97,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

326

5

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,7/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,7/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 22:20

Lista ocen

20 wrz 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zakupiona zmywarka przestała działać po tygodniu użytkowania. Dział reklamacji nie odpowiada na maile. Błąd na zmywarce F1. Niestety musiałem naprawić ja za swoje pieniądze. Bo ile można czekać za odpowiedzą. Koszt naprawy 150zl. "
19 wrz 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Nie polecam, piekarnik zakupiony 1,5 miesiąca temu w planie miał być dostarczony w ciągu paru dni, a do dzisiaj nie dotarł do mnie z winy sprzedającego. Kiepska obsługa klienta, wysyłają błędne informacje. Sprzęt niezły, ale wyłącznie dla tych, którzy maja czas czekać miesiącami na podstawowy, domowy sprzęt AGD. "
Odpowiedź z 19 wrz 2019:
"Z informacji które udało mi się ustalić jasno wynika iż sprzęt uszkodzono podczas pakowania, uszkodzenie panelu sterowania. Został Pan o tym poinformowany i wyraził zgodę na oczekiwanie na nowy panel, nie naszą winą jest że dostawca ma 2-3tyg na realizację zamówienia. Panel otrzymaliśmy, został zamontowany a piekarnik przekazano do wysyłki. Miał być doręczony do Pana 20.09 jednak poprosił Pan o doręczenie na 24.09 w związku z kolejnym Pańskim zakupem u nas nie rozumiem tego komentarza..."
8 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Lodówka nie kompletna. Miesiąc po sprzedaży brak obiecanych części."
Odpowiedź z 11 lip 2019:
"Proszę Pana przecież otrzymał Pan informacje w mailu, iż zawiasy są demontowane i można je przełożyć z prawej na lewą stronę. Konsultowane to również było z serwisem firmy HINSENSE. Nie trzeba żadnych części aby przełożyć drzwi. Proszę wezwać fachowca, na pewno Panu pomoże jeśli nie daje sobie Pan rady sam. Jeśli to nie pomoże może Pan odesłać lodówkę zmienimy drzwi na inną stronę. Nie rozumiem dlaczego negatyw jeśli drzwi nie potrzebują części, wszystko Pan ma, trzeba tylko umieć."
27 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 30 maj 2019:
"Po zapytaniu, klienta w rozmowie telefonicznej, dlaczego taki komentarz kupujący stwierdził że "był zadowolony z transakcji" ale nie podobało mu się że dostał produkt używany jak miał być powystawowy. Oczywiście przyznaliśmy się do błędu i zwróciliśmy wszystkie koszty. Pan po paru tygodniach od załatwienia sprawy wystawił negatywny komentarz, a naszą rozmowę telefoniczną zakończył słowami " nie chce mi się z Panią rozmawiać". Nie wiem co mam myśleć o takich klientach, sam nie wie czego chce..."
4 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Lodówka miała być powystawowa, z wgnieceniem na przednich dzwiach ale nowa. Dostałam mocno używaną, starą lodówkę, która oprócz wgnieceń miała boczne ścianki całe zardzewiałe. Dramat. "
Odpowiedź z 9 maj 2019:
"Z przykrością muszę przyznać rację, grafik wystawiając aukcje nie odpowiednio doprecyzował opis do stanu lodówki za co przepraszamy. Lodówki odebrano na nasz koszt wróciły do nas dziś. Wpłacone pieniądze zostaną zwrócone, wraz transportem. Pozdrawiamy dział sprzedaży."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro