Uwaga! Po 30 czerwca 2018r. stracisz dostęp do Allegro.

Korzystasz z przestarzałej wersji protokołu szyfrowania danych. Zaktualizuj swoje oprogramowanie. Sprawdź tutaj jak to zrobić.

Użytkownik axces

99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

2266

 

20

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (2286)
Polecam (2266)
Nie polecam (20)
23 sty 2018
"Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę, chociaż to najmniejszy problem z zakupem. Nadziewarka to jeden wielki badziew. Pieniądze wyrzucone w błoto. Nie polecam."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę, chociaż to najmniejszy problem z zakupem. Nadziewarka to jeden wielki badziew. Pieniądze wyrzucone w błoto. Nie polecam."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
7 sty 2018
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"Komentarz wystawiony w odwecie za przekroczony termin na zwrot towaru. Pan Marcin postanowił się zemścić na sprzedawcy. No cóż i Tacy Kupujący bywają"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"Komentarz wystawiony w odwecie za przekroczony termin na zwrot towaru. Pan Marcin postanowił się zemścić na sprzedawcy. No cóż i Tacy Kupujący bywają"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
25 gru 2017
"Nastepnego dnia po zakupieniu artykułu na aukcji otrzymałam informację o zwrocie pieniędzy (które szybko wpłynęły na moje konto). Dopiero po skontaktowaniu się ze sprzedawcą otrzymałam informację, że nie otrzymam towaru, który zakupiłam, bo te, które posiadają w magazynie są uszkodzone. Plus za uczciwość (niewysyłanie wadliwego towaru i zwrot pieniędzy), minus za sprzedaż towaru, którego finalnie nie mogłam otrzymać i brak inicjatywy kontaktu ze strony sprzedającego w celu wyjaśnienia sprawy."
Odpowiedź z 25 gru 2017:
"Oto przykład nieudanych świąt dla tej Pani. Z tego względu Pani Anna postanowiła się odgryźć na Kupującym i od samego rana w święta po przeszło miesiącu wystawić opinię Na szczęście motywują nas opinie od życzliwych ludzi. Pomimo wszystko życzymy Pani Annie zdrowych i spokojnych świąt w gronie życzliwych ludzi. A za komentarz świąteczny wystawiony po miesiącu serdecznie dziękujemy"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nastepnego dnia po zakupieniu artykułu na aukcji otrzymałam informację o zwrocie pieniędzy (które szybko wpłynęły na moje konto). Dopiero po skontaktowaniu się ze sprzedawcą otrzymałam informację, że nie otrzymam towaru, który zakupiłam, bo te, które posiadają w magazynie są uszkodzone. Plus za uczciwość (niewysyłanie wadliwego towaru i zwrot pieniędzy), minus za sprzedaż towaru, którego finalnie nie mogłam otrzymać i brak inicjatywy kontaktu ze strony sprzedającego w celu wyjaśnienia sprawy."
Odpowiedź z 25 gru 2017:
"Oto przykład nieudanych świąt dla tej Pani. Z tego względu Pani Anna postanowiła się odgryźć na Kupującym i od samego rana w święta po przeszło miesiącu wystawić opinię Na szczęście motywują nas opinie od życzliwych ludzi. Pomimo wszystko życzymy Pani Annie zdrowych i spokojnych świąt w gronie życzliwych ludzi. A za komentarz świąteczny wystawiony po miesiącu serdecznie dziękujemy"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
15 gru 2017
"Niestety zakupiony młynek do kawy przyszedł rozwalony (rozbita część ceramiczna). Próbowałam skontaktować się ze Sprzedającym co w tej sprawie poczynić, niestety nie odbiera nawet telefonu, nie odpisuje na wiadomość. Zostałam więc z rozbitym młynkiem, strata pieniędzy. Przykro bo pierwszy raz spotkała mnie taka sytuacja, a na allegro zamawiam multum rzeczy."
Odpowiedź z 20 gru 2017:
"Niestety Kupująca nie skontaktowała się ze sklepem. Nie wysłała żadnej wiadomości o uszkodzonym w dostawie produkcie. Sklep nic nie wie o takim zdarzeniu. Za to komentarz niezgodny z faktami potrafiła wystawić. Zachęcamy do kontaktu e-mail ze sklepem. Reklamacje są wyjaśniane i rozpatrywane na bieżąco. Należy wykazać odrobinę dobrej woli i skontaktować się ze sprzedawcą przed wystawieniem opinii, która jest sprzeczna z faktami"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety zakupiony młynek do kawy przyszedł rozwalony (rozbita część ceramiczna). Próbowałam skontaktować się ze Sprzedającym co w tej sprawie poczynić, niestety nie odbiera nawet telefonu, nie odpisuje na wiadomość. Zostałam więc z rozbitym młynkiem, strata pieniędzy. Przykro bo pierwszy raz spotkała mnie taka sytuacja, a na allegro zamawiam multum rzeczy."
Odpowiedź z 20 gru 2017:
"Niestety Kupująca nie skontaktowała się ze sklepem. Nie wysłała żadnej wiadomości o uszkodzonym w dostawie produkcie. Sklep nic nie wie o takim zdarzeniu. Za to komentarz niezgodny z faktami potrafiła wystawić. Zachęcamy do kontaktu e-mail ze sklepem. Reklamacje są wyjaśniane i rozpatrywane na bieżąco. Należy wykazać odrobinę dobrej woli i skontaktować się ze sprzedawcą przed wystawieniem opinii, która jest sprzeczna z faktami"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
4 gru 2017
"Sprzedaje artykuł, którego nie posiada. Po interwencji tydzień od dania zakupu pieniądze zostały zwrócone. Osoba odbierająca telefon bardzo niemiła."
Odpowiedź z 8 gru 2017:
"Coś się Panu pomieszało w tym gorącym okresie. Pomylił Pan sprzedającego i wystawił komentarz nie temu, co trzeba"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedaje artykuł, którego nie posiada. Po interwencji tydzień od dania zakupu pieniądze zostały zwrócone. Osoba odbierająca telefon bardzo niemiła."
Odpowiedź z 8 gru 2017:
"Coś się Panu pomieszało w tym gorącym okresie. Pomylił Pan sprzedającego i wystawił komentarz nie temu, co trzeba"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
5 lis 2017
Odpowiedź z 14 lis 2017:
"Oto przykład Pana, który zamawia za pobraniem, podaje nieistniejący adres do dostawy i nie odbiera paczki za pobraniem. Naraża sprzedawcę na koszty związane z dostawą i z powrotem nieodebranej paczki. Za to, że sprzedawca dokłada swoje niemałe pieniądze i wysyła raz jeszcze za pobraniem wystawia komentarz jak wyżej i celowo zaniża gwiazdki. Takich "prawie" Kupujących nie powinno być na allegro. Nawet się nie zapytał ile pieniędzy dołożyliśmy do Jego nieistniejącego adresu. Sprawę kierujemy dalej"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 14 lis 2017:
"Oto przykład Pana, który zamawia za pobraniem, podaje nieistniejący adres do dostawy i nie odbiera paczki za pobraniem. Naraża sprzedawcę na koszty związane z dostawą i z powrotem nieodebranej paczki. Za to, że sprzedawca dokłada swoje niemałe pieniądze i wysyła raz jeszcze za pobraniem wystawia komentarz jak wyżej i celowo zaniża gwiazdki. Takich "prawie" Kupujących nie powinno być na allegro. Nawet się nie zapytał ile pieniędzy dołożyliśmy do Jego nieistniejącego adresu. Sprawę kierujemy dalej"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
4 paź 2017
"Tragedia,od momentu wpłaty do odzyskania pieniędzy czekałem ponad miesiąc. Trwało by to jeszcze dłużej,tylko w końcu przypomniałem się i dopiero otrzymałem wpłacone pieniądze. Zdecydowanie nie polecam,chyba,że dla bardzo cierpliwych."
Odpowiedź z 6 paź 2017:
"Panie Mirosławie; Proszę nie kłamać. Nadesłał Pan towar na zwrot 15 września. Następnie 2 tygodnie zwlekał Pan z podpisaniem korekty do faktury VAT. W końcu 26 września nadesłał Pan podpisaną korektę. 29 września zwróciłam Panu pieniądze. Dla mnie jest to 4 dni, a nie jak Pan napisał miesiąc. Proszę nie psuć opini uczciwemu sprzedawcy. Radzę zastanowić się nad tym, co Pan pisze. Na szczęście motywują nas do pracy pozytywne i sprawiedliwe opinie od życzliwych ludzi, a nie kłamstwa"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Tragedia,od momentu wpłaty do odzyskania pieniędzy czekałem ponad miesiąc. Trwało by to jeszcze dłużej,tylko w końcu przypomniałem się i dopiero otrzymałem wpłacone pieniądze. Zdecydowanie nie polecam,chyba,że dla bardzo cierpliwych."
Odpowiedź z 6 paź 2017:
"Panie Mirosławie; Proszę nie kłamać. Nadesłał Pan towar na zwrot 15 września. Następnie 2 tygodnie zwlekał Pan z podpisaniem korekty do faktury VAT. W końcu 26 września nadesłał Pan podpisaną korektę. 29 września zwróciłam Panu pieniądze. Dla mnie jest to 4 dni, a nie jak Pan napisał miesiąc. Proszę nie psuć opini uczciwemu sprzedawcy. Radzę zastanowić się nad tym, co Pan pisze. Na szczęście motywują nas do pracy pozytywne i sprawiedliwe opinie od życzliwych ludzi, a nie kłamstwa"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
25 wrz 2017
"Mega NEGATYW! Ostrzegam przed tym Sprzedającym! Kupiony towar wadliwy, brak reakcji na reklamacje, 2 tygodnie bez odzewu. Nic dodać....NEGATYW, NEGATYW, NEGATYW!!! Nie kupujcie u tego Allegrowicza."
Odpowiedź z 25 wrz 2017:
"Brednie i kłamstwa noszące miano pomówienia. Dostawa po 2 dniach od zakupu. Sprzedajacy ma 14 dni na reklamację. 15.09 zgłoszona reklamacja na uszkodzony w dostawie towar. 18.09 odpowiedż Kupującemu, że reklamacja uznana. 25.09 zwrot środków Kupującemu. Więc co tu jest nie tak ?. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie i w terminie. Uszkodzenia towaru w dostawie się zdarzają i są zawsze rozpatrywane pozytywnie. Nie mam sobie nic do zarzucenia. Szkoda słów ..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Mega NEGATYW! Ostrzegam przed tym Sprzedającym! Kupiony towar wadliwy, brak reakcji na reklamacje, 2 tygodnie bez odzewu. Nic dodać....NEGATYW, NEGATYW, NEGATYW!!! Nie kupujcie u tego Allegrowicza."
Odpowiedź z 25 wrz 2017:
"Brednie i kłamstwa noszące miano pomówienia. Dostawa po 2 dniach od zakupu. Sprzedajacy ma 14 dni na reklamację. 15.09 zgłoszona reklamacja na uszkodzony w dostawie towar. 18.09 odpowiedż Kupującemu, że reklamacja uznana. 25.09 zwrot środków Kupującemu. Więc co tu jest nie tak ?. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie i w terminie. Uszkodzenia towaru w dostawie się zdarzają i są zawsze rozpatrywane pozytywnie. Nie mam sobie nic do zarzucenia. Szkoda słów ..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
21 wrz 2017
"Opinia wystawiona po długim czasie ponieważ byłam na urlopie:) Aż strach wystawiać negatywną opinie bo mnie do sądu wyślecie :) No i nie wystawiam negatywa bo ma ochotę się wyżyć czy ze złośliwości. Z konkurencji też nie jestem :D Nigdy nie zdarzyła mi się tak beznadziejna obsługa. Jestem zdziwiona, że tak podchodzicie do reklamacji a przecież po obsłudze reklamacji można poznać dobrego sprzedawce... Dodam, że zwrot był z winy Sprzedawcy (dostałam produkt nie ten co zamawiałam)."
Odpowiedź z 22 wrz 2017:
"Reklamacje rozpatrywane są zawsze szybko i na korzyść Kupującego Z propozycji odbioru czajniczka z jabłuszkiem i jego wymiany na różyczki nie skorzystała Pani. Otrzymała Pani zwrot za czajnik który producent zamiast różyczkę zapakował w pudełko wzór z jabłuszkiem. Wagi już Pani nie zwróciła, a wystawiła Pani komentarz za 2 produkty. Nie wszytko, co Pani opisała jest prawdą. Postąpiła Pani nie fair. Komentarz wystawiła Pani po miesiącu jako odwet za różyczki Nie mamy sobie nic do zarzucenia"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Opinia wystawiona po długim czasie ponieważ byłam na urlopie:) Aż strach wystawiać negatywną opinie bo mnie do sądu wyślecie :) No i nie wystawiam negatywa bo ma ochotę się wyżyć czy ze złośliwości. Z konkurencji też nie jestem :D Nigdy nie zdarzyła mi się tak beznadziejna obsługa. Jestem zdziwiona, że tak podchodzicie do reklamacji a przecież po obsłudze reklamacji można poznać dobrego sprzedawce... Dodam, że zwrot był z winy Sprzedawcy (dostałam produkt nie ten co zamawiałam)."
Odpowiedź z 22 wrz 2017:
"Reklamacje rozpatrywane są zawsze szybko i na korzyść Kupującego Z propozycji odbioru czajniczka z jabłuszkiem i jego wymiany na różyczki nie skorzystała Pani. Otrzymała Pani zwrot za czajnik który producent zamiast różyczkę zapakował w pudełko wzór z jabłuszkiem. Wagi już Pani nie zwróciła, a wystawiła Pani komentarz za 2 produkty. Nie wszytko, co Pani opisała jest prawdą. Postąpiła Pani nie fair. Komentarz wystawiła Pani po miesiącu jako odwet za różyczki Nie mamy sobie nic do zarzucenia"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
20 wrz 2017
Odpowiedź z 20 wrz 2017:
"Nie wiem o co się rozchodzi ? Kupujący z ogromnymi kompleksami, które wyładował na sprzedawcy. No cóż i tacy się zdarzają. Mamy jednak nadzieję, że takich osób jest garstka na allegro."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 20 wrz 2017:
"Nie wiem o co się rozchodzi ? Kupujący z ogromnymi kompleksami, które wyładował na sprzedawcy. No cóż i tacy się zdarzają. Mamy jednak nadzieję, że takich osób jest garstka na allegro."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
24 sie 2017
"Nie polecam !"
Odpowiedź z 24 sie 2017:
"Nie wiem o co się rozchodzi ? być może konkurencja wystawiła ten komentarz"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam !"
Odpowiedź z 24 sie 2017:
"Nie wiem o co się rozchodzi ? być może konkurencja wystawiła ten komentarz"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
20 sie 2017
"Na przesyłke czekałem 2 tygodnie od zamówienia w czasie trwania transakcji sprzedający sobie dał urlop i choć udało mi sie z nim skontaktować to jeszcze miał pretensje że On w ogóle nie powinien odebrać telefonu bo ma urlop ,na koniec tego wszystkiego towar przyszedł uszkodzony a sprzedający dalej ma urlop . Nie mam czasu ani nerwów żeby sie znowu wygadywać i odsyłać wadliwy towar totalny negatyw"
Odpowiedź z 20 sie 2017:
"Kupujący, który nie rozumie co oznacza słowo URLOP najwidoczniej pracoholik. 2 tygodnie czekał ponieważ przez 2 tygodnie Kurier nie mógł nikogo zastać aby doręczyć paczkę. Niestety są tacy ludzie którzy burzą wypoczynek innym. Sprawę kieruję do sądu, może trafię ze sprawą jak Kupujący będzie miał urlop wówczas Kupujący zobaczy co to znaczy burzyć wypoczynek innym Transakcja przeprowadzona prawidłowo, nie mam sobie nic do zarzucenia"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Na przesyłke czekałem 2 tygodnie od zamówienia w czasie trwania transakcji sprzedający sobie dał urlop i choć udało mi sie z nim skontaktować to jeszcze miał pretensje że On w ogóle nie powinien odebrać telefonu bo ma urlop ,na koniec tego wszystkiego towar przyszedł uszkodzony a sprzedający dalej ma urlop . Nie mam czasu ani nerwów żeby sie znowu wygadywać i odsyłać wadliwy towar totalny negatyw"
Odpowiedź z 20 sie 2017:
"Kupujący, który nie rozumie co oznacza słowo URLOP najwidoczniej pracoholik. 2 tygodnie czekał ponieważ przez 2 tygodnie Kurier nie mógł nikogo zastać aby doręczyć paczkę. Niestety są tacy ludzie którzy burzą wypoczynek innym. Sprawę kieruję do sądu, może trafię ze sprawą jak Kupujący będzie miał urlop wówczas Kupujący zobaczy co to znaczy burzyć wypoczynek innym Transakcja przeprowadzona prawidłowo, nie mam sobie nic do zarzucenia"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
18 sie 2017
"Zdecydowanie NIE POLECAM. Megafon dostaliśmy w paczce połamany i mimo natychmiastowej reklamacji i wielokrotnych maili sprzedający nic z tym nie zrobił, zakupiliśmy połamany megafon. Sprzedający jest zadowolony, że sprzedał sprzęt i tylko to go obchodzi. Dodam, że dużo kupujemy na allegro i w internecie i jeszcze tak ignoranckiego kontaktu ze sprzedającym nie mieliśmy nigdy."
Odpowiedź z 19 sie 2017:
"Same bzdury i kłamstwa. Nie nadesłano żadnego produktu na reklamację. Brak zdjęcia potwierdzającego uszkodzenie produktu w dostawie. Zwykła złośliwość i mściwość Kupującego. Sprawa trafi do sądu za pomówienia i kłamstwo. Oby jak najmniej takich ludzi na allegro."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zdecydowanie NIE POLECAM. Megafon dostaliśmy w paczce połamany i mimo natychmiastowej reklamacji i wielokrotnych maili sprzedający nic z tym nie zrobił, zakupiliśmy połamany megafon. Sprzedający jest zadowolony, że sprzedał sprzęt i tylko to go obchodzi. Dodam, że dużo kupujemy na allegro i w internecie i jeszcze tak ignoranckiego kontaktu ze sprzedającym nie mieliśmy nigdy."
Odpowiedź z 19 sie 2017:
"Same bzdury i kłamstwa. Nie nadesłano żadnego produktu na reklamację. Brak zdjęcia potwierdzającego uszkodzenie produktu w dostawie. Zwykła złośliwość i mściwość Kupującego. Sprawa trafi do sądu za pomówienia i kłamstwo. Oby jak najmniej takich ludzi na allegro."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
12 sie 2017
"Przesyłka przyszła raz dwa, ale towar był uszkodzony. Po odesłaniu urządzenia do sprzedającego przesyła mimo podwójnego awizo nie została odebrana dlatego wróciła do mnie i jeszcze raz musiałam odesłać przedmiot. Ze sprzedającym cięzko było sie skontaktować w ostateczności odzyskać pieniądze za przedmiot i przesyłkę."
Odpowiedź z 13 sie 2017:
"Zwykła mściowość ze strony Kupujacego. Mści się na tym, że niby wysłał pocztą, która nie doręczyła paczki. Jakby była to wina sprzedawcy, że Kupujący nadał paczkę nieodpowiedzialną firmą. Pieniądze zostały zwrócone zgfodnie z prawem i z terminem, który obowiązuje. Reasumując opinia Kupujacego to jedno wielkie kłamstwo dotyczące przedmiotu o wartości 39zł"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przesyłka przyszła raz dwa, ale towar był uszkodzony. Po odesłaniu urządzenia do sprzedającego przesyła mimo podwójnego awizo nie została odebrana dlatego wróciła do mnie i jeszcze raz musiałam odesłać przedmiot. Ze sprzedającym cięzko było sie skontaktować w ostateczności odzyskać pieniądze za przedmiot i przesyłkę."
Odpowiedź z 13 sie 2017:
"Zwykła mściowość ze strony Kupujacego. Mści się na tym, że niby wysłał pocztą, która nie doręczyła paczki. Jakby była to wina sprzedawcy, że Kupujący nadał paczkę nieodpowiedzialną firmą. Pieniądze zostały zwrócone zgfodnie z prawem i z terminem, który obowiązuje. Reasumując opinia Kupujacego to jedno wielkie kłamstwo dotyczące przedmiotu o wartości 39zł"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
9 cze 2017
"Kupiłem szkatułki na zegarki. Niestety towar bardzo kiepskiej jakości do tego źle zapakowany co spowodowało jego zniszczenie. Wartość nikła także nie opłacało się nawet wymieniać."
Odpowiedź z 9 cze 2017:
"To co Pan napisał nie wiem czy jest prawdą. Nie kontaktował się Pan nawet w sprawie reklamacji czy zwrotu, który Panu przysługuje. Postąpił Pan jak w buszu zamiast załatwić sprawę w cywilizowany sposób. Komentarz wystawiony złośliwie po miesiącu czasu. Najwidoczniej to Pana sposób na odsterowanie się. Niestety tacy klienci także się zdarzają."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kupiłem szkatułki na zegarki. Niestety towar bardzo kiepskiej jakości do tego źle zapakowany co spowodowało jego zniszczenie. Wartość nikła także nie opłacało się nawet wymieniać."
Odpowiedź z 9 cze 2017:
"To co Pan napisał nie wiem czy jest prawdą. Nie kontaktował się Pan nawet w sprawie reklamacji czy zwrotu, który Panu przysługuje. Postąpił Pan jak w buszu zamiast załatwić sprawę w cywilizowany sposób. Komentarz wystawiony złośliwie po miesiącu czasu. Najwidoczniej to Pana sposób na odsterowanie się. Niestety tacy klienci także się zdarzają."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
8 cze 2017
"Kruszarka do lodu to totalny bubel. Rozwala się przy pierwszym zakręceniu. Na pewno nie nadaje się do lodu. Bardzo słaby kontakt ze sprzedającym w sprawie reklamacji."
Odpowiedź z 8 cze 2017:
"Pomimo informacji wysłanych do Kupującego o możliwości skorzystania z reklamacji Kupujący nie nadesłał produktu na reklamację. Nie skorzystał w cywilizowany sposób z prawa do reklamacji. Wolał wziąć sprawy w swoje ręce i zepsuć opinię. Do tego Kupujący żądał pieniędzy bez dostarczenia produktu. Sprawa zgłoszona do allegro oraz na drogę sądową o zniesławienie"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kruszarka do lodu to totalny bubel. Rozwala się przy pierwszym zakręceniu. Na pewno nie nadaje się do lodu. Bardzo słaby kontakt ze sprzedającym w sprawie reklamacji."
Odpowiedź z 8 cze 2017:
"Pomimo informacji wysłanych do Kupującego o możliwości skorzystania z reklamacji Kupujący nie nadesłał produktu na reklamację. Nie skorzystał w cywilizowany sposób z prawa do reklamacji. Wolał wziąć sprawy w swoje ręce i zepsuć opinię. Do tego Kupujący żądał pieniędzy bez dostarczenia produktu. Sprawa zgłoszona do allegro oraz na drogę sądową o zniesławienie"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
25 maj 2017
"Odlew podstawy zwichrowany, brak reakcji na pytanie o termin dostawy, wysyłka bez informacji tak, że kurier miał problemy. Takiej obsługi dawno nie trafiłem na Allegro."
Odpowiedź z 25 maj 2017:
"1. Uszkodzenie w dostawie podlega reklamacji; 2. Powiadomienie o wysyłce zostało wysłane Kupującemu z automatu na e-mail; 3. Kurier miał problemy, dziwne bo to Pan podawał dane do dostawy !. Kupujący wymyślił problemy, których nie ma, a teraz zgania wszystko na sprzedawcę. Kupujący nie kontaktował się w żadnej kwestii, którą opisał"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Odlew podstawy zwichrowany, brak reakcji na pytanie o termin dostawy, wysyłka bez informacji tak, że kurier miał problemy. Takiej obsługi dawno nie trafiłem na Allegro."
Odpowiedź z 25 maj 2017:
"1. Uszkodzenie w dostawie podlega reklamacji; 2. Powiadomienie o wysyłce zostało wysłane Kupującemu z automatu na e-mail; 3. Kurier miał problemy, dziwne bo to Pan podawał dane do dostawy !. Kupujący wymyślił problemy, których nie ma, a teraz zgania wszystko na sprzedawcę. Kupujący nie kontaktował się w żadnej kwestii, którą opisał"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
7 maj 2017
"Pakowarka próżniowa zakupiona u sprzedawcy nie współpracuje z tymi workami moletowanymi. Zapytałem sprzedawcy jakie worki mam zakupić polecono mi ten model. Niestety po zgrzaniu produktu w worku moletowanym po kilku minutach następuje samoistne rozszczelnienie worka. Nie polecam do pakowa Cookmania"
Odpowiedź z 7 maj 2017:
"Bzdury Pan wypisuje. Nie potrafi się Pan obsługiwać urządzeniem pomimo instrukcji w języku PL i tyle na temat. Komentarz wystawił Pan ze swojej złośliwości"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pakowarka próżniowa zakupiona u sprzedawcy nie współpracuje z tymi workami moletowanymi. Zapytałem sprzedawcy jakie worki mam zakupić polecono mi ten model. Niestety po zgrzaniu produktu w worku moletowanym po kilku minutach następuje samoistne rozszczelnienie worka. Nie polecam do pakowa Cookmania"
Odpowiedź z 7 maj 2017:
"Bzdury Pan wypisuje. Nie potrafi się Pan obsługiwać urządzeniem pomimo instrukcji w języku PL i tyle na temat. Komentarz wystawił Pan ze swojej złośliwości"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
20 mar 2017
"Produkt nie dojechał, po 5 dniach prób kontaktu telefonicznego i mailu otrzymałem informację, że nie mają ani 1 produktu a na allegro wystawionych jest 14. NIE POLECAM"
Odpowiedź z 20 mar 2017:
"Kupujący nie zapłacił za towar więc go nie otrzymał. Kontakt ze strony Kupującego zerowy, a tel. jest odbierany bezproblemowo w określonych godzinach i dniach"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Produkt nie dojechał, po 5 dniach prób kontaktu telefonicznego i mailu otrzymałem informację, że nie mają ani 1 produktu a na allegro wystawionych jest 14. NIE POLECAM"
Odpowiedź z 20 mar 2017:
"Kupujący nie zapłacił za towar więc go nie otrzymał. Kontakt ze strony Kupującego zerowy, a tel. jest odbierany bezproblemowo w określonych godzinach i dniach"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
7 lut 2017
"Zamawiałem produkt firmy kinghoff, a dostałem produkt innej firmy. Po próbie kontaktu zero odpowiedzi. Nie polecam."
Odpowiedź z 7 lut 2017:
"Otrzymał Pan produkt, który Pan zamówił. Kawiarka czarna na 6 filiżanek za 39zł. Nie było żadnego kontaktu z Pana strony. Dlaczego wypisuje Pan kłamstwa ?"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamawiałem produkt firmy kinghoff, a dostałem produkt innej firmy. Po próbie kontaktu zero odpowiedzi. Nie polecam."
Odpowiedź z 7 lut 2017:
"Otrzymał Pan produkt, który Pan zamówił. Kawiarka czarna na 6 filiżanek za 39zł. Nie było żadnego kontaktu z Pana strony. Dlaczego wypisuje Pan kłamstwa ?"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1