99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

5568

20

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 14:06

Lista ocen

9 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Materiał, z którego zrobione jest siedzisko jest bardzo śliski i małe dziecko "zjeżdża" podczas karmienia - wkładka dla maluchów nie pomaga... W zestawie jest koszyk na drobiazgi, ktorego nie ma gdzie zamontowac wiec jest kompletnie bezuzyteczny. Za te pieniadze mozna kupic cos lepszego..."
2 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Obsługa pozostawia wiele do życzenia. Podany nieaktualny adres więc aby dokonać zwrotu trzeba się nachodzic."
22 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam , zakupilem klatke xxl , moj 5 miesieczny pies rasy bokser , w 3 godziny rozerwal caly jeden bok klatki. Pomimo tego ze wzmocnilem scianki 50szt opasek zamozaciskowych."
Odpowiedź z 4 kwi 2019:
"Bardzo nam przykro, że pies rozerwał klatkę, niestety to nie wina klatki, lecz psa, którego należy przyzwyczaić do przebywania w klatce, inaczej będzie się czuł jak w niewoli i zrobi wszystko, żeby wyjść."
20 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający miesiąc czasu oddawał pieniądze. Jakbym się nie upomniał po miesiącu to chyba nigdy bym ich nie dostał."
28 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Żwirek nie wchłania moczu i nie likwiduje zapachu"
Odpowiedź z 4 kwi 2019:
"Bardzo nam przykro, że jest Pan jednym z niewielu niezadowolonych klientów. Działanie żwirku silikonowego polega na "przyczepianiu" do swoich kryształków cieczy, dlatego jego warstwa musi być nieco grubsza niż przy innego typu żwirkach, żeby adsorpcja mogła przebiegać poprawnie. Żwirek jest bardzo wydajny i dzięki swoim właściwościom korzystanie przez koty z kuwety nie wiąże się z przykrymi zapachami. Ale proszę pamiętać, że każdy żwirek należy czasem wymieniać!"
18 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety nie mogę ocenić produktu poniewaz do tej pory go nie posiadam. Sprzedawca wyslal mi informacje 3 stycznia że nie ma koloru i miał odezwać się wtedy kiedy będzie dostępny. Do tej pory nie ma żadnej informacji. Nie polecam!"
6 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Drapak jest w porządku, ale legowisko dla kota jest naprawdę małe, a o tym nie było ani słowa w opisie. Nie polecam."
3 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jeśli produkt jest uszkodzony to nie liczcie na odpowiedź bez pomocy allegro i jakiekolwiek rozwiązanie sprawy. Po wysłaniu do niego produktu który jest uszkodzony, ten go odsyła... Pozdrawiam Krzysztof Piękosz "
27 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

20 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety pierwszy raz wystawiam NEGATYWA gdyż nie ma już NEUTRALI. Brak odpowiedzi na maile a krzesło do karmienia przyszło lekko uszkodzone i niestety słaba jakoś jak za taką cenę. Zbyt wysokie koszty przesyłki żeby odsyłać. Gdyby ktoś chociaż odpisał to nie byłoby negatywa"
30 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

19 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

10 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Proces sprzedaży bez zastrzeżeń natomiast że zwrotem już nie jest tak łatwo na przelew czekałam ponad tydzien"
Odpowiedź z 10 paź 2018:
"Przelew został zrealizowany na czas zgodnie z regulaminem zwrotów. Jeżeli kupujący dołączył by do zwracanego drapaka protokół zwrotu wraz z wszystkimi danymi czas na pewno był by szybszy...."
1 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Witam. klatka a raczej podstawka plastikowa źle zabezpieczona, przyjechała popękana. Może to wina transportu lub mogła taka być zapakowana, jednak można było ja lepiej zabezpieczyć... "
Odpowiedź z 9 paź 2018:
"Podstawka jest bardzo dobrze zabezpieczona, jest w środku metalowej klatki, która jest w mocnym kartonie !! Niestety kurierzy rzucają paczkami choć oklejane są przez nas ostrożnie szkoło... Możemy złożyć reklamacje w firmie kurierskiej, wymienić uszkodzony element ale wymaga to kontaktu z nami."
24 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

13 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przy wysylce do wyboru tylko INPOST. Paczka niby doreczona, a na trzeci dzien znaleziona w magazynie INPOST, gdzie musialem SAM pojechac i jej poszukac , a placilem za doreczenie do domu."
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Bardzo szkoda, że wystawia Pan negatywny komentarz, skoro my nie zawiniliśmy, lecz zawiniła firma kurierska."
4 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"żwirek ... żadnego nadruku na torbach - zadnych informacji na paczkach ani o producencie importerze składzie żwirku metodach utylizacji czy nadaje sie do sanitarnego czy nie .... przezroczyste torby foliowe - nigdy nie spotkalem sie z takim żwirkiem nawet nie wiem czy sprzedaż w ten sposób jest zgodna z prawem bo takie informacje powinne być na opakowaniach / prak paragonu- faktury"
Odpowiedź z 5 wrz 2018:
"Informację, o które Pan pyta są na kartonie. Kupił Pan karton a nie worek a informację umieszczamy na zbiorczym opakowaniu, są również dokładnie podane w treści aukcji. Odnośnie paragonu zawsze jest dokładany i znajduje się pod listem przewozowym przyklejonym do kartonu. Proszę dokładnie sprawdzić, skontaktować się z nami jak jest jakiś problem a nie wystawiać niezgodne z prawną komentarze !!"
4 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIE POLECAM. Żwirek jak żwirek ale brak gratisu czyli myszki, po komentarzach widzę, że to notoryczny błąd? ."
Odpowiedź z 5 wrz 2018:
"Wszystkie gratisy są pakowane w fabryce przez producenta - w przypadku stwierdzenia braku gratisu, wystarczy do nas napisać, a na pewno doślemy zabawkę, jednak musimy zostać o zaistniałej sytuacji poinformowani. Jak czyta Pan komentarze to widział Pan też nasze odpowiedzi w związku z tym dla czego się Pan nie skontaktował?"
10 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

1 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Najgorszy żwirek z jakim miały moje koty do czynienia. Żwirek to jakaś pomyłka szkoda kasy na to coś. Cena zachęca do zakupu, ale nie jest wart nawet połowy tej ceny. Żwirek w ogóle nie spełnia swoich właściwości, w ogóle nie chłonie (W OGÓLE) stąd moja ocena taka a nie inna."
Odpowiedź z 1 maj 2018:
"Dziwny komentarz po zakupie już spory czas temu. Klient nie ma pojęcia o tym, co pisze - żwirek silikonowy nie działa tak, jak typowe żwirki bentonitowe, tylko "przyczepia" do swoich kryształków ciecze, dlatego jego warstwa musi być nieco grubsza niż przy innego typu żwirkach, żeby adsorpcja mogła przebiegać poprawnie. Jeżeli chodzi o żwirki silikonowe nie ma gorszych / lepszych - wszystkie wykonane są z krzemu i działają identycznie! Proszę na przyszłość o przemyślane zakupy!"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro