99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

14568

71

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 16 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 07:39

Lista ocen

7 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Niestety jedna z tykw dotarła inna niż zamawiałem"
Odpowiedź z 8 paź 2019:
"W przypadku niezgodności w przesyłce lub niezadowolenia z otrzymanych produktów zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami, zawsze jest możliwość wymiany lub zwrotu bez ponoszenia kosztów. Pozdrawiamy!"
1 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Kubek był inny niż na zdjęciu"
Odpowiedź z 1 paź 2019:
"W przypadku niezgodności w przesyłce lub niezadowolenia z otrzymanych produktów zachęcamy do kontaktu, zawsze staramy się znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące klienta."
30 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zależy mi na szybkiej dostawie, w tydzień to ja dwa razy mogłem taki sam towar kupić w sklepie..."
Odpowiedź z 1 paź 2019:
"Zamówienie zostało zrealizowane w czasie krótszym, niż podajemy w ofercie. Przykro nam, że klient nie jest zadowolony jednak my wywiązaliśmy się z umowy w 100%."
19 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 19 wrz 2019:
"Bardzo prosimy o informację co spowodowało negatywną ocenę zakupu.. Zależy nam na zadowoleniu każdego klienta i chcielibyśmy wiedzieć, co możemy poprawić."
18 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"strasznie słaba jakość "
Odpowiedź z 19 wrz 2019:
"Mamy tysiące zadowolonych klientów, którzy zakupili te produkty, jednak o gustach się nie dyskutuje :) W przypadku niezadowolenia z zakupów zawsze jest możliwość zwrotu lub wymiany. Zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami, którzy pomogą zakończyć transakcję w satysfakcjonujący dla klienta sposób."
2 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Nie polecam"
Odpowiedź z 2 wrz 2019:
"Bardzo prosimy kontakt o informację co spowodowało negatywną ocenę transakcji. Zależy nam na zadowoleniu każdego klienta i chcielibyśmy wiedzieć, co możemy poprawić - informacja zwrotna od naszych klientów jest niezastąpiona jeśli mamy znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie problemu :)"
2 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sprzedają coś czego nie mają nie są w stanie poinformować że jest jakiś problem. Tydzień czekania na wysyłkę po uprzednim przypomnieniu się gdzie ona jest."
Odpowiedź z 2 wrz 2019:
"Ocena niestety nie oddaje rzeczywistości - zamówienie zostało opłacone w nocy z 19 na 20 sierpnia i zostało nadane 22 sierpnia, tj. w deklarowanym w ofercie terminie. Absolutnie tydzień czekania na wysyłkę nie jest prawdą, co można zweryfikować po trackingu."
25 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem. Przysłano mi yerba mate, której nie zamawiałem. Taką jakiej nie lubię. Koszt zamówienia się zgadzał, ale zawartość niestety nie."
Odpowiedź z 26 sie 2019:
""Przepraszamy za pomyłkę, zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami i przekazania nam informacji co się nie zgadzało w przesyłce - zawsze staramy się znaleźć zadowalające klienta rozwiązanie każdego problemu.""
23 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Towar wysłany po czasie, po przypomnieniu przez email. Naczynko wysłane pęknięte o czym w aukcji nie było mowy. Pęknięcie na samej górze 4cm długości i 2mm szerokości. Nie pękło podczas przesyłki. Celowo zapakowany wybrakowany towar nie wart nawet połowy ceny. Pewnie będą pisać, że każde pęknie, możliwe ale niech pęknie u mnie w domu. Tel nie odbiera, email z łaską. Tragiczny kontakt, hajs łaskawie oddał po 10 dniach. Ode mnie ban i czarna lista. "
Odpowiedź z 23 sie 2019:
"Zamówienie wysłane było w deklarowanym w ofercie terminie 2 dni roboczych. Pakujemy setki paczek dziennie i wyjątkowo może zdarzyć się przeoczenie wady fabrycznej, za co przepraszamy. Pragnę jednak zauważyć, że KLIENT NIE ZGŁOSIŁ PROBLEMU, NIE ZŁOŻYŁ REKLAMACJI A ODSTĄPIŁ PO PROSTU OD UMOWY - ŚRODKI ZOSTAŁY ZWRÓCONE W KRÓTSZYM TERMINIE NIŻ WYNIKA Z PRZEPISÓW. Wystarczyło zgłosić nam problem a naczynko natychmiast zostałoby wymienione na koszt firmy :)"
20 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zamiast1kgprzyszło5x200g.Da się przeżyć.wysłali 4x50gpróbek chyba w zamian rekompensaty,za skandaliczne spakowanie produktów.Opakowania ściśnięte"Na chama"w za małym kartonie co skutkowało brakiem powietrza w opakowaniach,więc jakość produktu woła o pomstę do nieba,wietrzeje i jest okropnie pylaste.Nie chcę, żadnych zwrotów,zamian,kontaktu.Po prostu więcej już nie kupię u Was niczego.czy takie już dostajecie czy pakujący partaczy robotę bo mało mu płacicie?nie ma co się dziwić-podejrzanie tanio."
Odpowiedź z 20 sie 2019:
"Przykro nam z powodu niezadowolenia. Nasi klienci często kupują duże opakowania do podziału na kilka osób i wyjątkowo pakujemy np. zamiast 1 kg - 2x 500g pomimo mniejszej opłacalności dla nas. Mate green jest zgrzewana hermetycznie tak więc ściśnięcie opakowania w żaden sposób nie wpływa na zawartość powietrza w torebce. Pozdrawiamy!"
18 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Wbrew opisowi, zawartość Yerba Mate Campesino Menta Limon 500g to w większości kurz i pył, zebrany z podłogi przy mieleniu, który wypija się razem z naparem. Po wypiciu matero pozostaje niemal P U S T E ! ! ! Poszło do kosza. Nie polecam"
Odpowiedź z 20 sie 2019:
"Campesino sprowadzamy bezpośrednio od producenta, taka jest specyfika yerby paragwajskiej, że ma więcej pyłu i goryczki niż np. gatunki argentyńskie. Sprzedajemy jej bardzo dużo i ma swoich zagorzałych zwolenników. Oczywiście jeśli produkt z jakichkolwiek względów nie spełnia oczekiwań zachęcamy do kontaktu z nami - zawsze istnie możliwość zwrotu lub wymiany bez ponoszenia kosztów."
12 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 13 sie 2019:
"Od zakupu do wystawienia oceny minęło prawie dwa miesiące, przy czym nie złożono reklamacji ani nie otrzymaliśmy żadnej informacji o jakichkolwiek problemach lub niezadowoleniu z otrzymanych produktów. Bardzo prosimy o informację co spowodowało negatywna ocenę - zależy nam na zadowoleniu każdego klienta i chcielibyśmy wiedzieć, co możemy poprawić."
6 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Wysyłka po 5 dniach, a nie jak w opisie 2 dni robocze. Wszystkie towary trafiły do mnie w jednej paczce, a zapłaciłem za 3 przesyłki, łącznie 27zł do paczkomatów. Każdy przedmiot niby wysyłany osobno, nabijanie pieniędzy. NIE POLECAM!"
Odpowiedź z 6 sie 2019:
"Ocena niestety zupełnie niezgodna z rzeczywistością. Wysyłka została zrealizowana w deklarowanym w ofercie terminie 2 dni roboczych (wpłata w czwartek 1.08, wysyłka w poniedziałek 5.08 czyli drugiego dnia roboczego od wpłaty). Wysyłka została zrealizowana dokładnie tak, jak zaznaczone zostało w formularzu opcji dostawy- wszystkie zakupy łącznie zgodnie z cennikiem podanym w ofertach. Nie była to może najtańsza możliwa opcja ( 6,70zł), ale po prostu wysłaliśmy tak jak wybrał klient."
4 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Matero miały przyjść w dwóch kolorach, żółta i zielona, a przyszły tylko zielone. Poszczególne rodzaje yerby prawie w ogóle nie różnią się wygladem i smakiem. Ma się wrażenie, że wszystko to jest to samo z dodatkiem jakiś kilku płatów lub kilku ziarenek innych składników dla odróżnienia. "
Odpowiedź z 5 sie 2019:
"W przypadku niezgodności w przesyłce lub niezadowolenia z otrzymanych produktów zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami, zawsze jest możliwość wymiany lub zwrotu bez ponoszenia kosztów. Pozdrawiamy!"
10 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 11 lip 2019:
"Bardzo prosimy o informację co spowodowało negatywną ocenę zakupu.. Zależy nam na zadowoleniu każdego klienta i chcielibyśmy wiedzieć, co możemy poprawić."
1 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Do samochodu się nadaje, do roweru nie, do pieszego marszu chyba pod warunkiem tylko trzymania tego bidona cały czas w ręku. Czekam na wersję, która nie będzie wyciekać. "
20 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zamówiłem opakowania po 100g a przyjechały po 50g. Brak zgodności z opisem "
Odpowiedź z 25 cze 2019:
"Przepraszamy, dla wygody klienta pakujemy 100g jako 2x 50g - często klienci zamawiają te zestawy w kilka osób i jest łatwiej podzielić zakupy jeśli są w opakowaniach o mniejszej gramaturze. opis zostanie oczywiście poprawiony."
8 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"wygląd suszu w przysłanych torebkach delikatnie mówiąc dalece odbiega od tego który kupujący widzi na stronie. trudno nie odnieść wrażenia,że to ten sam susz różniący się jedynie syntetycznym aromatem. próżno w nim szukać tych bajecznie kolorowych owoców i kwiatów. w mojej ocenie lipa /bynajmniej nie chodzi o skądinąd smaczny napar/"
Odpowiedź z 10 cze 2019:
"Yerba+ zioła są najwyższej jakości, mieszane są w mieszalniku, więc nie mamy na to wpływu Smak zrekompensuje wszystko :)"
16 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Towar dotarł i tyle na plus , wiśni trzeba się doszukiwać w herbacie i w smaku . SŁABO"
Odpowiedź z 28 maj 2019:
"Sprzedawane przez nas herbaty są najwyższej jakości, sprzejemy ich bardzo dużo i reklamacje praktycznie się zdarzają. Oczywiście w przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń lub niezadowolenia z produktu prosimy o odesłanie go do nas i zostanie poddany szczegółowej kontroli."
4 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 28 maj 2019:
"Doszło do pomyłki w zamówieniu - proponowaliśmy wymianę naszym kurierem, jednak klient nie chciał skorzystać z wymiany na koszt firmy. Przepraszamy za błąd i pozdrawiamy!"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro