Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

2366

 

29

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (2395)
Polecam (2366)
Nie polecam (29)
16 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam. axces wystawia towar, którego nie ma na stanie, zgodziliśmy się na inny wzór. Dostaliśmy garnki innej firmy niż zamawiane, które nie były nam potrzebne, bo zależało nam na konkretnej firmie. axces robi straszne problemy ze zwrotem należności argumentując, że towar kupiony na firmę nie podlega zwrotom, ale w paczce nie było ani FV, ani paragonu. Paczka, którą odesłaliśmy wróciła do nas z powrotem."
Odpowiedź z 16 lip 2018:
"Komentarz wystawiony przez konkurencję ( bartsell_pl ) mogą Państwo sami sprawdzić, która sama nie posiadała towaru i próbowała podkupić u mnie. W ramach odwetu wystawiła opinię"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
29 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"sprzedający sprzedaje rzeczy których nie ma"
Odpowiedź z 4 lip 2018:
"Kupujący został poinformowany o konieczności wycofania produktu ze sprzedaży. Niestety Kupujący nie zrozumiał tego faktu i najwyraźniej z chęci zemsty wystawił powyższy komentarz"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
27 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W opisie słuchawki z etui...wysyłka już bez etui.wyslana prośba o doslanie i ...cisza."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
27 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Produkt wykonany bardzo średnio, gdzieniegdzie na młynkach widać wykwity... rdzy. Nie jestem do końca zadowolony z produktu - styl retro nie oznacza "tandetnie. Cała reszta OK - szybka wysyłka, byłem informowany na każdym etapie podróży zamówienia co się dzieje."
Odpowiedź z 4 lip 2018:
"Kupujący nie zgłaszał żadnego problemu. Tak więc informacje podane powyżej to stek bzdur, który nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
16 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
27 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"bardzo dlugi czas realizacji zamowienia towar uszkodzony juz przy wyjmowaniu z orginalnego opakowania brak reakcji na telefon nieodzwania i nieodbiera Pytanie po co numer telefonu jest podany bo taki wymog ma allegro Kupiles zaplaciles to czego chcesz wiecej Ja tysiac razy dzwonil niebede zeby zalatwic reklamacje Wiecej pisal i dzwonil niebede i niezycze sobie telefonow od tej firmy POPROSTU NIEPOLECAM"
Odpowiedź z 27 maj 2018:
"Dlaczego Pan kłamie; nie napisał Pan ani jednej wiadomości do nas w sprawie reklamacji ?"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
17 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
4 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar tandetny można przy użytkowaniu się skaleczyć.Nie powinien być dopuszczony do sprzedaży."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
17 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zegar ok, ale czas wysyłki woła o pomstę... paczka wysłana dopiero po mojej interwencji i próba mydlenia oczu Sprzedającego. Czas wysyłki = 5 dni, czas realizacji (dostawy) = 7 dni. Tak jest wpisane na aukcji. I to dwa różne pojęcia, a nie, jak próbuje kręcić Sprzedawca, że na wysyłkę mają 7 dni..."
Odpowiedź z 20 kwi 2018:
"Pani Anna otrzymała przesyłkę zgodnie z podanym terminem dostawy i ani dnia dłuższym. Niestety nie podjęła paczki z paczkomatu w terminie i paczka została przekazana do punktu odbioru, co skutkowało odebraniem paczki z punktu przez Panią Annę. Niestety za brak odbioru paczki z paczkomatu sprzedawca otrzymał powyższą opinię. Opinia nieadekwatna do faktów. Niemniej jednak pozdrawiamy Panią Annę"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
12 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 20 kwi 2018:
"Czas wysyłki w terminie. Koszt wysyłki 8,60zł do paczkoamtu z darmowym zwrotem. Obsługa Kupującego : żadnej wiadomości ze strony Kupującego nie otrzymaliśmy. Nie był zgłaszany żaden problem. Nie wiadomo dlaczego Kupujący zaniżył opinię. Domniemamy, że jest to pomyłka ze strony Kupującego lub celowe działanie Kupującego. Sprawa zostanie przekazana do allegro celem wyjaśnienia nieuzasadnionego zaniżenia opinii"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
27 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam nagle niby szybki zbite we wszystkich zegarach do tez inne podnieśli cene na 999,- Proponowali mi przyslanie uszkodzonego jak mi tak zależy nie wpadli na pomysl cos za to zrobienie mnie w konia i nie miałem nic na prezent obiecany już i wyszedłem na nieslownego przez nich podejrzewam ze wogle nie mieli tego towaru i nie wiedzieli jak się wycofać . co prawda kase oddali , ale prezentu w terminie przez nich nie mam NIE POLECAM"
Odpowiedź z 20 kwi 2018:
"Panie Januszu; szklane przedmioty czasami się tłuką. Niestety taka jest specyfika szkła. Aby nie wysłać do Pana przedmiotu uszkodzonego otrzymał Pan natychmiastowy zwrot środków"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
8 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar bardzo niskiej jakości. Bardzo mała a w zasadzie nie istniejąca moc ssania. Bardzo długo czekałem na zwrot pieniędzy. Nie polecam tego towaru. Sprzedający OK."
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Nie wszystko można wessać odkurzaczem drogi Panie. Niestety Pan Sebastian nie ma racji, nie wie najwidoczniej jak obsługiwać się odkurzaczem samochodowym. Zwrócił towar i w złości wystawił opinię pomimo, że otrzymał zwrot środków. Kupujący negatywnie nastawiony do jakiejkolwiek współpracy. Pomimo tego pozdrawiamy Pana Sebastiana"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
7 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"jestem bardzo nie zadowolona z zamowienia Moim zakupem był zegar. nie zgodny z zamówieniem , zegar swoim wygladem nie jest wart swojej ceny , na zdj wygladał extra, i to nie wszystko zegar nie miał wszystkich czesci nie trzymał sie kupy, tarcza zegara nie byla przymocowana do zegara wszystko sobie tak latało, zegar mało nie kosztował, 103zł i zegar za ta cene powinien byc kompletny i miec swój wyglad jak na ta cene, NIE POLECAM!"
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Niestety Kupująca postanowiła rozebrać zegar na części pierwsze. Nie wiemy, co tam chciała znaleźć. Zegar otrzymała nowy i fabrycznie zapakowany. Jest taki sam jak na zdjęciach. Jeżeli zegar nie dopasował się do wystroju Pani pościeli można go zwrócić z powrotem. Niestety zamiast współpracy Pani Maria wybrała komentarz, który jest niezgodny z rzeczywistym stanem przedmiotu"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

3
4 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przedmiot dostałem mocno uszkodzony, a reklamacja została nie uznana."
Odpowiedź z 4 lut 2018:
"Pan Daniel zgłosił problem lecz na tym kontakt się z panem Danielem urwał. Tak więc sprzedawca nie otrzymał uszkodzonego towaru anie żadnych dokumentów związanych z uszkodzeniem w dostawie. Sprzedawca nie jest jasnowidzem. Zachęcamy do kontaktu ze sprzedawcą"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
24 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zdecydowanie nie polecam, termos pękł po 5 minutach od zaparzenia herbaty, chińszczyzna."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
23 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę, chociaż to najmniejszy problem z zakupem. Nadziewarka to jeden wielki badziew. Pieniądze wyrzucone w błoto. Nie polecam."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
7 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"Komentarz wystawiony w odwecie za przekroczony termin na zwrot towaru. Pan Marcin postanowił się zemścić na sprzedawcy. No cóż i Tacy Kupujący bywają"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
25 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nastepnego dnia po zakupieniu artykułu na aukcji otrzymałam informację o zwrocie pieniędzy (które szybko wpłynęły na moje konto). Dopiero po skontaktowaniu się ze sprzedawcą otrzymałam informację, że nie otrzymam towaru, który zakupiłam, bo te, które posiadają w magazynie są uszkodzone. Plus za uczciwość (niewysyłanie wadliwego towaru i zwrot pieniędzy), minus za sprzedaż towaru, którego finalnie nie mogłam otrzymać i brak inicjatywy kontaktu ze strony sprzedającego w celu wyjaśnienia sprawy."
Odpowiedź z 25 gru 2017:
"Oto przykład nieudanych świąt dla tej Pani. Z tego względu Pani Anna postanowiła się odgryźć na Kupującym i od samego rana w święta po przeszło miesiącu wystawić opinię Na szczęście motywują nas opinie od życzliwych ludzi. Pomimo wszystko życzymy Pani Annie zdrowych i spokojnych świąt w gronie życzliwych ludzi. A za komentarz świąteczny wystawiony po miesiącu serdecznie dziękujemy"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
15 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety zakupiony młynek do kawy przyszedł rozwalony (rozbita część ceramiczna). Próbowałam skontaktować się ze Sprzedającym co w tej sprawie poczynić, niestety nie odbiera nawet telefonu, nie odpisuje na wiadomość. Zostałam więc z rozbitym młynkiem, strata pieniędzy. Przykro bo pierwszy raz spotkała mnie taka sytuacja, a na allegro zamawiam multum rzeczy."
Odpowiedź z 20 gru 2017:
"Niestety Kupująca nie skontaktowała się ze sklepem. Nie wysłała żadnej wiadomości o uszkodzonym w dostawie produkcie. Sklep nic nie wie o takim zdarzeniu. Za to komentarz niezgodny z faktami potrafiła wystawić. Zachęcamy do kontaktu e-mail ze sklepem. Reklamacje są wyjaśniane i rozpatrywane na bieżąco. Należy wykazać odrobinę dobrej woli i skontaktować się ze sprzedawcą przed wystawieniem opinii, która jest sprzeczna z faktami"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
4 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedaje artykuł, którego nie posiada. Po interwencji tydzień od dania zakupu pieniądze zostały zwrócone. Osoba odbierająca telefon bardzo niemiła."
Odpowiedź z 8 gru 2017:
"Coś się Panu pomieszało w tym gorącym okresie. Pomylił Pan sprzedającego i wystawił komentarz nie temu, co trzeba"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2