99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

63480

454

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 07:15

Lista ocen

19 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

" Wystawiają na sprzedaż produkt którego nie posiadają i potrzebują tygodnia żeby poinformować kupującego o jego braku, gdybyście byli poważni to ta informacja powinna do mnie dotrzeć w 24 godziny od zamówienia zgodnie z opisem aukcji "czas wysyłki 24 godziny" wówczas mógłbym zamówić u innego sprzedającego."
18 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Paczka do mnie nie dotarła. "
17 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jeżeli czegoś się nie ma to się tego nie sprzedaje a tłumaczenia typu brak u wydawcy no to brawo zanim coś wystawiasz to się dwa razy zastanów nie polecam zakładam sprawę na allegro"
16 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

16 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po tygodniu dowiedziałem się, że przesyłka nie została nawet wysłana"
16 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W opisie aukcji, nie było opisane, że brakuje jednego elementu, po pytaniu do sprzedającego uzyskałam odpowiedź, że nie posiadają danego elementu, bez żadnego uzasadnienia czy zadośuczynienia, ani nawet słowa "przepraszam za błąd"."
Odpowiedź z 18 paź 2018:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Faktycznie nasze podejście do sprawy powinno być inne. Zachęcamy do ponownego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, zapewniamy, że rzetelnie zajmiemy się tą sprawą tak aby została zakończona pomyślnie."
15 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Do sprzedawcy nie można się dodzwonić, ani przed ani po zakupie. w opisie produktu ilość stron - 240 na opakowaniu producenta 120."
Odpowiedź z 16 paź 2018:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Staramy się odbierać każde połączenie. Być może wzmożonych ruch telefoniczny spowodował niemożliwość dodzwonienia się. Prosimy jednak o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu."
13 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niedokładny opis książki! Kiedy chciałam doprecyzować, czy książka posiada PODPISY i STEMPLE, poinformowano mnie, że BRAK MOŻLIWOŚCI ZWERYFIKOWANIA, BRAK DOSTĘPU DO DANEJ POZYCJI. Próbowałam dzwonić na infolinię, przez pół dnia BEZCZELNIE ODKŁADANO SŁUCHAWKĘ. BEZNADZIEJNY kontakt. Zakupiona książka oczywiście posiada 3 stemple+podpisy - nie tego poszukiwałam. Przepraszam, czy mam do czynienia z "liderem branży antykwarycznej i największym repertuarowo sklepem internetowym z książkami w Polsce"?!"
Odpowiedź z 15 paź 2018:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Staramy się odbierać każde połączenie. Być może wzmożonych ruch telefoniczny spowodował niemożliwość dodzwonienia się. Prosimy jednak o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji z książką."
11 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zapłacono natychmiast,po czy dwa wezwania do zapłaty.Okazało się, zmieniono konto i nikt nie sprawdził czy należność nie wpłynęła na stare.Obsługa nieuprzejma, opryskliwa.Innemu pracownikowi nie chciało się wykonać dodatkowego zdjęcia.Dodatkowo wytargana strona przedtytułowa o czym nie było w opisie.Ręce opadają.B.Ś."
Odpowiedź z 15 paź 2018:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zawsze staramy się obsługiwać klienta profesjonalnie. Przykro nam, że miał Pan inne odczucie. W związku ze złym opisem książki zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu."
11 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Książka ostatecznie doszła ale, aż po 8 dniach i po emailu z przypomnieniem o sobie ( gdzie w aukcji była informacja o 2-3 dniach) . Fatalna obsługa zamówienia, za takie same pieniądze kupiłbym u konkurencji, nie czekając tyle. Sama książka ok, zgodna z opisem."
9 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Opis książki (w szczególności fotografia) sugeruje, że korzystając z aukcji kupujemy zupełnie inne wydanie książki, niż to, które finalnie otrzymujemy. Zamieszczenie foto, które wprowadza w błąd, wydaje się celowe. Książka na fotografii to wydanie z twardą okładką i obwolutą, solidnie wykonane. Książka, którą otrzymałem to tańszy odpowiednik - książka klejona, w miękkiej oprawie. Nie sądzę, abym miał jeszcze korzystać z usług księgarni Tezeusz."
9 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

5 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W opisie książki nie jest zaznaczone, iż jest to drugi tom tej książki. Kto nie wie, jak ja, że to wydanie ma dwa tomy kupuje ją jako jedną całość."
3 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ciężkko ocenić zakup ponieważ nie otrzymałam książki z powodu braku w sklepie i błędu systemowego. Zwrot pieniędzy nastąpił szybko."
Odpowiedź z 3 paź 2018:
"Bardzo nam przykro, że takie zdarzenie miało miejsce. Podjęliśmy niezbędne czynności aby w przyszłości nie dochodziło do takich sytuacji."
1 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający sprzedaje towar, którego nie posiada. Tłumaczy się brakiem u dystrybutora oraz koniecznością zamówienia od niego, a następnie dopiero do mnie. Dystrybutor też nie posiadał książki, także zamówienie nie doszło do skutku. Sprzedający odezwał się dość szybko, ale zmarnował mi czas i czekałem na zwrot środków. Brak możliwości zwrotu przez PayU."
Odpowiedź z 3 paź 2018:
"Informacja o wyczerpanym nakładzie została dostarczona na drugi dzień po złożeniu zamówienia. Również w ten sam dzień został zlecony zwrot wpłaconej kwoty. Bardzo nam przykro, że taka sytuacja spotkała właśnie Pana. W Pana przypadku kwota z PayU została przekazana na nasze konto, dlatego też nie mieliśmy opcji zwrotu wpłaty w ten sam sposób."
28 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Duża niezgodność z opisem. Według treści oferty "Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, Strony trochę pożółkłe". W rzeczywistości jest znacznie gorzej. Grzbiet całkowicie rozklejony, a twarda okładka pozaginana. Książka dobrze zabezpieczona na czas transportu, tak więc została wysłana uszkodzona. Absolutne nie polecam tego sprzedającego. Strata czasu i pieniędzy. NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!!"
Odpowiedź z 3 paź 2018:
"Bardzo nam przykro, że taka sytuacja miała miejsce. Zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia oraz rozwiązania problemu."
27 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jedna z książek (OM IV) w koszmarnym stanie: częściowo zamoczona i zapleśniała, dziesiątki bazgrołów długopisem, niektóre kartki b. zabrudzone, a zdjęcie było innej książki. Sprzedawca przyznał rację, stwierdził że u nich zdjęcia książek są poglądowe (!!!) i zaproponował zwrot książki. Ale dla mnie sam koszt dojazdu na pocztę byłby większy niż te naście złotych, które zapłaciłem. Moja polubowna propozycja jakiegoś upustu minimalizującego już poniesione straty spotkała się z odmową."
26 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Tydzień po zakupie okazało się że podręcznika nie ma. Okazało się bo to ja interweniowałem i jeszcze przez dwa dni miano przyspieszyć wysyłkę czegoś czego od samego początku nie było. System obsługi Klienta nie działa, o ile w ogóle tam jest. NIE POLECAM!!!"
25 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Słaba obsługa i długi czas oczekiwania ale finalnie otrzymałem zakup."
Odpowiedź z 26 wrz 2018:
"Książka nie została odebrana przez kupującego i wróciła do Antykwariatu. Po wymianie mailowej wysłana ponownie. Cieszymy się, że mimo niepowodzeń książka dotarła do adresata."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro