Użytkownik BazaSokolowska

99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

20472

 

42

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (20514)
Polecam (20472)
Nie polecam (42)

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
12 mar 2018
"brak reakcji na zakup. Prosiłem o info na nr telefonu w momencie nadania przesyłki niestety NIC braka reakcji, czekam"
Odpowiedź z 20 mar 2018:
"Proszę Pana, troszkę pokory. Otrzymuje Pan wiadomość mailową w związku z wysyłką, tj.data, godzina itd...Jeżeli dokonuje Pan w wyborze opcji dostawy przesyłkę rejestrowaną dodatkowo otrzymuje Pan link do śledzenia paczki. Proszę wybaczyć że posiadamy telefon stacjonarny z którego niestety nie ma możliwości wysyłania wiadomości tekstowych. To jest brak reakcji na zakup???"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"brak reakcji na zakup. Prosiłem o info na nr telefonu w momencie nadania przesyłki niestety NIC braka reakcji, czekam"
Odpowiedź z 20 mar 2018:
"Proszę Pana, troszkę pokory. Otrzymuje Pan wiadomość mailową w związku z wysyłką, tj.data, godzina itd...Jeżeli dokonuje Pan w wyborze opcji dostawy przesyłkę rejestrowaną dodatkowo otrzymuje Pan link do śledzenia paczki. Proszę wybaczyć że posiadamy telefon stacjonarny z którego niestety nie ma możliwości wysyłania wiadomości tekstowych. To jest brak reakcji na zakup???"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
27 lut 2018
"Niestety kartki książki odklejają się przy próbie szerszego otwarcia. To zapewne wina producenta, który użył niskiej jakości kleju, jednak Sprzedający powinien lepiej sprawdzić stan książki przed wystawieniem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety kartki książki odklejają się przy próbie szerszego otwarcia. To zapewne wina producenta, który użył niskiej jakości kleju, jednak Sprzedający powinien lepiej sprawdzić stan książki przed wystawieniem."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
26 lut 2018
"DO DZIŚ NIE OTRZYMAŁEM PRZESYŁKI"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"DO DZIŚ NIE OTRZYMAŁEM PRZESYŁKI"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
15 lut 2018
"Opis ksiazki niezgodny ze stanem faktycznym, sprzedajacy w ogloszeniu wprowadził w bład, opis sugerował iż sprzedawana książka jest w standarowym formacie, natomiast po zakupie okazało się iż jest to wersja kieszkonkowa. Ksiażka jest używana ,( nowa kosztuje 14,99 zł ) była wystawiona za 11 zł i z kosztami wysyłki wyniosła mnie 19 zł. Gdyby sprzedający podał prawdziwe i informacje w treści ogłoszenia, nigdy za tą cenę nie zdecydowałabym sie na zakup. Nie polecam!! Plus za szybką przesyłkę."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Opis ksiazki niezgodny ze stanem faktycznym, sprzedajacy w ogloszeniu wprowadził w bład, opis sugerował iż sprzedawana książka jest w standarowym formacie, natomiast po zakupie okazało się iż jest to wersja kieszkonkowa. Ksiażka jest używana ,( nowa kosztuje 14,99 zł ) była wystawiona za 11 zł i z kosztami wysyłki wyniosła mnie 19 zł. Gdyby sprzedający podał prawdziwe i informacje w treści ogłoszenia, nigdy za tą cenę nie zdecydowałabym sie na zakup. Nie polecam!! Plus za szybką przesyłkę."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
14 lut 2018
"Brak towaru na stanie. Szybki zwrot wpłaty."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak towaru na stanie. Szybki zwrot wpłaty."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
12 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
6 lut 2018
"książka po zalaniu - na okładce duże białe zasolenia , przykryte obwoluta , obwoluta z zaciekami od wewnątrz ocena sprzedawcy jako bdb i cena książki - wprowadza w błąd - nieładnie pani sprzedawco"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"książka po zalaniu - na okładce duże białe zasolenia , przykryte obwoluta , obwoluta z zaciekami od wewnątrz ocena sprzedawcy jako bdb i cena książki - wprowadza w błąd - nieładnie pani sprzedawco"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
3 lut 2018
"nie mogę ocenić , ponieważ do dnia dzisiejszego tj. 03.02.2018 przesyłka nie dotarła"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"nie mogę ocenić , ponieważ do dnia dzisiejszego tj. 03.02.2018 przesyłka nie dotarła"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
25 sty 2018
"dlaczego w opisie nie wspomniano o tym ze książka zle zostala zlozona i brakuje od 145 - do 160? a za nie są wstawione duplikaty str 160 - 176"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"dlaczego w opisie nie wspomniano o tym ze książka zle zostala zlozona i brakuje od 145 - do 160? a za nie są wstawione duplikaty str 160 - 176"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
17 sty 2018
"Brak czterech książek, mimo tego brak zwrotu neleżności za te pozycje. Poza tym wszystko OK"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak czterech książek, mimo tego brak zwrotu neleżności za te pozycje. Poza tym wszystko OK"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
17 sty 2018
"Pomimo kontaktu telefonicznego książka do mnie nie doszła. Obsługa miła ale szkoda że nie otrzymałem produktu który kupiłem. Co do "zgodności z opisem" nie wiem bo nie mam czego porównywać. Niestety muszę wystawić opinię negatywną."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pomimo kontaktu telefonicznego książka do mnie nie doszła. Obsługa miła ale szkoda że nie otrzymałem produktu który kupiłem. Co do "zgodności z opisem" nie wiem bo nie mam czego porównywać. Niestety muszę wystawić opinię negatywną."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
13 sty 2018
"Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówionej książki, poprosiłem o zwrot pieniędzy, jednak sprzedający nie poczuwa się do zwrotu .Zdecydowanie Nie Polecam!!!"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Przykro nam bardzo, że do tej pory przesyłka nie dotarła. Jako nadawca niestety nie jesteśmy w stanie sprawdzić jej obecnego statusu gdyż wybrał Pan list zwykły nierejestrowany. W świetle obecnych przepisów nie możemy nawet złożyć w imieniu Klienta reklamacji. Z doświadczenia naszych stałych Klientów wiemy, że w podobnych do Państwa sprawach listy leżą spokojnie we właściwym oddziale pocztowym. Uściślając, zamówienie zostało wysłane z naszego antykwariatu. Pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówionej książki, poprosiłem o zwrot pieniędzy, jednak sprzedający nie poczuwa się do zwrotu .Zdecydowanie Nie Polecam!!!"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Przykro nam bardzo, że do tej pory przesyłka nie dotarła. Jako nadawca niestety nie jesteśmy w stanie sprawdzić jej obecnego statusu gdyż wybrał Pan list zwykły nierejestrowany. W świetle obecnych przepisów nie możemy nawet złożyć w imieniu Klienta reklamacji. Z doświadczenia naszych stałych Klientów wiemy, że w podobnych do Państwa sprawach listy leżą spokojnie we właściwym oddziale pocztowym. Uściślając, zamówienie zostało wysłane z naszego antykwariatu. Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
9 sty 2018
"Kurier w ogóle nie dostarczył paczki, mimo to wysłano mi maila, z informacją, abym ocenił dostawę! InPost ssie ! nie wiem po co ktoś wykorzystuje tę firmę kurierską. Wole już więcej zapłacić niż korzystać z tak marnej usługi!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kurier w ogóle nie dostarczył paczki, mimo to wysłano mi maila, z informacją, abym ocenił dostawę! InPost ssie ! nie wiem po co ktoś wykorzystuje tę firmę kurierską. Wole już więcej zapłacić niż korzystać z tak marnej usługi!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
3 sty 2018
"Wysłana książka strasznie śmierdzi papierosami, nieprzyjemnie jest ją czytać :/"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wysłana książka strasznie śmierdzi papierosami, nieprzyjemnie jest ją czytać :/"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
20 gru 2017
"Zakupiona książka nie dotarła do nas. Czekaliśmy 3 miesiące. Zrzucanie odpowiedzialności na pocztę , jest nie w porządku."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zakupiona książka nie dotarła do nas. Czekaliśmy 3 miesiące. Zrzucanie odpowiedzialności na pocztę , jest nie w porządku."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
20 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
28 lis 2017
"Niestety mój zakup znów trafił od tego Sprzedającego pod inny adres niż prosiłam.... z tego powodu miałam problem..."
Odpowiedź z 6 gru 2017:
"Pani Felicjo, ma Pani takie okienko - adres dostawy... Wystarczy wpisać tam adres dostawy. I zamówiona książka trafi dokładnie do Pani. Jeśli ma Pani stary adres dostawy w danych allegro można go zmienić. Kiedy Pani chce. Nawet teraz. To nie jest tatuaż. Dostaję negatywa za to, że nie potrafi Pani wpisać w okienko z adresem swojego aktualnego adresu kolejny raz. Ktoś tu powinien chyba się chyba lekko zastanowić ;-)"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety mój zakup znów trafił od tego Sprzedającego pod inny adres niż prosiłam.... z tego powodu miałam problem..."
Odpowiedź z 6 gru 2017:
"Pani Felicjo, ma Pani takie okienko - adres dostawy... Wystarczy wpisać tam adres dostawy. I zamówiona książka trafi dokładnie do Pani. Jeśli ma Pani stary adres dostawy w danych allegro można go zmienić. Kiedy Pani chce. Nawet teraz. To nie jest tatuaż. Dostaję negatywa za to, że nie potrafi Pani wpisać w okienko z adresem swojego aktualnego adresu kolejny raz. Ktoś tu powinien chyba się chyba lekko zastanowić ;-)"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
27 lis 2017
"Zostałam naciągnięta!!! Książka nie dotarła do mnie. Nie kupujcie u tego sprzedawcy!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zostałam naciągnięta!!! Książka nie dotarła do mnie. Nie kupujcie u tego sprzedawcy!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Na czasie