97,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1868

40

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:37

Lista ocen

25 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca oferuje towar którego nie ma fizycznie na stanie, dopiero po kilku codziennych telefonach dowiedziałem się że jest opóźnienie w dostawie około 3 tygodni. Nie polecam !!"
15 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pomimo informacji w opisie o natychmiastowej wysyłce (1-2 dni), nastąpiła ona dopiero po miesiącu (data zakupu: 18.05.2019 - data przygotowania do przesyłki: 11.06.2019 - data dostarczenia: 13.06.2019). Bardzo nie autorytatywna praktyka wystawiania na sprzedaż produktów, których nie posiada się fizycznie na stanie."
Odpowiedź z 16 cze 2019:
"Zgadza się - przepraszamy; Niestety urządzenie mieliśmy w niewielkiej ilości i stan sprzedał się w jeden wieczór; Cieszymy się, że mimo wszystko finalnie udało nam się zrealizować zamówienie; Serdecznie pozdrawiamy i życzymy frajdy z hulajnogi - Zespół Conner"
10 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysyłka nie zgodna z podanym czasem w aukcji , gdy zadzwoniłem zganianie winny na osoby drugie pracujące w firmie itp."
Odpowiedź z 10 cze 2019:
"Szanowny Panie Marku; z tego co widzę, kupował Pan w niedzielę, a my nadaliśmy we wtorek i w środę było na miejscu; w niedziele nie pracujemy. Opóźnienie 1 dzień w dostawie myślę, że nie jest powodem do wyrażania negatywnej opinii; Mam nadzieję, że sprzęt sprawuje się doskonale; Pozdrawiam i życzę udanego dnia - Adam i Zespół Conner"
5 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiona hulajnoga niestety po dwóch tygodniach od zamówienia nie doszła mimo informacji na aukcji iz jest na stanie w magazynie i że wysyłka natychmiastowa pan codziennie obiecywał że następnego dnia zostanie wysłana po tak długim oczekiwaniu zamówienie zostało anulowane zamówiliśmy na Proline i po 2 dniach hulajnoga była u nas szkoda że wcześniej nie przeczytałam komentarzy o tej firmie bo na pewno byśmy tam nie zamówili"
Odpowiedź z 5 cze 2019:
"Jeszcze raz przepraszamy - rzeczywiście opóźnienie w dostawie z przyczyn od nas nie zależnych - rozumiem, że zamówienie anulujemy i już nie wysyłamy; Pozdrawiamy - Zespół Conner"
2 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety mocno nieterminowo. Obsługa kłamie na temat statusu realizacji zlecenia. Niby paczka w drodze, a nawet nie nadana. Czas oczekiwania powyżej 7 dni. "
30 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie polecam!!! rezygnuję z zakupu!!! zamówiłem hulajnogę 16 maja... dziś jest 30 maja i nadal towar nie jest wysłany - proszę go już do mnie nie wysyłać, narazicie się Państwo tylko na niepotrzebne koszty związane z przesyłką! Straciłem urodziny dziecka i teraz też nie mam prezentu na Dzień dziecka. Tak się nie robi... trzeba było nie wpisywać natychmiastowej wysyłki!!! oraz nie zapewniać, że już jutro, pojutrze itd... kontakt telefoniczny bardzo dobry... ale efekt końcowy jest mizerny. "
Odpowiedź z 31 maj 2019:
"Jeszcze raz przepraszamy najmocniej, niestety z powodów od nas niezależnych dostawa kolejnych urządzeń opóźniła się. Niemniej pozwolimy sobie skontaktować się z Panem w celu spróbowania choć w niewielkim stopniu naprawienia niemożliwości wysłania towaru na czas. Zawsze staramy się jak najszybciej realizować zamówienia. Pozdrawiamy i prosimy w naszym imieniu przeprosić. Zespół Conner"
28 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedają hulajnogi, których nie mają na stanie. Piszą że wysyłka natychmiast, a czekam już 4 dni robocze i nawet nie raczyli mnie powiadomić o zaistniałej sytuacji, mimo, że napisali, że powiadamiają. Przyjemnie przyjąć kasę na konto, ale żeby wywiązać się ze zobowiązania to już robi się problem. Nie polecam tego sprzedającego! "
Odpowiedź z 29 maj 2019:
"Odpisywaliśmy na zapytanie - w aukcji jest wyraźnie napisane, że wysyłka po 31 maja; proszę sprawdzić dokładnie pocztę - na pewno informacja zwrotna się odnajdzie; Prosimy o wiadomość zwrotną czy mamy wysyłać i usunięcie jakże niepotrzebnego i niesprawiedliwego komentarza; lub też informację, że mamy anulować zamówienie; mimo wszystko - pozdrawiamy i czekamy na informację zwrotną z decyzją; Zespół Conner"
28 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zacznę od tego iż towaru jeszcze nie otrzymałem, ale postanowiłem wystawić ocenę, aby ustrzec jak najprędzej innych przed tym sprzedawcą. W informacjach "natychmiastowa wysyłka". Zamówiłem 21.05.2019, dziś mamy 28.05.2019, nadal nie dostałem paczki. BA! Nawet nie została nadana. Sprzedawca kontaktował się ze mną telefonicznie, ale nic z tego nie wynikło. Na maile niestety nie odpisują. Zamówiłem, bo liczyła się dla mnie szybkość dostawy. Mogłem zamówić z Chin, szybciej i taniej. NIE POLECAM!"
Odpowiedź z 28 maj 2019:
"Jest informacja w aukcji, że wysyłka po 31 maja; natomiast na maile odpisujemy w miarę możliwości; Zgadza się, że jeszcze nie wysłaliśmy, jeszcze raz przepraszamy najmocniej, niestety chwilowo nam się skończyły z powodu bardzo dużego zainteresowania i mają być na dniach; jak najbardziej skontaktujemy się jak tylko będziemy mogli wysłać; Prosimy o wyrozumiałość. Pozdrawiamy - Zespół Conner"
28 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"kupilem dwie hulajnogi m365pro dnia 20.05, do dzis 28.05 nie otrzymalem twaru a wysylka miala byc natychmiast , sprzedaja towar ktorego nie maja na stanie."
Odpowiedź z 28 maj 2019:
"Zgadza się, jeszcze raz przepraszamy najmocniej, niestety chwilowo nam się skończyły z powodu bardzo dużego zainteresowania i mają być na dniach; jak najbardziej skontaktujemy się jak tylko będziemy mogli wysłać; Prosimy o wyrozumiałość. Pozdrawiamy - Zespół Conner"
23 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca w aukcji podaje, że wysyłka nastąpi natychmiast, tymczasem po 2 dniach dowiaduje się, że sprzedawca nie ma towaru do wysłania, bo "poprzednia partia się sprzedała a nowa jeszcze nie dotarła". Ja potrzebowałem zakupionej rzeczy szybko. Sprzedawca na aukcji z opisem: wysyłka natychmiast, realizacja dostawy 1-2 dni i że posiada ponad 900 szt. do sprzedania, wystawia towar który jeszcze fizycznie nie ma. Ponieważ zakup na tej aukcji wybrałem sugerując się tymi opisami, stąd moja opinia."
Odpowiedź z 23 maj 2019:
"Szanowny Panie, jest nam bardzo przykro, że termin wysyłki do Pana się opóźnił. Czekaliśmy tylko na jeden, albo aż jeden dokument. Na tę sytuację nie mieliśmy wpływu. Zapewniamy, że zależy nam zaufaniu jakim zostaliśmy obdarzeni i zrobimy wszystko, by jednak był Pan zadowolony. Zespół Conner"
17 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Najwłaściwsza byłaby ocena neutralna, ale takiej nie ma. Specjalnie przed złożeniem zamówienia pytałem czy sprzedawany prezenter jest z woreczkiem czy z etui. Dostałem informację, że z etui (poniekąd to determinowało wybór oferty, bo zależało mi na etui). Szybko kupiłem towar, wysyłka poszła bardzo sprawnie (za to plus). Po otwarciu paczki okazało się, że jest woreczek. Na maila z uwagą na ten temat sprzedający nawet nie odpisał.Nie odesłałem prezentera, bo jest mi potrzebny na już."
Odpowiedź z 17 maj 2019:
"Szanowny Panie, nie rozumiemy negatywnej oceny tej transakcji przez woreczek, który nawet Logitech nazywa etui... - na maila odpowiadamy - może jest w spamie; Prosimy o wycofanie niesprawiedliwego komentarza; dziwi nas też zaznaczenie zgodności z opisem na 1 gwiazdkę - dostał Pan inny prezenter?? Jeszcze raz prosimy przemyśleć swoją ocenę - źle ona wpływa na postrzeganie nas w oczach innych Klientów. Pozdrawiamy i życzymy udanego weekendu - Zespół Conner"
28 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 28 kwi 2019:
"Szanowna Pani. Nie rozumiemy zupełnie powodu takiej opinii - prosimy o informację co jest nie tak? dlaczego negatywny komentarz dopiero po prawie 2 miesiącach od zakupu?? Czyżby jakaś pomyłka?? Kupiła Pani: Data transakcji 2019-03-12 19:47:43, a wysyłka 2019-03-13 17:18:43 ... nie upłynęło nawet 24h od skompletowania zamówienia... Czekamy na wyjaśnienia i pozdrawiamy - Zespół Conner"
28 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety przesyłka pomimo zapłaty payu została przez sprzedawcę oznaczona jako niezapłacona. W efekcie nie została wysłana zgodnie z terminem, dotarła do mnie po ponad tygodniu, po mojej interwencji. Musiałem zakupić toner na miejscu, o wiele drożej czekając na ten zakupiony na allegro. Co do reszty nie mam zastrzeżeń, wszystko zgodnie z opisem."
Odpowiedź z 28 kwi 2019:
"Rzeczywiście nie spłynął mail z PAY'u o płatności i transakcja "wisiała" jako oczekująca na wpłatę; Bardzo przepraszamy za błąd nie naszego systemu i obiecujemy poprawę - cieszymy się, że reszta naszych poczynań jak i produkt spełniły oczekiwania Klienta . Prosimy o wyrozumiałość - myślę, że nie zasłużyliśmy mimo wszystko na negatywną ocenę - Pozdrawiam - Adam i Zespół Conner"
24 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 24 kwi 2019:
"Nie rozumiemy komentarza bez komentarza; prosimy o wyjaśnienie... Zakup 2019-02-21, a dopiero teraz negatywna opinia... Mimo wszystko pozdrawiamy - Zespół Conner"
18 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zapomnijcie o natychmiastowej wysyłce, czas mojego oczekiwania 7 dni roboczych, brak kompetentnych osób, zganianie na firmę kurierską, ciągłe wymówki, jedyny plus, że towar w końcu dotarł i jest zgodny z opisem!"
Odpowiedź z 18 kwi 2019:
"Przykro nam, że sprzęt tak długo podróżował do miejsca docelowego - my wystawiliśmy zlecenie odbioru od ręki; Niemniej przepraszamy za opóźnieni i liczymy, że router będzie się sprawował dobrze; Pozdrawiamy - Zespół Conner"
18 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Karta dzialala raptem miesiac.Duze pieniadze a marny towar -tylko na smietnik"
Odpowiedź z 18 kwi 2019:
"Zupełnie nie rozumiemy tego komentarza - dlaczego nie nastąpił kontakt z naszym działem technicznym - sprzedaliśmy tych kart za "duże pieniądze":) po 59 zł ponad 300 sztuk i nikt nie miał kłopotu... Dlaczego karta nie została odesłana do nas na serwis reklamacyjny? Prosimy o anulowanie niesprawiedliwego komentarza."
13 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt nie działa zgodnie z opisem. Kontakt prawie zero."
Odpowiedź z 13 kwi 2019:
"Szanowny Panie - gdzie i jak Pan próbował się kontaktować?? Nie było telefonu; nie było maili - nie było info na FP; chyba chodzi Panu o Pana kontakt? Przecież odpisujemy jak Pan widzi w ciągu kilku godzin; i co znaczy nie działa zgodnie z opisem?? a jednocześnie ocena 3/5 gwiazdek - albo działa - albo nie działa - prosimy o kontakt w tej sprawie i dokładnie opisanie problemu oraz usunięcie niesprawiedliwego komentarza; Pozdrawiamy i czekamy na wyjaśnienia - Zespół Conner"
8 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety negatyw. Wysyłka miała być natychmiast (zamówionę w pn więc we wt) Jeszcze w czwartek wieczorem nie wysłane (fakt wygenerowana etykiety nie oznacza wysyłki).Kilkukrotne moje telefony i maile aby przyspieszyć niestety skutkowały kłamstwami ze strony sprzedawcy (Panie Adamie jako współwłąściciel i prezes firmy - nie przystoi). Efekt końcowy taki, że odstąpiłem od sprzedaży i kupiłem gdzie indziej. Na plus - zgodzono się na odstąpienie i bezproblemowo, bardzo szybko zwrócono pieniądze."
Odpowiedź z 8 kwi 2019:
"Wszystko się zgadza - przepraszamy - niestety bardzo duża sprzedaż procesorów w weekend - skończyły nam się; domówiliśmy, ale nie przyszły na czas, chociaż dystrybutor nam obiecywał; Przepraszamy za zaistniałą sytuację i pozdrawiamy; Adam i Zespół Conner"
6 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Tragedia,okłamywanie klienta i tyle. Najpierw tłumaczyli się opóźnieniem-Ok, potem nierozpakowanym towarem-Ok, potem był kit ze wysłane, poprosiłam o list przewozowy przez tel, dostałam list utworzony po naszej rozmowie( porownalam godziny)towaru od 10 dni nie widać. Obsługa tragedia, nie odp na maile,nie zadzwonią, przepraszam Panom z Łodzi tez przez gardło nie przejdzie.W odpowiedzi pewnie będzie wymówka że biedni robotą zawaleni, ale dzwoniłam codziennie i zawsze słyszałam dziś wyślemy."
Odpowiedź z 6 kwi 2019:
"Szanowna Pani; natychmiast dostała Pani taką drukarkę jaką Pani kupiła, co też Pani potwierdza w komentarzu! odesłała ją Pani tłumacząc, że się pomyliła i chce inną, powiedzieliśmy, że chwilowo tej innej wybranej nie ma i trzeba poczekać, bo pojawi się w pierwszej połowie miesiąca; od końca marca dzwoni Pani kilka razy dziennie:) czy już jest? informujemy, że drukarka jest przyjmowana w piątek na magazyn i wyślemy jak najszybciej - chcieliśmy pomóc przy Pani pomyłce - a tu taka wdzięczność..."
19 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dzwoniłem, pytałem czy przesyłka zostanie wysłana w ten sam dzień - „tak oczywiście”. Paczka nie została nadana, na drugi dzień rano gdy chciałem anulować, dostałem informacje że wyszła w 1 turze. Według maili wyszła po 15:00. Dodatkowo zasilacz przyszedł w nieoryginalnym opakowaniu od jakiegoś tracera i z instrukcją do innego modelu. "
Odpowiedź z 19 mar 2019:
"Po raz pierwszy dostajemy negatywa za to, że nadaliśmy w ciągu 24h :D Pan kupował o godz. 11:19:03, staramy się wysyłać wszystko od ręki i tak było w Pana przypadku; kurier odbierał przesyłki tego dnia o godz. 12:16; mogliśmy nie zdążyć - wysyłamy dziennie ponad 100 paczek; Zamawiał Pan zasilacz OEM - przepraszamy, że spakowaliśmy go w bezpieczne opakowanie - mogliśmy wysłać w foliopaku :D Prosimy o usunięcie niesprawiedliwego komentarza, bo każdy kto go przeczyta na pewno się uśmiechnie..."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro