Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Sukienka Wizytowa Chrzciny Elegancka 6kolorów 68

28,00 zł
1 osoba kupiła 1 sztukę
Przesyłka płatna z góry
Paczka pocztowa priorytetowa
23,90 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 499 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Nie wystawiam faktury
  • Marka:
    Inna marka
  • Płeć:
    Dziewczynki
  • Wiek dziecka:
    6 m +
  • Rozmiar:
    68
  • Rękaw:
    Bez rękawów
  • Dostawa z Polski:
    Nie
  • Materiał dominujący:
    inny
  • Kolor:
    Odcienie fioletu, Odcienie niebieskiego, Odcienie różu, Odcienie szarości i srebra, Odcienie zieleni, Odcienie żółtego i złota

Opis

                                    Piękna, subtelna sukieneczka

                                                      w pasie

                        satynowa szarfa i kokarda ozdobiona kwiatami

                                          Do wyboru 6 kolorów

TU DO KUPIENIA ROZMIAR : 1T/70

  • szerokość pod paszkami 25cm x2
  • długość 42cm

__________________________________

                 Cała tabelka rozmiarów

Oznacz. rozm.  Szer.pod paszkami   Długość

       1T/70                25cm x2                 42cm

       2T/80                26cm x2                 46cm

       3T/90                27cm x2                 49cm

       4T/100              30cm x 2                52cm

Wybierz rozmiar dopasowując wymiary ubranka do wymiarów Twojej pociechy

Uwaga:

1. Orientacyjny wzrost i wiek jest tylko w celach informacyjnych.

Sprawdź wymiary w centymetrach, aby wybrać odpowiedni rozmiar dla swojego dziecka!

Dzieci w tym samym wieku lub przy tym samym wzroście mogą się różnić posturą.

Wszywki rozmiarówek producenta mogą się różnić od powszechnie przyjętych wartości, dlatego należy sprawdzić wymiary ubranka podane w centymetrach.

2. Proszę wziąć pod uwagę 1-3cm różnicy ze względu na ręczny pomiar

3. Kolor ( jego intensywność ) może się różnić ze względu na sposób wykonania zdjęcia (natężenia światła) czy różnic wynikających z kart graficznych czy ustawień monitora danego komputera

Dziękujemy za wyrozumiałość, życzymy udanych zakupów!

                                           Kolory do wyboru :

Różowy Fuksja

Błękitny

Cytrynowy

Zielony

Lawendowy

Różowy (odcień brzoskwiniowy)

                         Nie zapomnij podać wybranego koloru

          Naszą dewizą jest ZADOWOLENIE KLIENTA,więc jeśli coś pójdzie nie tak jak sobie życzysz...

                     NIE DENERWUJ SIE skontaktuj się z nami,a na pewno znajdziemy rozwiązanie,

                                                                    które Cię usatysfakcjonuje

Niczym nie ryzykujesz - gwarantujemy zwrot pieniędzy jeżeli z jakichkolwiek przyczyn przesyłka nie dotrze do Ciebie

Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się z regulaminem transakcji,który znajduje się w zakładce O sprzedającym. Udział w transakcji oznacza akceptację regulaminu (warunków transakcji).Przy zakupie weź pod uwagę, iż jest to przesyłka zagraniczna i jej standardowy czas dostawy to 7-35 dni roboczych.Nie ma możliwości wysyłki towaru za pobraniem. Nie ma możliwości odbioru osobistego.Cena przesyłki dotyczy jednej sztuki produktu lub zestawu jeżeli zestaw jest przedmiotem transakcji.Koszty przesyłki sumują się.Indywidualne ustawienia kolorów monitora mogą powodować różnice w odbiorze koloru danego produktu.Zdjęcia ( ubrań damskich) najczęściej wykonywane są na modelkach, których przeciętny wzrost to 160-165 cm,co należy wziąć pod uwagę przystępując do transakcji.Jeżeli wymiary podane są w przedziałach oznacza to rozciągliwość materiału lub jego mechaniczną regulację.

  • Na innych naszych aukcjach dostępne pozostałe rozmiary sukienki
  • ZAPRASZAMY

AP245AiLe

Dostawa i płatność
od 23,90 zł

Lokalizacja: Singapur, Singapur

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
23,90 zł
kolejna sztuka
23,90 zł
maksymalnie w paczce
1
Dodatkowe informacje

Przesyłka z zagranicy. Standardowy czas dostawy to 7-35 dni roboczych. Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem Nie ma możliwości odbioru osobistego. Koszty przesyłki dotyczą jednej sztuki produktu (lub zestawu jeżeli zestaw jest przedmiotem sprzedaży). Przy zakupie większej ilości produktów koszty przesyłki sumują się.

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Business and Investments LLc
16192 Coastal Hwy
19958 Lewes
Dodatkowe informacje

Gwarancja na towar jest "przypisana" numerowi zamówienia i jest rejestrowana w bazie dostawcy produktu. Podstawą reklamacji jest numer zamówienia, przesłany . Kupującemu drogą elektroniczną po zawarciu transakcji. W przypadku reklamacji, należy skontaktować się z naszą firmą drogą elektroniczną, podając numer zamówienia (gwarancji) w celu przesłania reklamującemu wskazówek dotyczących odesłania towaru jak i adresu do wysyłki. W przypadku reklamacji towar należy odesłać (na swój koszt) do serwisu technicznego dostawcy produktu. Jeżeli reklamacja będzie uznana za zasadną, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy (w zależności od rodzaju usterki), oraz odesłany do Klienta na koszt dokonującego naprawy gwaranta

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Business and Investments LLC
16192 Coastal Hwy
19958 Lewes

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
Hot-Moda1
Hot-Moda1
92,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

304

 

25

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

3,9

Koszt wysyłki

4,4

Obsługa kupującego

4,6

Dane firmy

null null
Business and Investments LLC
Costal Highway 16192
19958 Lewes
NIP: 39-2079604

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Hot-Moda1 e-mail : hotmoda@yahoo.com 

REGULAMIN TRANSAKCJI 

1. Właścicielem konta MediaTechnology1 , jest firma Business and Investments LLC z siedzibą przy 16192 Coastal Hwy Lewes, DE 19958, USA . 

2. Firma prowadzi tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową. 

3. Wysyłka towaru następuje bezpośrednio od naszych kooperantów z całego świata (głównie z USA i Azji).

 4. Towar wysyłany jest w ciągu 24-72 h (z wyłączeniem weekendów oraz świąt) od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. 

5. Przesyłki wysyłane są pocztą lotniczą. W Polsce przesyłkę dostarcza Poczta Polska. W razie nieobecności adresata przesyłkę należy odebrać w urzędzie pocztowym na podstawie "awizo". Nieodebranie przesyłki nie może być podstawą roszczeń w stosunku do naszej firmy. 

6. Przesyłka monitorowana jest na podstawie numeru trackingowego nadawanego każdej przesyłce. Dzięki temu numerowi można śledzić status przesyłki. Na życzenie Kupującego numer trackingowy może być mu udostępniony. 

7. Standardowy czas dostawy (czas od momentu wysłania towaru do dnia otrzymania przesyłki) to 7-35 dni roboczych (przeważnie ok.2 tygodnie). 

8. Z przyczyn obiektywnych (sporadycznie) może zdarzyć się, że czas dostawy ulegnie wydłużeniu, na co nie mamy wpływu (święta państwowe, strajki, anomalia pogodowe...) W miesiącach styczniu , lutym (z uwagi na zimowy okres urlopowy) oraz w miesiącach lipcu , sierpniu (z uwagi na letni okres urlopowy), czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 7 dni roboczych, a standardowy czas dostawy może wydłużyć się do 45 dni roboczych.

 9. Przesyłkę można uznać za zaginioną, jeżeli Kupujący nie otrzyma jej w ciągu 90 dni roboczych. Wówczas Kupujący otrzymuje pełny zwrot wpłaty (koszt towaru + koszty przesyłki). 

10. Opis produktu, cena towaru, koszty przesyłki oraz informacja o gwarancji (jeżeli produkt jest nią objęty) znajdują się na stronie transakcji. 

11. Koszty przesyłki w opisie transakcji podane są dla jednej sztuki.Toteż do każdego zamawianego kolejnego przedmiotu, należy doliczyć osobno koszty przesyłki. 

12. Wpłaty należy dokonać przelewem na nasze konto podane w opisie transakcji lub korzystając z opcji PayU. W tytule przelewu należy koniecznie wpisać swój login z Allegro oraz numer transakcji. Nie ma możliwości wysyłki towaru za pobraniem. 

13. W przypadku podanej możliwości wyboru koloru przedmiotu transakcji, prosimy o informację o dokonanym wyborze koloru.Brak wyboru koloru może spowodować opóznienia w wysyłce towaru lub losowe wybranie koloru przez dostawcę towaru. Prosimy również o dokładne sprawdzenie podanego adresu do wysyłki. Jeżeli jest on inny niż podany na Allegro prosimy o sprecyzowanie danych adresowych do wysyłki. 14. Dowód zakupu (zgodny z prawem Stanu w USA, na terenie którego mieści się siedziba naszej firmy), może zostać przesłany drogą elektroniczną na życzenie Klienta. 

15. Kupujący zawierając transakcję dokonuje zakupu towaru poza Unią Europejską. Wprowadzając go na obszar Wspólnoty Europejskiej staje się jego importerem. Przesyłka może zostać objęta procedurą celną. Ewentualne koszty związane z procedurą celną (zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie państwa, na terytorium którego import został dokonany) ponosi Kupujący. Nieodebranie przesyłki nie może być podstawą roszczeń w stosunku do naszej firmy. 

16. Zaleca się sprawdzić przesyłkę w obecności doręczyciela. W razie stwierdzenia niezgodności otrzymanego produktu ze złożonym zamówieniem lub stwierdzenia braku poszczególnych elementów zestawu pomocne będzie sporządzenie protokołu w obecności doręczyciela. 

17. Gwarancja określana jest dla poszczególnego produktu, a informacja czy produkt podlega gwarancji , znajduje się w opisie transakcji. Gwarancji udziela dostawca produktu (wysyłający towar). Gwarancja na towar jest "przypisana" numerowi zamówienia i jest rejestrowana w bazie dostawcy produktu. Podstawą reklamacji jest numer zamówienia, przesłany . Kupującemu drogą elektroniczną po zawarciu transakcji. W przypadku reklamacji, należy skontaktować się z naszą firmą drogą elektroniczną, podając numer zamówienia (gwarancji) w celu przesłania reklamującemu wskazówek dotyczących odesłania towaru jak i adresu do wysyłki. W przypadku reklamacji towar należy odesłać (na swój koszt) do serwisu technicznego dostawcy produktu. Jeżeli reklamacja będzie uznana za zasadną, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy (w zależności od rodzaju usterki), oraz odesłany do Klienta na koszt dokonującego naprawy gwaranta. Zaleca się zachowanie opakowania fabrycznego.Nasza firma nie ma wpływu na czas trwania i efekty procedury reklamacyjnej i nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte przez serwis techniczny gwaranta. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że przy zakupie telefonów oraz elektroniki użytkowej okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, zalania, zapylenia, zbicia ekranu dotykowego LCD, ingerencji w oprogramowanie, jak również uszkodzeń baterii,, kabli, słuchawek,ładowarki. 

18. Kupujący posiada prawo do zwrotu towaru do nadawcy (na swój koszt) w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby zwrot był skutecznie przeprowadzony Kupujący przesyła droga e-mailową ( na adres elektroniczny: hotmoda@yahoo.com ), informację o odstąpieniu od umowy (podając numer zamówienia) i otrzymuje zwrotną informację zawierającą szczegóły procedury zwrotu łącznie z adresem, na który produkt należy odesłać. Towar musi być kompletny, bez śladów użytkowania. Zwrot ceny zakupu towaru następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej. Należność za zwrócony towar, zostanie "przelana" na konto bankowe wskazane przez Kupującego. Zwrot nie będzie uznany jeżeli zwracany towar nie będzie odpowiadał w/wym. warunkom. Wówczas towar zostanie odesłany do Kupującego na jego koszt. 

19. Przystąpienie do transakcji jest zupełnie dobrowolne, a udział w niej oznacza akceptację regulaminu i zawarcie umowy pomiędzy PT " Klientem " (KUPUJĄCYM) i " Business and Investments LLC " (SPRZEDAJĄCYM). 

20. W przypadku wystąpienia ewentualnych problemów, prosimy o kontakt e-mailowy w celu szybkiego ich rozwiązania.Zawsze służymy pomocą i radą

Pozostałe informacje

Hot-Moda1 e-mail : hotmoda@yahoo.com REGULAMIN TRANSAKCJI 1. Właścicielem konta MediaTechnology1 , jest firma Business and Investments LLC z siedzibą przy 16192 Coastal Hwy Lewes, DE 19958, USA . 2. Firma prowadzi tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową. 3. Wysyłka towaru następuje bezpośrednio od naszych kooperantów z całego świata (głównie z USA i Azji). 4. Towar wysyłany jest w ciągu 24-72 h (z wyłączeniem weekendów oraz świąt) od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. 5. Przesyłki wysyłane są pocztą lotniczą. W Polsce przesyłkę dostarcza Poczta Polska. W razie nieobecności adresata przesyłkę należy odebrać w urzędzie pocztowym na podstawie "awizo". Nieodebranie przesyłki nie może być podstawą roszczeń w stosunku do naszej firmy. 6. Przesyłka monitorowana jest na podstawie numeru trackingowego nadawanego każdej przesyłce. Dzięki temu numerowi można śledzić status przesyłki. Na życzenie Kupującego numer trackingowy może być mu udostępniony. 7. Standardowy czas dostawy (czas od momentu wysłania towaru do dnia otrzymania przesyłki) to 14-30 dni roboczych (przeważnie ok.2 tygodnie). 8. Z przyczyn obiektywnych (sporadycznie) może zdarzyć się, że czas dostawy ulegnie wydłużeniu, na co nie mamy wpływu (święta państwowe, strajki, anomalia pogodowe...) W miesiącach styczniu , lutym (z uwagi na zimowy okres urlopowy) oraz w miesiącach lipcu , sierpniu (z uwagi na letni okres urlopowy), czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 7 dni roboczych, a standardowy czas dostawy może wydłużyć się do 45 dni roboczych. 9. Przesyłkę można uznać za zaginioną, jeżeli Kupujący nie otrzyma jej w ciągu 90 dni roboczych. Wówczas Kupujący otrzymuje pełny zwrot wpłaty (koszt towaru + koszty przesyłki). 10. Opis produktu, cena towaru, koszty przesyłki oraz informacja o gwarancji (jeżeli produkt jest nią objęty) znajdują się na stronie transakcji. 11. Koszty przesyłki w opisie transakcji podane są dla jednej sztuki.Toteż do każdego zamawianego kolejnego przedmiotu, należy doliczyć osobno koszty przesyłki. 12. Wpłaty należy dokonać przelewem na nasze konto podane w opisie transakcji lub korzystając z opcji PayU. W tytule przelewu należy koniecznie wpisać swój login z Allegro oraz numer transakcji. Nie ma możliwości wysyłki towaru za pobraniem. 13. W przypadku podanej możliwości wyboru koloru przedmiotu transakcji, prosimy o informację o dokonanym wyborze koloru.Brak wyboru koloru może spowodować opóznienia w wysyłce towaru lub losowe wybranie koloru przez dostawcę towaru. Prosimy również o dokładne sprawdzenie podanego adresu do wysyłki. Jeżeli jest on inny niż podany na Allegro prosimy o sprecyzowanie danych adresowych do wysyłki. 14. Dowód zakupu (zgodny z prawem Stanu w USA, na terenie którego mieści się siedziba naszej firmy), może zostać przesłany drogą elektroniczną na życzenie Klienta. 15. Kupujący zawierając transakcję dokonuje zakupu towaru poza Unią Europejską. Wprowadzając go na obszar Wspólnoty Europejskiej staje się jego importerem. Przesyłka może zostać objęta procedurą celną. Ewentualne koszty związane z procedurą celną (zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie państwa, na terytorium którego import został dokonany) ponosi Kupujący. Nieodebranie przesyłki nie może być podstawą roszczeń w stosunku do naszej firmy. 16. Zaleca się sprawdzić przesyłkę w obecności doręczyciela. W razie stwierdzenia niezgodności otrzymanego produktu ze złożonym zamówieniem lub stwierdzenia braku poszczególnych elementów zestawu pomocne będzie sporządzenie protokołu w obecności doręczyciela. 17. Gwarancja określana jest dla poszczególnego produktu, a informacja czy produkt podlega gwarancji , znajduje się w opisie transakcji. Gwarancji udziela dostawca produktu (wysyłający towar). Gwarancja na towar jest "przypisana" numerowi zamówienia i jest rejestrowana w bazie dostawcy produktu. Podstawą reklamacji jest numer zamówienia, przesłany . Kupującemu drogą elektroniczną po zawarciu transakcji. W przypadku reklamacji, należy skontaktować się z naszą firmą drogą elektroniczną, podając numer zamówienia (gwarancji) w celu przesłania reklamującemu wskazówek dotyczących odesłania towaru jak i adresu do wysyłki. W przypadku reklamacji towar należy odesłać (na swój koszt) do serwisu technicznego dostawcy produktu. Jeżeli reklamacja będzie uznana za zasadną, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy (w zależności od rodzaju usterki), oraz odesłany do Klienta na koszt dokonującego naprawy gwaranta. Zaleca się zachowanie opakowania fabrycznego.Nasza firma nie ma wpływu na czas trwania i efekty procedury reklamacyjnej i nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte przez serwis techniczny gwaranta. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że przy zakupie telefonów oraz elektroniki użytkowej okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, zalania, zapylenia, zbicia ekranu dotykowego LCD, ingerencji w oprogramowanie, jak również uszkodzeń baterii,, kabli, słuchawek,ładowarki. 18. Kupujący posiada prawo do zwrotu towaru do nadawcy (na swój koszt) w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby zwrot był skutecznie przeprowadzony Kupujący przesyła droga e-mailową ( na adres elektroniczny: hotmoda@yahoo.com ), informację o odstąpieniu od umowy (podając numer zamówienia) i otrzymuje zwrotną informację zawierającą szczegóły procedury zwrotu łącznie z adresem, na który produkt należy odesłać. Towar musi być kompletny, bez śladów użytkowania. Zwrot ceny zakupu towaru następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej. Należność za zwrócony towar, zostanie "przelana" na konto bankowe wskazane przez Kupującego. Zwrot nie będzie uznany jeżeli zwracany towar nie będzie odpowiadał w/wym. warunkom. Wówczas towar zostanie odesłany do Kupującego na jego koszt. 19. Przystąpienie do transakcji jest zupełnie dobrowolne, a udział w niej oznacza akceptację regulaminu i zawarcie umowy pomiędzy PT " Klientem " (KUPUJĄCYM) i " Business and Investments LLC " (SPRZEDAJĄCYM). 20. W przypadku wystąpienia ewentualnych problemów, prosimy o kontakt e-mailowy w celu szybkiego ich rozwiązania.Zawsze służymy pomocą i radą
Wyświetlenia:141
Numer oferty:7147418419
Zgłoś naruszenie zasad

Inni klienci oglądali również

Do góry