98,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2104

34

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 15:36

Lista ocen

21 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiony towar nie dotarł. Sprzedający zwrócił pieniądze po interwencji allegro"
17 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jeden wielki bubel. Podstawka jest tak cienka,że nie może utrzymać zdjęcia. A żeby wogóle to stało najpierw trzeba dociąć otwór bo nic nie pasuje. Szkoda pięniędzy i nerwów. Ten zakup to jedna wielka pomyłka.Zdecydowanie nie polecam."
9 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

20 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam dwa magnesy serduszka na lodówkę dla babci i dziadka. Otrzymałam drewniane serduszka, bez magnesu. Po kontakcie ze sprzedającym, dowiedziałam się, iż serduszko jest bez magnesu, gdyż magnes trzeba samemu przykleić. Tylko, że magnesów w przesyłce nie było. Sprzedający (po dłuższym czasie) oferował dosłanie samych magnesów, tylko że już po Dniu Babci i Dziadka. "
11 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mimo, że obrazy są piękne to obsługa i podejście do klienta fatalne! Ciężki kontakt ze sprzedającym. Podczas jednej rozmowy dowiaduję się, że obrazy zostały wysłane, a podczas drugiej, że kurier dopiero został zamówiony..."
2 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czekam i się już nie doczekam, zamówienie nie przyszło, szkoda tak mi zależało :("
1 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

28 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czas realizacji nie adekwatnym z podanym, niespoinosc informacji ze stanem faktycznym realizacji. Nie tlumaczy to opoznienia mimo czasu zamowonia. Takie informacje przekazuje ze w uczciwy sposób "
23 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czas oczekiwania 11 dni a nie tak jak w opisie 2 dni. "
17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIE POLECAM ! Bardzo arogancki i niemiły sprzedawca. Przez 6 dni kłamie że nada przesyłkę, kiedy zgadzam się na inny (niezadowalający mnie termin) raptem okazuje się że statuetek jednak nie ma na stanie i nie zrealizuje zamówienia! Specjalnie przeciągał wszystko w czasie, nie chcą się przyznać że ma wystawione coś czego fizycznie nie posiada (przyznał się że nie ma przedmiotu). Magnesy katastrofa - tłuste, brudzą dłonie. NIE POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM."
Odpowiedź z 17 sty 2019:
"Pierwszy raz spotykam się z taką osobą. Kupująca na wszystko by narzekała, nawet na magnes jak bym ze złota wysłał. Mam tylko pytanie jak magnes ze sklejki na lodówkę może być tłusty?"
16 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

15 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Cztery razy wysłałam maila z logiem w formie pdf.Do tej pory nie otrzymałam ani zamówionych identyfikatorów ani żadnej informacji na ten temat.Zero zainteresowania klientem.Wpłacone pieniądze nalezałoby zwrócić."
5 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Paczka od 4 tygodni do mnie nie dotarła"
4 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zdjęcie miało przebarwienia, po kontakcie z sprzedającym dostałem odp że to wina druku i że dostanę nowe zdj. Minęło 2 miesiące i cisza "
2 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bombki dobrze wykonane, natomiast czas wysyłki trwał 2 tygodnie. Trochę za długo. "
Odpowiedź z 3 sty 2019:
"Witam, bardzo przepraszamy za opóźnienie. To był okres przedświąteczny przez co mieliśmy bardzo dużo zamówień. Pani zamówienie niestety przez pomyłkę zawieruszyliśmy. Bardzo przepraszamy"
28 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam towar 7.12(czas realizacji głosił: 3 dni robocze)..dostałam 21.12. Zamówiłam bombki z imionami dla swojej kl. maturalnej na Wigilię szkolną, która odbywała się 19.12. Wysyłałam smsy oraz maile z informacją, że jeśli nie dostanę towaru do dnia 18.12, proszę go nie robić.Na nic. Zapewniano mnie, ze towar wysłano dn. 17.12, nie dotarł do Wigilii.Towar jest OK, ale tylko ok... niektóre bombki niedorobione i blade, jakby zabrakło farby (aż wstyd podarować).Bardzo mi przykro, nie polecam."
Odpowiedź z 3 sty 2019:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Bombki wykonane są z drewna i na sękach lub słojach nadruk będzie miał inny odcień"
27 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Witam, u tego sprzedawcy miałam dwa zamówienia w przeciągu dwóch tygodni, drugie zamówienie było jednak kopią pierwszego. Ja zamawiałam jednak inną wersję bombek oraz inne imiona. Pisałam maila do sprzedawcy ale nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej."
Odpowiedź z 27 gru 2018:
"Witam, bardzo przepraszam, ale w szczycie zamówień przed świtami z powodu drugiego zamówienia niestet pomyliłem się. Bardzo przepraszam. Proszę o kontakt tel. a naprawię błąd"
23 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

19 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Na zamówione pudełko czekam 2 tygodnie. Początkowo poinformowano mnie (oczywiście to ja zadzwoniłam zaniepokojona brakiem jakiejkolwiek informacji o przesyłce) że przesyłka opóźni się 2dni. Później nie odbierano ode mnie telefonu. Nie otrzymałam żadnej informacji o dalszym opóźnieniu w dostawie czy jakiejś rekompensacie za bardzo długi czas oczekiwania, o przeprosinach za zaistniałą sytuację nie wspominając. Zdecydowanie nie polecam. Całkowity brak szacunku do klienta!!! Jak w czasach PRLu!"
Odpowiedź z 27 gru 2018:
"Z powodu zwiększonej liczby zamówień przed świętami niestety ale miałem opóźnienie z wykonaniem zamówień pod klienta, zamówienia realizujemy od podstaw rękodziełem wysłałem po tygodniu od dnia zamówienia. Jeszcze raz przepraszam"
17 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro