PROWANSJA K D30 SZAFKA DOLNA GAŁA MEBLE

211,00 zł
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
0,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
0,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 990 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Kolor mebla:
    Inny kolor
  • Kolor frontów:
    inny kolor
  • Rodzaj szafek:
    stojąca
  • Materiał:
    Płyta laminowana
  • Producent:
    Gała Meble
  • Liczba szuflad:
    Brak
  • Głębokość mebla:
    60 cm
  • Szerokość mebla:
    30 cm
  • Wysokość mebla:
    85 cm
  • Waga (z opakowaniem):
    30 kg
  • Styl:
    prowansalski
  • Liczba półek:
    1
  • Liczba drzwi:
    1
  • Drzwi:
    pełne
  • Wykończenie:
    mat
  • Montaż:
    meble do samodzielnego montażu

Opis

PROWANSJA D30 SZAFKA DOLNA

To kuchnia zaprojektowana dla osób ceniących wzornictwo i pełną funkcjonalność.Bogata oferta różnorodnych szafek pozwala na zagospodarowanie pomieszczenia o każdej wielkości.

Szafka z blatem w cenie.

.W wiadomości do sprzedającego bardzo proszę napisać jaki kolor blatu Państwo wybrali i czy szafka ma być prawo czy lewostronna.

Wymiary z blatem:

Wysokość: 85 cm

Szerokość: 30 cm

Głębokość: 47 cm, po blacie 60 cm

Materiał:

Korpus - płyta laminowana BIAŁY MAT

Front - MDF kolor SOSNA ANDERSEN

Zalety kuchni Prowansja to:

* Szuflady na prowadnicach aluminiowych

* Regulowane zawiasy

* Szafki dolne posiadają regulowane nóżki

* Szafki górne uchylane są za pomocą podnośników gazowych

* Szafki wiszące posiadają regulowane zawieszki

Zdjęcie regału jest przykładowe, komputerowe.

Meble w paczkach do samodzielnego montażu.

Łatwy montaż (czytelna instrukcja montażowa).

Gwarancja - 24 miesiące

Blat o grubości 38 mm, głęboki 60 cm

W WIADOMOŚCI DO SPRZEDAJĄCEGO PROSZĘ WPISAĆ WYBRANY KOLOR BLATU.

Blat o grubości 38 mm, głęboki 60 cm

KOLOR DO WYBORU.

Blat o grubości 38 mm, głęboki 60 cm

KOLOR DO WYBORU.

Blat o grubości 38 mm, głęboki 60 cm

KOLOR DO WYBORU.

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Jelenia Góra, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
22-23 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
22-23 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

SALON MEBLOWY ABCMEBLE
JANA III SOBIESKIEGO 47
58-500 JELENIA GÓRA
Dodatkowe informacje

  • 515-002-264 (od 9:00 do 18:00)
  • reklamacje@sklepabcmeble.pl (odpowiedzi udzielamy w godzinach pracy)

 ZGŁASZAJĄC REKLAMACJĘ BARDZO PROSIMY O DOŁĄCZENIE DOKUMENTACJI ZDJĘCIOWEJ ORAZ PEŁNYCH DANYCH WPISANYCH PODCZAS ZAKUPÓW. 

Prosimy również o podanie numerów reklamowanych części z instrukcji montażu.

Usprawni to proces odpowiedzi i realizacji.

DZIĘKUJEMY!! 

W przypadku braku wymaganych informacji,zwrocimy się do Państwa o ich uzupełnienie.

Przedłuży to proces reklamacji.

NA ROZPATRZENIE POPRAWNIE ZŁOŻONEJ REKLAMACJI MAMY WEDŁUG USTAWY 14 DNI.

  1. USZKODZENIE W TRANSPORCIE Jeżeli po otrzymaniu towaru kupujący znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy powinien w obecności kuriera spisać protokół szkody, w którym ujęta będzie data, godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków.                        WSZYSTKIE PRZESYŁKI SĄ UBEZPIECZONE!!!                                                                                        Wymiana produktu na nowy lub wymiana uszkodzonych elementów możliwa jest tylko na podstawie spisanego protokołu szkody. Po stwierdzeniu uszkodzeń prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonych elementów na adres: reklamacje@sklepabcmeble.pl i niezwłoczny kontakt z nami. Bardzo prosimy o sprawdzanie przesyłek podczas doręczenia,w razie wątpliwości co zrobić z przesyłką prosimy o kontakt tel.515-002-264 POMOŻEMY!!!!                                          
  2. USZKODZENIA WYKRYTE PO OTWARCIU OPAKOWANIA.                                                                              Po zauważeniu uszkodzeń po otwarciu opakowań prosimy o zrobienie dokumentacji zdjęciowej,opisanie numerami z instrukcji uszkodzonych elementów i wyslanie całości na e-mail:reklamacje@sklepabcmeble.pl.Proszę nie montować uszkodzonych elementów mebli!!!!!
  3. Meble zmontowane ze względu na swój charakter nie podlegają zwrotow.

Proszę pamiętać ,że wszystkie kolory płyt mają charakter orientacyjny i nie mogą być podstawa reklamacji. 

Staramy się jak najbardziej odwzorować naturalne kolory mebli ,jednak ustawienia Państwa monitora mogą powodować ,że widzą Państwo kolory inaczej.

Producenci zastrzegają sobie prawo zmian wymiarów poszczególnych mebli.W meblach twardych granica błędu to+-2cm,w tapicerowanych +- 5 cm.

Prosimy o uwzględnienie tej kwestii przy mierzeniu pomieszczeń, w których będą Państwo ustawiać meble.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU KOWALCZYK JOANNA SALON MEBLOWY ABCMEBLE
JANA III SOBIESKIEGO 47
58-500 JELENIA GÓRA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy dostarczony towar ze względu na swój charakter został nierozłącznie połączony z innymi rzeczami (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 1.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:1.2. pisemnie na adres: ul. Brzozowa 6/20 ,58-530 Kowary (siedziba firmy) ;1.3. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@sklepabcmeble.pl ; 1.4. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.1.5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.1.6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Oficjalnym Sklepie Gała Meble). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.1.7. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres:SALON MEBLOWY ABCMEBLE ul. SOBIESKIEGO 47 , 58-500 JELENIA GÓRA .1.8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.1.9. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:1.10. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Gała Meble, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.1.11. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

Ze względu na gabaryty i wagę towaru, w przypadku odstąpienia od umowy odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa.

W przypadku chęci skorzystania z usług firm kurierskich może wystąpić konieczność nadania przesyłki na palecie, która jest droższa niż zwykła przesyłka pocztowa.

1.12. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;(2) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb(np.wykonanie mebla na zamówienie) (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (4) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;(5) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (6) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

2.Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy przedsiębiorców niebędących konsumentem.

O sprzedającym
Gała Meble
Gała Meble
98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1037

 

12

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Joanna Kowalczyk
PHU KOWALCZYK JOANNA
Jana Sobieskiego nr 47
58-500 Jelenia Góra
REGON: 231210075
NIP: 611-215-71-70

Kontakt

  • 515******** (pokaż)
  • 505******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

UWAGA BARDZO WAŻNE!!!! 

NIE OFERUJEMY USŁUGI WNOSZENIA MEBLI!!!!! KIEROWCA NIE WNOSI MEBLI DO MIESZKANIA!!! PROSIMY O ZORGANIZOWANIE SOBIE POMOCY PRZY WNIESIENIU!!!! 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJĄ PAŃSTWO NASZ REGULAMIN!


ODBIORY OSOBISTE - MAGAZYN FIRMY ,SALON FIRMOWY

ul.SOBIESKIEGO 47 (TEREN ANILUX)

58-500 JELENIA GÓRA

Pracujemy od pon.-pt. 9:00 do 17:00

SOBOTA od 9:00 do 14:00

NIEDZIELE  NIECZYNNE.

Koszty dostaw  podane przy danym produkcie dotyczą 1 szt.

Gdy kupują Państwo więcej niż 1 szt. koszty przesyłek łączą się(koszyk je zsumuje)

Przy produktach z oznaczeniem DOSTAWA GRATIS wysyłka jest darmowa na terenie całego kraju.

REALIZUJEMY WYSYŁKI TYLKO NA TERENIE POLSKI.


UWAGA!!!

WSZYSTKIE TERMINY REALIZACJI PODANE NA AUKCJACH SĄ W DNIACH ROBOCZYCH(OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU)

W okresach letnich(urlopowych) oraz świątecznych zdarzają się opóźnienia.Bardzo prosimy o wyrozumiałość.

Nie realizujemy wysyłek w soboty,niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy.

Nie mamy wpływu na godziny doręczenie przesyłek.

Przy zamówieniach z różnym terminem realizacji,liczymy najdłuższy termin czyli 21 dni roboczych.

Na wpłatę czekamy 7 dni.

Jeśli w tym terminie nie odnotujemy wpłaty transakcja zostaje anulowana.

Pozostałe informacje


Nie oferujemy usługi wniesienia mebli!!!!!

Dzień przed dostawą informujemy telefonicznie , o wysyłce Państwa zamówienia.

Należy zapewnić odpowiednią ilość osób do wniesienia mebli do miejsca przeznaczenia.

W przypadku wysyłki firmą kurierską nie mamy możliwości ustalenia dokładnej godziny dostawy.

Przesyłki naszym transportem są dostarczane od poniedziałku do piątku od 6:00 do 22:00

W przypadku dostawy naszym transportem przynajmniej dzień przed planowaną trasą informujemy o dniu i przybliżonej godzinie dostawy.

KIEROWCA NIE WNOSI MEBLI DO MIESZKAŃ!!!!!

Jeśli nie odbiorą Państwo telefonu nie wyślemy zamówienia nawet jeśli mają Państwo uregulowane należności.

Proszę pamiętać ,że wszystkie kolory płyt mają charakter orientacyjny i nie mogą być podstawa reklamacji. Producenci zastrzegają sobie prawo zmian wymiarów poszczególnych mebli.W meblach twardych granica błędu to+-2cm,w tapicerowanych +- 5 cm.

Prosimy o uwzględnienie tej kwestii przy mierzeniu pomieszczeń, w których będą Państwo ustawiać meble.

Wyświetlenia:746
Numer oferty:6999810994
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry