99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

797

3

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:12

Lista ocen

10 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt przyszedł niekompletny, o czym sprzedający nie poinformował przed wysyłką. Instrukcja niejasna i ciężko zmontować jak dotyczy innego modelu. Otrzymany po czasie koszyczek uszkodzony w transporcie, ale sprzedający niestety nie widzi swojej winy w całej sytuacji."
Odpowiedź z 29 cze 2019:
"Kupujący otrzymał rowerek oryginalnie zapakowany przez producenta po tym jak okazało się że brakuje metalowego koszyczka dosłaliśmy mu go na nasz koszt. Przesyłka została uszkodzona w transporcie mimo to kupujący ją odebrał, nie spisał protokołu szkody choć w takim przypadku powinien to zrobić. Na taką okoliczność paczki są ubezpieczone"
2 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mają opcje wysyłki za pobraniem z której korzystać nie można"
Odpowiedź z 6 mar 2019:
"Opcja wysyłki jest dostępna i można z niej korzystać, jednak musimy o tym wiedzieć. Kupujący po zakupie nie wypełnił formularza ani nie opłacił transakcji, telefon milczy a na maile nie odpowiada. Niestety nie mamy szklanej kuli żeby się dowiedzieć jaką klient wybrał przesyłkę. Komentarz negatywny należy się kupującemu za jego "zabawy" na Allegro"
12 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie rozumiem dlaczego dostałam inny produkt niż pokazany na zdjęciu przez sprzedawcę. Nie odesłałam towaru ponieważ pozostali członkowie zaakceptowali produkt. Tak się nie robi że wysyła się coś innego i liczy się że może się uda i kupujący nie odeśle. Teraz żałuję że nie zwróciłam towaru może sprzedający zwrociłby uwagę że trzeba uaktualnić zdjęcia oferowanych produktów."
Odpowiedź z 6 mar 2019:
"Przepraszamy za pomyłkę, jakiś czas temu producent zupełnie zmienił wygląd tego modelu, przeoczyliśmy to! Nasz błąd, szkoda że Pani nie zadzwoniła rozwiązali byśmy to na pewno z korzyścią dla Pani. Jak to mówią nie myli się ten co nic nie robi. Jeszcze raz przepraszamy"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro