczkę i nie zostało zauważone uszkodzenie,nie mam czasu na reklamację . Sam pracuję w firmie gdzie pakujemy bardziej skomplikowane produkty ,ale należy odpowiednio zabezpieczyć a nie tylko folia ,nie polecam tej firmy!!!!!!!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 19 mar 2018:
"Urządzenie było spakowane w karton, folię babelkową oraz folię stretch. Jest to pierwsze zgłoszenie uszkodzenia tego produktu w transporcie, co oznacza po prostu uszkodzenie z winy kuriera. W sytuacji uszkodzenia przesyłki przez kuriera w transporcie kupujący ma 7 dni na spisanie protokołu szkody z dostawcą. Na podstawie protokołu szkody dokonujemy wymiany towaru na nowy."
17 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie dostałem żadnej gwarancji. Nie ma żadnej instrukcji po polsku. Są za to w 9 innych językach. Brak instrukcji po polsku i brak gwarancji to niezgodność z prawem polskim. Mój email o przysłanie instrukcji po polsku został zignorowany."
Odpowiedź z 26 mar 2018:
"Kupujący zgłosił nam w sobotę brak instrukcji w zestawie i w ciągu kilku godzin dosłaliśmy instrukcję zgodnie z jego życzeniem. Kupujący prawdopodobnie nie przeczytał maila od nas i stąd powyższy komentarz. Próbowaliśmy się kontaktować telefonicznie, ale bezskutecznie."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro