Użytkownik swift_com_pl

99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

10296

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (10301)
Polecam (10296)
Nie polecam (5)
11 gru 2017
"Ogólnie jest ok, ale spodnie są z materiału do którego wszystko się przyczepia. I to jest dość duży minus."
Odpowiedź z 3 sty 2018:
"Niestety o zastrzeżeniach dotyczących otrzymanego towaru dowiadujemy się dopiero z komentarza. Klient miał możliwość odstąpienia od umowy lub reklamowania produktu jednak z tej opcji nie skorzystał. Ponadto zaproponowaliśmy Panu kilka innych modeli z dużym upustem jednak Pan nie był zainteresowany. W przypadku zgłoszenia problemu staramy się proponować klientom satysfakcjonujące rozwiązania."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Ogólnie jest ok, ale spodnie są z materiału do którego wszystko się przyczepia. I to jest dość duży minus."
Odpowiedź z 3 sty 2018:
"Niestety o zastrzeżeniach dotyczących otrzymanego towaru dowiadujemy się dopiero z komentarza. Klient miał możliwość odstąpienia od umowy lub reklamowania produktu jednak z tej opcji nie skorzystał. Ponadto zaproponowaliśmy Panu kilka innych modeli z dużym upustem jednak Pan nie był zainteresowany. W przypadku zgłoszenia problemu staramy się proponować klientom satysfakcjonujące rozwiązania."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
9 sie 2017
"Plecak Hi-tech Aruba 35L niestety nie spełnił moich oczekiwań, usztywniane pleców (dwa metalowe pasy) jest wykonane w sposób fatalny, wypycha wnętrze plecaka, co uniemożliwia jego właściwe użytkowanie, można zapomnieć o zapakowaniu np. laptopa, teczki z dokumentami czy systemu hydracyjnego... Nie polecam tego plecaka. Na sprzedawcę nie mogę powiedzieć złego słowa, dostałem druk od odstąpienia zakupu i dostałem zwrot pieniędzy, oczywiście plecak musiałem odesłać na własny koszt."
Odpowiedź z 3 sty 2018:
"Plecak sprzedajemy w bardzo dużych ilościach i nie mieliśmy tego typu zgłoszeń w przeszłości. Rzeczywiście pręty będące usztywnieniem plecaka są wygięte do wewnątrz aby w połączeniu ze sztywną siatką na tylnej ściance zapewniały odpowiedni dystans od pleców, a tym samym prawidłową wentylację. Podczas napełniania komory głównej pręty się prostują. Jeśli wygną się w stronę pleców oznacza to, że plecak został przepełniony. Plecak nie jest przeznaczony do przenoszenia laptopa."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Plecak Hi-tech Aruba 35L niestety nie spełnił moich oczekiwań, usztywniane pleców (dwa metalowe pasy) jest wykonane w sposób fatalny, wypycha wnętrze plecaka, co uniemożliwia jego właściwe użytkowanie, można zapomnieć o zapakowaniu np. laptopa, teczki z dokumentami czy systemu hydracyjnego... Nie polecam tego plecaka. Na sprzedawcę nie mogę powiedzieć złego słowa, dostałem druk od odstąpienia zakupu i dostałem zwrot pieniędzy, oczywiście plecak musiałem odesłać na własny koszt."
Odpowiedź z 3 sty 2018:
"Plecak sprzedajemy w bardzo dużych ilościach i nie mieliśmy tego typu zgłoszeń w przeszłości. Rzeczywiście pręty będące usztywnieniem plecaka są wygięte do wewnątrz aby w połączeniu ze sztywną siatką na tylnej ściance zapewniały odpowiedni dystans od pleców, a tym samym prawidłową wentylację. Podczas napełniania komory głównej pręty się prostują. Jeśli wygną się w stronę pleców oznacza to, że plecak został przepełniony. Plecak nie jest przeznaczony do przenoszenia laptopa."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
22 lip 2017
"Przelew 12.07, dostawa pocztex24 21.07. Brak wystawionej i sprzedanej koszulki na stanie. Kontakt...rzekoma próba kontaktu tel i zły numer. Numer podany ten sam na allegro od zawsze i brak problemów ze strony innych sprzedawców. Szybka odpowiedź na maila i telefon z mojej strony. Ogólne wrażenie głównie z powodu braku sprzedawanego towaru średnie."
Odpowiedź z 14 sie 2017:
"Koszulka rzeczywiście nam się skończyła za co raz jeszcze przepraszamy. Staramy się aby takie sytuacje nie miały miejsca. Próbowaliśmy się skontaktować z kupującą jeszcze w dniu złożenia zamówienia jednak podany przez Panią 10-cio cyfrowy numer telefonu nie jest prawidłowy. Nie otrzymaliśmy także odpowiedzi na wysłanego maila. Po tygodniu Pani skontaktowała się z nami mailowo z innego adresu. Kupująca otrzymała propozycję zamiany koszulki na inny model jednak z niej nie skorzystała."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przelew 12.07, dostawa pocztex24 21.07. Brak wystawionej i sprzedanej koszulki na stanie. Kontakt...rzekoma próba kontaktu tel i zły numer. Numer podany ten sam na allegro od zawsze i brak problemów ze strony innych sprzedawców. Szybka odpowiedź na maila i telefon z mojej strony. Ogólne wrażenie głównie z powodu braku sprzedawanego towaru średnie."
Odpowiedź z 14 sie 2017:
"Koszulka rzeczywiście nam się skończyła za co raz jeszcze przepraszamy. Staramy się aby takie sytuacje nie miały miejsca. Próbowaliśmy się skontaktować z kupującą jeszcze w dniu złożenia zamówienia jednak podany przez Panią 10-cio cyfrowy numer telefonu nie jest prawidłowy. Nie otrzymaliśmy także odpowiedzi na wysłanego maila. Po tygodniu Pani skontaktowała się z nami mailowo z innego adresu. Kupująca otrzymała propozycję zamiany koszulki na inny model jednak z niej nie skorzystała."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
7 maj 2017
"Niestety towar nie nadaje się na prezent. Można co prawda zwrócić towar ale jeżeli kupuje się go na prezent to może się okazać, że nie ma na to czasu. W opisie nie ma informacji na temat uszkodzonego opakowania ponieważ dla sprzedawcy oryginalne opakowanie nie jest elementem sprzedaży. Ogólnie nie polecam"
Odpowiedź z 20 cze 2017:
"Opakowanie uległo uszkodzeniu w transporcie. Spełniło ono jednak swoje zadanie, chroniąc znajdujący się wewnątrz produkt. Towar nie jest wysyłany w uszkodzonych opakowaniach."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety towar nie nadaje się na prezent. Można co prawda zwrócić towar ale jeżeli kupuje się go na prezent to może się okazać, że nie ma na to czasu. W opisie nie ma informacji na temat uszkodzonego opakowania ponieważ dla sprzedawcy oryginalne opakowanie nie jest elementem sprzedaży. Ogólnie nie polecam"
Odpowiedź z 20 cze 2017:
"Opakowanie uległo uszkodzeniu w transporcie. Spełniło ono jednak swoje zadanie, chroniąc znajdujący się wewnątrz produkt. Towar nie jest wysyłany w uszkodzonych opakowaniach."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
18 kwi 2017
"Niestety lodówka dojechała uszkodzona,nie ma możliwości wymiany..Owszem zgłosiłem fakt po rozpakowaniu paczki dopiero po świętach , tylko gdzie czynnik ludzki."
Odpowiedź z 20 cze 2017:
"Uszkodzenie lodówki zostało do nas zgłoszone po upływie 7-dniowego terminu umożliwiającego spisanie protokołu szkody. Niestety w takiej sytuacji nie jesteśmy w stanie nic zrobić. Uszkodzenie musiało nastąpić w transporcie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety lodówka dojechała uszkodzona,nie ma możliwości wymiany..Owszem zgłosiłem fakt po rozpakowaniu paczki dopiero po świętach , tylko gdzie czynnik ludzki."
Odpowiedź z 20 cze 2017:
"Uszkodzenie lodówki zostało do nas zgłoszone po upływie 7-dniowego terminu umożliwiającego spisanie protokołu szkody. Niestety w takiej sytuacji nie jesteśmy w stanie nic zrobić. Uszkodzenie musiało nastąpić w transporcie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1