99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

3012

12

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:18

Lista ocen

25 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wymiary bluzy niezgodne z opisem aukcji! Długość bluzy od ramienia ma 70cm, a nie 65 jak jest podane na aukcji! To 5cm różnicy! Radzę nauczyć się poprawnie korzystać z metra!"
30 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

19 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towaru nie mieli ma składzie, kazali mi czekać prawie miesiąc po czym finalnie zwrócili mi pieniądze, porażka, po co sprzedawać tego czego się nie ma? NIE POLECAM "
19 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Odesłałam dres bo nie spełniał moich oczekiwań (bardzo szerokie nogawki). Sprzedawca nie odpisuje na wiadomości i nadal brak zwrotu gotowki mimo że dres odebrano. Porażka święta tuż tuż a ja ani prezentu ani pieniędzy. Nie polecam! "
Odpowiedź z 23 kwi 2019:
"Witam, żadnych wiadomości nie otrzymaliśmy a jeżeli chodzi o zwrot gotówki to czas na zwrot wynosi 14 dni po otrzymaniu produktu."
31 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 23 kwi 2019:
"Witam, jeżeli zakupiony przedmiot nie spełnił oczekiwań można go bezproblemowo zwrócić i my zwrócimy gotówkę."
27 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar zupełnie odbiega od rzeczywistość... jakość i wygląd jak by był zakupiony na targu... Zupełny brak możliwości zwrotu towaru drugi raz próbuje zwrócić towar sprzedającemu prywatną firma transportowa i po tym jak kontaktuje sie kierowca bądź ja przez wiadomosc ze kierowca bedzie otrzymuje wiadomość zwrotną ze dzisiaj odbiór jest nie możliwy bo nikogo nie ma... żenada!!! jeśli zrobiła bym zwrot Pocztą Polską to ciekawe jak wtedy sprzedający by go odebrał..."
Odpowiedź z 23 kwi 2019:
"Witam, wszystkie sprzedawane produkty są oryginalne, przykro mi że zakup nie spełnił Pani oczekiwań. Jeżeli chodzi o zwrot to pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16."
9 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nic nie przyszlo"
Odpowiedź z 23 kwi 2019:
"Pomimo uchybień z strony firmy kurierskiej, paczka szczęśliwie trafiła do kupującego."
24 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłem 10 do 17 paczki nie otrzymałem więc napisałem z zapytaniem co jest grane. Okazało się że paczka została wysłana 18 sprzedawca ma pretensje że niechce odebrać towaru.... Totalny brak szacunku do kupującego ... Serdecznie nie polecam"
Odpowiedź z 1 mar 2019:
"Zamówienie zostało wysłane zgodnie z podanym na aukcji "czasem wysyłki" który w tym przypadku wynosił 14 dni, przesyłka została nadana po ośmiu dniach czyli sześc dni wcześniej niż zadeklarowano na aukcji. Widocznie czytanie i rozumienie czytanego tekstu to zbyt wiele. Nie polecam nikomu, czarna lista."
22 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 1 mar 2019:
"Każdy zakupiony produkt można bezproblemowo zwrócić."
5 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 1 mar 2019:
"Każdy zakupiony produkt można bezproblemowo zwrócić"
7 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 1 mar 2019:
"Każdy zakupiony produkt można bezproblemowo zwrócić"
9 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Typowa chińszczyzna stadionowa "
Odpowiedź z 5 gru 2018:
"Wszystkie oferowane przez nas przedmioty są 100% oryginalne i pochodzą z polskich dystrybucji z w tym przypadku Adidas Polska. Dziesiątki zadowolonych klientów świadczą o tym że mija się Pan z prawdą. Odnośnie czasu wysyłki, dzień po zakupie tak jak w opisie aukcji. A jeżeli koszt przesyłki kurierskiej pobraniowej w wysokości 15zł widocznej zresztą przed zakupem, to za dużo, to przykro mi bardzo i zarazem współczuje."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro