Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Czas na Twoją reklamę w Newsletterze kategorialnym Allegro!

EFEKT W 3 PROSTYCH KROKACH:

#1 WYBIERZ KATEGORIĘ

#2 PRZYGOTUJ OFERTĘ

#3 STWÓRZ KREACJĘ

Category Newsletter Ad Slot

Czym są Adsloty w newsletterach kategorialnych?

  • Kreacja reklamowa w regularnie wysyłanej komunikacji mailowej Allegro do użytkowników z danej kategorii

/ Allegro dobiera kontent newslettera.
/ Allegro wybiera miejsce slotu.
/ Allegro dobiera grupę docelową.
/ Allegro wysyła newsletter.

Jakie korzyści są osiągane z wysyłki Adslotu

  • Dotarcie do konkretnej grupy użytkowników z danej kategorii

  • Grupą docelową są zawsze:

    • użytkownicy aktywni,

    • wykazujący najwyższe zainteresowanie produktami z kategorii,

    • gotowi do dokonania zakupów 

  • Dobór bazy odbiorców odbywa się za pomocą machine learningowych algorytmów Allegro
  • Średni Open rate: powyżej 15%

Model rozliczeniowy: FF

Jeśli jesteś zainteresowany, masz pytania, skontaktuj się z nami: reklama@allegro.pl lub bezpośrednio ze swoim opiekunem biznesowym.

zamknij

Pushe w Aplikacji Allegro

1,3 mln UU

Średni Open Rate 6,5%

Szybkie i efektywne ogniwo w komunikacji z Użytkownikiem

Pushe w aplikacji mobilnej Allegro

Czym są pushe w Allegro?

  • Powiadomienia Push to jedno z ważniejszych ogniw komunikacji z Użytkownikiem w aplikacji
  • Push otrzymuje wyłącznie zalogowany w aplikacji użytkownik
  • Komunikat linkuje wyłącznie do wewnątrz serwisu: Karta produktu, Listing lub LP w domenie Allegro

Korzyści płynące z komunikacji przy użycia Pusha

  • Dotarcie do Użytkowników tu i teraz
  • Angażująca komunikacja bezpośrednio na urządzeniu mobilnym
  • Pełna widoczność komunikatu bez konieczności interakcji

Model rozliczeniowy: CPM

Jeśli jesteś zainteresowany, masz pytania, skontaktuj się z nami: reklama@allegro.pl lub bezpośrednio ze swoim opiekunem biznesowym.

zamknij

Marka Dnia - Zareklamuj swoją Markę na Stronie Głównej

 

 

Oferta dedykowana dla Marek

Czas trwania emisji kampanii – cały dzień (jeden)

 

Składowe elementy struktury:

  • logotyp Marki z oznaczeniem Dnia Marki umiejscowiony w bardzo widocznym miejscu pod Showcase’em
  • oferta Marki dostępna w drugiej zakładce tuż obok Strefy Okazji

 

Benefity dla Marki:

  • Wysokie zasięgi Allegro: 2 200 000 PV i 1 100 000 UU
  • Wysoka sprzedaż Twojej Oferty

 

Jeśli jesteś zainteresowany, masz pytania, skontaktuj się z nami: reklama@allegro.pl lub bezpośrednio ze swoim opiekunem biznesowym

zamknij

Nowe formaty reklamowe w aplikacji mobilnej!

 

 

Nowe formaty reklamowe w aplikacji mobilnej!

 

Aplikacja Allegro to: 2,2 mld PV miesięcznie, 6,2 mln UU miesięcznie i 7 mln pobrań aplikacji

 

Jeszcze Więcej Możliwości Na Skuteczną Sprzedaż Twojej Oferty

  • 80% wartości m-commerce w Polsce
  • Allegrowicze coraz częściej i chętniej korzystają z dedykowanej aplikacji (android i ios)
  • Ruch w aplikacji rośnie o ponad 40% YoY
  • Aplikacja wzbogaca się o 2 nowe formaty listingowe: Top listing banner i In listing banner

 

Top listing banner

  • Targetowanie - kontekstowe i po drzewie kategorii
  • Linkowanie do wewnątrz Allegro
  • Model rozliczeniowy - CPM
  • Bardzo widoczna reklama, wyświetlana nad listą ofert
  • Dociera do osób zainteresowanych określoną linią produktów
  • Wyróżnia się spośród konkurencji
  • Skutecznie kształtuje decyzje zakupowe wskazanej grupy docelowej

 

In listing banner

  • Targetowanie - kontekstowe i po drzewie kategorii
  • Linkowanie do wewnątrz Allegro
  • Model rozliczeniowy - CPM
  • Reklama wyświetlana pomiędzy ofertami na listingu
  • Dociera do użytkowników wytrwale poszukujących dogodnej oferty z linii produktowej
  • Przyciąga uwagę kreatywną prezentacją produktu na listingu
  • Efektywnie zachęca do zapoznania się z ofertą

 

Showcase

  • Linkowanie do wewnątrz Allegro
  • Model rozliczeniowy - FF
  • Zoptymalizowany mobilnie baner dociera do blisko 1 mln unikalnych
    użytkowników dziennie
  • Bardzo dobra widoczność reklamy bezpośrednio wpływa na efektywność
    kampanii
  • W rotacji dostępne są 3 kreacje
  • Format skutecznie zwiększa świadomość marki

 

Jeśli jesteś zainteresowany, masz pytania, skontaktuj się z nami: reklama@allegro.pl lub bezpośrednio ze swoim opiekunem biznesowym

zamknij

Byliśmy na Forum IAB :)

 

 

Forum IAB

5- 6 czerwca odbyła się konferencja marketingowa Forum IAB. Od ponad 13 lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Temat tegorocznej edycji to „Re:Growth. Między innowacyjnością a efektywnością”.

Forum IAB 2019

Wojciech Bryzek i Jacek Palec z Allegro opowiadali o strategiach rozwoju na marketplace podczas wystąpienia. Skupiliśmy się też na Allegro i pokazaniu tego, jak zmieniają się zachowania konsumentów, za którymi powinniśmy podążać planując strategie marketingowe. Pokazaliśmy historię marki Finish, która odniosła sukces w kanale e-commerce.

Allegro reprezentowała również Olga Knap, która wraz z Martą Zuską opowiadały o utraconym potencjale komercyjnym marketerów i strategiach rozwoju na marketplace. Na prezentacji poruszono temat, jak dynamicznie rozwijające się platformy marketplace burzą wypracowane schematy sprzedaży detalicznej, kształtując nowe zachowania i nawyki zakupowe konsumentów. Podczas wystąpienia opowiedziały też o rozwoju marketplace i o tym co on oznacza dla marek i agencji / domów mediowych. 

zamknij

Weekend z ofertą - Zareklamuj swoją Ofertę na Stronie Głównej

 

 

Oferta dedykowana dla Merchantów

Czas trwania emisji kampanii – cały weekend (sobota i niedziela)

 

Składowe elementy struktury:

  • logotyp Merchanta z oznaczeniem Weekendu Marki umiejscowiony w bardzo widocznym miejscu pod Showcase’em
  • oferta Merchanta dostępna w drugiej zakładce tuż obok Strefy Okazji

 

Benefity dla Merchanta:

  • Wysokie zasięgi Allegro: 1 800 000 PV i 800 000 UU
  • Wysoka sprzedaż Twojej Oferty

 

Jeśli jesteś zainteresowany, masz pytania, skontaktuj się z nami: reklama@allegro.pl lub bezpośrednio ze swoim opiekunem biznesowym

zamknij