99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

5440

26

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 23:21

Lista ocen

7 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"kask ogromny, bez regulacji, za duży na dorosłego, ochraniacze z kolei za ciasne. nie polecam"
Odpowiedź z 10 paź 2019:
"W opisie nie ma informacji, że kask jest regulowany. Na zdjęciach również nie jest pokazana regulacja kasku. Jeśli zakup Państwu nie odpowiada to najlepiej skorzystać z możliwości zwrotu. Nie ma z tym najmniejszego problemu. Zawsze maksymalnie pomagamy."
11 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 12 wrz 2019:
"Witam, nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia, że jest jakiś problem z zamówieniem. Otrzymaliśmy zwrot, który standardowo, szybko wykonaliśmy, bez żadnych problemów."
23 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Rolki- po 5 jazdach oderwała się skarpeta buta od nita . Reklamacja nie uwzględniona 170 poszło w błoto . Sprawa oczywiście poszła dalej . Nie kupujcie od tego Pana jeśli nie chcecie wyrzucić kasy w błoto !!!!!! szkoda nerwów. Na aucji nie jest napisane ,że rolki są importowane czyli wprowadza w kupującego w błąd.... zresztą widzę ,że nie ja jedna zostałam tak potraktowana."
Odpowiedź z 25 sie 2019:
"Otrzymaliśmy paczkę z reklamacją. Na kartce w kartonie napisał tylko, że "stało się to po kilku jazdach" nie wskazując w żaden sposób problemu, nie informując w jaki sposób życzy sobie, żeby reklamacja została rozpatrzona itp. Co złego w tym, że łyżworolki są importowane? W Polsce nie ma żadnego producenta łyżworolek, więc wszystkie modele dostępne w Polsce są importowane."
19 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Co do hulajnogi wszystko jak w opisie lecz przyszła z połamanymi tylnymi szczękami hamulcowymi, sprzedawca nie odbiera telefonu , nie odpowiada na meile i smsy zero kontaktu. Czekalłem dwa tygonie na reakcję sprzedającego , żadnego zainteresowania sprzedawcy żeby wyjasnic. Nie polecam"
Odpowiedź z 20 sie 2019:
"Telefony odbieramy na bieżąco. Oba numery są cały czas włączone. Oczywiście poza godzinami pracy nikogo w firmie nie ma. Na wszystkie wiadomości także odpowiadamy na bieżąco."
9 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Rzepy nakolannikow na sparciałych gumkach. Całość się pruje."
Odpowiedź z 9 sie 2019:
"Nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia w tej sprawie. Jeśli jest najmniejszy problem to wystarczy się skontaktować. Można wykonać zwrot. W tym przypadku bez ponoszenia żadnych kosztów. Można wymienić itp."
19 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 19 lip 2019:
"Nie otrzymaliśmy żadnej wiadomości, żeby był jakiś problem z zamówieniem. Jeśli zakup Państwu nie odpowiada to zawsze najlepiej skontaktować się w sprawie. Można zrobić zwrot. Tym bardziej, że przy tym zamówieniu zwrot jest darmowy. CZAS WYSYŁKI 1? NAJGORSZA OCENA? ZAMÓWIENIE ZŁOŻONE 16 CZERWCA POPOŁUDNIU A 17 CZERWCA EKSPRESOWO PACZKĘ NADALIŚMY. PRZECIEŻ SZYBCIEJ NIE MOŻNA BYŁO TEGO ZROBIĆ !!!"
9 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 10 lip 2019:
"Klient zostawił dystans płoz do rolek zupełnie luźny między kółkami w jednym z butów przez co kółka ocierały o ten dystans. Towar w 100% dobry. Wystarczyło tylko spojrzeć na dwa tylne kółka między którymi znajdował się ten dystans zamiast w płozie rolek. W jednym dystans założony i przykręcony był dobrze."
8 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 9 lip 2019:
"Klient odesłał rolki do wymiany z bardzo brudnymi kółkami. Kółka są białe i wyraźnie klient jeździł na rolkach i w takim stanie chciał wymienić rolki na inny rozmiar. Po uzgodnieniu przekręciliśmy wszystkie kółka, pomogliśmy w wymianie itp. a w zamian otrzymaliśmy negatywny komentarz!!!"
8 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Otrzymałam rolki uszkodzone, pisałam e maile , na początku zero odzewu, potem otrzymałam informację że mam wypełnić karteczkę na zwrot towaru, a ja chciałam poprostu aby mi wymienili na nowe nie uszkodzone, odesłałam towar , i na tym się skończyło"
Odpowiedź z 9 lip 2019:
"Zwrot został oczywiście wykonany na wskazany rachunek bankowy. Zaniżona ocena za czas wysyłki? Zamówienie złożone 16 czerwca popołudniu a 17 czerwca ekspresowo paczka nadana. Przecież szybciej nie było możliwości nadać paczki."
4 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Nie jesteśmy zadowoleni, towar inny niż a aukcji, niezgodnosc kolorów. "
Odpowiedź z 4 lip 2019:
"O jaką niezgodność chodzi? W kolorze zielonym nie mamy innych, podobnych zestawów, więc o pomyłce nie ma mowy. Nie otrzymaliśmy żadnej informacji od Państwa. Zaniżona ocena za czas wysyłki? Dlaczego? Zamówienie złożone 28 maja wieczorem a 29 maja rano przesyłkę ekspresowo przygotowaliśmy i nadaliśmy !"
26 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sprzedający pisze na swojej stronie, że to bezpieczny i solidny kask, który zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa ale niestety to nie jest zgodna informacja ze stanem faktycznym. Kask sklejony taśmą izolacyjną, pod szyją nie ma żadnego zabezpieczenia przy zapinaniu. Słaba jakość wykonania, styropian nie doszlifowany. Ochraniacze ok ale kasku nie polecam. "
Odpowiedź z 27 cze 2019:
"Nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia w tej sprawie. Jeśli zakup Państwo nie odpowiada nawet w najmniejszym stopniu to najlepiej skorzystać z możliwości zwrotu. Tym bardziej, że w tym przypadku jest on darmowy. Dlaczego obniżona ocena za Czas wysyłki? Zamówienie złożone w piątek popołudniu a w poniedziałek ekspresowo przesyłkę nadaliśmy."
19 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 21 cze 2019:
"Tylko dwie gwiazdki obniżone, reszta parametrów na najwyższym możliwym poziomie a komentarz negatywny? Proszę o usunięcie komentarza."
6 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Produkt, który dostałam jest niezgodny z opisem i zdjęciami. Na zdjęciach deskorolka jest przezroczysta i podświetlany jest cały panel. W opisie napisane wytłuszczonym drukiem, że wykonana z przezroczystego materiału. Od kiedy biały jest przezroczysty? Nie świeci całościowo, a jedynie pod stopami jest kilka lampeczek. Nabijanie klienta w butelkę i posługiwanie się nieprawdziwymi zdjęciami. Szczerze nie polecam, a takie praktyki powinny być tępione."
Odpowiedź z 6 cze 2019:
"Jeśli zakup Państwu nie odpowiada to najlepiej skorzystać z możliwości zwrotu towaru, także bezpłatnego. Nie ma z tym najmniejszego problemu. Sprawnie zawsze pomagamy w takich sytuacjach. Zamówienie złożone 28 maja późnym wieczorem a już 29 maja przesyłka ekspresowo została nadana, więc nie można było tego zrobić szybciej."
29 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Hulajnoga porysowana, wszystko wrzucone luzem do kartonu, który nawet nie jest zaklejony"
Odpowiedź z 30 maj 2019:
"Nie otwieramy oryginalnie zapakowanych towarów od producenta. Jednak jeśli zdarzył się taki problem to należało nam to zgłosić. Nigdy nie zostawiamy klienta z problemem i zawsze staramy się maksymalnie pomóc. Dlaczego zaniżona za "Czas wysyłki"? Zamówienie złożone 7 marca przed północą a 8 marca o godzinie 9 rano przesyłka ekspresowo przygotowana i nadana."
23 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Po mniej niż miesiącu, pękła dźwignia hamulcowa prawa – sprawa bezpieczeństwa. Na szczęście nic się nie stało. W ramach gwarancji, pokazałem zdjęcia i prosiłbym o przysłanie nowej części do wymiany, aby dziecko mógł z tym znowu szybko sie bawić. Sklep nie pomógł: zamiast przepraszać za zaistniałą sytuację, domaga sie odesłanie towaru w kartonie oryginalnie, min 2 tyg na rozpatrywanie reklamacji i niewiadomo co jeszcze. A miedzy czas czym ma jechać dziecko do szkoły? "
Odpowiedź z 24 maj 2019:
"Jeśli jest jakiś problem z towarem to standardowo należy zgłosić reklamację. Czas wysyłki 1? Przecież odbierał Pan towar osobiście. Zamówienie było momentalnie do odbioru. Nie pisałem, że reklamacja będzie min 2 tyg rozpatrywana a pisałem wyraźnie: "W ciągu 14 dni powinna być odpowiedź, ale myślę, że może być dużo wcześniej, ale nie możemy niczego zagwarantować." itp."
18 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Drugie zamowienie i to samo. Hulajnoga w kawałkach, rozsypane śrubki w kartonie oraz brakujące elementy na dodatek porysowany lakier. Przyłóżcie się do pakowania i zabezpieczania towaru."
Odpowiedź z 21 maj 2019:
"My sami oczywiście niczego nie kompletujemy. Towar jest w oryginalnych opakowaniach i nie ingerujemy w żaden sposób w produkt. Jeśli jest jakiś brak to wystarczy to zgłosić to uzupełnimy brakującą część."
9 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Jedyne co dobre to bardzo szybka wysyłka - na plus, towar poniszczony (obdrapane płozy, jakby dwie różne), kółka nie kręcą się, zapięcie nie trzyma. Nie polecam"
29 kwi 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sprzedawca sprzedaje produkty o niskiej jakosci i niebezpieczne dla dzieci. Kask ktory kupilem jest kiepskiej jakosci, bardzo cienki z ostrymi krawedziami na dole! Kasku nie da sie stabilnie zamocowac! Rusza sie na glowie mimo ze kupilem rozmiar pasujacy do rozmiaru glowy. Kasku nie da sie w zaden sposob ustabilizowac na glowie ani dokrecic z tylu aby sie nie ruszal. UWAGA: KALECZY DZIECKO PRZY ZAPINANIU I PO ZAPIECIU POD SZYJA! NIE MA ZADNEGO ZABEZPIECZENIA POD SZYJE!"
Odpowiedź z 3 maj 2019:
"Wskazany zestaw sprzedajemy w setkach sztuk i klienci bardzo sobie chwalą zarówno kask jak i ochraniacze. Czas wysyłki 2? Przecież przesyłka została wysłana ekspresowo. 9 kwietnia wpłata zaksięgowana a 10 kwietnia ekspresowo nadana a firma kurierska również ekspresowo już 11 kwietnia paczkę doręczyła!"
18 kwi 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Towar zupełnie innego koloru. Deska na zdjęciach jest przezroczysta. Widać spód deski pomimo, że zdjęcie zrobione jest od góry. Otrzymałem deskę białą, wręcz mleczną!!!!!! Córka wybrała sobie deskę przezroczystą jako prezent na Święta Wielkanocne!!!!!. Deska jest obrzydliwa -mleczna, z zielonymi kołami-również na zdjęciu mają zupełnie inny kolor. Sprzedawca tłumaczył, że to niby wina fotografa, który robił zdjęcia. Ale otrzymany towar jest zupełnie inny niż na zdjęciu.Nie polecam"
Odpowiedź z 19 kwi 2019:
"Pisaliśmy, że jeśli w najmniejszy sposób zakup Państwu nie odpowiada to najlepiej skorzystać z darmowej możliwości zwrotu bez ponoszenia żadnych kosztów. Nie ma z tym problemu. Zwrotami szybko się zajmujemy, więc warto z tego skorzystać jeśli produkt nie spełnia oczekiwań. Jesteśmy do dyspozycji i sprawnie pomożemy."
18 mar 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zakupione rolki w łożyska występuję tarcie i hałasują dlatego nie polecam poprzednie rolki zakupione od tego sprzedawcy żadnych problemów nie było "
Odpowiedź z 19 mar 2019:
"Wysyłaliśmy maila do Państwa w tej sprawie, ale niestety nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Wcześniej zamówili Państwo inny, wyższy model, więc łożyska nie kręcą się tak samo."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro