Słuchawki redukcja szum Audio-Technica ATH-MSR7NC

949,00 zł Allegro Smart!
94,89 zł x 11 rat (przykład)
Przesyłka płatna z góry
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
0,00 zł
Przesyłka kurierska
0,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
0,00 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa
0,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Marka:
    Pozostałe
  • Kolor dominujący:
    czarny
  • Rodzaj słuchawek:
    nauszne
  • Regulacja głośności:
    tak
  • Mikrofon:
    tak

Opis

Słuchawki zamknięte Audio-Technica ATH-MSR7NC

Projektanci firmy Audio-Technica udowadniają, że nawet tak wyrafinowaną i zaawansowaną konstrukcję jak ATH-MSR7 można jeszcze udoskonalić. Wzbogacając ten model o sprawdzony i niezwykle skuteczny system aktywnej redukcji hałasu, z którego słynie Audio-Technica, powstały zamknięte słuchawki dynamiczne ATH-MSR7NC, które jeszcze lepiej sprawdzają się podczas słuchania muzyki poza domem.

Dzięki połączeniu najnowszych rozwiązań technicznych, MSR7NC łączą doskonałą jakość dźwięku wysokiej rozdzielczości  z dookólnym systemem aktywnej redukcji hałasu. System NC pozwala usłyszeć nawet najdrobniejsze detale przy zachowaniu perfekcyjnie czystego dźwięku, bez zakłóceń i niepożądanego szumu docierającego z zewnątrz. Istotną zaletą rozwiązania opracowanego przez Audio-Technikę jest to, że aktywny system redukcji hałasu nie oznacza jakiegokolwiek pogorszenia jakości dźwięku.

Źródłem doskonałego brzmienia są zaawansowane przetworniki o średnicy 45 mm. To one wraz ze specjalną konstrukcją muszli nausznych pozwalają odtworzyć dźwięk o niezwykle szerokim pasmie częstotliwości – od 5 do 40 000 Hz. Nauszniki od wewnętrznej strony otaczają kołnierze z miękkiej pianki z funkcją pamięci, które nie tylko izolują słuchacza od zewnętrznego otoczenia, lecz także gwarantują maksymalny komfort użytkowania, nawet podczas długich sesji odsłuchowych. Funkcjonalność modelu ATH-MSR7NC zwiększają dwa odłączane przewody. Oba mają długość 1,2 m, ale jeden z nich wyposażony jest w zdalne sterowanie/mikrofon i przeznaczony jest do współpracy ze smartfonami. Do słuchawek Audio-Technica dołącza także etui ochronne, adapter samolotowy oraz kabel USB umożliwiający ładowanie wbudowanego akumulatora. 

Dane techniczne

  • Typ: Nauszne
  • Przeznaczenie: Mobilne Aktywne
  • Impedancja (Ω): 30 (Passive); 150 (Active)
  • Pasmo przenoszenia (Hz): 5 Hz - 40000 Hz
  • Czułość (dB/V): 97dB/mW (Passive); 104dB/mW (Active)
  • Długość przewodu (m): 1.2 m
  • Konstrukcja: Zamknięta
  • Złącze: 3,5 mm (Mini Jack)

Dodatkowe funkcje

  • Odłączany przewód: Tak
  • Składanie: Tak
  • Aktywna redukcja hałasu: Tak
  • Sterowanie + mikrofon: Tak
  • Futerał: Nie

Ogólne

  • Waga kg: 0.6
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Łódź , Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Audio-Technica za co najmniej 500.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Sprzedaż prowadzi: Top Hi-Fi & Video Design ul. P.O.W. 36/38 90-123 Łódź tel. 0-42 637-20-06 Godziny otwarcia: Poniedziałek: 13.00 - 19.00 Wtorek - Piątek: 10.00 - 18.00 Sobota: 10.00 - 14.00 W tytule wpłaty proszę podać: wyraz ŁÓDŹ, IDENTYFIKATOR ALLEGRO (NICK), IMIĘ i NAZWISKO, NAZWĘ PRODUKTU i NUMER AUKCJI.

Punkty odbioru

Sklep Top Hi-Fi
Polskiej Organizacji Wojskowej 36/38
90-123 Łódź
woj. łódzkie
tel.: 426372006

  • poniedziałek 13:00 - 19:00
  • wtorek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Serwis Audio Klan
Szkolna 45
05-270 Marki
Dodatkowe informacje

 

WARUNKI GWARANCJi

Szanowni Państwo!
Przed przystąpieniem do korzystania z urządzenia prosimy o dokładne zapoznanie się z procedurami instalacji oraz
warunkami techniczno-eksploatacyjnymi, szczegółowo opisanymi w instrukcji obsługi.
W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z serwisem. Serwis służy Państwu wszelką pomocą w zakresie
realizacji uprawnień gwarancyjnych oraz porad technicznych i eksploatacyjnych.
AUDIO KLAN Janusz Prządka Spółka Jawna z siedzibą w
Warszawie gwarantuje sprawne działanie wskazanego
w gwarancji urządzenia, zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi.
Gwarancja dotyczy urządzeń sprowadzonych na polski rynek przez firmę
AUDIO KLAN Janusz Prządka Spółka Jawna.
Gwarancja obowiązuje i jest stosowana na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
WARUNKI GWARANCJI
1. Niniejszą gwarancją objęte są usterki urządzenia spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi.
2. Warunkiem skorzystania z uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji jest przedstawienie:
- czytelnie i poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej;
- dowodu zakupu sprzętu, z oznaczoną datą sprzedaży (faktura, paragon);
- reklamowanego urządzenia;
- opisu usterki.
3. Firma AUDIO KLAN Janusz Prządka Spółka Jawna udziela na dystrybuowany asortyment następujących gwarancji:
- Na wszystkie urządzenia z wyjątkiem słuchawek oraz asortymentu marek:
Yamaha i Koss, udziela się gwarancji na
okres 24 miesięcy, licząc od daty sprzedaży.
- Na słuchawki, z wyjątkiem słuchawek marki Koss, udziela się gwarancji na okres 12 miesięcy
,
licząc od daty sprzedaży.
- Na słuchawki marki Koss udziela się gwarancji na okres 6 miesięcy
, przy czym na modele z serii PRO, SB, TD,
UR21,29,40 KEB79, KSC75, KTXPRO1, SP – na okres 12 miesięcy, licząc od daty sprzedaży .
- Na asortyment marki Yamaha udziela się gwarancji na okres 24 miesięcy, licząc od daty sprzedaży. Długość trwania
okresu gwarancyjnego może zostać przedłużona o dodatkowe 12 miesięcy
, pod warunkiem dokonania procedury
rejestracji sprzętu za pośrednictwem internetu w terminie 4 tygodni od daty jego zakupu.
4. W  przypadku zaistnienia usterki podlegającej gwarancji, sprzęt powinien być przesłany do serwisu przesyłką
kurierską na koszt odbiorcy, przy wykorzystaniu firmy kurierskiej wskazanej przez serwis lub dostarczony osobiście.
Urządzenie powinno być zapakowane w oryginalne opakowanie fabryczne. W
przypadku braku takiego opakowania,
ryzyko uszkodzenia sprzętu w transporcie ponosi reklamujący. Serwis, po naprawie, odsyła urządzenie w tym samym
opakowaniu, w jakim zostało ono dostarczone do serwisu.
5. Usterki ujawnione w okresie gwaracji zostaną usunięte w jak najkrótszym terminie, nie przekraczającym 30 dni od daty
dostarczenia uszkodzonego sprzętu do serwisu. W
przypadku zaistnienia konieczności sprowadzenia uszkodzonej części
od producenta, okres naprawy wydłuża się o czas niezbędny do jej pozyskania, o czym Klient zostanie zawiadomiony.
6. Wszelkie wadliwe urządzenia lub części, których wymiany dokonano w ramach gwarancji stają się własnością serwisu.
7. Dokonanie naprawy gwarancyjnej oraz jej datę serwis poświadcza w karcie gwarancyjnej.
8. Gwarancją objęte są wyłącznie te uszkodzenia, których przyczyna tkwi w samym urządzeniu.

2/2

9. Gwarancja nie obejmuje:

- uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowej obsługi, instalacji, aktualizacji oprogramowania urządzenia;

- uszkodzeń powstałych wskutek wyjmowania, wkładania, przenoszenia oraz nieprawidłowego 

przechowywania urządzenia; - uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem sprzętu w warunkach niezgodnych 

z zalecanymi przez producenta;

- Uszkodzenia powstałe podczas transportu urządzenia do serwisu, dokonywane na zlecenie klienta.

- wykonania czynności wymienionych w instrukcji obsługi urządzenia oraz czynności należących do zwykłej obsługi 

eksploatacyjnej sprzętu (np. programowanie, konfiguracja, instalacja, czyszczenie itp.);

- uszkodzeń powstałych na skutek wykorzystania urządzenia w sposób niezgodny z przeznaczeniem (np. do celów 

profesjonalnych, do działalności komercyjnej);

- usterek powstałych na skutek działania czynników zewnętrznych takich jak: urazy mechaniczne, niewłaściwe 

zasilanie urządzenia, przepięcia sieci energetycznej, zwarcia,  wyładowywania atmosferyczne, zalania, zawilgocenia, 

zanieczyszczenia, przeciążenia (dotyczy zwłaszcza głośników), wadliwe podłączenie urządzenia;

- elementów podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu (np. bezpieczniki, żarówki, lampy

, lasery, baterie, 

akumulatory, paski napędowe);

- roszczeń z tytułu parametrów technicznych urządzenia, o ile są one zgodne z deklarowanymi przez producenta 

(dotyczy to również nieaktywnych pikseli w telewizorach plazmowych i LCD).

- Wadliwego działania urządzenia spowodowanego konfliktem lub niezgodnością pomiędzy zainstalowanymi 

aplikacjami a środowiskiem pracy.

- Przewodów, części obudowy, śladów powstałych w skutek eksploatacji takich jak: zarysowania, zabrudzenia, wytarcia.

- Zarażenia wirusem lub użytkowania produktu z oprogramowaniem innym niż dostarczone z produktem lub 

rekomendowane przez producenta.

10. Gwarancja traci ważność:

- w przypadku stwierdzenia ingerencji w urządzenie osób nieuprawnionych; 

- jeżeli dokonana została samodzielna modyfikacja oprogramowania;

- jeśli numer fabryczny urządzenia jest nieczytelny, został zmazany, zmieniony lub usunięty;

- w przypadku zgubienia karty gwarancyjnej;

- w przypadku niepełnego wypełnienia karty gwarancyjnej (brak pieczątki sprzedawcy

, daty zakupu,

numeru fabrycznego);

- jeżeli stwierdzona zostanie niezgodność pomiędzy danymi zawartymi w karcie gwarancyjnej i dokumentach zakupu,  

a danymi odczytanymi z reklamowanego urządzenia;

- w przypadku użytkowania urządzenia niezgodnie z instrukcją obsługi.

11. Gwarant dołoży wszelkich starań by w trakcie wykonywania naprawy nie doszło do  utraty danych lub ustawień 

konfiguracyjnych. Jednakże, ze względu na  specyfikę urządzenia powyższe może nastąpić. 

W takiej sytuacji Gwarant 

nie  ponosi odpowiedzialności za utratę danych ani ustawień konfiguracyjnych. Odpowiedzialności w tym zakresie nie 

ponosi Gwarant również w sytuacji, gdy do utraty danych lub ustawień konfiguracyjnych dojdzie na skutek

uszkodzenia urządzenia.

12. Jeśli roszczenie naprawy gwarancyjnej jest nieuzasadnione, koszty przesyłki urządzenia do i z serwisu

ponosi reklamujący.

13. Klient ma prawo do wymiany sprzętu, jeżeli w okresie gwarancji:

- wystąpi uszkodzenie niemożliwe do usunięcia przez serwis;

- serwis dokona 5 napraw, a sprzęt nadal będzie niesprawny

14. Jeżeli wymiana sprzętu na taki sam model lub nowszy odpowiednik nie jest możliwa, reklamującemu przysługuje 

prawo do zwrotu zapłaconej kwoty. W

przypadku braku oryginalnego opakowania i/lub akcesoriów, ich wartość 

z ostanie potrącona z należności zwracanej reklamującemu.

15. Zapisy powyższych warunków gwarancji nie wyłączają, nie  ograniczają, ani nie zawieszają uprawnień klienta 

wynikających z tytułu niezgodności towaru z umową lub z tytułu rękojmi.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sklep Top Hi-Fi
ul. P.O.W. 36/38
90-123 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

A. Odstąpienie od umowy 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 roku, numer 827), która weszła w życie z dniem 25 grudnia 2014 roku, Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru (towar został dostarczony do Konsumenta bądź osoby trzeciej lub został przez niego / przez nią odebrany). 2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – http://www.tophifi.pl/dokumenty/Oswiadczenie-o-odstapieniu-od-umowy.pdf. Korzystanie z wzoru formularza nie jest jednak obowiązkowe. 3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać przesłaneprzez Konsumenta na następujący adres: Sklep Top Hi-Fi ul. P.O.W. 36/38 90-123 Łódź (Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki). 5. W przypadku odstąpienia od umowy Konsumentowi zostaną zwrócone wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca zostanie poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem ust. 6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. 6. Zwrot płatności, o której mowa w ust. 5 może zostać wstrzymany do czasu otrzymania przez Sprzedawcę towaru, w stosunku do którego nastąpiło odstąpienie od umowy lub do czasu dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Towar może zostać zwrócony przez Konsumenta bezpośrednio wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, a najpóźniej powinien on zostać zwrócony w ciągu 14 dni od daty poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy. 8. Konsument, w przypadku odstąpienia od umowy, ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy. Ze względu na charakter towarów oraz ich wielkość koszty zwrotu towaru mogą przewyższać koszty zwykłej przesyłki pocztowej. 9. Konsument, w przypadku odstąpienia od umowy, odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 10. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca wystawi i prześle do Konsumenta do podpisu na wskazany przez niego adres, fakturę VAT korygującą. Podpisaną fakturę VAT korygującą prosimy o przesłanie na adres: Audio Klan Janusz Prządka spółka jawna Top Hi-Fi & Video Design – Biuro handlowe ul. Szkolna 45, 05-270 Marki k/Warszawy

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym
Audio-Technica
Audio-Technica
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

107

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

AUDIO KLAN JANUSZ PRZĄDKA SPÓŁKA JAWNA
ul. Gen. Władysława Andersa 12 lok.LU2
00-201 Warszawa
REGON: 011277747
NIP: 5261039222

Kontakt

  • 42 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek
13:00 - 19:00
wtorek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

1. Roszczenia z tytułu rękojmi oraz gwarancji nie wykluczają się ani nie ograniczają. 2. Klient składając reklamację dokonuje wyboru podstawy zgłoszenia swoich roszczeń, tj. czy zgłasza je z tytułu rękojmi czy w ramach gwarancji.
Wyświetlenia:771
Numer oferty:6999823170
Zgłoś naruszenie zasad

Inni klienci oglądali również

Do góry