Użytkownik wypozycz-texas

99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

4290

 

13

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (4303)
Polecam (4290)
Nie polecam (13)
9 sty 2018
"badziewie rozpadło się przy 3 próbie uruchomienia piły !!!"
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Jakość części jest taka sama jak w częściach przeznaczonych na pierwszy montaż. Jakość pilarki jest adekwatna do jej ceny i producenta. Uszkodzenie prawdopodobnie powstało w wyniku nie prawidłowego montażu. Próbowaliśmy się kontaktować w sprawie reklamacji, jednak bez odzewu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"badziewie rozpadło się przy 3 próbie uruchomienia piły !!!"
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Jakość części jest taka sama jak w częściach przeznaczonych na pierwszy montaż. Jakość pilarki jest adekwatna do jej ceny i producenta. Uszkodzenie prawdopodobnie powstało w wyniku nie prawidłowego montażu. Próbowaliśmy się kontaktować w sprawie reklamacji, jednak bez odzewu."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
28 lis 2017
"Pierścień kiepskiej jakości, po kilku godzinach użytkowania rozleciał się. Nie polecam."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pierścień kiepskiej jakości, po kilku godzinach użytkowania rozleciał się. Nie polecam."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
22 lis 2017
"pierśćien za mały"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"pierśćien za mały"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
22 wrz 2017
"Właściciel firmy Texas wymyślił sobie sprytny sposób na wyciąganie pieniędzy od swoich klientów.Np ja kupiłem piastę noża i nóż do kosiarki John Deere, ale nóż jest na jednym koncie, a piasta na drugim koncie pana Przemka, a pan Przemek nie wysyła w jednej paczce towaru z dwu kont choć firma jest jedna, dlatego płacisz zamiast za jedną przesyłkę to podwójnie za dwie.Czysty zysk dla pana Przemka, ale nie dla kupujących."
Odpowiedź z 22 paź 2017:
"Proszę nas nie obrażać, kupił pan na dwóch różnych kontach allegro, więc proszę mieć pretensję do siebie, dokładnie w regulaminie jest napisane, że nie łączymy przesyłek z różnych kont allegro ponieważ są to dwa inne magazyny, otrzymał pan zakupione towary w dwóch różnych paczkach, każda paczka z zakupami z innego konta więc nie wiem skąd u pana takie rozumowanie!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Właściciel firmy Texas wymyślił sobie sprytny sposób na wyciąganie pieniędzy od swoich klientów.Np ja kupiłem piastę noża i nóż do kosiarki John Deere, ale nóż jest na jednym koncie, a piasta na drugim koncie pana Przemka, a pan Przemek nie wysyła w jednej paczce towaru z dwu kont choć firma jest jedna, dlatego płacisz zamiast za jedną przesyłkę to podwójnie za dwie.Czysty zysk dla pana Przemka, ale nie dla kupujących."
Odpowiedź z 22 paź 2017:
"Proszę nas nie obrażać, kupił pan na dwóch różnych kontach allegro, więc proszę mieć pretensję do siebie, dokładnie w regulaminie jest napisane, że nie łączymy przesyłek z różnych kont allegro ponieważ są to dwa inne magazyny, otrzymał pan zakupione towary w dwóch różnych paczkach, każda paczka z zakupami z innego konta więc nie wiem skąd u pana takie rozumowanie!"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
25 sie 2017
"Wystawiają na aukcji towar, którego nie posiadają. Wysyłka miała być w 4 dni robocze. Po tym czasie mętnie tłumaczą się że z hurtowni otrzymali nie taki towar jak ja zamawiałem. Więc albo maja 5 szt ( bo tyle podają na stronie ) albo nie maja i dopiero kupują jak ktoś wygra aukcję. Nie polecam."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wystawiają na aukcji towar, którego nie posiadają. Wysyłka miała być w 4 dni robocze. Po tym czasie mętnie tłumaczą się że z hurtowni otrzymali nie taki towar jak ja zamawiałem. Więc albo maja 5 szt ( bo tyle podają na stronie ) albo nie maja i dopiero kupują jak ktoś wygra aukcję. Nie polecam."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
22 sie 2017
"nóż posiada przesunięte otwory. Uniemożliwiło to jego prawidłowy montaż."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"nóż posiada przesunięte otwory. Uniemożliwiło to jego prawidłowy montaż."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
19 sie 2017
"Opis towaru jest tak skonstruowany, że kupujący jast pewien, że kupuje oryginalną część - a to jest bezmarkowa podruba."
Odpowiedź z 21 sie 2017:
"Witam, Jeżeli w naszej aukcji nie występuje dopisek "CZĘŚĆ ORYGINALNA" to jest to zamiennik, jest to zapisane w naszym regulaminie. Ponadto sama cena produktu powinna Panu sporo powiedzieć, oryginał jest prawie dwa razy droższy. Proszę czytać uważnie informacje zawarte na naszym koncie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Opis towaru jest tak skonstruowany, że kupujący jast pewien, że kupuje oryginalną część - a to jest bezmarkowa podruba."
Odpowiedź z 21 sie 2017:
"Witam, Jeżeli w naszej aukcji nie występuje dopisek "CZĘŚĆ ORYGINALNA" to jest to zamiennik, jest to zapisane w naszym regulaminie. Ponadto sama cena produktu powinna Panu sporo powiedzieć, oryginał jest prawie dwa razy droższy. Proszę czytać uważnie informacje zawarte na naszym koncie."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
25 lip 2017
"Towar nie zgodny z opisem no i można sobie dzwonić a i tak niekt nie odbierze"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar nie zgodny z opisem no i można sobie dzwonić a i tak niekt nie odbierze"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
6 lip 2017
"Kompletny brak szacunku dla czasu klienta. Brak organizacji w firmie. Nikt nie odbiera telefonów. Po odesłaniu towaru twierdzą że go nie otrzymali a ja mam potwierdzenie z firmy kurierskiej że towar dotarł. Brak słów. Szkoda mojego zmarnowanego czasu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kompletny brak szacunku dla czasu klienta. Brak organizacji w firmie. Nikt nie odbiera telefonów. Po odesłaniu towaru twierdzą że go nie otrzymali a ja mam potwierdzenie z firmy kurierskiej że towar dotarł. Brak słów. Szkoda mojego zmarnowanego czasu."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
25 cze 2017
"Brak kontaktu na e-mail, wysyłka po tygodniu od zamówienia. Brak takiej informacji na aukcji."
Odpowiedź z 29 cze 2017:
"Towar został wysłany w ciągu 5 dni roboczych, w szczegółach dostawy dla przesyłki którą Pan wybrał czas realizacji wynosił 5-6 dni."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak kontaktu na e-mail, wysyłka po tygodniu od zamówienia. Brak takiej informacji na aukcji."
Odpowiedź z 29 cze 2017:
"Towar został wysłany w ciągu 5 dni roboczych, w szczegółach dostawy dla przesyłki którą Pan wybrał czas realizacji wynosił 5-6 dni."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
10 cze 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
4 cze 2017
"bardzo krótko ,Sprzedawca nie wysyła tego co na zdjęciach poglądowych tylko jakieś zamienniki ,nie pisząc o tym ze to co na zdjęciu niema nic wspólnego z faktycznie dostarczonym do klienta .To nie tylko moja opinia ale mojego szwagra zamawialiśmy w tym samym terminie .Na pewno w ripoście sprzedawca będzie si e głupio tłumaczył ale i tak wiadomo ze kłamie ."
Odpowiedź z 6 cze 2017:
"Zaskakujący komentarz, sprężyna jest na zdjęciu czarna bo taka była do tej pory oferowana przez producenta czyli markę al-ko, od ostatniej dostawy jest srebrna, tak samo jak my nikt jeszcze nie zmienił zdjęć, nawet na stronie al-ko, podejrzewam że nikt nie pomyślał, że ma dla kogoś znaczenie kolor części zamiennej która jest pod kosiarką i po pierwszym koszeniu jest brudna od trawy i kurzu, a jednak ma znaczenie, właśnie się o tym przekonaliśmy. Nikt się nie tłumaczy i nikt nie jest kłamcą!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"bardzo krótko ,Sprzedawca nie wysyła tego co na zdjęciach poglądowych tylko jakieś zamienniki ,nie pisząc o tym ze to co na zdjęciu niema nic wspólnego z faktycznie dostarczonym do klienta .To nie tylko moja opinia ale mojego szwagra zamawialiśmy w tym samym terminie .Na pewno w ripoście sprzedawca będzie si e głupio tłumaczył ale i tak wiadomo ze kłamie ."
Odpowiedź z 6 cze 2017:
"Zaskakujący komentarz, sprężyna jest na zdjęciu czarna bo taka była do tej pory oferowana przez producenta czyli markę al-ko, od ostatniej dostawy jest srebrna, tak samo jak my nikt jeszcze nie zmienił zdjęć, nawet na stronie al-ko, podejrzewam że nikt nie pomyślał, że ma dla kogoś znaczenie kolor części zamiennej która jest pod kosiarką i po pierwszym koszeniu jest brudna od trawy i kurzu, a jednak ma znaczenie, właśnie się o tym przekonaliśmy. Nikt się nie tłumaczy i nikt nie jest kłamcą!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Na czasie