+ Portugalia - 10 Escudos 1973 - STATEK - RZADKA !

33,00 zł
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
19,00 zł
List polecony priorytetowy
9,99 zł
List polecony ekonomiczny
7,99 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT-marża
  • Rok:
    1973

Opis

Przedmiotem aukcji jest moneta widoczna na zdjęciach. ORYGINAŁ!

Moneta na żywo wygląda dużo lepiej niż na tych zdjęciach! Moneta oczywiście oryginalna! Prawdziwe zdjęcia - otrzymasz dokładnie to co widać na fotografii.

Dostawa i płatność
od 7,99 zł

Lokalizacja: Wrocław, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Teriaca za co najmniej 10000.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
35
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
7,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
35
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Opcja Przesyłka kurierska to wysyłka kurierem pocztex - daje to możliwość odbioru przesyłki na poczcie w ciągu tygodnia jeśli kurier Państwa nie zastanie. Opcje listem poleconym obejmują podatek VAT 23% oraz wysyłkę listami obszerniejszymi - pocztowym gabarytem B.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT-marża
Gwarancja
dożywotnia

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

dożywotnia
1 miesiąc dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Na naszych aukcjach konsument otrzymuje dożywotnią gwarancję autentyczności (oryginalności) przedmiotu (nie dotyczy ona przedmiotów wystawionych w kategorii "kopie i reprodukcje" lub opisanych jako nieoryginalne). Kupujacy nie bedący konsumentem otrzymuje taką gwarancję na 1 miesiąc i także nie dotyczy ona przedmiotów wystawionych w kategorii "kopie i reprodukcje" lub opisanych jako nieoryginalne.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Antykwariat Numizmatyczny TERIACA Maciej Syty
Lekcyjna 69A/3
51-169 Wrocław
Dodatkowe informacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACJI: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy, której przedmiotem są rzeczy nieużywane, pod adresem sklep@teriaca.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy, w terminie 2 lat od daty otrzymania towaru. Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi w momencie gdy Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży lub informacje na ten temat zostały mu przekazane. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - nazwę przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, - numer konta do ewentualnego zwrotu środków. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Kupujący odsyła reklamowany towar na swój koszt dowolną przesyłką rejestrowaną - poleconą (opłata ta ostanie zwrócona Kupującemu po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji - maksymalna wysokość opłaty za odesłanie przedmiotu do reklamacji jaka będzie zwracana to równowartość najtańszego listu poleconego ekonomicznego według aktualnego cennika Poczty Polskiej - Kupujący na własne życzenie może odesłać towar do reklamacji droższą formą przesyłki ale wtedy sam pokryje różnicę w cenie), na adres Sprzedającego, w stanie niezmienionym, czyli takim w jakim go otrzymał. Dodatkowo Kupujący zobowiązany jest dołączyć do przesyłki z reklamowanym towarem dowolny dowód zakupu (nie wymagam zwrotu paragonu). Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracany jest koszt odesłania oraz towaru lub towar zostaje wymieniony na taki sam lecz bez wad - według woli Kupującego z uwzględnieniem dostępności towaru po stronie Sprzedającego. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy lub ponowną wysyłką towaru do czasu otrzymania od Kupującego zwracanej do reklamacji rzeczy lub dowodu jej zwrotu. Sprzedający może także w przypadku zwrotu pieniędzy wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania od Kupującego danych potrzebnych do wykonania przelewu, w tym szczególnie numeru konta bankowego, na które mają zostać zwrócone pieniądze. Sprzedający nie stosuje innych procedur reklamacji niż ta wymieniona powyżej - czyli zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi z dnia 25 grudnia 2015 oraz regulaminem allegro, a w szczególności Sprzedający nie wpłaca pieniędzy na żadne konta przed otrzymaniem reklamacji w prawidłowej formie i przed zwrotem towaru oraz nie odbiera żadnych przesyłek ze zwracanymi rzeczami za pobraniem lub dowolnej natury płatnością przy odbiorze. Reklamacje towarów używanych przyjmuję w terminie jednego roku od zakończenia licytacji lub od daty oferty Kup Teraz, także według powyższych zasad. Na wszystkie przedmioty daję DOŻYWOTNIĄ GWARANCJĘ autentyczności (chyba że przedmiotem oferty jest kopia - co jest zawsze wyszczególnione w opisie).

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Antykwariat Numizmatyczny TERIACA Maciej Syty
Lekcyjna 69A/3
51-169 Wrocław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (tylko konsument - czyli taki kupujący, któremu nie została wystawiona faktura) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności za zwracany towar. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@teriaca.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby firmy, zwracając towar w stanie niezmienionym, czyli takim w jakim go otrzymał. Dodatkowo Kupujący zobowiązany jest dołączyć do przesyłki ze zwracanym towarem dowolny dowód zakupu (nie wymagam zwrotu paragonu) i odesłać całość w terminie kolejnych 14 dni na adres Sprzedającego. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy - nie w przypadku reklamacji): Poprawnie złożone oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać co najmniej (dane oznaczone nawiasem kwadratowym): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data]. Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Numer konta do zwrotu środków: [numer konta i dane posiadacza rachunku] W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Zgodnie z zaleceniami Federacji Konsumentów opłata za wysyłkę i koszty zwrotu przez Kupującego nie podlegają zwrotowi. Po otrzymaniu oświadczenia sprzedający zwróci Kupującemu opłatę wniesioną za zwracany towar. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania od Kupującego zwracanej rzeczy lub dowodu jej zwrotu. Sprzedający może także wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania od Kupującego danych potrzebnych do wykonania przelewu, w tym szczególnie numeru konta bankowego, na które mają zostać zwrócone pieniądze. KIEDY NIE MOŻNA ODSTĄPIĆ OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro NIE przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
Teriaca
Teriaca
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

3701

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Maciej Syty
Antykwariat Numizmatyczny TERIACA
Lekcyjna 69A/3
51-169 Wrocław
REGON: 022036133
NIP: 894-282-12-44

Kontakt

  • 507****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Loginem Teriaca na allegro posługuje się firma: Antykwariat Numizmatyczny Teriaca Maciej Syty Lekcyjna 69A/3 51-160 Wrocław Numer NIP  8942821244 Numer REGON  022036133 Organ dokonujący wpisu: CEIDG - Minister Gospodarki.

Firma nie posiada sklepu stacjonarnego. ODBIÓR OSOBISTY NIE JEST MOŻLIWY.


UWAGA! Zasady na urlopie!

DOTYCZY ZAKUPÓW DOKONANYCH PRZED 13 lipca 2018:

Ze względu na urlop ostatnia możliwa wysyłka przed przerwą wakacyjną będzie możliwa dnia 13 lipca 2018. Wszystkie wpłaty, które dotrą do nas najpóźniej dnia 13 lipca 2018 (przed godziną 12:00), zostaną wysłane jeszcze przed urlopem. Wpłaty które dotrą do nas po tym terminie zostaną zwrócone po urlopie, czyli po 5 sierpnia 2018, a transakcje zostaną anulowane z powodu braku wpłaty w terminie. 

DOTYCZY ZAKUPÓW DOKONANYCH PO 13 lipca 2018:

Jesteśmy na urlopie. W tym czasie można u nas normalnie kupować na aukcjach oraz płacić za zakupy z tym że towar wyślemy po naszym urlopie czyli po 5 sierpnia 2018. Zakup na każdej aukcji w okresie naszego urlopu oznacza zgodę kupującego na późniejszą wysyłkę czyli po 5 sierpnia 2018. O urlopie i o tym że w związku z nim wysyłka się opóźni informujemy też na każdej naszej aukcji. Nie czekaj z zakupem na koniec urlopu - zakup już teraz i miej pewność że nikt nie podkupi Ci przedmiotu, zapłać, a my go wyślemy po naszym urlopie.

Pozostałe informacje

Przy zakupie na wielu aukcjach zapłacisz tylko raz za wysyłkę! 

Kupujesz u profesjonalnej firmy numizmatycznej. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon fiskalny a na życzenie i po podaniu danych łącznie z numererm NIP wystawiam fakturę VAT. Ze względu na ostatnie zmiany w przepisach faktury nie wystawimy jeśli w momencie zakupu nie zostanie podany numer NIP kupującego - wystawimy wtedy paragon. Kupujący jest zwolniony z podatku PCC niezależnie od kwoty transakcji.


Kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 507408146 lub e-mail: sklep@teriaca.pl.

Koszty zakupu, wraz z kosztami transportu oraz sposobem ich obliczania są podane indywidualnie na każdej aukcji. Cechy świadczenia czyli dokładny opis sprzedawanego przedmiotu są podane indywidualnie na każdej aukcji.

Zapłatę należy dokonać na numer konta bankowego podany na każdej aukcji lub poprzez system PayU. Na wpłatę czekam 7 dni od chwili zakupienia pierwszego przedmiotu i w tym czasie można dokupić kolejne przedmioty aby otrzymać je w jednej przesyłce. Po tym czasie transakcja zostanie anulowana i wysłany zostanie formularz zwrotu prowizji dla pozycji, za które nie otrzymaliśmy wpłaty w terminie.

Czas trwania umowy (jeśli dotyczy danej transakcji ze względu na jej charakter) jest nieoznaczony.

ZASADY DOKONYWANIA PŁATNOŚCI I WYSYŁKI:

Jedyny, poprawny numer konta firmy to: 

13 1050 1575 1000 0091 3118 1423 - bank ING Bank Śląski.

Do każdego zakupu dołączony będzie paragon lub na życzenie faktura. Kupujący jest zwolniony z podatku PCC niezależnie od kwoty transakcji.

Wszystkie zakupione na naszych aukcjach przedmioty możemy wysłać jedną przesyłką jeśli ich gabaryty lub waga na to pozwalają.

Kupujący pokrywa koszty wysyłki przedmiotów które zakupił od Sprzedającego. Koszty wysyłki oraz sposób ich łączenia są podane indywidualnie na każdej aukcji. Wszystkie podane ceny za wysyłkę są cenami BRUTTO (zawierają już podatek VAT). Jeżeli Kupujący wygrał kilka aukcji to za wysyłkę płaci tylko raz, lecz jeśli aukcji będzie wiele i waga przesyłki znacznie wzrośnie, to koszt wysyłki może wzrosnąć zgodnie z cennikiem na aukcji. Podany na aukcjach koszt wysyłki obejmuje wysyłkę przesyłkami obszerniejszymi (pocztowy gabaryt B).

W ramach opłaty za wysyłkę Sprzedający wykonuje usługę na rzecz Kupującego polegającą na dostarczeniu zakupionego przedmiotu. Kupujący zatem nie zawiera umowy z firmami trzecimi (np. Poczta Polska itd) a jedynie ze Sprzedającym i zarazem korzysta z cennika usług Sprzedającego a nie firm trzecich. O wyborze opcji wysyłki decyduje wysokość wpłaconej kwoty za wysyłkę. Wystarczy wpłacić odpowiednio większą sumę a automatycznie odczytamy to jako wybór lepszej (droższej) opcji wysyłki. Dotyczy to także dopłat oraz dwu- lub kilkukrotnego zapłacenia za wysyłkę podstawową - sumujemy wtedy takie wpłaty i wysyłamy formą przesyłki wynikającą ze wpłaconej sumy. Jeśli nie chcesz droższej przesyłki ale allegro mimo to dolicza krotność opłaty podstawowej to wykonaj zwykły przelew bankowy z doliczonym tylko podstawowym kosztem. W przeciwnym wypadku Klient płacąc wyraża zgodę na traktowanie dwu- lub kilkukrotnego zapłacenia za wysyłkę podstawową jako zapłatę za wysyłkę droższą, lepszej klasy, adekwatną do wpłaconej sumy łącznej za wysyłkę.

W razie zaginięcia przesyłki lub znacznego opóźnienia Kupujący zgłosi ten fakt Sprzedającemu. Po wyjaśnieniu przyczyny i losów przesyłki Sprzedający w razie zaginięcia przesyłki zwróci Kupującemu całą wpłaconą sumę lecz tylko do sumy na jaką Kupujący zdecydował się ją ubezpieczyć, lub wyśle taki sam towar jeszcze raz na swój koszt. Najniższa opłata na naszych aukcjach (najtańsza przesyłka polecona) gwarantuje ubezpieczenie do 110 zł.

W tytule przelewu proszę podać tylko NICK (LOGIN) z Allegro oraz numer aukcji. Jeśli aukcji jest zbyt wiele i numery nie zmieszczą się w tytule przelewu to proszę podać tylko NICK z allegro i własne nazwisko.

Wysyłam za granicę monety i kolekcje monet o wartości nie przekraczającej 16000 złotych bez względu na ich wiek - zgodnie z obowiązującą nowelizacją ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (2010 rok). Firma ma dodatkowo europejski numer NIP uprawniający do swobodnego handlu na terenie całej Unii Europejskiej.

Wysyłka (czyli wydanie towaru) jest realizowana w ciągu 1-2 dni roboczych od daty zaksięgowania przelewu. W wyjątkowych sytuacjach wysyłka może potrwać do 5 dni roboczych.

Sprzedający wysyła zakupione przedmioty na adres do wysyłki podany przez Kupującego w specjalnie przeznaczonym do tego celu polu systemu allegro o nazwie "Dane do wysyłki". Dane do wysyłki można w ten sposób zmieniać indywidualnie dla każdej transakcji. Zgodnie z sugestiami i uwagami naszych klientów oraz ze względów bezpieczeństwa nigdy nie wysyłamy na adresy zmieniane (przesyłane) drogą e-mailową - ponieważ taki e-mail może wysłać każdy, także oszust, który chciałby otrzymać Państwa towar. Kupujący jest odpowiedzialny za poprawność adresu jaki podaje do wysyłki. Sprzedający nie poprawia błędów ortograficznych i innych w podawanych przez Kupującego adresach i przenosi je na przesyłki w stanie niezmienionym.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Użytkownik będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych lub widocznych w ofercie sprzedaży (w tym także widocznych tylko na załączonych fotografiach).

Firma nie posiada sklepu stacjonarnego. Wszystkie transakcje realizowane są wysyłkowo a wydanie towaru następuje poprzez nadanie go przez Sprzedającego przesyłką pocztową lub kurierską z datą nadania tej przesyłki. Odbiór osobisty nie jest możliwy. ODBIÓR OSOBISTY NIE JEST MOŻLIWY. Odbiór osobisty nie jest możliwy.

W przypadku gdy za zakupione przedmioty otrzymamy niepełną wpłatę, w pierwszej kolejności księgujemy ją na poczet opłacenia najwcześniejszych zobowiązań (umów w postaci aukcji allegro) wskazanych przez Sprzedającego.

Zakup przedmiotu na naszych aukcjach nie jest równoznaczny z nabyciem praw autorskich do elementów aukcji internetowej takich jak zdjęcia, opisy przedmiotów i inne treści zawarte w aukcji. Prawa autorskie do wyżej wymienionych treści intelektualnych należą do autora czyli Sprzedającego i ich jakiekolwiek wykorzystywanie bez pisemnej zgody autora jest nielegalne. Dotyczy to także wykorzystania w celach niekomercyjnych.

Złożenie oferty w tej aukcji oznacza zapoznanie się z zasadami aukcji dostępnymi w zakładce O sprzedającym, zasadami zwrotów oraz reklamacji i ich akceptację.


UWAGA! Zasady na urlopie! 

DOTYCZY ZAKUPÓW DOKONANYCH PRZED 13 lipca 2018: 

Ze względu na urlop ostatnia możliwa wysyłka przed przerwą wakacyjną będzie możliwa dnia 13 lipca 2018. Wszystkie wpłaty, które dotrą do nas najpóźniej dnia 13 lipca 2018 (przed godziną 12:00), zostaną wysłane jeszcze przed urlopem. Wpłaty które dotrą do nas po tym terminie zostaną zwrócone po urlopie, czyli po 5 sierpnia 2018, a transakcje zostaną anulowane z powodu braku wpłaty w terminie.  

DOTYCZY ZAKUPÓW DOKONANYCH PO 13 lipca 2018: 

Jesteśmy na urlopie. W tym czasie można u nas normalnie kupować na aukcjach oraz płacić za zakupy z tym że towar wyślemy po naszym urlopie czyli po 5 sierpnia 2018. Zakup na każdej aukcji w okresie naszego urlopu oznacza zgodę kupującego na późniejszą wysyłkę czyli po 5 sierpnia 2018. O urlopie i o tym że w związku z nim wysyłka się opóźni informujemy też na każdej naszej aukcji. Nie czekaj z zakupem na koniec urlopu - zakup już teraz i miej pewność że nikt nie podkupi Ci przedmiotu, zapłać, a my go wyślemy po naszym urlopie.

Wyświetlenia:48
Numer oferty:7302883834
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry