Torba pokrowiec na buty DAKINE Boot Bag Bozeman

od
www_SnowSport_pl
159,00
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska15,00 zł
Paczka pocztowa priorytetowa10,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa25,00 zł
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie20,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Rodzaj:
    Na buty
  • Płeć:
    nie dotyczy

Opis

Torba pokrowiec na buty DAKINE Boot Bag Bozeman 2017

Zapinana na zamek kieszeń z przodu torby idealnie pełni role schowka na dodatkowe soczewki, przekąski czy tez ocieplacze do butów. Idealna na zimowe wypady - świetnie utrzymuje ciepło butów oraz ich suchość. .

Pojemność: 30L - Buty narciarskie lub snowboardowe, akcesoria.

Główna część torby wyłożona jest specjalnym materiałem można ją wykorzystać do przewożenia i przechowywania butów narciarskich lub snowboardowych.

Boczna część torby otwierana zamkiem błyskawicznym który zapewnia swobodny dostęp do jej zawartości. Komora służy do transportu akcesorii.

Wymiary: 38 x 36 x 23cm [30L]

Charakterystyka:

  • Materiał: 600D poliester
  • Idealna na buty snowboardowe i narciarskie
  • Zapinany na zamek
  • Wygodny pas do noszenia torby na ramieniu.
Dostawa i płatność
od 10,00 zł

Lokalizacja: Legnica, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PPHU FIT Paweł Michalski
Gliwicka 4
59-220 Legnica
Dodatkowe informacje

 REKLAMACJA PRODUKTU
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta,  jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są  określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w  Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).  Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i  zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą  fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością  zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową  Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w  szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach  sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr  141, poz. 1176 ze zm.).Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.
W przypadku Produktów opisanych, jako używane bądź powystawowe,  Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z opisem  zawartym na stronie sklepu internetowego, w tym w szczególności,  Produkt wolny od wad innych jak ta wskazane w opisie Produktu, o których  Klient został poinformowany przed dokonaniem zakupu.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  1. pisemnie na adres: ul. Gliwicka 4, 59-220 Legnica;  
  2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ssurfmix.com;  

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i  okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju  i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do  zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych  składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie  reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają  formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji  złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.W przypadku Produktów oznaczonych na  stronach sklepu internetowego, jako używane, poprezentacyjne bądź  powystawowe, przy których znajduje się dokładny opis Produktów wraz z  opisem wad tych Produktów, Sprzedawca jest zwolniony od  odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w  chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 557 § 1 kodeksu cywilnego. W przypadku Produktów oznaczonych na  stronach sklepu internetowego, jako używane bądź powystawowe,  odpowiedzialność Sprzedawcy zostaje ograniczona do okresu 1 roku od dnia  wydania rzeczy Kupującemu, zgodnie z art. 568 § 1 kodeksu cywilnego.Sprzedawca ustosunkuje się do  reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem  zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o  obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a  Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni  kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany  dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Gliwicka 4, 59-220 Legnica. W  przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu  ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt  dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub  sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby  nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt  Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez  Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur  dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów pod adresem:  https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także  punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl  lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego  zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach  dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:  (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu  konsumenckiego (więcej informacji na stronie:  http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego  rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej  (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na  miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz  (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem  porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801  440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00,  opłata za połączenie wg taryfy operatora).Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr  dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów  pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma  ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę  internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i  przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu  dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy  sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie  samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów:  https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php). 

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PPHU FIT Paweł Michalski
Gliwicka 4
59-220 Legnica

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
www_SnowSport_pl
www_SnowSport_pl

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat

Dane firmy

Paweł Michalski
P.P.H.U. "FIT" Paweł Michalski
Gliwicka 4
59-220 Legnica
REGON: 391056836
NIP: 613-128-95-30

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)
  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: info@snowsport.pl
telefon: +48 512 125 170
telefon: +48 519 805 960
Wyświetlenia:31
Numer oferty:7476629805
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro