96,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

780

27

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,7/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 16:08

Lista ocen

23 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam, zakupionego towaru nie posiadają na stanie, brak jakiejkolwiek komunikacji ze sprzedającym, po trzech tygodniach oczekiwania na dostawe - wciąz jej nie ma, ani zwrotu pieniedzy. Gratulacje- aby tak dalej , taki sprzedający zginie z rynku dzieki istnieniu uczciwych sprzedawców."
20 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towaru brak utrudniony kontakt. Trzeba przyznac pieniądze wróciły, ale co z tego jak 2 tygodne moto stalo przy fajnej pogodzie bo części nie było."
Odpowiedź z 20 wrz 2018:
"Gdybyś kolego odebrał paczkę, którą do Ciebie wysłaliśmy to miałbyś towar !!!!! Nie będziemy płacić dwa razy za wysyłkę tylko dlatego, że klient sobie coś wymyślił !!!!! Nie polecam !!!!"
14 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Świeca dobierana po nr ramy a dotarła nie taka po próbie mailowej zgłoszenia tego zerowy odzew dzwoniąc do sprzedającego twierdził że maila nie otrzymał wysyłałem kolejny mail ale niestety nadal nic to nie dało dzwoniąc nikt nie odbierał albo trzeba było dobijać się po kilka razy Jednym słowem obsługa na zerowym poziomie"
Odpowiedź z 20 wrz 2018:
"Świeca dobrana tak jak być powinna ! Nie nasza wina że klient ma rozwiercone na większy gwint gniazdo świecy i nie potrafi powiedzieć jaką ma włożoną świecę !"
11 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

9 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Powinno być napisane ze zestaw naprawczy obejmuje tylko część gaźnika a swoimi zdjęciami wprowadzacie w błąd. Nie polecam!"
8 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysyłka po 1.5 tygodnia. Podczas kontaktu firma przekazywał nieprawdziwe informacje o wysyłce."
Odpowiedź z 8 wrz 2018:
"Gdyby klient wiedział co chce to otrzymałby towar natychmiast ....."
1 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 3 wrz 2018:
"Problematyczny człowiek zażądał zwrotu pieniędzy bez odesłania towaru. Nie polecamy"
29 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie pasuje na opisane w aukcji Moto. Za małe."
13 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

27 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłem manetki... Dokonałem zwrotu zgodnie z zasadami i terminem nie moge otrzymać pieniążków.. Zwodzenie i brak zainteresowania nie polecam.... Nikomu"
5 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

30 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 2 lip 2018:
"Kolejny nowy użytkownik Allegro który nie odbiera paczki pobraniowej i wystawia negatywa a my nic nie możemy z tym zrobić !!!!!!!! Niech Allegro zrobi z tym porządek !!!!!!!"
11 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar i cena ok . Wysyłka i kontakt poniżej obowiazujacych standartów - towar zakupiony i potwierdzona zapłata 16:40 04.06. - dostarczone 11.06 po 15:00. Zero informacji o opóźnieniu wysyłki, nr.listu poleconego i pytania - czy po wykupieniu priorytetu chcę czekać tydzień na towar.Zgodnie z regulaminem sprzedajacego powinien być wysłany najpóźniej 6.06 i dotrzeć najpóźniej 08.06 co jest b.długim terminem. Ze Śremu polecony priorytet do Szczecinka dochodzi w 24 h wyslany do 15:00.Duża wpadka."
7 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Slaby kontakt, zero terminowosci. Zgodnie z opisem aukcji towar mial dotrzec w 24 godziny, po tygodniu telefonowałem, zero odzewu."
Odpowiedź z 8 cze 2018:
"Towar został wysłany zgodnie z opisem w aukcji i wybranym przez Pana sposobie dostawy. Towar miał zostać wysłany w 24h a nie dotrzeć do Pana !!!!! Proszę czytać opis aukcji."
28 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiona zebatka do dr650 nie dotarła pomimo kilku telefonów ciągle zwalał Pan na firmę kurierską stanowczo nie polecam"
Odpowiedź z 28 maj 2018:
"Otrzymał Pan numer przesyłki w celu sprawdzenia a teraz Pan brednie wypisuje !!!! Również nie polecam interesów z Panem !"
26 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zwykły naciągacz, dokonałem zwrotu towaru (z potwierdzeniem odbioru). Zwrotu gotówki na moje konto nie ma do dnia dzisiejszego. Zero kontaktu. NIE POLECAM."
Odpowiedź z 26 cze 2018:
"Nie kłam człowieku. Pieniądze masz dawno na swoim koncie !!!!"
16 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zły opis manetki miały być do Kawasaki VN 2000 (pisałem w zamówieniu) ,pisałem w tej sprawie nikt mi nie odpowiedział dzwoniłem pare razy nie odbiera . robię zwrot ,nie chodzi o pieniądze ale jak się załatwia sprawy ."
Odpowiedź z 16 maj 2018:
"W aukcji ma Pan podane wymiary manetek!!!! Trzeba czytać opis !!!!!!!!! Wyraźnie jest napisane na jaką kierownicę pasują. Niestety jak ktoś ogląda tylko obrazki to później są problemy. Nie polecam !!!!!!!"
15 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam. Kupiłem pokrowiec do Ducati Diavel tak jak w tytule aukcji jest pół metra za duży. Mam teraz problem przez niewiedzę sprzedającego ."
Odpowiedź z 15 maj 2018:
"Przecież ma Pan podane w aukcji wymiary pokrowca !!! Dla Pan jest za duży a dla setki innych osób idealny ! Również nie polecamy."
29 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Gość jakiś dziwny,zamówiłem towar za pobraniem,nie otrzymałem go oczywiście,poza tym gość nie reaguje na kontakt,zlewa wszystko i wszystkich,nie polecam !!!"
29 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nadal n ie otrzymałem tarcz, mimo telefonów 20 obiecanek, że NAPEWNO, podali mi jakis zmyślony numer paczki, na odczepne, numer którego nigdzie nie ma w żadnej bazie.. potem paczka zaginęła niby .. do dziś nic nie otrzymałem.. nadal czekam na tarcze"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro