1 z 5

SKANER DIAGNOSTYCZNY OBD2 NA WARSZTAT JĘZYK POLSKI

od
Super Sprzedawcy
sinki
399,00
16,62 zł x 24 raty odroczone raty zero
12 monet
7 osób kupiło 7 sztuk
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska0,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa0,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 66 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

Aukcja dotyczy widocznego na zdjęciu, profesjonalnego testera diagnostycznego XTOOL SD500

Tester jest samodzielnym urządzeniem wyposażonym w kolorowy wyświetlacz, gumową pancerną obudowę, oraz szybki procesor ARM. Zasilany jest bezpośrednio ze złącza diagnostycznego pojazdu i posiada pełne POLSKIE menu (włącznie z pełnymi polskimi opisami kodów usterek).

XTOOL SD500 obsługuje wszystkie pojazdy zgodne z normą OBDII/EOBD

  • (silnik, osprzęt silnika, skrzynia automatyczna)

Europa-benzynowe od 2000 do 2018r, diesle od 2004r do 2018r

  • Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Lancia, Land Rover, Mercedes Benz, Mini,Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Volvo, Volkswagen

Ameryka-od 1996r do 2018r:

  • Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, GMC, Hummer, Jeep, Lincoln, Oldsmobile, Pontiac

Azja-od 1999r do 2018r:

  • Acura, Daewoo, Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota

oraz każda inna markę nie wymienioną powyżej.

Włącznie z najnowszymi pojazdami wyposażonymi w protokół (CAN) oraz (UDS) z bieżącego roku.

Tester umożliwia:

  • odczyt błędów: P0, P2, P3, U0, oraz kody charakterystyczne danej marki: P1, P3, U1
  • odczyt oraz kasowanie statusu kontrolki MIL (check engine)
  • odczyt oraz kasowanie kodów błędów chwilowych, także stałych
  • informacja o pojeździe (VIN CIN CVN)
  • odczyt zamrożonych ramek
  • odczyt danych rzeczywistych (także w postaci wykresów)
  • test sondy lambda
  • komponenty
  • monitory gotowości
  • oraz wiele innych...

Współpracuje z protokołami:

  • CAN
  • UDS
  • SO9141
  • KWP2000
  • J1850
  • VPW
  • J1850 PWM

W skład zestawu wchodzi:

  1. Tester  XTOOL SD500 OBDII/EOBD 
  2. Główny kabel diagnostyczny OBDII
  3. Kabel usb
  4. Instrukcja obsługi w języku polskim (wersja elektroniczna)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TESTER W PEŁNI PRACUJE W JĘZYKU POLSKIM !!!

MENU

KODY BŁĘDÓW

PARAMETRY BIEŻĄCE

(pełne polskie techniczne opisy kodów błędów !!!)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brak wymuszonych rocznych opłat tzw ABONAMENTÓW !!!

Tester pracuje bez przerwy i nigdy nie zostanie zablokowany !!!

BEZPŁATNE, BEZTERMINOWE AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA GRATIS !!!

TEGO NA PEWNO NIE OTRZYMASZ OD KONKURENCJI !!!

Po zakupie otrzymujesz zaktualizowany, gotowy sprzęt do pracy!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UWAGA! Sprzęt kupujesz od wyłącznego autoryzowanego dystrybutora firmy XTOOL w POLSCE !!!

3 Letni serwis gwarancyjny, jak i pogwarancyjny bezpośrednio w naszej firmie.

Podana cena w aukcji jest cena brutto i zawiera podatek VAT23%.

Nie mamy czasu na tworzenie kolorowych ofert, w zamian za to kupujesz bardzo dobry sprzęt, przetłumaczony technicznie, otrzymujesz wsparcie,

pomoc techniczną, oraz świetne warunki gwarancyjne!!!

Testery diagnostyczne firmy XTOOL są odporne na uderzenia, niezawodne, bezawaryjne i cieszą się dużym uznaniem na całym świecie.

Serdecznie zapraszamy

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu/pożyczki: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu/pożyczki: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 19.11.2018 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją polegającą na odroczeniu spłaty pierwszej raty do stycznia 2019 r., objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 19.11.2018 r. - 30.11.2018 r. Umowa o kredyt odnawialny zawierana jest pomiędzy kredytobiorcą a Bankiem BGŻ BNP Paribas S.A. Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje z tym Kredytodawcą i dokonuje czynności faktycznych w zakresie pośrednictwa w zawieraniu ww. umów. Umowa o pożyczkę zawierana jest pomiędzy pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A., mBank S.A. lub Kreditech Polska sp. z o.o. PayU S.A. współpracuje z tymi Pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu z nimi ww. umów. Umowa o kredyt odnawialny/pożyczkę zawierana jest pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej kredytobiorcy/pożyczkobiorcy. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Opinie o produkcie
3,00 / 5
Przyzwoity
3,00/5
(1 ocena)
0
0
1
0
0

15 października 2018 od
Raczej gadżet niż profesjonalny skaner...
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Gliwice, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności
Gwarancja
36 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

36 miesięcy
Dodatkowe informacje

W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo: (1) skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy produktów objętych gwarancją). Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i lista punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta. (2) złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi. W przypadku, gdy realizacja żądań Konsumenta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lub w autoelektronika_gliwice@wp.pl formie pisemnej na adres do reklamacji. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Autoelektronika Maciej Świdnicki
Ul Wielicka 16/1
44-103 Gliwice
Dodatkowe informacje

W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo: (1) skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy produktów objętych gwarancją). Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i lista punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta. (2) złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi. W przypadku, gdy realizacja żądań Konsumenta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lub w autoelektronika_gliwice@wp.pl formie pisemnej na adres do reklamacji. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Autoelektronika Maciej Świdnicki
Ul Wielicka 16/1
44-103 Gliwice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym
sinki
sinki

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 15 lat i 10 miesięcy

Dane firmy

Maciej Świdnicki
Autoelektronika
Wielicka 16/1
44-103 Gliwice
REGON: 241481777
NIP: 631-228-83-79

Kontakt

  • 530****** (pokaż)
  • 531****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 20:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą sprzętu elektronicznego, przeważnie służącego do diagnostyki systemów pojazdów.

Pozostałe informacje

Właścicielem konta sinki oraz sprzedającym jest firma AUTOELEKTRONIKA MACIEJ ŚWIDNICKI wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającego: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Wielicka 16/1, 44-103 Gliwice , NIP 631-228-83-79, adres poczty elektronicznej: autoelektronika_gliwice@wp.pl numer telefonu kontaktowego: 530-164-777

Adres do reklamacji to: AUTOELEKTRONIKA MACIEJ ŚWIDNICKI UL WIELICKA 16/1 44-103 GLIWICE, adres poczty elektronicznej autoelektronika_gliwice@wp.pl numer telefonu kontaktowego: 530-164-777

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad,  z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo:

(1) skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy produktów objętych gwarancją). Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i lista punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta.

(2) złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi. W przypadku, gdy realizacja żądań Konsumenta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: autoelektronika_gliwice@wp.pl lub w formie pisemnej na adres do reklamacji.

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów (1) Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, (2) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone (1) pisemnie na adres AUTOELEKTRONIKA MACIEJ ŚWIDNICKI UL WIELICKA 16/1 44-103 GLIWICE (2) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: autoelektronika_gliwice@wp.pl

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły dostępny sposób dostawy). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(1) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (2)  w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (4) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (5) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.

Wyświetlenia:15141
Numer oferty:6899680121
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro