Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

REVLON PHOTOREADY PRASOWANY PUDER COMPACT 010 Fair

23,50 zł
3 osoby kupiły 4 sztuki
Przesyłka płatna z góry
  • Przesyłka kurierska 13,90 zł
  • List polecony ekonomiczny 4,29 zł
  • Pocztex Kurier48 9,80 zł
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,49 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,50 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
sprawdź szczegóły
kolor/wzór
Liczba sztuk
z 9940 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Marka:
    Revlon
  • Waga (z opakowaniem):
    0.1 [kg]
  • Rodzaj:
    prasowane
  • Typ skóry:
    Do wszystkich typów skóry
  • Właściwości:
    matujące
  • Poziom krycia:
    średni
  • Produkt wodoodporny:
    nie
  • Faktor (SPF):
    brak
  • Wielkość:
    Produkt pełnowymiarowy
  • Dostawa z Polski:
    Tak

Opis

REVLON PHOTOREADY Powder Puder prasowany 010 - Fair 7,1 g

Revlon PhotoReady to puder doskonale zapobiegający błyszczeniu się skóry i wyrównujący jej koloryt. Puder zapewnia bardzo ładne świetliste wykończenie makijażu. Pigmenty w nim zawarte zapewniają idealny wygląd skóry przy każdym rodzaju oświetlenia.

Cera wygląda świeżo, a efekt utrzymuje się przez wiele godzin. Puder jest bardzo wydajny, bezzapachowy, beztłuszczowy.

Puder znajduje się w wygodnym kompakcie z lusterkiem i poręcznym płaskim pędzelkiem do aplikacji. Puder jest bezzapachowy, nie zawiera tłuszczów oraz parabenów.

Dostawa i płatność
od 4,29 zł

Lokalizacja: Kielce, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
4,29 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,80 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Dodatkowe informacje

Odbiór w punkcie po przedpłacie możliwy tylko dla właściciela konta allegro Przesyłka pobraniowa - kupujący musi posiadać co najmniej 10 pozytywnych komentarzy

Punkty odbioru

Kielce
Kolonia 9
25-819 Kielce
woj. świętokrzyskie
email: darmarsklep@wp.pl
tel.: 791549954

  • poniedziałek - piątek 07:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PHU DARMAR
Kolonia 9
25-819 Kielce
Dodatkowe informacje

 Na zgłoszenie ewentualnych braków lub niezgodności czekamy 14 dni od dnia doręczenia paczki! 

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad.  Nie przyjmujemy reklamacji nadanych przesyłkami pobraniowymi! Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).

Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:

  • Pisząc na adres email: darmarsklep@wp.pl
  • W formie pisemnej kierując reklamację na adres: PHU DARMAR, ul. Kolonia 9, 25-819 Kielce

Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

  • Twoje imię i nazwisko, adres, nick z allegro
  • Numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania
  • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

! Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

GWARANCJA

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny.

Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w większości sytuacji znacznie przyspiesza proces reklamacji).


14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU DARMAR
Kolonia 9
25-819 Kielce

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, pisemnie lub mailowo. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem towaru.

6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 

8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

13. Prawo do ostąpienia nie przysługuje klientowi który nabył towar w ramach prowadzonej działalności zawodowej lub gospodarczej (faktura VAT)

14. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych przesyłkami pobraniowymi.

O sprzedającym
darmarsklep
98,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

80642

 

908

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

PHU"DARMAR"WIECHA DARIUSZ,WALASZCZYK MARIUSZ S.C.
ul.Kolonia 9
25-819 Kielce
REGON: 292870230
NIP: 657-257-22-90

Kontakt

  • 791****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Darmarsklep - drogeria internetowa. Oryginalne i świeże kosmetyki w niskich cenach.


Dane do przelewu

PHU Darmar

ul. Kolonia 9, 25-819 Kielce

Raiffeisen Polbank: 77 1750 0012 0000 0000 3986 9209

W tytule wpisz swój nick z Allegro

Pozostałe informacje

UWAGA 

Obecnie możliwe są opóźnienia w wysyłce paczek z uwagi na ogromny wzrost sprzedaży i przejściowe problemy techniczne z systemem obsługi zamówień. Ze wszystkich sił staramy się aby sytuacja wróciła do normy. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia!


Do sprzedawanych produktów dołączamy paragony fiskalne,a na życzenie wystawiamy Faktury VAT Zaraz po kupnie towaru otrzymasz od ALLEGRO nr konta, na który należy wpłacić pieniądze. Po pojawieniu się pieniędzy na kocie wysyłamy towar.

Wpłaty można dokonać też przez PayU, informacja o takiej wpłacie przekazywana jest natychmiastowo. Jeżeli w aukcji jest możliwość wyboru koloru/rodzaju towaru, koniecznie podaj go w formularzu dostawy (wiadomość dla sprzedającego). Brak takiej informacji może skutkować wyborem losowym lub opóźnieniem wysyłki. 

Zmiany adresu wysyłki prosimy dokonywać w przeznaczonym do tego celu formularzu. Nalepki adresowe generowane są automatycznie, wszelkie zmiany adresu dokonywane w inny sposób nie będą brane pod uwagę. Na wpłatę czekamy 14 dni od daty zakupu. Po tym czasie występujemy do ALLEGRO z wnioskiem o zwrot prowizji i wystawiamy przedmiot ponownie. 


Nie wysyłamy przesyłek zagranicznych, a co za tym idzie nie zwracamy środków na zagraniczne konta bankowe! Odbiór w punkcie po przedpłacie możliwy tylko dla właściciela konta allegro. 

Na zgłoszenie ewentualnych braków lub niezgodności czekamy 14 dni od dnia doręczenia paczki!  Nie przyjmujemy zwrotów/reklamacji nadanych przesyłkami pobraniowymi. 

Przy odbiorze paczki należy zwrócić uwagę czy nie posiada ona oznaków uszkodzenia lub ingerencji osób trzecich. W takim przypadku należy sprawdzić zawartość paczki przy kurierze/listonoszu i ewentualnie spisać protokół szkody.


RODUKTY MOŻNA TEŻ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ W NASZYM BIURZE Kielce Białogon ul.Kolonia 9 


W razie stwierdzenia uszkodzeń paczki należy spisać protokół szkody wraz z osobą doręczającą przesyłkę. W innym przypadku nie ma możliwości reklamacji na Poczcie i w firmie kurierskiej. Paczka na zewnątrz zawsze zabezpieczona jest taśmą firmową (z napisem Darmarsklep lub Sleek Shine). Jeżeli zauważysz zwykła taśmę (szarą, przezroczystą lub kurierską firmową), nalepki w stylu "paczkę przepakowano" lub inne oznaki sugerujące ingerencję osób trzecich sprawdź zawartość w obecności kuriera i ewentualnie spisz protokół szkody.  Jest to konieczne do złożenia reklamacji.

W celu wyjaśnienia sprawy i odebrania przesyłki lub paczki (np. błędny adres, zaginione awizo, paczka czekająca na poczcie etc.) swoją placówkę pocztową możesz znaleźć korzystając z tej wyszukiwarki: http://www.poczta-polska.pl/mapapp/ 

Zanim wystawisz komentarz negatywny , skontaktuj się w celu satysfakcjonującego obie strony rozwiązania problematycznej sytuacji. Reklamacje przesyłek pocztowych możemy zgłosić dopiero po upływie 14 dni od daty nadania. Poczta ma miesiąc na jej rozpatrzenie. Rozpatrywanie reklamacji przez firmę kurierską trwa ok 2 tygodni od zgłoszenia.

REKLAMACJE i GWARANCJE 

Czas na reklamację: 2 lata

Reklamacja wyłączona dla przedsiębiorców 

Adres do reklamacji: PHU DARMAR ul. Kolonia 9 25-819 Kielce 

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych przesyłkami pobraniowymi. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: 

Pisząc na adres email: darmarsklep@wp.pl 

W formie pisemnej kierując reklamację na adres: PHU DARMAR, ul. Kolonia 9, 25-819 Kielce 

Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: Twoje imię i nazwisko, adres, nick z allegro Numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. ! Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

GWARANCJA

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w większości sytuacji znacznie przyspiesza proces reklamacji). 

ZWROTY

Czas na zwrot: 14 dni Adres do zwrotu: PHU DARMAR ul. Kolonia 9 25-819 Kielce Koszt zwrotu: pokrywa kupujący 

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, pisemnie lub mailowo. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu koszt zakupionego produktu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem towaru. 

6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 

8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

13.  Nie przyjmujemy zwrotów nadanych przesyłkami pobraniowymi. 

Wyświetlenia:969
Numer oferty:6912164277
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry