97,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1952

45

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 14:22

Lista ocen

5 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wycieraczki skrzypią, marzą i nie są dedykowane do modelu Vel Satis. "
30 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Odesłałem dysze do sprzedającego.Nie pasują do forda s max 2006 r a miały pasować."
29 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pomimo prośby o FV w dniu zakupu drogą mailową sprzedawca unika tego . Wymaga za to odesłania ORYGINAŁU paragonu , którego nie włożył do paczki. Mediator z Allegro napisał :"Kupujący nie ma obowiązku dołączania paragonu przy rezygnacji z towaru. Zawarta transakcja jest umową, a potwierdzeniem zakupu może być wiadomość na koncie e-mail z informacją o kupnie." Nie dajcie się nabijać w butelkę temu sprzedawcy !!!"
Odpowiedź z 6 lis 2018:
"Witam, niestety nie otrzymaliśmy od Pana takiej prośby. W przeciwnym razie nie było by tematu i FV była by u Pana. Do wystawienia FV konieczny jest oryginalny paragon. Tak jest w Polskim Prawie. Cytując: "Mediator z Allegro napisał :"Kupujący nie ma obowiązku dołączania paragonu przy rezygnacji z towaru. Zawarta transakcja jest umową, a potwierdzeniem zakupu może być wiadomość na koncie e-mail z informacją o kupnie." - Wszystko się zgadza, ale klient nie zwracał towaru tylko prosił o FV."
29 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar niezgodny z opisem ma pasowac do audi a4 b5 b6 b7 b8 a nie pasuje jest zupelnie inny niz w b6 zdecydowanie odradzam."
24 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

16 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar niezgody z opisem. W Audi A2 spryskiwacze montowane są w prostokątne otwory. A sprzedane były okrągłe, które w żaden sposób nie pasują."
22 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

13 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Postojowki nie usuwają błędu spalonej żarówki"
3 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"lampki w ogóle nie pasujące do kia c eed pomimo zapewnień wynikających z opisu"
Odpowiedź z 6 lis 2018:
"za niedogodności przepraszamy."
21 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"niestety jedna lampka w ogóle nie działa"
Odpowiedź z 28 sie 2018:
"Prosimy na wysłanie tej jednej sztuki na reklamację. Na pewno rozwiążemy tą sprawę."
12 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wycieraczki te które kupiłem,zepsuły się po dwóch dniach użytkowania, po reklamacji nowe założone pierwszy raz, wytrzymały piersze przetarcie szyby i znowu pękły uchwyty łaczenia pióra."
Odpowiedź z 28 sie 2018:
"Nigdy nie mieliśmy skarg na te wycieraczki. Być może ramiona w aucie w jakiś sposób za bardzo dociskały je do szyby i dlatego pękały. Zawsze miał Pan ponowne prawo do reklamacji."
11 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Napisałem maila z reklamacją i zostalem bez odpowiedzi. Sprzedający milczy! Do postojówek silikonowych w5w w miejscu styku Leda z oprawką dolutowują oporniki (czego nie ma na zdjęciach i nie jest opisane w aukcji). Tym sposobem led nie wchodzi w oprawkę a samo lutowanie a raczej smarkanie cyną grozi zwarciem a co najgorsze pożarem auta! Bez tych opornikow te ledy nie są canbusem! Nie kupujcie tego badziewia. Nie dajcie się nabrac! Sprawę zgłosze do Allegro bo to już jest gruba przesada!"
Odpowiedź z 28 sie 2018:
"Jeżeli klient myśli, iż mamy czas na "dolutowywanie" oporników to jest w błędzie. Żarówki, które sprzedajemy mogą nieznacznie różnić się wyglądem lecz cały czas to ten sam produkt. Tak jak Pan zauważył: bez tych oporników żarówki nie będą posiadały CANBUSa."
22 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Świecą jak żarówki z hipermarketu wymieniam na stare"
Odpowiedź z 28 sie 2018:
"Niestety daliśmy się zwieść. Sprawa została wyjaśniona, a pieniążki zostały zwrócone i pomimo zapewnień klienta, iż jeżeli wszystko zostanie wyjaśnione to usunie komentarz - tak się niestety nie stało."
19 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 28 sie 2018:
"Negatywny komentarz bez wyjaśnień ?"
12 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedajacy pisze ze dysze pasuja do Audi a4 b8 a to niestety kłamstwo dysze sa cztery razy mniejsze od oryginalnych ! Nie polecam"
Odpowiedź z 25 cze 2018:
"Dysze są uniwersalne i mogą ale nie muszą pasować do danego auta. Proszę o kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji. Chcemy aby każdy klient był zadowolony i zrobimy wszystko co z naszej mocy aby Pan też nie był zawiedziony."
11 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar nie zgodny z opisem, nie pasuje do Vito 638,bardzo słaba jakość towaru.Wysyłka opóźniona ponad tydzień,musiałem się przypomnieć mailowo. Obsługa nie kompetentna,ogromne problemy ze zwrotem wadliwego towaru.Nie polecam, uważajcie na tego sprzedawcę."
Odpowiedź z 11 cze 2018:
"Istnieje kilka wersji aut danego modelu. Czasami faktycznie zdarzy się, iż jakiś produkt nie pasuje, lecz podejrzewamy błędny montaż, gdyż sprzedaliśmy setki sztuk tego towaru i zawsze było ok. Wysyłka faktycznie opóźniona lecz przeprosiliśmy i dorzuciliśmy mały gratis - jesteśmy tylko ludźmi. Dlaczego niekompetentna? Skoro klient kupił nowy,a zwraca uszkodzony produkt to musi się liczyć z zmniejszoną wartością produktu - o czym wspomina Allegro. Niestety nie polecamy takich klientów."
31 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety to nie są pióra do BMW E87 rocznik 2009. Pasować pasują ale wyoadają złe zaczepy plastikowe. Jestem nie zadowolony,"
21 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 25 cze 2018:
"Sprawa została wyjaśniona i mimo zapewnień kupującego komentarz nie został usunięty."
11 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Lampy nie pasuja zaczepami do mojego samochodu mimo informacji na pudelku i w opisie przedmiotu . Zlecilem montaz wymagajacy dopasowania zderzaka- dorobienie zaczepow do lampy. Dodatkowy koszt."
Odpowiedź z 28 sie 2018:
"Kupujący mógł reklamować towar, niestety tego nie zrobił."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro