99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

5283

23

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 05:19

Lista ocen

16 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam... zamiast dostać 2x grę dark souls na xbox to dostałem 1 x jurasic world na ps4... potem okazało się że niby gry które zamówiłem sa uszkodzone (a wystawione były po ok 100zł niższej cenie od reszty ofert na allegro). Jeszcze muszę się bujać z odsyłaniem pomylonej gry, zamiast przysłać po to kuriera jak by wypadało... Na ulotce podane z 4 numery tel z którego dopiero po 30 minutach któryś został odebrany. "
13 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Według opisu mail z kodem powinien przyjść po 3 minutach, a przyszedł po ponad 12 godzinach. Sprzedawca nie informuje ile posiada kodów i czy w ogóle je posiada."
Odpowiedź z 31 maj 2019:
"Kupił Pan kod w niedziele.Faktycznie zabrakło w automaterze kodów i wysłał się ona w poniedziałek jak dodaliśmy je na stan."
5 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"brak kontaktu w razie problemu masakra... Pisze do allegro...."
Odpowiedź z 6 maj 2019:
"Klient kontaktuje się w niedziele i dziwi się że nikt nie odbiera tel.Firma pracuje od poniedziałku do piątku.Wystawia nam komentarz negatywny bez powodu.Klient zakupił dodatek do gry na ps4 a chce go aktywować na PC i mu nie działa.Nie nasza wina że ktoś nie czyta opisu na jaką platformę jest gra.Uważam że komentarz jest nie na miejscu."
4 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"po transakcji zasypywanie skrzynki @ niechcianą pocztą i spamem, nieprzestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych, nie polecam i odradzam zakupy u tego użytkownika "
Odpowiedź z 5 kwi 2019:
"Witam, Trochę jest to dziwne, ocenie powinno podlegać zgodność aukcji z opisem oferowanego towaru, czas wysyłki, koszt wysyłki czy też obsługa kupującego. Zatem nie rozumiem co Pana opinia ma wspólnego z faktyczną opinią dotyczącą zakupu poprzez portal allegro, no chyba że celowe zaniżenie naszej oceny."
3 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar miał być nowy, a widać ślady użytkowania, plomby pozrywane, instrukcja obsługi w rozerwanej foli w środku. Sprzedawca owszem zaproponował wymiane na nowy, ale w formie szantażu, z zamian za usunięcie negatywnego komentarza. A jak powiedziałem ,że w takim razie chce zwrócić to mi odpowiedział, że pudełko jest otwarte i zwrotu nie przyjmie. Swoją drogą dziwne, że mój wczesniejszy negatyw zniknał z jego profilu, ciekawe jak to zrobił."
Odpowiedź z 5 kwi 2019:
"Ktoś popełnił błąd wysyłając wadliwy towar, jednak wyszliśmy Panu na przeciw, chcąc wymienić otrzymany produkt. Nie jest prawdą to co Pan piszę, to Pan nas straszył, że nas znajdzie i takie tam, podobne obraźliwe treści były również zamieszczone w Panu komentarzu, dlatego też allegro przychyliło się do naszej prośby o unieważnienie go."
7 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIE POLECAM. Niby wszystko nowe, ale tak naprawdę nie wiadomo czy to nie po zwrocie czy naprawiane. W kartonie misz masz, wszystko latało luzem, używany kabel do ładowania MOVE. Brak opakowań od: kontrolerów MOVE, kamerki i Google VR. Cały zestaw to składak z różnych akcesorii. Karton zbiorczy też sklejony na sztukę. Całkowity brak profesjonalizmu, jak ktoś chce konsole na prezent to omijać szerokim łukiem, bo wstyd to komuś podarować. Ciężki kontakt telefoniczny. Więcej już tu nic nie kupię. "
Odpowiedź z 7 mar 2019:
"Towar jest jak najbardziej nowy nie używany.Owszem kabel do ładowania move daliśmy używany,ponieważ w zestawie go nie ma a nie chcieliśmy aby kupujący miał problem z naładowaniem ich.Niestety nie ponosimy też odpowiedzialności za kurierów doręczających paczki.Podejrzewam że karton został uszkodzony podczas transportu.Cały towar jest na rocznej gwarancji producenta."
6 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W ofercie sprzedaży traktor dokładnie opisany jako zdalnie sterowany z przyczepą również zdalnie podnoszoną co rownież widać na zdjęciach oferty po zakupie okazuje sie że tylko traktor jest sterowany zdalnie przyczepa niestety nie.Przyczepa inna niz na zdjęciu nie posiadała kabla potrzebnego do podłączenia do traktora.Próba wyjaśnienia sytuacji ze sprzedawcą to jakaś masakra.Pan próbował wmówić mi że ładowarka do bateri to kabel do podnoszenia przyczepy.Nie polecam"
Odpowiedź z 5 kwi 2019:
"Bardzo nam przykro iż tak się stało, proszę jednak wziąć pod uwagę to, że nie my jesteśmy producentem tej zabawki i również nie my napisaliśmy do niej specyfikację, jesteśmy tylko sprzedawcą tej zabawki. Oczywiście proponowaliśmy aby produkt został zwrócony, sama zdecydowała Pani że zabawka mimo wszystko zostanie u Państwa. Podczas rozmowy z Panią podaliśmy instrukcje takie jakie podał producent, ale Pani doskonale to wie, gdyż również miała przed sobą tą samą instrukcję obsługi tej zabawki."
10 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"uszkodzony zasilacz"
Odpowiedź z 12 lut 2019:
"Niestety klient nie poinformował nas że dostał uszkodzony towar.Oczywiście został by on wymieniony na nowy bez wad.Uważam że ten komentarz jest nie stosowny"
22 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Prezent świąteczny dla dziecka nie dotarł, bo "DPD zniszczyło paczkę" . Zamawiałam do paczkomatu... Wygląda na to, że sprzedający wystawia towar, którego nie ma. Później dostałam maila z prośbą aby nie wystawiać wcale oceny jeśli miałaby być negatywna. Nie polecam."
Odpowiedź z 24 sty 2019:
"Bardzo nam przykro iż tak się stało z Pani zamówieniem, my ze swojej strony podjęliśmy wszystkie niezbędne kroki aby paczka została jak najszybciej nadana, bo paczka została nadana, ale niestety tak jak informowaliśmy wróciła do nas wśród uszkodzonych paczek. Paczka faktycznie została nadana paczkomatem Inpost, myślę że tu przewoźnik nie jest tak istotny, jak sam fakt że paczka uległa zniszczeniu, a to stanowiło dla nas już problem gdyż nie mogliśmy nadać drugiej, bo towar został już sprzedany."
21 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Krzyczący, pisany dużymi literami tytuł aukcji sugeruje że to nowość a z nowością nie ma nic wspólnego. Tłumaczenie sprzedawcy że kiedy aukcja była wystawiana towar był nowością jest dla mnie niewystarczające a wręcz śmieszne. Dla mnie to zwykłe draństwo, ponieważ przedmiot można kupić o wiele taniej. Najprostszym rozwiązaniem był by zwrot przedmiotu, jednak sprzedawca zastrzega sobie że towar nie może być rozpakowany. Trudno spełnić takie wymagania kiedy to był prezent. "
Odpowiedź z 23 sty 2019:
"Sądziliśmy że sprawa została wyjaśniona w @, dokonując zakupu akurat na naszej aukcji sam Pan dokonał takiego wyboru, od kogo i w jakiej cenie nabywa Pan produkt, w żaden sposób nie zmusiliśmy Pana, aby akurat kupił Pan na naszej aukcji, dlatego nie rozumiemy Pana pretensji do nas. Oczywiście poinformowaliśmy Pana również o tym, że można w ciągu 14 dni od dnia zakupu dokonać zwrotu bez podawania przyczyny, oczywiście również nie skorzystał Pan z tej możliwości. Zatem czy Pana opinia jest słuszna"
3 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysyłka w 24h to tylko puste słowa bo w tym czasie to tylko rejestrują przesyłkę w firmie kurierskiej, kontakt bardzo kiepski, zgodność z opisiem pozostawia dużo do życzenia: 2 pad nie ma nic wspólnego z opcjom powystawowom No chyba ze ktoś na wystawie grzebie śrubokrętem przy gniazdach (masakra). Gra sport Rivals pudełkowa owszem ale z rynku niemieckiego. "
Odpowiedź z 4 sty 2019:
"Witam, Jak słusznie Pan zauważył na naszej aukcji jest jasno napisane: wysyłka 24h, co niestety nie gwarantuje jej dostawy w ciągu 24h. Natomiast nie mamy wpływu na to w jakim czasie przewoźnik dostarcza paczki. Kontakt rzeczywiście był utrudniony z powodu gorącego okresu świątecznego i dużej ilości wysyłanych paczek, tak aby wszystkie zdążyły dojść na czas. Gry pochodzą z dystrybucji EU zatem mogą mieć innojęzyczne okładki, co zupełnie nie ma wpływu na wersję gry."
27 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Gra zakupiona 9.12 dotarła 24.12. Brak odpowiedzi na wysłane smsy i emaile, że o możliwości dodzwonienia się nie wspomnę."
Odpowiedź z 28 gru 2018:
"Witam, Bardzo przepraszamy za opóźnioną wysyłkę, okres przedświąteczny jest czasem wzmożonych zamówień, a co za tym idzie wysyłek. Jednak dołożyliśmy wszelkich starań aby wywiązać się i nadać wszystkie paczki na czas. Pana paczka faktycznie opóźniona z naszej winy, za co jeszcze raz przepraszamy, ostatecznie z tego co widzę również doszła na czas: DPD: 0000134961240U Zatem bardzo proszę o wyrozumiałość i życzę Szczęśliwego Nowego Roku."
19 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca wysyła gabaryt do paczkomatu inPost który bez powiadomienia czy konsultacji jest przekazywany od razu do odbioru w "centrali". Dla nie taki wyjazd po paczkę to jakieś 70km w dwie strony... Po co zamawiać dostawę do paczkomatu skoro muszę na własny koszt przejechać się kilkadziesiąt kilometrów. "
Odpowiedź z 22 gru 2018:
"Klocki jak najbardziej mieszczą się do paczkomatu z gabrytem C i tak zostały wysłane.Takich klocków wysłaliśmy setki także na pewno się mieszczą.Z doświadczenia wiem że przed świętami kurierzy mają nawał pracy i nie chce im się czekać pod paczkomatem aż ktoś odbierze paczke i będzie mógł włożyć inną.Uważam że ten komentarz nie powinien być nam wystawiony."
3 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak kabla USB w zestawie. Wg sprzedającego producent nie dołącza go to drukarki, jednak na aukcji jak byk napisane jest "Dołączone akcesoria: Kabel zasilający / Kabel USB / tusz startowy". Próba dosłania kabla przez allegrowicza zakończona fiaskiem, sprzedający wysłał kabel niepasujący do drukarki tłumacząc się: "niestety nie dysponujemy innymi kabelkami, tylko taki mieliśmy" w wolnym tłumaczeniu "kabel to kabel, o co ci chodzi, kobieto?? Ciesz się z okazanej łaski". Czas wysyłki 1/5 gwiazdek."
Odpowiedź z 27 gru 2018:
"Rozpakowując drukarkę na pewno w środku jest jakaś konkretna informacja od producenta co faktycznie zawiera zestaw. Zatem skoro producent go nie daje, dziwnym jest, to że domagają się go Państwo od nas. W opisie aukcji owszem mamy zawartą taką informację, gdyż wydawało nam się to logiczne, że kabel powinien tam być, jednak producent wymyślił sobie to inaczej, wychodząc Państwo na przeciw dosłaliśmy brakujący kabel taki jaki mamy, bardzo nam przykro iż okazał się on inny niż Państwo potrzebują."
9 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"a) Gra w tekturowym pudełku zamiast kodu. b) Do tego nigdy niestety do mnie nie dotarła, a rzekomo została wysłana w poniedziałek. 05.11.2018. Mamy 09.11.2018 i echo. Mija tydzień od zakupu, gdzie wysyłka miała być natychmiastowa."
Odpowiedź z 14 lis 2018:
"Faktycznie mieliśmy błąd na aukcji.Gra nie była w kodzie tylko na płycie.Gra została wysłana do klienta."
18 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam dostałem wesje online a miała byc pełna wersja na płycie .!!!!"
Odpowiedź z 22 paź 2018:
"Witam, Zakłada nam Pani spór, po czym sama go Pani zakończała, nie dając nam nawet możliwości wypowiedzenia się w nim, po czy wystawia nam Pani komentarz negatywny, czy to jakieś celowe działanie na skutek którego ma nam się obniżyć ocena sprzedaży na Allegro. Otrzymała Pani lepszą wersję gry, gdyż gra jaką Pani otrzymała zawierała dodatki, których nie było w wersji podstawowej. Gra działa zarówno z płyty jak i online, z tym że online dostępne są właśnie dodatki."
9 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Płyta szybko dotarła, gra działa, ale koło nowej to nie leżała nawet, zafoliowana od nowa, zresztą mało estetycznie, KAŻDA ORYGINALNA GRA PS4 posiada "wstążkę" z logiem ps4 , tutaj niestety brak takich detali... Sprzedajesz używki to pisz, że używane a nie kombinujesz człowieku...."
Odpowiedź z 9 paź 2018:
"Gra jest Nowa nie używana jak pisze klient.Nie które gry nie posiadają loga ps4.Zależy to od kraju pochodzenia.Można grę sprawdzić czy była ona używana po śladach na opakowaniu jak i na samej płycie.Gra ja jest 100% Nowa.Klient nawet się z nami nie skontaktował tylko od razu wystawił komentarz negatywny co uważam za nie słuszne."
24 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam. Gość ma 100 rzeczy po czym jak zamówiłem okazało się że ma jedną sztukę i jeszcze uszkodzona twierdził że do mnie dzwonił i napisał meila ale ja nic nie dostałem. NIE POLECAM DRAMAT KONTAKT DNOOOO"
Odpowiedź z 4 paź 2018:
"Bardzo nam przykro, iż nie udało nam się sfinalizować transakcji za co jeszcze raz przepraszamy. Nadmienię tylko, że prowadzimy sprzedaż detaliczną i hurtową. Niestety stało się tak, że oferowany towar został sprzedany w hurcie i nie zdążyły się uaktualnić stany na allegro, rzeczywiście została ostatnia uszkodzona sztuka tej maszynki do mięsa, o czyn informowaliśmy mail, wiadomość została wysłana: From: "Sklep Mobisoft" Sent: 2018-08-30 12:43:33 Subject: uszkodzony towar"
24 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czas wysyłki mega szybki. I to tyle. Klocki sprzedawane są jako nowe, ale mają uszkodzone opakowania, tzn. są pogniecione i zadarte. Kurier dostarczył paczkę w stanie nienaruszonym, zapakowane były bardzo dobrze. Klocki były również brudne i polane brązową cieczą, jako, że łódka wystaje poza opakowanie. Obsługa bardzo niemiła, winą za stan klocków obciąża kuriera. Zdecydowanie nie polecam." KLOCKI LEGO DUPLO 10567 ŁÓDKA DLA MALUCHA 1,5-3LAT"
Odpowiedź z 4 paź 2018:
"Tak jak informowaliśmy odnośnie wysyłki klocków to wyszły od nas ładne i nieuszkodzone , niestety paczka / klocki zostały zniszczone podczas transportu. Ewidentnie widać po szarym pudle tekturowym, że było wgniecione co spowodowało uszkodzenie opakowania klocków. Bardzo przykro nam, iż tak się stało, sądziliśmy że wystarczająco zabezpieczyliśmy klocki, jednak okazało się inaczej, za co po raz kolejny przepraszamy. Paczka z klockami wróciła, natomiast pieniążki zostały natychmiast zwrócone."
24 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czas wysyłki mega szybki. I to tyle. Klocki sprzedawane są jako nowe, ale mają uszkodzone opakowania, tzn. są pogniecione i zadarte. Kurier dostarczył paczkę w stanie nienaruszonym, zapakowane były bardzo dobrze. Klocki były również brudne i polane brązową cieczą, jako, że łódka wystaje poza opakowanie. Obsługa bardzo niemiła, winą za stan klocków obciąża kuriera. Zdecydowanie nie polecam."
Odpowiedź z 4 paź 2018:
"Tak jak informowaliśmy odnośnie wysyłki klocków to wyszły od nas ładne i nieuszkodzone , niestety paczka / klocki zostały zniszczone podczas transportu. Ewidentnie widać po szarym pudle tekturowym, że było wgniecione co spowodowało uszkodzenie opakowania klocków. Bardzo przykro nam, iż tak się stało, sądziliśmy że wystarczająco zabezpieczyliśmy klocki, jednak okazało się inaczej, za co po raz kolejny przepraszamy. Paczka z klockami wróciła, natomiast pieniążki zostały natychmiast zwrócone."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro