Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

98,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

969

 

19

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (988)
Polecam (969)
Nie polecam (19)
26 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Włącznik szyb niestety nie sprawny. Po wiadomości do sprzedającego zero odzewu. Wysyłka i koszt na plus "

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
19 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
1 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak słów, na przesyłkę czekałem miesiąc... Oczywiście nie doszła. Nie polecam, nie pozdrawiam. "
Odpowiedź z 25 lip 2018:
"Po prostu brak słów. Paczka była nadana poprawnie, zgodnie z adresem. Niestety numery telefonu są nieaktualne, więc nie dziwię się czemu kurier nie dostarczył paczki. Dowód nadania wysłałem mailem, ale te o dziwo nie dochodzą. Klient widmo, nic tylko zamówić oraz wystawić komentarz. Super kupujący, niestety nie godny polecenia."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
31 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar nie pełnowartościowy, i uszkodzony."
Odpowiedź z 25 lip 2018:
"Skoro towar był w jakimś stopniu niepełnowartościowy to wystarczyło nam go oddać w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

4
15 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wysyłka po prawie dwóch tygodniach. Towar dotarł uszkodzony, brudny i zniszczony. Zwrot tylko za towar, koszty wysyłki w dwie strony w plecy. Trudny kontakt."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
14 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Totalna porażka sprzedający nawet nie umi rozróżniać kolorów gdyż kupiłem białe zegary przyszly zepsute srebrne no ku...a wcale nie widać różnicy"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
16 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
12 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar niezgodny z opisem"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
10 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nawet HAMY nie zadzwonia i nie powiedza że nie maja towaru tylko czekam jak głupi na przesyłke"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
12 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
1 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
29 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wszystko ok gdyby nie to że wystąpił mały błąd przy wysyłce zamiast 2 dnie na doręczenie czekałem tydzień. Ale polecam tego sprzedającego :)"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
24 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wysłali mi bubel kiedy dzwonie to zwlekaja że znajdą, wymienią i na tym się kończy. Jeden na drugiego w firmie zwala wine. NIE polecam nikomu. Kontakt (a właściwie jego brak) na poziomie ZERO. Będę dązył żeby zamknęli im konto na allegro za takie kradziejstwo."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
20 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"5 dni od zakupu i ani towaru ani kontaktu ze sprzedającym"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
6 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Mój negatyw? Proste, po sześciu dniach od zakupu (po moim mailu) sprzedawca raczył się odezwać i zaczął przepraszać tworząc historie, że kurier odesłał przesyłkę, że po otwarciu okazało się, że zły towar został wysłany. Że niestety nie mają wystawianego towaru. Nie było by negatywa, gdyby ktoś raczył mnie po zakupie poinformować o tym fakcie, a nie sześć dni mnie olewano, przez co straciłem klienta na naprawę."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
21 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar niezgodny z opisem nie można się porozumieć negatyw i to duży. "

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
13 wrz 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
30 sie 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
16 sie 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Obsługa,koszt i czas wysyłki w sumie na dobrym poziomie-jedynie towar niezgodny z opisem za co zostałem zmuszony ponieść niepotrzebne koszty.Ale cóż-pomyłki zdarzają się każdemu"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

4