SAMSUNG J3 2016 ETUI GUMA SMOOTH RÓŻOWY + SZKŁO

9,99 zł
Przesyłka płatna z góry
List polecony ekonomiczny
5,99 zł
Przesyłka kurierska
11,99 zł
PACZKA W RUCHu
7,90 zł
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
Pocztex Kurier48
11,59 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,48 zł
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
Allegro Paczka w RUCHu
8,60 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
14,49 zł
Pocztex Kurier48 pobraniowy
13,99 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 999 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Kolor:
    różowy
  • Przeznaczenie:
    Samsung
  • Typ:
    plecki
  • Funkcje:
    pochłanianie wstrząsów
  • Załączone wyposażenie:
    szkło hartowane

Opis

ETUI COBY SMOOTH | LOCK-TEL

NA TELEFON SAMSUNG GALAXY J3 2016

KOLOR RÓŻOWY

+ SZKŁO HARTOWANE

ETUI GUMA SMOOTH  idealnie dopasowane, wykonane z najwyższej jakości materiału. Ciekawa kolorystyka, i świetne wykonanie plasują ten pokrowiec wśród najlepszych dostępnych na rynku. Etui jest dedykowane do Twojego modelu telefonu, co oznacza, że jest idealnie docięte - masz dostęp do każdego gniazda tak wygodnie jak do tej pory, ale zyskujesz nietuzinkowy design oraz trwałą ochronę swojego telefonu.

Szkło iRon Glass pochłania energię powstałą podczas upadku telefonu, stając się ochronną tarczą dla wyświetlacza. Dzięki temu Twój smartfon będzie bezpieczny podczas przypadkowego upuszczenia.  

Produkt jest ultracienki, jego grubość to jedynie 0,4 mm, dzięki czemu iRon Glass jest praktycznie niewyczuwalne i zupełnie niewidoczne.

Przez swoją twardość iRon Glass jest odporne na zarysowania ostrymi przedmiotami, zatem nawet jeśli nosisz w torbie razem z telefonem monety czy klucze telefon będzie zabezpieczony przed porysowaniem.  

Dzięki technologii ANTI-BUBBLE zastosowanej w szkle iRon Glass bez problemu rozprawisz się z najtrudniej dostępnymi pęcherzykami powietrza podczas montażu.

iRon Glass zapewnia 100% przejrzystości. Kolory ekranu, po nałożeniu szkła, zostaną zachowane oraz w żaden sposób nie będą zniekształcone.  

Uwaga, szkło pokrywa płaską część ekranu telefonu. Nie jest zakrzywione/zaokrąglone.

W przypadku braku szkła hartowanego jako Gratis wysyłamy etui clear.Gratis nie podlega reklamacji.

[Kod produktu: wmWSwjybuc3fjzhHPP5MVg==]

Dostawa i płatność
od 5,99 zł

Lokalizacja: BOCHNIA, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
5,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
5-6 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
7,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Allegro miniKurier24 InPost
pierwsza sztuka
10,95 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
11,59 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
8,48 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
pierwsza sztuka
13,41 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Paczka w RUCHu
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
5-7 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
14,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka zagraniczna

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Czechy
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Irlandia
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Rosja
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Słowacja
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Szwecja
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Holandia
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Litwa
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Białoruś
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Norwegia
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Ukraina
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Włochy
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Francja
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Belgia
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Dania
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Hiszpania
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Austria
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Jan Wydro Lock-tel
Kościuszki 7
32-700 Bochnia
Dodatkowe informacje

  

Aby dokonać reklamacji, należy skontaktować się mailowo pod adresem:   allegro@lock-tel.pl.

Postaramy się jak najszybciej rozwiązać powód reklamacji.

W przypadku, gdy otrzymasz wadliwy towar, masz pełne prawo, aby wymienić ten towar na nowy, pozbawiony wad lub otrzymać zwrot pieniędzy.
 

1. Pobierz i uzupełnij formularz reklamacyjny:
http://dev.c380.lh.pl/formularz_reklamacja.pdf

2. Odeślij towar wraz z paragonem i formularzem zwrotu na adres siedziby sklepu. 

3. Odpowiedź otrzymasz do 14 dni od otrzymania towaru – zazwyczaj w ciągu 2 – 5 dni roboczych.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Jan Wydro Lock-tel
Kościuszki 7
32-700 Bochnia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie niezmienionym. 

Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie odstąpienia od umowy oraz paragon:

https://after-sales.allegrostatic.com/after-sales-service-d2/d7be84bc-5408-42d2-8d0d-acf3ea02feba 

Sklep dokona zwrotu płatności niezwłocznie, jednak nie później, niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia od Klienta. Pieniądze za zwrócony towar przesyłamy wyłącznie na konto bankowe(nie wykonujemy zwrotów na zagraniczne konta bankowe).  

W przypadku towaru typu: telefony komórkowe, konsole, laptopy i monitory, wymagane jest odpowiednie zabezpieczenie towaru przed wysyłką, tak aby dotarł do nas w nienaruczonym stanie. Zwracana jest kwota za towar oraz najtańszy sposób wysyłki. 

O sprzedającym
Lock-Tel
Lock-Tel
97,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

5545

 

168

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Jan Wydro
Lock-Tel
ul. Kościuszki 7
32-700 Bochnia
REGON: 852703199
NIP: 868-171-73-92

Kontakt

  • 12 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Właścicielem i Administratorem Sklepu jest: Jan Wydro LOCK – TEL z siedzibą w Bochni ul. Kościuszki 7 lok. 2, 32-700 Bochnia NIP 868-171-73-92 Regon: 852703199; Ewidencja Dział. Gosp. w Bochni, adres mailowy: allegro@lock-tel.pl tel. 12 210 00 80 (dostępne od pon. do pt. od godz. 8.00 do 16.00). Dane do przelewu: - BANK BZWBK 60 1500 1748 1217 4003 9058 0000.


LockTel rozpoczął działalność na rynku w 2002 roku. Przez cały ten czas gromadziliśmy różnorodne doświadczenia, które pomagają nam rozumieć potrzeby naszych klientów i spełniać ich wymagania. Dzięki zaangażowaniu naszych fachowców, którzy chętnie służą Państwu swoją niezawodną poradą mają Państwo gwarancję trafnego zakupu. Oferujemy szeroki wybór produktów takich jak akcesoria GSM i telefony komórkowe oraz wysoką jakość obsługi. Obserwując zmiany na rynku nieustannie rozszerzamy nasz asortyment. Oferujemy usługi pogwarancyjne takie jak wymiany paneli dotykowych wyświetlaczy, naprawy oprogramowania i wiele innych. 

Pozostałe informacje

I. INFORMACJE OGÓLNE

1.   Niniejszy Regulamin określa zasady zakładania konta i dokonywania zamówień w Sklepie Internetowym (dalej: Sklepie) znajdującym się i działającym pod nazwą użytkownika : Lock-Tel

2.   Właścicielem i Administratorem Sklepu jest: Jan Wydro LOCK – TEL z siedzibą w Bochni ul. Kościuszki 7 lok. 2, 32-700 Bochnia NIP 868-171-73-92 Regon: 852703199; Ewidencja Dział. Gosp. w Bochni, adres mailowy: allegro@lock-tel.pl tel. 12 210 00 80 (dostępne od pon. do pt. od godz. 8.00 do 16.00).

Dane do przelewu: - BANK BZWBK 50 1090 1838 0000 0001 2989 1085.

3.   Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu.

4.  Składając zamówienie w Sklepie, Klient oświadcza, że w zakresie udostępnionego przez niego wzoru, posiada on pełnię praw autorskich lub pokrewnych i nie narusza w ten sposób prawnie chronionego utworu, wynalazku, wzoru użytkowego, wzoru przemysłowego, znaku towarowego, oznaczenia geograficznego, topografii układów scalonych lub patentu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5. Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, przedsiębiorca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o:

a)   adresie, pod którym konsument może składać reklamacje.

b)   obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad.

c)   kodeksie dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2017 o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie zapoznania się z nimi.

d)   możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur u Rzecznika Praw Konsumenta ul. Kazimierza Wielkiego 31 Bochnia 32-700 lub w Państwowej Inspekcji Handlowej.

II. CENA I SPOSÓB ZAPŁATY

1.   Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są cenami brutto (zawierają stawkę podatku VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN). Do ceny należy doliczyć koszty przesyłki podane w ofercie.

2.   Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:a) przedpłata przelewem - po wybraniu tej opcji Klient otrzymuje na adres e-mail dane do przelewu wraz z numerem rachunku bankowego, na który należy uiścić należność.b) płatność payu – automatycznie przenosi kupującego na stronę banku, dane do przelewu są automatycznie uzupełnione.

3.  Wybór formy płatności należy do Klienta, co powinien uczynić poprzez wybór właściwej opcji.

III. WARUNKI DOSTAWY

1. Wszystkie produkty wysyłamy za pomocą: Poczty Polskiej, kuriera DPD, paczkomatów InPost, w terminie 1-2 dni roboczych od otrzymania wpłaty na konto. Klient sam dokonuje wyboru sposobu dostawy.

2.   Każdy produkt jest starannie zapakowany I zabezpieczony. Jeśli adres wysyłki jest inny niż podany w Serwisie Allegro/ na stronie internetowej Sklepu prosimy o podanie go bezpośrednio po zalicytowaniu w formularzu dostawy. Po wylicytowaniu, otrzymacie Państwo mailowo, na ten sam adres, dane do przelewu.

3.   Paczki wysyłamy w terminie do 3-5 dni od otrzymania od Klienta przelewu oraz dokładnych danych dotyczących zamówienia. W przypadku niejasności Klient jest proszony o dodatkowe informacje.

4.   Paragon lub faktura VAT dołączana jest do przesyłki. Jeżeli Klient chcę otrzymać fakturę, powinien powiadomić Sklep przy dokonywaniu zamówienia. Późniejsze powiadomienie, akceptowane będzie tylko w sytuacji, gdy przesyłka nie została jeszcze nadana.

5.   Wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie kraju.

6.   W momencie dostawy Klient powinien sprawdzić, w obecności dostawcy, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia bądź naruszenia wynikłego z transportu.

7.   W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub naruszenia przesyłki, jej niekompletności lub niezgodności z zamówieniem, Klient powinien niezwłoczne zgłosić ten fakt dostarczającemu produkt, w celu sporządzenia Protokołu Szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden zachowuje Klient, a drugi przekazuje dostarczającemu przesyłkę.

8.   Protokół Szkody przyczyni się do sprawniejszego przeprowadzenia procesu reklamacji.

IV. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1.  Złożenie zamówienia i dokonanie zakupu w Sklepie, uwarunkowane jest prawidłowym wypełnieniem formularza rejestracyjnego w Serwisie Allegro/ złożeniem zamówienia na stronie Sklepu/ wylicytowaniem produktu na stronie Sklepu.

2.   Klientem mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Klientami mogą być osoby, które ukończyły 13 rok życia, ale nie ukończyły 18 lat w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.

3.   Złożenie zamówienia rodzi po stronie Klienta obowiązek zapłaty.

4.   Umowa o świadczenie usług nieodpłatnych zawarta zostaje pomiędzy Klientem, a Sklepem w chwili założenia konta na stronie internetowej Sklepu poprzez rejestrację, do czasu usunięcia konta przez Klienta lub przez Sklep a umowa o usługi odpłatne obowiązuje od chwili złożenia zamówienia, do czasu upływu okresu udzielonej rękojmi lub gwarancji na dostarczony produkt.

5.   Klient podczas dokonywania zamówienia może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia Faktury VAT.

6.   Każde złożenie zamówienia, potwierdzane jest przez Sklep w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikającego z winy Klienta (np. błędny numer telefonu), złożone zamówienie zostaje anulowane w ciągu 48 godzin od jego złożenia.

7.   Kontakt pomiędzy Sklepem a Klientem odbywa się poprzez email a ponadto także poprzez formularz kontaktowy lub telefon.

8.   Zamówienia w sklepie można składać przez 24 godziny na dobę przez cały rok, jednak nie są one realizowane w dni ustawowo wolne od pracy.

9.   W przypadku wystąpienia braku zamówionego produktu, Sklep poinformuje o tym fakcie Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni. Klient w takim wypadku ma prawo do rezygnacji z całości lub części zamówienia, bądź też do wyrażenia zgody na zamianę niedostępnego produktu na inny, oferowany przez Sklep. W przypadku rezygnacji z całości lub części zamówienia, dokonane przedpłaty zostaną zwrócone w terminie 7 dni od powzięcia przez Sklep informacji o rezygnacji.

10.  W przypadku transakcji składanych za pośrednictwem serwisu Allegro, po sprawdzeniu otrzymanego produktu prosimy o wystawienie komentarza do transakcji. Sklep wystawia komentarz po otrzymaniu go od Klienta.

11.  W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń w tym zwłaszcza dotyczących do przesyłki prosimy o kontakt ze Sklepem, przed wystawieniem komentarza.

12.  W przypadku gdy kupujący zrezygnuje z odbioru przesyłki, zwracany jest jedynie koszt za zakupiony towar.

PROSIMY NIE WYSTAWIAJ OD RAZU KOMENTARZA NEGATYWNEGO LUB NEUTRALNEGO

Zależy nam na dobrej opinii i zadowoleniu naszych klientów.

POLITYKA PRYWATNOŚCI : http://dev.c380.lh.pl/POLITYKA_PRYWATNOSCI.pdf

Wyświetlenia:27
Numer oferty:6999470860
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry