1 z 3

Tematyczne Spinki do Mankietów - PERKUSJE

od
Super Sprzedawcy
kupkoszule
45,00
Allegro Smart!
Przesyłka płatna z góry
Paczka pocztowa priorytetowa9,90 zł
Przesyłka kurierska14,00 zł
List polecony priorytetowy8,50 zł
List polecony ekonomiczny5,90 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Paczka48 Odbiór w Punkcie7,90 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa19,00 zł
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie12,90 zł
Paczka48 Odbiór w Punkcie10,90 zł
sprawdź szczegóły
Zapakuj na prezent
15,00 zł
dowiedz się więcej
Kolor/wzór
Liczba par
z 2 par
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Płeć:
    Produkt męski
  • Materiał:
    Inny
  • Kamień:
    Bez kamienia
  • Wykończenie:
    Inne
  • Dostawa z Polski:
    tak

Opis

Stylowe, Męskie Spinki do Mankietów - ALTIES - Perkusja

kod produktu: [SPMALT0178]

Rodzaj: do mankietów

Marka: Alties

Materiał: mosiądz z warstwą galwanizacyjną (nieścieralną)

Kolor: inne

Spinki do mankietów to ważne, a czasami wręcz niezbędne uzupełnienie stroju eleganckiego mężczyzny, ale mogą również stanowić zabawny akcent w stroju nie jednego pasjonata lotnictwa, matematyka, golfisty, czy też wędkarza... To również jeden z niewielu elementów męskiej biżuterii, na który mogą pozwolić sobie getelmani. Wzkazane na wszystkie bardziej i mniej oficjalne okazje. Spinki Alties dzięki wykonaniu z mosiądzu są trwałe. Antyalergiczna warstwa galwanizacyjna pozwala na długo zachować ich oryginalny wygląd i blask. UWAGA: Spinki są sprzedawane wraz z pudełkiem, więc mogą stanowić gotowy pomysł na prezent.

Dostawa i płatność
od 5,90 zł

Lokalizacja: Rzeszów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u kupkoszule za co najmniej 289.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
8,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
z pakietem
5,90 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
4-5 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
z pakietem
7,90 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
12,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
10,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Dane do przelewu: F.H. STOP s.c. M.M. Szpunar ul. Grunwaldzka 22 35-068 Rzeszów BOŚ S.A. o/Rzeszów nr 62 1540 1131 2001 6203 0863 0002

Punkty odbioru

Outlet Graffica - stoisko JegoSzafa
Lisa-Kuli 19
35-025 Rzeszów
woj. podkarpackie
email: allegro@jegoszafa.pl

  • poniedziałek - sobota 10:00 - 20:00
  • niedziela 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności
Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

F.H. STOP s.c. Małgorzata i Marek Szpunar
Grunwaldzka 22
35-068 Rzeszów
Dodatkowe informacje

1. Reklamacja produktu 1.1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), która istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikła z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. 1.2 Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z umową sprzedaży a w szczególności: a) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawca przy zawarciu umowy a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia d) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym 1.3 Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia dostarczenia produktu domniemuje się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta 1.4 Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat 1.5 Równorzędne uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi: a) jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawca. b) jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta 1.6 Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 1.7 Miejscem właściwym do złożenia reklamacji jest siedziba Sprzedawcy tożsama z miejscem prowadzenia działalności gospodarczej przez firmę F.H. STOP s.c. (patrz pkt. 1.1). 1.8 Po przez złożenie reklamacji rozumie się odesłanie wadliwego towaru wraz z formularzem reklamacyjnym (załączonym uprzednio do zamawianego produktu lub innym, dowolnie sformułowanym dokumentem zawierającym w szczególności: a) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji (tj. rodzaju i daty wystąpienia niezgodności lub wady) b) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy c) danych kontaktowych składającego reklamację. 1.9 Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany Produktu lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny (określając kwotę, o którą cena ma być obniżona) a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za zasadne. 1.10 Sprzedawca wymieni wadliwy produkt na wolny od wad lub usunie wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. W przypadku żądania zwrotu pieniędzy lub obniżenia ceny – zwrot na rzecz konsumenta nastąpi niezwłocznie. 1.11 Koszty wymiany lub naprawy rzeczy ponosi Sprzedawca. 1.12 Klient jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na koszt Sprzedawcy. 1.13 Klient ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń a w szczególności: a) jest uprawniony do zwrócenia się do stałego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu między Klientem, a Sprzedawcą. b) jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą 1.14 Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu ze Sprzedawcą korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów a w szczególności: a) w Federacji Konsumentów (bezpłatny nr infolinii: 800 007 707, http://www.federacja-konsumentow.org.pl b) w Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich (http://www.konsumenci.org)

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F. H. STOP s.c. Małgorzata i Marek Szpunar
Grunwaldzka 22
35-068 Rzeszów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

Usługi dodatkowe

Zapakuj na prezent

15,00 zł
Zapakuj na prezent - szczegóły

Twoje zakupy estetycznie zapakujemy w ładny papier prezentowy, przewiążemy sznurkiem, zawiążemy kokardkę i dołączymy niewielką (zaklejoną) kopertę z paragonem. Dodatkowo przesyłkę zabezpieczymy umieszczając w kartonowym pudełku. Wewnątrz obdarowany znajdzie formularz zwrotu/reklamacji aby dać mu szansę na łatwą wymianę towaru w razie konieczności. UWAGA: paragon jest wymagany prawem więc nie uwzględniamy próśb o jego niewysyłanie.


Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji (przepis z ustawy)

O sprzedającym
kupkoszule
kupkoszule

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 4 miesięcy

Dane firmy

F.H. "Stop" s.c. Małgorzata i Marek Szpunar
ul. Grunwaldzka 22
35-068 Rzeszów
REGON: 690017180
NIP: 813-00-20-028

Kontakt

  • 17 ** *** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma Handlowa "STOP" s.c.

Małgorzata i Marek Szpunar

NIP: 813-00-20-028

REGON: 690017180

Wpis do ewidencji działalności gospodarczej dla Małgorzata Szpunar: 10827 H - prowadzony przez Prezydenta Miasta Rzeszowa

Wpis do ewidencji działalności gospodarczej do Marek Szpunar: 10828 H - prowadzony przez Prezydenta Miasta Rzeszowa

Adres siedziby: ul. Grunwaldzka 22, 35-068 Rzeszów

Telefon: 17 85 331 89

Pozostałe informacje

Zapłaty za towar można dokonać:

a) płatnością elektroniczną

b) tradycyjnym przelewem bankowym 

c) poprzez płatność za pobraniem. 


UWAGA: Zamówienia nieopłacone do 14 dni po zakupie zostają anulowane.

Wyświetlenia:217
Numer oferty:7348603293
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro