SMARTWATCH ZEGAREK Q18 | SMS + TELEFON

od Super Sprzedawcy nobitech_pl
69,99 zł Allegro Smart!
13 osób kupiło 14 sztuk
Przesyłka płatna z góry
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Przesyłka kurierska
13,99 zł
List polecony ekonomiczny
7,20 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
17,99 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 820 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Kup w zestawie

SMARTWATCH ZEGAREK Q18 | SMS + TELEFONŁADOWARKA SIECIOWA SETTY USB 2A + KABEL MICRO USB
Cena za zestaw
89,98 zł

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Kolor:
    czarny
  • Kształt koperty:
    inny
  • Waga (z opakowaniem):
    0.2 kg
  • Lokalizator GPS:
    nie
  • Wodoszczelność:
    nie
  • Złącza:
    microUSB, czytnik kart pamięci, microSIM
  • Kompatybilność systemowa:
    Android, iOS

Opis

Smartwatch Q18 SIM & BLUETOOTH

  • Delikatnie zakrzywiony szklany ekran!
  • Wejście na kartę micro SIM
  • Mini telefon komórkowy w zegarku
  • Możliwość rozmawiania i wysyłania SMS
  • Obsługa kart pamięci SD
  • Wbudowany aparat dzięki któremu można robić zdjęcia
  • Komunikacja Bluetooth
  • Kompatybilny z systemami: Android, iOS
  • Menu w języku polskim w 80%
  • Dotykowy wyświetlacz
  • Wibracja
  • Wytrzymała bateria
  • Wysyłka z Polski

  • Q18 to Smartwatch, poprzez którego możesz odbierać, wykonywać połączenia i synchronizować kontakty, pisać i wysyłać SMS, odbierać powiadomienia z aplikacji, dzięki komunikacji bluetooth pomiędzy Smartwatch a Twoim telefonem
  • Dzięki lekko zakrzywionemu ekranowi, smartwatch wyróżnia się na tle innych zegarków.
  • Dzięki wbudowanemu głośnikowi i mikrofonowi Smartwatch służy jako zestaw głośnomówiący
  • Smartwatch Q18 to nie tylko zegarek. Dzięki wbudowanemu wejściu na karty SIM służy jako w pełni funkcjonalny telefon GSM
  • Idealny dla osób aktywnych. Smartwatch liczy czas, kroki, przebyty dystans oraz spalone kalorie podczas Twojego treningu
  • Smartwatch posiada wysokiej jakości wyświetlacz z czułym dotykiem. Wyświetlacz ma dobre kąty widzenia oraz świetne odwzorowanie kolorów
  • Dzięki aplikacji WOO PARTNER z Sklep Play możesz otrzymywać i pisać SMS z twojego telefonu oraz otrzymywać powiadomienia z aplikacji (tylko system Android)

Dostępne kolory: CZARNY I BIAŁY

Prosimy przy zamówieniu o podanie koloru do wysłania,w przypadku braku informacji, przedmiot zostanie wysłany w losowym kolorze.

FUNKCJONALNOŚĆ

  • Slot na kartę SIM. Smartwatch może służyć jako osobny telefon!
  • Możliwość rozszerzania pamięci za pomocą karty SD, aż do 32 GB
  • Wykonywania zdjęć - wbudowany aparat
  • Odtwarzacz muzyki z telefonu na Smartwatch i z karty SD
  • Odbierania i wysyłanie widomości SMS (tylko Android)
  • Wykonywanie, odbieranie i odrzucanie połączeń głosowych
  • Synchronizacja historii połączeń i kontaktów
  • Powiadomienia z aplikacji Facebook, Twitter (tylko Android)

Aplikacje

  • Symulator pedometru
  • Sleep Monitor - określa jakość Twojego snu
  • Sedentary reminder - aplikacja powiadomi Ciebie o zbyt długim czasie braku aktywności fizycznej
  • Kalkulator
  • Alarm
  • Kalendarz
  • Ustawienia profili zegarka
  • Menager plików
  • Aparat
  • Galeria
  • Dyktafon
  • Anti-lost - powiadomi gdy Smartwatch oddali się od telefonu na odległość większą niż 10 m. Możesz również odnaleźć telefon, gdy on się zawieruszy (Android)
  • Remote camera - włącz aparat w telefonie, a zdjęcie zrób zegarkiem. Smartwatch to migawka aparatu (Android)
  • Do wyboru 3 tarcze analogowe

Aplikacja BT Notification

By móc w pełni korzystać z funkcji smartwatcha, należy zainstalować bezpłatną aplikację na telefon BT Notification dostępna w sklepie Play. Aplikacja działa tylko na systemie Android.

Telefon z aplikacją należy połączyć poprzez Bluetooth, aby synchronizować kontakty i powiadomienia.

Dostępność

Ważne jest, aby w ustawieniach telefonu włączyć dostępność dla aplikacji WOO PARTNER. Następnie przechodzimy na ustawień powiadomień na aplikacji.

Powiadomienia

Wszystko zależy od nas, jakie chcemy otrzymywać powiadomienia z telefonu na zegarek. Połączenia, wiadomości, powiadomienia.

Zegarek posiada funkcję " znajdź telefon" - przydatna, gdy telefon gdzieś się nam zawieruszy. Taką funkcję posiada również aplikacja do odnalezienia zegarka " znajdź zegarek".

W ZESTAWIE

  1. Smartwatch Q18
  2. Instrukcja obsługi PL

Wszystko zapakowane w oryginalne atrakcyjne opakowanie

DANE TECHNICZNE

  • Procesor: MTK
  • Wyświetlacz: TFT HD 1,54" 240x240
  • Rodzaj dotyku: Pojemnościowy
  • Kamera: 0.8 Mpix
  • Komunikacja: Bluetooth 3.0
  • Pamięć zewnętrzna: karta micro SD do 32 GB (nie dołączona do zestawu)
  • Zasięg Bluetooth: do 10 M
  • Obsługa 2G: GSM/GPRS: 850/900/1800/1900MHz
  • Obsługiwane połączenie z systemami: Android - wszystkie funkcjonalności przy zainstalowaniu aplikacji WOO PARTNER, iOS - niektóre opcje niedostępne m.in. otrzymywanie powiadomień, odczyt i wysyłanie SMS z telefonu
  • Bateria: 380mA
  • Język: Polski w 80% (niektóre funkcje w j.angielskim)
  • Instrukcja obsługi: W języku polskim
Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Żory, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u nobitech_pl za co najmniej 1000.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1 dzień roboczy
z pakietem
0,00 zł
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
1-2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
7,20 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Sklep NOBITECH
ul.Św.Stanisława 1 - budynek VitaSport Fitness
44-240 Żory
woj. śląskie
email: kontakt@nobitech.pl
tel.: 573-166-969

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru natychmiast
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

  

Przed skorzystaniem w gwarancji prosimy o kontakt e-mail: kontakt@nobitech.pl lub tel: 573-166-969, ponieważ znaczną cześć problemów można rozwiązać na odległość, bez odsyłania przedmiotu.

Przed użyciem przedmiotu zapoznaj się z treścią instrukcji !

1. Bezpieczeństwo.

Przedmiot należy używać zgodnie z przeznaczeniem. Należy używać akcesoriów dołączonych do zestawu. Producent oraz sprzedawca nie odpowiadają za brak kompatybilności akcesoriów innych producentów. Przedmiot nie jest odporny na wodę oraz kurz. Należy unika kontaktu z wodą oraz kurzem. Nie należy wystawiać przedmiotu na bezpośrednie działanie promieni słonecznych. 

Warunki gwarancji:

 2. Okres gwarancji w przypadku wad fabrycznych produktu wynosi 12 miesięcy dla konsumentów od dnia zakupu. Rękojmia dla firm jest wyłączona. Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu.  W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 

3. Gwarancją nie są objęte:

a) uszkodzeń powstałych w skutek mechaniczny, termiczny, chemiczny, niewłaściwego użytkowania bądź zaniedbania, transportu lub instalacji, uszkodzeń wtyków, gniazd, baterii i materiałów eksploatacyjnych oraz wszystkie wady wywołane powyższymi uszkodzeniami,

b) uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych (przepięć w sieci elektrycznej, wyładowań atmosferycznych, powodzi, zalań, opadów atmosferycznych, kondensacji wilgoci lub pary wodnej, zawilgocenia, zbyt niska lub wysoka temperatura), a także innych będących poza kontrolą Gwaranta,

c) uszkodzeń powstałych z winy użytkownika lub niewłaściwą instalacją. Używanie niezgodnych z instrukcją obsługi i przeznaczeniem, używanie niezgodnych materiałów eksploatacyjnych lub czyszczących. W zegarkach zerwania, wyrwania, połamania paska lub jego elementów,

d) części ulegających zużyciu oraz mających określoną żywotność (żarówki, bezpieczniki, baterie),

e) sytuacji, samodzielnej naprawy, przeróbek lub przez nieautoryzowany serwis. Modyfikacji oprogramowania urządzenia,

f) zużycia produktu wynikającego z jego właściwego użytkowania w tym zarysowania, zabrudzenia, otarcia, wytarcia napisów, itp.,

g) gratisów dodawanych do produktu,  

h) w przedmiotach posiadających klasę szczelności IP - oznacza ze producent wykonał pozytywną próbę szczelności przeprowadzoną w warunkach laboratoryjnych, w czystej wodzie. Podczas zanurzenia urządzenia w cieczy, nie należy naciskać żadnych mechanicznych przycisków oraz otwierać zaślepek. Gwarant nie udziela jakiejkolwiek gwarancji na szczelność urządzenia, wszelkiego rodzaju uszkodzenia spowodowane działaniem cieczy nie są objęte gwarancją. 

4. Uszkodzenie plomby gwarancyjnej, zalanie, używanie niezgodne z instrukcją, naturą oraz jego przeznaczeniem, samowolne przeróbki oraz dokonywanie napraw we własnym zakresie powoduje utratę gwarancji.

5. Uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu czytelnego dowodu zakupu.

6. Reklamowany sprzęt powinien być czysty, punkt serwisowy może odmówić przyjęcia lub oczyścić sprzęt na koszt nabywcy.

7. Klient może zostać obciążony kosztami transportu oraz diagnozy produktu w przypadku, 

gdy przesłany do serwisu w ramach reklamacji gwarancyjnej produkt jest sprawny 

lub źle skonfigurowany.

8. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę oraz robociznę w okresie gwarancji. Usterki ujawnione w 

okresie gwarancji mogą być usuwane wyłącznie przez Gwaranta. 

9. Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie, w możliwie 

krótkim terminie.

10. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za straty finansowe lub inne  następstwa 

cywilnoprawne spowodowane wystąpieniem wady w reklamowanym urządzeniu. W szczególności dotyczy to: utraty obrotu, zysku, możliwych korzyści, utraty danych, informacji, uszkodzeń nośników. 

11. Gwarant nie odpowiada za treści, niezawodność ani dostępność usług oraz aplikacji zawartych na urządzeniach i dostarczonych przez strony trzecie. Usługi i aplikacje są świadczone w takim stanie w jakim się znajdują. 

12. Gwarant nie odpowiada za wszelkie nie stanowiące zestawu zakupowego akcesoria oraz dodatkowe elementy dołączone do urządzenia na czas naprawy.

13. W przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do serwisu Klient zobowiązany jest do przesyłania sprzętu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym wraz ze wszystkimi wypełniaczami. W innym przypadku ryzyko uszkodzenia sprzętu podczas transportu w obie strony ponosi Klient. Przesyłki wysyłane do Gwarant a za pobraniem nie będą przyjmowane.

14. W celu dochodzenia roszczeń gwarancyjnych Klient w okresie gwarancji zobowiązany jest okazać dowód zakupu. 

15. W okresie zimowym należy pamiętać iż, z powodu niskich temperatur, prosimy nie włączać urządzenia zaraz po odebraniu. Urządzenie należy wpierw ogrzać do temperatury pokojowej. Wcześniejsze uruchomienie grozi uszkodzeniem elektroniki spowodowanym kondensacją wilgoci, w wyniki zbyt szybkiej zmiany temperatury z niskiej na wysoką. Uszkodzenia spowodowane kondensacją wilgoci oraz zalaniem nie podlegają gwarancji oraz powoduje jej utratę.

16. Sprzedawane produkty przeznaczone są jedynie do użytku konsumenckiego, gwarancją objęte są produkty używane wyłącznie do celów niezwiązanych z działalnością gospodarczą. Gwarancji nie podlegają produkty eksploatowane do celów zarobkowych (gdy zakupu dokonano na dane firmy). Rękojmia dla firm jest wyłączona. Dokonując zakupu firmę, kupujący traktowany jak profesjonalny podmiot. W związku z tym sprzedawca nie ma odgórnego obowiązku udostępnienia instrukcji ani zapewnienia możliwości sprawdzenia i przetestowania przedmiotu zakupu.

Gwarancja udzielana jest jedynie konsumentom którzy zakupili produkt bezpośrednio u gwaranta. Jeśli produkt został zakupiony od gwaranta przez inną firmę, a następnie odsprzedany konsumentowi gwarancje nie jest udzielana. 

17. Odbierając towar, Nabywca ZOBOWIĄZANY JEST DO SPRAWDZENIA, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu otrzymanego sprzętu w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej bezpośrednio przy odbiorze. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół szkody, który stanowić będzie podstawę do dochodzenia ewentualnych roszczeń reklamacyjnych. 

18. W przypadku stwierdzenia usterki, Klient może złożyć reklamację w miejscu zakupu sprzętu lub jeśli nie jest to możliwe, na poniższy numerem telefonu +48 573-166-969 od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 10:00 do 14:00 lub za wysyłając widomość e-mal na adres wsparcie@nobitech.pl, na e-maile odpowiadamy do 24h od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 10:00 do 16:00.

19. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci oraz zgodnie z warunkami gwarancji. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

a) imię i nazwisko kupującego,

c) datę zakupu przedmiotu oraz paragon lub fakturę VAT stanowiące podstawę reklamacji,

b) adres na który zwrócić naprawiony przedmiot,

d) przedmiot reklamacji,

e) opis usterki oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację ze wskazaniem żądania Kupującego,

f) UWAGA: Reklamowany towar należy odsyłać listem rejestrowanym poleconym ekonomicznym, takie listy można śledzić, a wysyłający posiada potwierdzenia nadania przesyłki. Za zaginięcie przesyłki wysyłanej do nas w żaden sposób nie odpowiadamy. Prosimy także o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru, to nadawca odpowiada za należyte opakowanie, opisanie i oznaczenie przesyłki,

g) reklamowany przedmiot należy bezwzględnie odesłać listem poleconym ekonomicznym na adres:

NOBITECH Piotr Dejneko

ul.Św.Stanisława 1

44-240 Żory 

h) żądania uznania reklamacji bez odsyłania przedmiotu do Gwaranta, będą odrzucane, 

j) przesyłki wysyłane do Gwarant a za pobraniem nie będą przyjmowane.

20. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień nabywcy wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 roku poz. 827).

  

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

NOBITECH
ul.Św.Stanisława 1
44-240 Żory
Dodatkowe informacje

 

Przed skorzystaniem w gwarancji prosimy o kontakt e-mail: kontakt@nobitech.pl lub tel: 573-166-969, ponieważ znaczną cześć problemów można rozwiązać na odległość, bez odsyłania przedmiotu.

Przed użyciem przedmiotu zapoznaj się z treścią instrukcji !

1. Bezpieczeństwo.

Przedmiot należy używać zgodnie z przeznaczeniem. Należy używać akcesoriów dołączonych do zestawu. Producent oraz sprzedawca nie odpowiadają za brak kompatybilności akcesoriów innych producentów. Przedmiot nie jest odporny na wodę oraz kurz. Należy unika kontaktu z wodą oraz kurzem. Nie należy wystawiać przedmiotu na bezpośrednie działanie promieni słonecznych. 

Warunki gwarancji:

2. Okres gwarancji w przypadku wad fabrycznych produktu wynosi 12 miesięcy dla konsumentów od dnia zakupu. Rękojmia dla firm jest wyłączona. Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu.  W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

3. Gwarancją nie są objęte:

a) uszkodzeń powstałych w skutek mechaniczny, termiczny, chemiczny, niewłaściwego użytkowania bądź zaniedbania, transportu lub instalacji, uszkodzeń wtyków, gniazd, baterii i materiałów eksploatacyjnych oraz wszystkie wady wywołane powyższymi uszkodzeniami,

b) uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych (przepięć w sieci elektrycznej, wyładowań atmosferycznych, powodzi, zalań, opadów atmosferycznych, kondensacji wilgoci lub pary wodnej, zawilgocenia, zbyt niska lub wysoka temperatura), a także innych będących poza kontrolą Gwaranta,

c) uszkodzeń powstałych z winy użytkownika lub niewłaściwą instalacją. Używanie niezgodnych z instrukcją obsługi i przeznaczeniem, używanie niezgodnych materiałów eksploatacyjnych lub czyszczących. W zegarkach zerwania, wyrwania, połamania paska lub jego elementów,

d) części ulegających zużyciu oraz mających określoną żywotność (żarówki, bezpieczniki, baterie),

e) sytuacji, samodzielnej naprawy, przeróbek lub przez nieautoryzowany serwis. Modyfikacji oprogramowania urządzenia,

f) zużycia produktu wynikającego z jego właściwego użytkowania w tym zarysowania, zabrudzenia, otarcia, wytarcia napisów, itp.,

g) gratisów dodawanych do produktu,

h) w przedmiotach posiadających klasę szczelności IP - oznacza ze producent wykonał pozytywną próbę szczelności przeprowadzoną w warunkach laboratoryjnych, w czystej wodzie. Podczas zanurzenia urządzenia w cieczy, nie należy naciskać żadnych mechanicznych przycisków oraz otwierać zaślepek. Gwarant nie udziela jakiejkolwiek gwarancji na szczelność urządzenia, wszelkiego rodzaju uszkodzenia spowodowane działaniem cieczy nie są objęte gwarancją. 

4. Uszkodzenie plomby gwarancyjnej, zalanie, używanie niezgodne z instrukcją, naturą oraz jego przeznaczeniem, samowolne przeróbki oraz dokonywanie napraw we własnym zakresie powoduje utratę gwarancji.

5. Uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu czytelnego dowodu zakupu.

6. Reklamowany sprzęt powinien być czysty, punkt serwisowy może odmówić przyjęcia lub oczyścić sprzęt na koszt nabywcy.

7. Klient może zostać obciążony kosztami transportu oraz diagnozy produktu w przypadku, 

gdy przesłany do serwisu w ramach reklamacji gwarancyjnej produkt jest sprawny 

lub źle skonfigurowany.

8. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę oraz robociznę w okresie gwarancji. Usterki ujawnione w 

okresie gwarancji mogą być usuwane wyłącznie przez Gwaranta. 

9. Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie, w możliwie 

krótkim terminie.

10. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za straty finansowe lub inne  następstwa 

cywilnoprawne spowodowane wystąpieniem wady w reklamowanym urządzeniu. W szczególności dotyczy to: utraty obrotu, zysku, możliwych korzyści, utraty danych, informacji, uszkodzeń nośników. 

11. Gwarant nie odpowiada za treści, niezawodność ani dostępność usług oraz aplikacji zawartych na urządzeniach i dostarczonych przez strony trzecie. Usługi i aplikacje są świadczone w takim stanie w jakim się znajdują. 

12. Gwarant nie odpowiada za wszelkie nie stanowiące zestawu zakupowego akcesoria oraz dodatkowe elementy dołączone do urządzenia na czas naprawy.

13. W przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do serwisu Klient zobowiązany jest do przesyłania sprzętu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym wraz ze wszystkimi wypełniaczami. W innym przypadku ryzyko uszkodzenia sprzętu podczas transportu w obie strony ponosi Klient. Przesyłki wysyłane do Gwarant a za pobraniem nie będą przyjmowane.

14. W celu dochodzenia roszczeń gwarancyjnych Klient w okresie gwarancji zobowiązany jest okazać dowód zakupu. 

15. W okresie zimowym należy pamiętać iż, z powodu niskich temperatur, prosimy nie włączać urządzenia zaraz po odebraniu. Urządzenie należy wpierw ogrzać do temperatury pokojowej. Wcześniejsze uruchomienie grozi uszkodzeniem elektroniki spowodowanym kondensacją wilgoci, w wyniki zbyt szybkiej zmiany temperatury z niskiej na wysoką. Uszkodzenia spowodowane kondensacją wilgoci oraz zalaniem nie podlegają gwarancji oraz powoduje jej utratę.

16. Sprzedawane produkty przeznaczone są jedynie do użytku konsumenckiego, gwarancją objęte są produkty używane wyłącznie do celów niezwiązanych z działalnością gospodarczą. Gwarancji nie podlegają produkty eksploatowane do celów zarobkowych (gdy zakupu dokonano na dane firmy). Rękojmia dla firm jest wyłączona. Dokonując zakupu firmę, kupujący traktowany jak profesjonalny podmiot. W związku z tym sprzedawca nie ma odgórnego obowiązku udostępnienia instrukcji ani zapewnienia możliwości sprawdzenia i przetestowania przedmiotu zakupu.

Gwarancja udzielana jest jedynie konsumentom którzy zakupili produkt bezpośrednio u gwaranta. Jeśli produkt został zakupiony od gwaranta przez inną firmę, a następnie odsprzedany konsumentowi gwarancje nie jest udzielana. 

17. Odbierając towar, Nabywca ZOBOWIĄZANY JEST DO SPRAWDZENIA, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu otrzymanego sprzętu w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej bezpośrednio przy odbiorze. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół szkody, który stanowić będzie podstawę do dochodzenia ewentualnych roszczeń reklamacyjnych. 

18. W przypadku stwierdzenia usterki, Klient może złożyć reklamację w miejscu zakupu sprzętu lub jeśli nie jest to możliwe, na poniższy numerem telefonu +48 573-166-969 od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 10:00 do 14:00 lub za wysyłając widomość e-mal na adres wsparcie@nobitech.pl, na e-maile odpowiadamy do 24h od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 10:00 do 16:00.

19. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci oraz zgodnie z warunkami gwarancji. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

a) imię i nazwisko kupującego,

c) datę zakupu przedmiotu oraz paragon lub fakturę VAT stanowiące podstawę reklamacji,

b) adres na który zwrócić naprawiony przedmiot,

d) przedmiot reklamacji,

e) opis usterki oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację ze wskazaniem żądania Kupującego,

f) UWAGA: Reklamowany towar należy odsyłać listem rejestrowanym poleconym ekonomicznym, takie listy można śledzić, a wysyłający posiada potwierdzenia nadania przesyłki. Za zaginięcie przesyłki wysyłanej do nas w żaden sposób nie odpowiadamy. Prosimy także o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru, to nadawca odpowiada za należyte opakowanie, opisanie i oznaczenie przesyłki,

g) reklamowany przedmiot należy bezwzględnie odesłać listem poleconym ekonomicznym na adres:

NOBITECH Piotr Dejneko

ul.Św.Stanisława 1

44-240 Żory 

h) żądania uznania reklamacji bez odsyłania przedmiotu do Gwaranta, będą odrzucane, 

j) przesyłki wysyłane do Gwarant a za pobraniem nie będą przyjmowane.

20. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień nabywcy wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 roku poz. 827).

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

NOBITECH
ul.Św.Stanisława 1
44-240 Żory

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

1. Prosimy aby do przesyłki dołączyć dokument odstąpienia od umowy oraz oryginalny paragon. 

2. Zgodnie z definicją przepisy ustawy o prawach konsumenta stosują się jedynie do konsumentów, którzy zawierają umowę z przedsiębiorcą, na podstawie której przedsiębiorca ma obowiązek dostarczyć określony towar lub zrealizować na rzecz konsumenta usługę. Jeżeli przedsiębiorca zawiera umowę z innym przedsiębiorcą, jeśli kupujący prosi o wystawienie faktury VAT do zakupu, podając dane firmy i jej nr NIP, oświadcza że zakup związany jest z działalnością firmy, przepisy ustawy 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta nie mają wtedy zastosowania. Zwrotów od firm nie przyjmujemy! 

3. UWAGA: Prosimy aby towar odsyłać listem rejestrowanym (poleconym lub kurierem), takie listy można śledzić, a wysyłający posiada potwierdzenia nadania przesyłki. List zwykły nie posiada numeru nadania, może on zaginąć bez śladu, a nadawca nie ma możliwości reklamacji. Za zaginięcie przesyłki zwracanej w żaden sposób nie odpowiadamy.Prosimy także o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru, to nadawca odpowiada za należyte opakowanie, opisanie i oznaczenie przesyłki. 

4. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, konsument ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 

5. Konsumentowi odstępującemu od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. 

6. Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. Sposób sprawdzenia towaru wykraczający poza konieczny oznacza (tych czynności nie wolno by wykonać kupując towar w sklepie stacjonarnym): 

a) zdjęcie foli ochronnej z ekranu, np.kamery, powerbanka lub ładowarki, uszkodzenie (porysowanie, złamanie, pęknięcie, rozerwanie itp.) opakowania, akcesoriów, dokumentów bądź samego urządzenia, 

b) roztarganie woreczka z kablem USB lub akcesoriami, użycie taśmy dwustronnej jednorazowej lub innego elementu jednorazowego użycia, 

c) wszelkiego rodzaju zabrudzenia i plamy na urządzeniu, akcesoriach i opakowaniu, w tym uszkodzenie opakowania które można było otworzyć bez uszkodzeń, zdrapanie kodu zdrapki (jeżeli występuje on na produkcie), złożenie i latanie dronem, 

d) użycie i zabrudzenie wkładek do uszu dołączanych do słuchawek lub innych akcesoriów których ze względów higienicznych nie można zwrócić używanych. 

W przypadku zwrotu towaru od kwoty zwracanej potrącona będzie kwota odpowiadająca utracie wartości towaru. 

7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

1)  o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2)  w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

3)  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4)  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5)  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6)  w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

7)  w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

8)  w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9)  w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

10)  o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11)  zawartej w drodze aukcji publicznej; 

12)  o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samo- chodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalny- mi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

13)  o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym
nobitech_pl
nobitech_pl
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

729

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Piotr Dejneko
Nobitech
Św.Stanisława 1
44-240 Żory
REGON: 363529280
NIP: 651-170-49-23

Kontakt

  • +48 *********** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Przedmioty zakupione do godziny 12 od poniedziałku do piątku w dzień roboczy - wysyłamy tego samego dnia, 

po godzinie 12 - wysyłamy w następnym roboczym dniu, chyba że w ofercie podany dłuższy czas wysyłki. 


Pracujemy od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 9 do 17. 


Adres firmy: 

SKLEP NOBITECH 

ul.Św.Stanisława 1 (budynek VitaSport Fitness) 

44-240 Żory 

NIP: 651-170-49-23 

REGON: 363529280 


tel: 573-166-969  

kontakt@nobitech.pl


Obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na podstawie RODO:  

1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Firma Nobitech Piotr Dejneko, ul.Św.Stanisława 1, 44-240 Żory, NIP:6511704923, REGON:363529280.  

2. Kontakt: Możesz się z nami kontaktować telefonicznie pod numerem 573-166-969 lub mailowo pod adresem: kontakt@nobitech.pl  

3. W Firmie nie został powołany Inspektor Ochrony Danych ani nie został wyznaczony przedstawiciel Administratora.  

4. Przetwarzamy Twoje dane w celu wykonania zawartej między nami umowy, obsługi składanych przez Ciebie zamówień, rozpatrywania reklamacji, realizacji  usług gwarancyjnych, obsługi zapytań i zgłoszeń, przechowywania danych dla celów archiwalnych, a także gdyż wymaga tego prawo, w szczególności przepisy  podatkowe i rachunkowe.  

4.1 Przetwarzamy Twoje dane osobowe również w wykonaniu naszych prawnie uzasadnionych interesów w celach, ustalenia, ochrony i dochodzenia ewentualnych  roszczeń, prowadzenia postepowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych, zapewnienia bezpieczeństwa i integralności usług, które świadczymy Tobie drogą  elektroniczną, w tym przeciwdziałania oszustwom i nadużyciom oraz zapewnienia bezpieczeństwa, przechowywania danych.  

5. Przetwarzamy Twoje następujące dane osobowe: Imię i Nazwisko, Adres, E-mail, Numer tel. kontaktowy, Adres IP. 

6. Twoje dane pozyskujemy od serwisu sprzedażowych, aukcyjnych, rozmowy telefonicznej, komunikatorów internetowych za pośrednictwem których dokonałeś  zakupu towarów  pochodzących z naszego konta/sklepu.  

7. Jeśli będzie to konieczne, będziemy przekazywać Twoje dane osobowe w celu wykonywania naszych usług naszym pracownikom i współpracownikom, którzy  muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki oraz firmom zajmującym się obsługą systemów teleinformatycznych, firmom kurierskim,  operatorom płatności, firmom świadczącym na naszą rzecz usługi księgowe i doradcze. Twoje dane nie będą przekazywane do państw trzecich.  

8. Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez czas obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu, przez okres wynikający z powszechnie  obowiązujących przepisów prawa (okres przedawnienia zobowiązań podatkowych).  

9. Twoje prawa:

    a) masz prawo żądania dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również przenoszenia Twoich danych osobowych,

    b) masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (od 25 maja 2018 r. Prezesa Urzędu Ochrony Danych), gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych  osobowych narusza przepisy rozporządzenia,

    c) w każdej chwili masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania opartego na naszym prawnie uzasadnionym interesie.  

10. Twoje dane nie będą przetwarzane przez Firmę w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 


 Złożenie zamówienie oznacza konieczność zapłaty za towar i przesyłkę.  

Pozostałe informacje

  

REGULAMIN SPRZEDAŻY

PRZEZ SERWIS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ

§ 1

Warunki zakupu.

1. Kupujący przed zakupem powinien dokładnie zapoznać się z treścią oferty i regulaminu sprzedaży.

2. Za ofertę uznaje się w całości treść oferty oraz regulamin sprzedaży, warunki gwarancji oraz warunki zwrotów.

3. Kupujący po dokonaniu zakupu w terminie do 7 dni, musi potwierdzić dokonaną czynność, wypełniając formularz dostawy i zapłaty za zakup lub poprzez kontakt e-mail lub telefoniczny oraz
w przypadku przedpłaty za towar, wpłacić kwotę stanowiącą cenę zakupu towaru wraz z kosztami dostawy. Potwierdzenie powinno zawierać:

- imię i nazwisko kupującego oraz login z serwis sprzedaży internetowej;

- nr oferty;

- potwierdzenie lub zmianę danych do wysyłki.

4. Dokonanie zakupu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu oraz regulaminu serwis sprzedaży internetowej.

§ 2

Przedmioty transakcji:

1. Oferowane produkty, są zgodne z opisami w ofercie, natomiast specyfikacja produktów pochodzi od producenta lub dostawcy.

2. Mimo wszelkich starań zastrzegamy sobie prawo do błędu w opisach.

§ 3

Płatność:

1. Wszystkie ceny podane na aukcjach, podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

2. Płatność można dokonać przelewem na konto bankowe podane w treści oferty oraz mailu
z potwierdzeniem zakupu lub poprzez system płatność oferowany przez serwis sprzedaży internetowej.

3. Płatności należy dokonać do 7 dni od zakupu towaru. Jeżeli istnieje istotny powód opóźnienia we wpłacie, prosimy o niezwłoczną informację e-mail lub telefonicznie. Po upływie terminu 7 dni brak wpłaty spowoduje anulowaniem zakupu oraz wystąpienie do serwis sprzedaży internetowej o zwrot prowizji. 

4. W tytule przelewu proszę podać login z serwis sprzedaży internetowej oraz nr oferty.

5. Do zakupionego towaru należy doliczyć koszty przesyłki podany w ofercie.

6. Zakupiony przedmiot z wybraną opcją przedpłaty, zostanie wysłany tylko wtedy kiedy płatność wraz z kosztami dostawy znajdzie się na naszym rachunku bankowym lub PayU.

§ 4

Wysyłka:

1. Jeżeli zakupiony towar ma zastać wysłany na adres inny niż w koncie użytkownika, prosimy po zakupie o niezwłoczne podanie innego adresu.

2. Wszystkie przesyłki wysyłam następnego dnia roboczego, od poniedziałku do piątku (o ile opis oferty nie stanowi inaczej), po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku internetowym lub rachunku PayU.

3. Sposób oraz cena wysyłki podane są w ofercie, przypominamy że to kupujący wybiera sposób wysyłki przedmiotu do niego. 

4. W przypadku kiedy kupujący wybierze przesyłkę za pobraniem, zobowiązany jest do jej odebrania, w przypadku odmowy odebrania takiej przesyłki, zobowiązany jest do zwrotu kosztów wysyłki towaru od sprzedającego do kupującego oraz kosztów zwrotu nieodebranej przesyłki od kupującego do sprzedawcy, w terminie 7 dni od zwrotu nieodebranej przesyłki. 

5. Przypominamy co oznaczają poszczególne formy wysyłki zakupionego towaru:

a) list polecony Poczty Polskiej - list rejestrowany dostarczany na podany przez kupującego adres, przez listonosza. Jeśli listonosz nie zastanie adresata - pozostawia awizo, przesyłkę należy odebrać osobiście w wskazanym w awizo oddziale Poczty Polskiej. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej list dostarczany jest do 14 dni.

b) Allegro MiniPaczka InPost - paczka rejestrowana firmy InPost, dostarczana na podany przez kupującego adres przez listonosza InPost. Jeśli listonosz nie zastanie adresata - pozostawia awizo, przesyłkę należy odebrać osobiście w wskazanym w awizo punkcie odbioru InPost. Zgodnie z regulaminem InPost paczka dostarczana jest do 14 dni.

c) Allegro Paczkomaty InPost - paczka rejestrowana firmy InPost, dostarczana do podanego przez kupującego Paczkomatu. Po umieszczeniu przesyłki w Paczkomacie, kupujący dostaje informacje SMS oraz e-mail na podany w formularzu dostawy i zapłaty nr telefonu komórkowego i e-mail. Przesyłkę należy odebrać do 2 dni, inaczej wraca do nadawcy. Zgodnie z regulaminem InPost paczka dostarczana jest do 14 dni.

d) Przesyłka kurierska - realizowana jest przez firmę kurierską - paczka rejestrowana dostarczana na podany przez kupującego adres, przez kuriera. Jeśli kurier nie zastanie adresata - pozostawia awizo z prośbą o kontakt, kurier następnego dnia ponawia próbę dostarczenia przesyłki, przesyłkę należy odebrać następnego dnia, inaczej wraca do nadawcy. Czas doręczenia 2-5 dni.

e) Przesyłka kurierska płatne przy odbiorze - realizowana jest przez firmę kurierską - paczka rejestrowana dostarczana na podany przez kupującego adres przez kuriera, za którą należy zapłacić kurierowi w gotówce, przy odbiorze przesyłki. Jeśli kurier nie zastanie adresata - pozostawia awizo z prośbą o kontakt, kurier następnego dnia ponawia próbę dostarczenia przesyłki, przesyłkę należy odebrać następnego dnia, inaczej wraca do nadawcy. Czas doręczenia 2-5 dni.

f) Przypominamy że to klient wybiera formę wysyłki zakupionego przedmiotu.

6. Odbierając towar, Nabywca ZOBOWIĄZANY JEST DO SPRAWDZENIA, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół szkody, który stanowić będzie podstawę do dochodzenia ewentualnych roszczeń reklamacyjnych.

7. W przypadku otrzymania niewłaściwego towaru, bądź niezgodnego z wystawionym w ofercie, proszę o natychmiastowy kontakt w celu wyjaśnienia sprawy. 

§ 5

Gwarancja:

Warunki gwarancji podane są w sekcji Informacje o gwarancjach i Warunki reklamacji oraz instrukcji obsługu przesłanej z przedmiotem.

§ 6

Odstąpienie od umowy:

1. Prosimy aby do przesyłki dołączyć dokument odstąpienia od umowy oraz oryginalny paragon. 

2. Zgodnie z definicją przepisy ustawy o prawach konsumenta stosują się jedynie do konsumentów, którzy zawierają umowę z przedsiębiorcą, na podstawie której przedsiębiorca ma obowiązek dostarczyć określony towar lub zrealizować na rzecz konsumenta usługę. Jeżeli przedsiębiorca zawiera umowę z innym przedsiębiorcą, jeśli kupujący prosi o wystawienie faktury VAT do zakupu, podając dane firmy i jej nr NIP, oświadcza że zakup związany jest z działalnością firmy, przepisy ustawy 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta nie mają wtedy zastosowania. Zwrotów od firm nie przyjmujemy!

3. UWAGA: Prosimy aby towar odsyłać listem rejestrowanym (poleconym lub kurierem), takie listy można śledzić, a wysyłający posiada potwierdzenia nadania przesyłki. List zwykły nie posiada numeru nadania, może on zaginąć bez śladu, a nadawca nie ma możliwości reklamacji. Za zaginięcie przesyłki zwracanej w żaden sposób nie odpowiadamy. Prosimy także o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru, to nadawca odpowiada za należyte opakowanie, opisanie i oznaczenie przesyłki. 

4. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, konsument ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 

5. Konsumentowi odstępującemu od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. 

6. Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. Sposób sprawdzenia towaru wykraczający poza konieczny oznacza (tych czynności nie wolno by wykonać kupując towar w sklepie stacjonarnym): 

a) zdjęcie foli ochronnej z ekranu, np.kamery, powerbanka lub ładowarki, uszkodzenie (porysowanie, złamanie, pęknięcie, rozerwanie itp.) opakowania, akcesoriów, dokumentów bądź samego urządzenia, 

b) roztarganie woreczka z kablem USB lub akcesoriami, użycie taśmy dwustronnej jednorazowej lub innego elementu jednorazowego użycia, 

c) wszelkiego rodzaju zabrudzenia i plamy na urządzeniu, akcesoriach i opakowaniu, w tym uszkodzenie opakowania które można było otworzyć bez uszkodzeń, zdrapanie kodu zdrapki (jeżeli występuje on na produkcie), złożenie i latanie dronem, 

d) użycie i zabrudzenie wkładek do uszu dołączanych do słuchawek lub innych akcesoriów których ze względów higienicznych nie można zwrócić używanych.

W przypadku zwrotu towaru od kwoty zwracanej potrącona będzie kwota odpowiadająca utracie wartości towaru. 


Wyświetlenia:17970
Numer oferty:6843043292
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry