Srebro! Kotek - Wisiorek - 3.0 gram!

29,99 zł
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
15,00 zł
Pocztex Kurier48
9,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
15,00 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa
22,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1000 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Materiał:
    Srebro
  • Kamień :
    Bez kamienia
  • Motyw:
    Inny kształt
  • Dostawa z Polski:
    Tak
  • Kolor dominujący:
    srebrny
  • Cechy:
    brak
  • Rodzaj:
    Rękodzieło, Wyrób jubilerski, Stylizowane na stare, Orientalne, Klasyczne

Opis

Wymiary wisiorka:

Wysokość wisiorka - 1.7 cm

Wysokość wisiorka z zawieszką - 2.3 cm

Szerokość wisiorka - 1.6 cm

Na łańcuszek - do 3.0 mm szerokości

 

 

Srebro:

Oferowana przez nas biżuteria wykonana jest ze srebra próby 925. 

Podsumowanie:

Kupujesz- jeden piękny wisiorek z Kotem

Numer katalogowy – 378-z149

Masa srebra – około 3.00 grama 

Dostawa i płatność
od 9,00 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u SkrzyniaSrebra za co najmniej 500.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Skrzynia Skarbów Mateusz Anioł
Stefana Korbońskiego 9 F
30-443 Kraków
Dodatkowe informacje

Reklamacje z tytułu rękojmi:

Sprzedawca niniejszym  oświadcza, że ciąży na nim ustawowy obowiązek dostarczenia produktu  będącego przedmiotem zamówienia bez wad fizycznych lub prawnych., z  wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Sprzedawca odpowiada  wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach  określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów  będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. Aby skorzystać z  prawa do reklamacji należy poinformować o tym Sprzedającego w formie  poczty e-mail, lub na adres pocztowy:

Adres e-mail: kontakt@skrzynia-skarbow.com

Adres pocztowy: Skrzynia Skarbów Mateusz Anioł Stefana Korbońskiego 9 F 30-443 Kraków

Forma składania reklamacji: 

W korespodencji przesłanej do Sprzedawcy powinny znajdować się informacje:

  • Imię i nazwisko Kupującego.
  • Opis stwierdzonej wady, wraz z udokumentowaniem jej na zdjęciu.
  • Propozycję rozwiązania reklamacji, która będzie satysfakcjonująca dla kupującego.

W przesyłce zwrotnej przesłanej do Sprzedawcy powinny znajdować się:

  • Zakupiony towar.
  • Paragon fiskalny.

Wadliwą rzecz należy dostarczyć dopiero po uzyskaniu takiej informacji od sprzedawcy.

Możliwości roszczeń reklamacyjnych:

Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

  • złożyć  oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży,  chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.  Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub  naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość  obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient  może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać  wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych  kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy  ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od  wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę  niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
  • żądać  wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.  Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta,  jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim  możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży  wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi  Sprzedawca. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest  obowiązany na żądanie Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres  Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia  pokrywa Sprzedawca.    Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli  wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania  Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na  wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może  zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W  tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć  oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał  wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia  od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny  rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru  lub usunięcia wady.

Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży
  •  jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownegzakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą
  • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl
  • może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Skutki złożenia reklamacji:

Sprzedawca  w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje  się do reklamacji Towaru, lub reklamacji związanej z realizacją Umowy  sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Skrzynia Skarbów Mateusz Anioł
Stefana Korbońskiego 9 F
30-443 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy:

Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w   którym Kupujący wszedł w posiadanie zakupionych rzeczy, lub w którym  osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w  posiadanie zakupionych rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od   umowy należy poinformować o tym Sprzedającego w formie poczty e-mail,  lub na adres pocztowy: 

Adres e-mail: kontakt@skrzynia-skarbow.com

Adres pocztowy: Skrzynia Skarbów Mateusz Anioł  Stefana Korbońskiego 9 F  Kraków 30-443

Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku  umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany,  wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb. W stosunku do Klientów będących  Przedsiębiorcami prawo do odstąpienia od umowy zostaje wyłączone. 

Forma odstąpienia od umowy:

W korespodencji przesłanej do Sprzedawcy powinny znajdować się informacje:

  • Imię i nazwisko Kupującego
  • Wyszczególnienie przedmiotów, które Kupujący chce zwrócić
  • Numer rachunku bankowego do zwrotu środków przez Sprzedającego

W przesyłce zwrotnej przesłanej do Sprzedawcy powinny znajdować się:

  • Zakupiony towar nie noszący śladów użytkowania
  • Paragon fiskalny, lub wypełniony i podpisany formularz odstąpienia od umowy

Skutki odstąpienia od umowy:

W  przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest  uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie  niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Kupujący powinien  niezwłocznie odesłać towar na adres sprzedawcy, ale nie później niż w  terminie 14 dni. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi  tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Sprzedawca niezwłocznie, jednak  nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia  Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane  przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, przy użyciu  takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że  Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże  się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze  zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z  powrotem. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż  najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę,  Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Sprzedawca występuje do allegro o  zwrot poniesionej przez niego prowizji z odstąpieniem od umowy przez  Kupującego. Allegro przysyła kupującemu wiadomość z prośbą o  potwierdzenie zaistniałej sytuacji. Kupujący powinien potwierdzić  otrzymaną wiadomość poprzez kliknięcie w wiadomości w odnośnik  "Potwierdzam".

O sprzedającym
SkrzyniaSrebra
SkrzyniaSrebra
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

90

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Mateusz Anioł
Skrzynia Skarbów
Stefana Korbońskiego 9 F
30-443 Kraków
REGON: 260174796
NIP: 657-264-34-75

Kontakt

  • 660******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dane identyfikujące firmę:

Skrzynia Skarbów Mateusz Anioł Stefana Korbońskiego 9 F 30-443 Kraków

Nip: 657-264-34-75

Regon: 260174796

Firma wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Gospodarki


Dane kontaktowe:

Telefon: 660-975-607

(Telefon czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 - 16:00. Opłata za połączenie telefoniczne zgodna z taryfą operatora.)

Adres e-mail: kontakt@skrzynia-skarbow.com

(Odpowiadamy na e-maile od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 – 16:00.)


Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta

1. Dostawa Towarów jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta.

2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5.

4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.

5. Klient może wybrać następujące metody płatności:

a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);

b. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);

c. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy;

d. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).

6. Klient zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie w terminie 21 dni. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca.

9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta.

10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe.

11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę.

12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczania treści bezprawnych. 


Obowiązek informacyjny RODO:

Administrator danych osobowych:­ Administratorem Państwa danych osobowych jest: Skrzynia Skarbów Mateusz Anioł z siedzibą: Stefana Korbońskiego 9F, 30-443 Kraków. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z administratorem za pomocą poczty elektronicznej: kontakt@skrzynia-skarbow.com

Cel przetwarzania danych osobowych: Państwa dane przetwarzane będą w celach: realizacji przepisów prawa, realizacji umowy handlowej, podjęcia działań poprzedzających zawarcie umowy handlowej, świadczenia usług drogą elektroniczną, rozpatrywania reklamacji, działań promocyjnych i handlowych sprzedawcy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak zgody na przetwarzanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne, uniemożliwi wykonywanie usług i realizację umów handlowych przez Sprzedawcę.

Udostępnianie danych osobowych: Dane będą udostępniane podmiotom upoważnionym takim jak: bank, firma kurierska, platforma obsługi procesu sprzedaży, platforma obsługi procesu księgowości, na podstawie przepisów prawnych w celu wykonania umowy handlowej i świadczenia usług.

Przekazywanie danych osobowych: Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy i organizacji międzynarodowych.

Okres przechowywania danych osobowych: Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania umowy handlowej, a po tym czasie przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń, jakie może ponosić administrator danych i jakie mogą być ponoszone wobec administratora danych. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi dziesięć lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.

Przysługujące Państwu prawa: Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych, lub innych praw przyznanych na mocy RODO, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Bezpieczeństwo danych osobowych: Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.

Pozostałe informacje

Aktualne cechy pobiercze można sprawdzić po adresem:

http://www.oup.waw.pl/p,75,aktualne-cechy-polskie

Wyświetlenia:24
Numer oferty:6978851262
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry