98,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1403

19

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,2/5
KOSZT WYSYŁKI
4,7/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 19:07

Lista ocen

14 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

13 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie dość że towar z dużym opóźnieniem dotarł to jeszcze inny wzór niż zamówiłem. FAjnie wyglada szkoda że tylko na zdjęciu. Materiał z przewagą bawełny? To nawet nie leżało koło bawełny, mało tego bluza z drugiego zamówienia z rozmiarem 155 jest sporo wieksza od tej tutaj z 160. Pierwszy i ostatni raz tutaj coś zamawiam."
10 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Najgorszy zakup mojego zycia przez Internet! Zmowienie zlozylam 29.11.2018 do dzisiaj nie otrzymałam towaru ani zadnej wiadomosci o opoznieniu. Co i tak nie zmienia faktu ze 43 dni czekania na dostawę to chyba lekka przesada!!! Definitywnie nie polecam!"
3 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mimo tego iż przesyłka do mnie nie dotarła sprzedawca nie chcę zwrócić środków pieniężnych ponieważ twierdzi że została odebrana bo tak ma w trackingu przesyłki. odsyłamy na pocztę i nie chcę wziąć odpowiedzialności za całą sytuację."
Odpowiedź z 3 sty 2019:
"W systemie Poczty Polskiej widnieje informacja o odebraniu paczki. Kontaktowaliśmy się z Panią w celu wyjaśnienia sprawy i poprosiliśmy ,aby upewniła się czy ktoś z pracy jej nie odebrał i sprawdziła na poczcie kto podpisał się w jej imieniu. Pani powiedziała, że nie ma czasu i jej się nie chce mamy oddawać kasę. Jak mamy pomóc rozwiązać sytuację kiedy klient nie chce współpracować. Niestety coraz więcej osób wykorzystuje komentarze do pozyskania korzyści. Nie damy się szantażować"
2 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przestrzegam wszystkich Kupujących przed tym Sprzedawcą. Koszulka - totalna podróbka, dziurawa, poplamiona. Under Armour? To jakiś nieśmieszny żart. Przesyłka oczywiście prosto z Chin. Jedno słowo - ŻENADA "
Odpowiedź z 4 sty 2019:
"Na aukcji zaznaczone jest że koszulki są w wzorach takich jak koszulki UA. Wzorach które nie są chronione. Na aukcji wyraźnie jest znaczone, iż marka produktu jest inna. Poplamienie i dziury na koszulce oczywiście wymysł kupującego, który nie chce nawet podesłać zdjęci do reklamacji . Za dane koszulki mamy same pozytywne komentarza. Komentarz nie sprawiedliwy kontakt z klientem maksymalnie utrudniony wręcz nie możliwy. My chcieliśmy rozwiązać sprawę na co mamy dowody"
23 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo slabej jakosci produkt za ra cene. Dres to bardziej pidzama podobny produkt. Szybka wysylka, mila obsluga jednak produk mija sie z przedstawianym. Dziekuje"
Odpowiedź z 23 gru 2018:
"Skontaktowaliśmy się z Panią w celu wyjaśnienia sprawy, ponieważ produkt jest bardzo dobrej jakości. Niestety Pani przez telefon bardzo nie miła twierdziła że za produkt zapłaciła 89 Euro. Pani w sposób bardzo arogancki i niemiły rozłączyła się. Proponowaliśmy jej również możliwość zwrotu z czego nie chciała skorzystać. Pani próbowała wyłuudzić 55 zł. Życzymy sobie jak najmniej takich klientów"
5 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

23 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie dotarla przrsylka zakupiona 2 tyg temu"
Odpowiedź z 14 gru 2018:
"Kupujący otrzymał paczkę w czasie opisanym na aukcji. Niestety negatywny komentarz jest konsekwencją nie zapoznania się z opisem aukcji. Próbowaliśmy się skontaktować w celu wyjaśnienia sprawy co okazało się niemożliwe. Sprawa zostaje niewyjaśniona z winy kupującego"
30 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niezależnie od tego co jest wypisane w regulaminie aukcji (samo określenie aukcja w tym przypadku jest wadliwe) ale w tytule stoi : Sprzedawca a nie Pośrednik (broker). W dodatku nie jest napisane z kim ostatecznie zawieram umowę kupna .Wobec powyższego całość regulaminu również jest wadliwa i ostatecznie przerzuca całkowitą odpowiedzialność na kupującego. Nie wspomnę o kosztach wysyłki które wyliczone są na 5 koszulkach jednostkowo a przychodzą wciśnięte w pojedynczą kopertę wszystkie razem."
Odpowiedź z 15 paź 2018:
"Na aukcji występujemy jako sprzedawca nie unikając żadnych obciążeń jakie na nas spoczywają. Nie odmawiamy zwrotu czy wymiany produktu. Pan twierdzi inaczej mimo, iż nawet nie kontaktował się z nami w tym celu. Pan przed zakupem skontaktował się z nami w celu wyjaśnienia naliczenia opłaty za przesyłkę. Poinformowaliśmy go, iż koszt dostawy jest doliczany do każdej sztuki niezależnie czy wysyłana jest w jednej paczce. Zaakceptował Pan te warunki po czym ma pretensje za koszt wysyłki. Brak słów"
5 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"16 sierpnia zakupiłem sukienkę dziecku na wesele dzisiaj jest 5 września i przesyłki nadal nie ma. Wesele 8 września za 3 dni i miesiąc czasu prawie czekam."
Odpowiedź z 5 wrz 2018:
"Na aukcji zaznaczamy dłuższy czas. Pan kupuje sukienkę na uroczystość, która odbywa się wcześniej niż deklarowany maksymalny czas dostawy i ma pretensje do naszej firmy iż realizujemy zamówienie zgodnie z opisem aukcji. Brak słów"
22 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 1 wrz 2018:
"Paczka dostarczona w ciągu 10 dni zgodnie z opisem aukcji. Kupujący wystawia komentarz nie podając powodu. Brak kontaktu. Nie odpisuje na maila nie odbiera telefonu Przykro nam, iż nie dano nam możliwości rozwiązania problemu."
21 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłem i zapłaciłem 6.04, towar dostałem 18.06, a więc po 73 dniach ! Sprzedający arogancki, winę zwalał na wszystkich innych (producent, przewoźnik, poczta), ale nie na siebie. Nikomu nie polecam zakupów u niego, bo garderobę dostaniecie wtedy, gdy już dawno wyjdzie z mody. Ponadto, numeracja chińska całkowicie odbiega od europejskiej i kostium okazał się dużo za ciasny. Niestety, nie mogę go zwrócić, bo minęło 76 dni od zakupu (choć od dostarczenia - tylko 3 dni, durny regulamin Allegro)."
Odpowiedź z 26 cze 2018:
"Na paczce wystąpiły opóźnienia na które nie mamy wpływu dlatego oferowaliśmy kupującemu zwrot środków do momentu otrzymania paczki z czego nie skorzystał. Nie prawdą jest również fakt iż odmówiliśmy przyjęcia zwrotu. Specjalnie skontaktowaliśmy się w tym celu. Posiadamy również całą konwersację mailową w której kupujący cały czas obraża nas. W kontakcie mailowy same wulgaryzmy. Niestety sprawę skierujemy do sądu za pisanie nieprawdy."
19 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

9 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 8 maj 2018:
"Kontakt z kupującym znacznie utrudniony. Mimo najszczerszych prób z naszej strony i chęci wyjaśnienia sprawy. Otrzymaliśmy odpowiedz telefoniczną " I co mi zrobicie?" po czym rozłączenie się. Tego typu zachowanie nie przystoi dorosłej osobie. Życzymy sobie jak najmniej takich klientów"
8 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"bardzo dlugi czas oczekiwania nawet do 25 dni roboczych kupijac przez aplikacje allegro infirmacja o czasie distawy jest niewidoczna w glownym opisie dopiero po przejsciu do szczegolowego opisu"
Odpowiedź z 8 maj 2018:
"Witam. Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z opisem aukcji. Nie mamy wpływu na to w jaki sposób kupujący zapozna się z opisem aukcji. My jako sprzedawca nie mamy wpływu na układ aukcji, pretensje proszę kierować do administratora strony Allegro. Komentarz niesprawiedliwy."
23 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nieterminowość, brak możliwości kontaktu telefonicznego ze sprzedającym, brak informacji o wysłaniu przesyłki, jałowa korespondencja sms-wa i brak reakcji na zgłaszany problem, karygodne zachowanie się sprzedającego,"
Odpowiedź z 16 kwi 2018:
"Zamówienie realizowane zgodnie z opisem aukcji, klient dzwonił poza godzinami pracy, dane na temat przesyłki wysyłane 3 razy jak również w dyskusji, którą otworzył kupujący. Kupujący nie odczytuje maili nie reaguje na przekazywane informację. Komentarz niesprawiedliwy"
6 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam, administracja ściąga oceny a sprzedawca straszy sądem, więc po prostu napiszę nie polecam."
Odpowiedź z 18 mar 2018:
"Kupujący w komentarzu umieszczał treści obraźliwe oraz pisał nieprawdę przez co administracja Allegro usuwała komentarz. Próbowaliśmy się skontaktować z klientem w celu wyjaśnienia jego działania, niestety nie udało się nam. Komentarz wystawiony z czystej złośliwości"
29 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kompletne nieporozumienie. Po ponad 2 tygodniach dowiedziałem się że sprzedający mi jej jednak nie sprzeda. Nie warto tracić czasu"
Odpowiedź z 16 kwi 2018:
"Kupujący nie opłacił przesyłki i oczekiwał na produkt mimo iż nie wysyłamy paczek za pobraniem. Po pewnym czasie skontaktował się z nami w sposób wulgarny dlatego odmówiliśmy obsługi dla takiego klienta do czego mamy prawo."
24 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Minęło prawie 50dni!!!!!! od zakupu, a koszulki jak nie było tak nie ma!!!!!!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 17 lut 2018:
"Paczka przez ogromną ilość czasu leżała do odebrania na poczcie o czym informowaliśmy Panią. Paczka nie była odbierana i Pani wystawia nam negatywny komentarz za to że musi czekać na paczkę Brak możliwości nawiązania kontaktu"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro