99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2823

5

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:00

Lista ocen

25 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Laptop opisany na aukcji- nowy- tak naprawdę UŻYWANY. Mimo wszystko działał ok. Napisałam do sprzedawcy że laptop jest niezgodny z opisem miał być nowy, nie działa touchpad tak jak powinien, Zapytałam czy mogą mi pomóc z wgraniem sterowników aby nie musieć odsyłać i do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi.Od wczoraj zaczął się wieszać, i bardzo głośno chodzi. Pewnie odpiszą coś niezgodnego z prawdą na mój komentarz ale nie dajcie się nabrać. Nie polecam nikomu i radzę omijać szerokim łukiem"
Odpowiedź z 28 mar 2019:
"Bezpodstawne oszczerstwa!!! Laptop nie nowy, tylko wyprzedażowy (dokładnie tak jak napisane na aukcji), o czym doskonale Państwo wiedzieli otrzymując dodatkowe zdjęcia przed zakupem. Na pytania z piątku z godziny 21 odpowiedzieliśmy najszybciej jak się dało czyli po weekendzie (w soboty nie pracujemy). Nikomu nie odmawiamy pomocy. Reklamacji nie załatwia się przez wystawienie negatywnej opinii tylko przez kontakt z działem wsparcia technicznego. Gratulujemy podejścia i życzymy powodzenia."
22 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"strasznie powoli chodzi laptop był robiony format aktualizacje robione i dalej tak powoli chodzi chodzi jakbym go na korbkę nakręcał masakra a juz nie pisze na temat bateri porażka"
Odpowiedź z 26 mar 2019:
"Szanowny kliencie, w przypadku niezadowolenia z wydajności sprzętu można było skorzystać z prawa do 14-to dniowego okresu zwrotu. Komentarz bezpodstawny i krzywdzący wystawiony w dodatku 2 miesiące po zakupie bez jakiejkolwiek informacji o problemie czy próbie kontaktu. Nie udało nam się z Panem skontaktować telefonicznie czy mailowo, a szkoda bo zawsze służymy pomocą. Przy laptopach klasy budżetowej zawsze polecamy konfiguracje z dyskami SSD, które zwiększają komfort pracy w sposób znaczący."
18 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"witam zakupiłem laptopa dell krótko mówiąc tragedia dysk bardzo głośno chodzi i powiedzieli ze puste miejsce w laptopie to powoduje bo dźwięk się rozchodzi, żenada mam stary dysk i tak nie chodzi głośno. obudowa lichego wykonania jak na dell bardzo słabo. Nie wspominając że karta dźwiękowa nie działała ale przysłali sterowniki. system jak odświeżyłem to stracił polski język. problemy problemy uważajcie pozdrawiam."
Odpowiedź z 28 sty 2019:
"Szanowni Państwo, dostarczyliśmy produkt zgodny ze specyfikacją, służyliśmy pomocą w problemach z fabrycznym oprogramowaniem - żaden mail nie pozostał bez odpowiedzi. Jeśli nie byli Państwo zadowoleni z zakupu co naturalnie może się zdarzyć należało skorzystać z 14-to dniowego prawa zwrotu co też sugerowaliśmy. Negatywny komentarz i sugestie o kiepskiej jakości sprzętu absolutnie bezpodstawne i krzywdzące. Dostarczony sprzęt był w 100% sprawny."
20 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zaznaczam ze jestem informatykiem - kupiłem laptop ideapad 320, dysk chodzi tragicznie, głośno i bardzo wolno przycina sie na zwykłej przeglądarce internetowej, wszystko się tnie, nie idzie pracować, chodzi gorzej niż mój poprzedni 5letni laptop, brak orginalnego zasilacza robi zwarcia, mam wrażenie ze jest to używany laptop a nie nowy, płakać mi się chce ze tyle pieniędzy poszło w błoto. prosiłem o dosłanie sprawnego dysku a tego bym odesłał, no niestety jakas długa procedura, a zalezy na czas"
Odpowiedź z 21 wrz 2018:
"Sprzedaliśmy ponad 600 sztuk i nie spotkaliśmy się z negatywną opinią o tym modelu. Zaproponowaliśmy przyjęcie sprzętu na serwis na nasz koszt, nie zgodził się Pan, ponieważ komputer już Pan rozebrał. Stwierdzenie "przysłać dobry dysk" nie jest prośbą, a żądaniem. Jako „informatyk” powinien Pan posiadać wiedzę na temat różnicy w dyskach talerzowych, a technologii SSD. Wybrał Pan najtańszą konfigurację, a na dopłatę do dysku SSD Pan nie przystał. Laptop 100% nowy z oryginalnym zasilaczem Lenovo!"
17 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem niesprawny laptop. Wyłącza się co kilka godzin, po zamknięciu monitora nie zamyka aplikacji prawidłowo , wszystkie niezapisane zmiany sa utracone. Nie potrafiono mi pomóc na odległośc. Proponowano odesłanie laptopa ktory kupiony został do pracy. Zapłaćcie 3 tysiące złotych po to by nie mieć laptopa."
Odpowiedź z 17 maj 2018:
"1.Próbowaliśmy rozwiązać problem "na odległość", co wg. Pana nie przyniosło pozytywnych skutków. 2. Zaproponowaliśmy przyjęcie sprzętu na serwis z odbiorem ze wskazanego adresu, nie zgodził się Pan. 3.Ostatecznie chcieliśmy przyjąć zwrot sprzętu, na co również Pan nie przystał. Użytkownik z niewyjaśnionych powodów nie zgadza się na odesłanie sprzętu - żąda wydania kolejnego egzemplarza bez zwrot aktualnie posiadanego. Wysuwa nierealne do spełnienia roszczenia przy naszej 100% dobrej woli!"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro