99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

6706

8

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:20

Lista ocen

8 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak wystawianego towaru na stanie sprzedającego pomimo deklaracji wysyłki 24h. Brak informacji dla kupującego o tym fakcie - pewnie gdybym nie interweniował dwa razy nie dostałbym nawet informacji co dzieje się z moim zamówieniem i dlaczego nastąpi opóźnienie jego realizacji. Po mailu interwencyjnym informacja, że bluza"może dzisiaj wyjdzie" - faktycznie wyszła 4 dni później - w efekcie mój pracownik nie miał zapewnionego odpowiedniego ubioru względem niskiej temperatury."
3 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Trampolina sama w sobie jest dobra ale osłona na sprężyny to jakaś porażka. Wypełniona jest jaką gąbką która namaka w deszcz i nie odparowuje mimo upałów które występują tego roku znacznie. Nie odparowuje wody, ale jeżeli wejdziemy na siatkę to w wyniku przechylenia osłony z szwów wypływa woda. Dzieci zaraz są mokre i łatwiej jest poślizgnąć się i coś sobie uszkodzić. Uważam, iż w/w wada jest niebezpieczna i uniemożliwia korzystanie ze sprzętu."
30 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiłem produkt którego sprzedający nie miał. "
22 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kapielowki idealnie leza kostium zle z tylu uszyty brak laczenia na plecach spadal z ramion"
27 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamawiałam czarna torbę, okazało się że jej nie ma Pan wysłał mi dwa wzory innych toreb wybrałam jeden co się okazało że też jej nie ma i zwrócił mi Pan pieniądze. Nigdy nie miałam takiej sytuacji. "
Odpowiedź z 31 lip 2018:
"Rzeczywiście zabrakło nam czarnej torby za co raz jeszcze przepraszamy. Próbowaliśmy się skontaktować w tej sprawie telefonicznie jednak bezskutecznie. Zaproponowaliśmy w mailu wymianę na jedną z trzech innych wersji kolorystycznych. Po kilku dniach bez odpowiedzi wysłaliśmy ponownie wiadomość, proponując tym razem dwie inne wersje, gdyż jedna już się skończyła. Gdy już otrzymaliśmy odpowiedź, niestety wskazany przez Panią model nie był już dostępny. Pieniądze zostały zwrócone tego samego dnia."
10 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Torba mocno śmierdziała nawet po wypraniu nadal było ja czuć. Niestety nie noszę jej z tego powodu."
Odpowiedź z 20 lip 2018:
"Sprzedaliśmy już setki takich toreb i nie mieliśmy wcześniej tego typu zgłoszenia. Możliwe jest, że nowy produkt po wyjęciu z opakowania będzie miał jeszcze charakterystyczny "fabryczny" zapach, który powinien z czasem się ulotnić. Mam nadzieję, że niebawem tak się stanie i będzie Pani mogła korzystać z torby, gdyż otrzymała Pani pełnowartościowy produkt."
20 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 22 lut 2018:
"Bardzo niesprawiedliwa ocena transakcji. Pani nie może się pogodzić z tym, że 3 dni po jej zakupie cena towaru została obniżona. Pani zapowiedziała, że w związku z tym odeśle do nas kurtkę jednak tego nie uczyniła. Zamiast tego otrzymaliśmy negatywną ocenę. Wysyłka odbyła się w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia i kosztowała 7 zł. Myślę, że zarówno koszt dostawy, jak i czas wysyłki zasługują na więcej niż 2 gwiazdki. Jedna gwiazdka za obsługę kupującego również jest dla nas niezrozumiała."
11 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ogólnie jest ok, ale spodnie są z materiału do którego wszystko się przyczepia. I to jest dość duży minus."
Odpowiedź z 3 sty 2018:
"Niestety o zastrzeżeniach dotyczących otrzymanego towaru dowiadujemy się dopiero z komentarza. Klient miał możliwość odstąpienia od umowy lub reklamowania produktu jednak z tej opcji nie skorzystał. Ponadto zaproponowaliśmy Panu kilka innych modeli z dużym upustem jednak Pan nie był zainteresowany. W przypadku zgłoszenia problemu staramy się proponować klientom satysfakcjonujące rozwiązania."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro