Użytkownik megitarnow

99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

35246

 

187

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (35433)
Polecam (35246)
Nie polecam (187)
24 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
23 kwi 2018
"Kamizelka wykonana z materiału na ubrania robocze, a nie z Jeansu. Nie polecam."
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"KAMIZELKA JEST OPISANA NA AUKCJI Materiał: 80% bawełna, 20% poliester Struktura/rodzaj materiału: Cienki, gładki typu Canvas Jeans to jest kolor tkaniny a nie rodzaj . Proszę dokładnie czytać aukcje . Jeśli nie odpowiada kamizelka można zwrócić towar do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kamizelka wykonana z materiału na ubrania robocze, a nie z Jeansu. Nie polecam."
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"KAMIZELKA JEST OPISANA NA AUKCJI Materiał: 80% bawełna, 20% poliester Struktura/rodzaj materiału: Cienki, gładki typu Canvas Jeans to jest kolor tkaniny a nie rodzaj . Proszę dokładnie czytać aukcje . Jeśli nie odpowiada kamizelka można zwrócić towar do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
23 kwi 2018
"ZERO kontaktu ze sprzedajacym wiec z gory odp: "Jeśli towar nie odpowiada klient ma prawo do zwrotu towaru" prosze sobie darowac bo tyle WIEM. gdzie mam zwrocic? w ciemno? gdy zero odzewu? na spodniach bylo wiecej farby niz materialu, wszedzie nitki i niedorobki od trzymania ich cale rece w farbie, i naprawde wszystko wokolo w farbie, po wypraniu ciagle schodzi farba a na spodniach powstaly pregi i przypadkowe wzory jak za 55zl to za duzo. wypadalo by informowac o takiej jakosci towaru na aukcji"
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Przepraszam za nie dostateczna informacje ale na stronie o mnie jest informacja na temat zwrotu wymian i reklamacji jesteśmy firmą i jest tam tez dostępny nasz adres do odesłania . Proszę odesłać na adres Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa "MEGI" Ładna 47 D 33-156 Skrzyszów proszę zamieścić w paczce informację imie nazwisko czy zwrot /reklamacja numer konta do zwrotu jesli wykonujemy zwrot"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"ZERO kontaktu ze sprzedajacym wiec z gory odp: "Jeśli towar nie odpowiada klient ma prawo do zwrotu towaru" prosze sobie darowac bo tyle WIEM. gdzie mam zwrocic? w ciemno? gdy zero odzewu? na spodniach bylo wiecej farby niz materialu, wszedzie nitki i niedorobki od trzymania ich cale rece w farbie, i naprawde wszystko wokolo w farbie, po wypraniu ciagle schodzi farba a na spodniach powstaly pregi i przypadkowe wzory jak za 55zl to za duzo. wypadalo by informowac o takiej jakosci towaru na aukcji"
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Przepraszam za nie dostateczna informacje ale na stronie o mnie jest informacja na temat zwrotu wymian i reklamacji jesteśmy firmą i jest tam tez dostępny nasz adres do odesłania . Proszę odesłać na adres Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa "MEGI" Ładna 47 D 33-156 Skrzyszów proszę zamieścić w paczce informację imie nazwisko czy zwrot /reklamacja numer konta do zwrotu jesli wykonujemy zwrot"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
21 kwi 2018
"Na towar czekam ponad tydzień........"
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Informowaliśmy e mailem o braku koloru czarnego 12 i 13 kwietnia 13.04.2018 09:41 E-mail: HUrtownia Megi Zamówienie Witam Bardzo przepraszamy lecz czekamy na dostawę spodni 126/30 RENNOX kolor czarny ewentualnie mogłabym zaproponować kolor stalowy . Za wszelkie utrudnienia bardzo przepraszamy . Pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Na towar czekam ponad tydzień........"
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Informowaliśmy e mailem o braku koloru czarnego 12 i 13 kwietnia 13.04.2018 09:41 E-mail: HUrtownia Megi Zamówienie Witam Bardzo przepraszamy lecz czekamy na dostawę spodni 126/30 RENNOX kolor czarny ewentualnie mogłabym zaproponować kolor stalowy . Za wszelkie utrudnienia bardzo przepraszamy . Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
21 kwi 2018
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Witam brak kontaktu telefonicznego z kupującym od 17 kwietnia czekam na formularz zwrotu lub choćby na dane do przelewu telefonu nie odbiera . Proszę o uzupełnienie informacji wtedy wykonamy zwrot za kurtkę ."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Witam brak kontaktu telefonicznego z kupującym od 17 kwietnia czekam na formularz zwrotu lub choćby na dane do przelewu telefonu nie odbiera . Proszę o uzupełnienie informacji wtedy wykonamy zwrot za kurtkę ."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
21 kwi 2018
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Zakup kurtki w piatek 13.04 o 18:19 Przykro nam że w sobotę i niedziele firmy kurierskie nie dostarczają przesyłek a w poniedziałek o 8:32 Pani już się upomina o przesyłkę Kiedy mogę spodziewać się kurtki, biorąc pod uwagę, że zamówiłam ją 13.04? Przykro nam za opóźnienia z racji wolnych dni"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Zakup kurtki w piatek 13.04 o 18:19 Przykro nam że w sobotę i niedziele firmy kurierskie nie dostarczają przesyłek a w poniedziałek o 8:32 Pani już się upomina o przesyłkę Kiedy mogę spodziewać się kurtki, biorąc pod uwagę, że zamówiłam ją 13.04? Przykro nam za opóźnienia z racji wolnych dni"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
20 kwi 2018
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Kupujący odstąpił od umowy kupna kurtki zwrot został wykonany"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Kupujący odstąpił od umowy kupna kurtki zwrot został wykonany"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
19 kwi 2018
"Materiał niskiej jakości podobnie jak wykonanie. Nie polecam."
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Klient ma prawo do odstąpienia od umowy jeśli towar nie spełnia jego oczekiwań."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Materiał niskiej jakości podobnie jak wykonanie. Nie polecam."
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Klient ma prawo do odstąpienia od umowy jeśli towar nie spełnia jego oczekiwań."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
19 kwi 2018
"niestety szkoda,że poslano inne jak w aukcji,BARDZO duzo odbiegajace od jakości, niezgrabne, niezgodne z wymiarami ,cięzko wyegzekwować zwrotgotowki po odeslaniu ' bubla' , nie mówiąc juz o slowie przepraszam, NIE POLECam, SZUKAJCIE RACZEJ U KOGO INNEGO JESLI NIE CHCECIE MIEC DYLEMATU- strata czasu i nerwów.!!!!!"
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Zwrot został wykonany wraz z kosztami wysyłek .Przepraszamy za pomyłkę"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"niestety szkoda,że poslano inne jak w aukcji,BARDZO duzo odbiegajace od jakości, niezgrabne, niezgodne z wymiarami ,cięzko wyegzekwować zwrotgotowki po odeslaniu ' bubla' , nie mówiąc juz o slowie przepraszam, NIE POLECam, SZUKAJCIE RACZEJ U KOGO INNEGO JESLI NIE CHCECIE MIEC DYLEMATU- strata czasu i nerwów.!!!!!"
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Zwrot został wykonany wraz z kosztami wysyłek .Przepraszamy za pomyłkę"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

5
17 kwi 2018
"Kamizelka dotarła w innym rozmiarze oczywiście za małym.Zero kontaktu ze strony sprzedającego mimo ,iż wysłałem dwa maile włącznie z dokumentacja fotograficzną.Do dnia dzisiejszego zero odzewu."
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"na wiadomośc odpisaliśmy tego samego dnia 13:29 treść wiadomości Niestety kamizelka którą Pan otrzymał była to ostatnia sztuka jaką mieliśmy na stanie w rozmiarze XL. Jeżeli otrzymany towar nie jest zgodny z zamówieniem to bardzo proszę odesłać ją do nas przesyłką pocztową do zwrotu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kamizelka dotarła w innym rozmiarze oczywiście za małym.Zero kontaktu ze strony sprzedającego mimo ,iż wysłałem dwa maile włącznie z dokumentacja fotograficzną.Do dnia dzisiejszego zero odzewu."
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"na wiadomośc odpisaliśmy tego samego dnia 13:29 treść wiadomości Niestety kamizelka którą Pan otrzymał była to ostatnia sztuka jaką mieliśmy na stanie w rozmiarze XL. Jeżeli otrzymany towar nie jest zgodny z zamówieniem to bardzo proszę odesłać ją do nas przesyłką pocztową do zwrotu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
15 kwi 2018
"spodnie poszły po szwie między nogami po jednym założeniu (i O NIC NIE ZAHACZYŁAM ANI TEŻ NIE SĄ CIASNE) miały być zwężane a nie do końca sa, układają sie troche jak "dzwony", Niestety żałuję zakupu"
Odpowiedź z 20 kwi 2018:
"Proszę odesłać do reklamacji wykonamy zwrot."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"spodnie poszły po szwie między nogami po jednym założeniu (i O NIC NIE ZAHACZYŁAM ANI TEŻ NIE SĄ CIASNE) miały być zwężane a nie do końca sa, układają sie troche jak "dzwony", Niestety żałuję zakupu"
Odpowiedź z 20 kwi 2018:
"Proszę odesłać do reklamacji wykonamy zwrot."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
12 kwi 2018
"Kupiłam kamizelkę kolor malinowy...niestety to co do mnie przyszło, nie ma nic wspólnego z kolorem malinowym, różni się z kolorem podanym na zdjęciu w aukcji. Faktyczny kolor to taki jak mają pracownicy drogówki...żarówiasty różowy, człowiek wygląda jak pracownik drogowy. Jakościowo jest ok...ale kolor masakryczny. Nie polecam"
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Jeśli nie odpowiada kolor proszę odesłać towar zdjęcia sa robione na tych kamizelkach może ustawienie monitora jest że kolor odbiega od rzeczywistośi"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kupiłam kamizelkę kolor malinowy...niestety to co do mnie przyszło, nie ma nic wspólnego z kolorem malinowym, różni się z kolorem podanym na zdjęciu w aukcji. Faktyczny kolor to taki jak mają pracownicy drogówki...żarówiasty różowy, człowiek wygląda jak pracownik drogowy. Jakościowo jest ok...ale kolor masakryczny. Nie polecam"
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Jeśli nie odpowiada kolor proszę odesłać towar zdjęcia sa robione na tych kamizelkach może ustawienie monitora jest że kolor odbiega od rzeczywistośi"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
12 kwi 2018
"Kontakt ok, czas wysyłki ok. Ale towar jakościowo to najniższa możliwa półka. Jest gorzej niż spodnie trekinngowe z marketów np: z Lidla. Gramatura materiału niska, sam materiał kiepskiej jakości. Wykonanie stoi na tragicznym wręcz poziome - na obszyciach w wielu miejscach wiszą nitki które trzeba samemu obcinać. Spodnie źle wyprofilowane - mało miejsca na pośladki za to za dużo na przeciwną stronę - krocze itp. Wkłady kieszeni dziwnie wyprofilowane, jakby dla osób z wąskimi dłońmi. NIE POLECAM."
Odpowiedź z 20 kwi 2018:
"Jeśli towar nie odpowiada klient ma prawo do zwrotu towaru"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kontakt ok, czas wysyłki ok. Ale towar jakościowo to najniższa możliwa półka. Jest gorzej niż spodnie trekinngowe z marketów np: z Lidla. Gramatura materiału niska, sam materiał kiepskiej jakości. Wykonanie stoi na tragicznym wręcz poziome - na obszyciach w wielu miejscach wiszą nitki które trzeba samemu obcinać. Spodnie źle wyprofilowane - mało miejsca na pośladki za to za dużo na przeciwną stronę - krocze itp. Wkłady kieszeni dziwnie wyprofilowane, jakby dla osób z wąskimi dłońmi. NIE POLECAM."
Odpowiedź z 20 kwi 2018:
"Jeśli towar nie odpowiada klient ma prawo do zwrotu towaru"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
10 kwi 2018
"NA aukcji podany jest inny rozmiar a inny został dostarczony"
Odpowiedź z 20 kwi 2018:
"towar został zwrócony do czego klient miał prawo"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"NA aukcji podany jest inny rozmiar a inny został dostarczony"
Odpowiedź z 20 kwi 2018:
"towar został zwrócony do czego klient miał prawo"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
9 kwi 2018
"towar dojechał szybko, niestety uszkodzony, koszt wysyłki to połowa wartości towaru, cena towaru=jakości :P"
Odpowiedź z 10 kwi 2018:
"Jeśli towar uszkodzony proszę o odesłanie wymienimy na nasz koszt . Przepraszamy za uszkodzony towar"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar dojechał szybko, niestety uszkodzony, koszt wysyłki to połowa wartości towaru, cena towaru=jakości :P"
Odpowiedź z 10 kwi 2018:
"Jeśli towar uszkodzony proszę o odesłanie wymienimy na nasz koszt . Przepraszamy za uszkodzony towar"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
6 kwi 2018
"Sklep sprzedaje towar ktorego nie ma na stanie. Nie polecam. "
Odpowiedź z 6 kwi 2018:
"Próba kontaktu była poniżej tresc mail .Proponowaliśmy inny model droższy w cenie zakupu Tsuri 05.04.2018 13:16 E-mail: HUrtownia Megi Zamówienie Witam Bardzo przepraszamy lecz nie bedzimy miec wtym momencie tsuri 3m turkusowego ewentualnie mozemy zaproponowac inny model w tej samej cenie Za wszelki utrudnienia przepraszamy .Dostawa TSURI byłaby w piatek Pozdrawiam Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sklep sprzedaje towar ktorego nie ma na stanie. Nie polecam. "
Odpowiedź z 6 kwi 2018:
"Próba kontaktu była poniżej tresc mail .Proponowaliśmy inny model droższy w cenie zakupu Tsuri 05.04.2018 13:16 E-mail: HUrtownia Megi Zamówienie Witam Bardzo przepraszamy lecz nie bedzimy miec wtym momencie tsuri 3m turkusowego ewentualnie mozemy zaproponowac inny model w tej samej cenie Za wszelki utrudnienia przepraszamy .Dostawa TSURI byłaby w piatek Pozdrawiam Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
3 kwi 2018
Odpowiedź z 6 kwi 2018:
"Brak od klienta informacji co z towarem jest nie zgodne tylko negatywny komentarz"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 6 kwi 2018:
"Brak od klienta informacji co z towarem jest nie zgodne tylko negatywny komentarz"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

5
2 kwi 2018
"Rozmiar podany w opisie (32) był niezgodny z metką (31), ponadto podane wymiary spodni nie zgadzały się z rzeczywistością. Odesłałam spodnie ale do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, chociaż minął prawie miesiąc."
Odpowiedź z 3 kwi 2018:
"czekamy na podpisana korektę faktury . Informowałam telefonicznie ze wysyłamy list za potwierdzeniem odbioru 21,03,2018 . Do dziś nie otrzymałam korekty dlatego tez przelew nie wykonany ."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Rozmiar podany w opisie (32) był niezgodny z metką (31), ponadto podane wymiary spodni nie zgadzały się z rzeczywistością. Odesłałam spodnie ale do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, chociaż minął prawie miesiąc."
Odpowiedź z 3 kwi 2018:
"czekamy na podpisana korektę faktury . Informowałam telefonicznie ze wysyłamy list za potwierdzeniem odbioru 21,03,2018 . Do dziś nie otrzymałam korekty dlatego tez przelew nie wykonany ."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1

Na czasie