gdzie?

FAQ

Warunki ubezpieczenia dla przedmiotów z kategorii RTV i AGD

Poznaj warunki ubezpieczenia dla przedmiotów z kategorii RTV i AGD. Przygotowaliśmy dla Ciebie te informacje w postaci pytań i odpowiedzi.

Gdzie znajdę Ogólne Warunki Ubezpieczenia dla przedmiotów z kategorii RTV i AGD?

Zakres ochrony w ramach ubezpieczenia sprawdzisz w dokumencie Ogólne Warunki Ubezpieczenia (OWU) który zawsze znajdziesz:

  • przed zakupem - na stronie oferty, w części Usługi dodatkowe, po kliknięciu w [Ubezpieczenia (porównaj pakiety)]
  • podczas zakupu ubezpieczenia - w oknie wyboru pakietu ubezpieczenia oraz w formularzu polisy
  • po zakupie - w e-mailu od PZU, w którym otrzymasz także szczegółowe informacje dotyczące zakupionej polisy.
Gdzie jest świadczona ochrona w ramach ubezpieczenia?

Ubezpieczyciel świadczy ochronę na terenie Polski.

Czy mogę wybrać okres trwania ubezpieczenia?

Nie. Okres ochrony w ramach ubezpieczenia jest określony z góry i w przypadku sprzętu RTV i AGD, w Wariancie I - Podstawowym - wynosi 36 miesięcy po gwarancji producenta, w pozostałych Wariantach - 60 miesięcy.

Chcę zapytać o szczegóły polisy, gdzie mogę to zrobić?

Zadzwoń na specjalną infolinię PZU dla Klientów Allegro: 801 402 204 (czynna w dni powszednie, w godzinach 8:00 - 18:00).

Jakie są dostępne warianty ubezpieczenia sprzętu RTV i AGD?
  • Wariant I - awaria po gwarancji producenta
  • Wariant II - awaria po gwarancji producenta, uszkodzenie, dewastacja, zalanie, zniszczenie
  • Wariant III - awaria po gwarancji producenta, uszkodzenie, dewastacja, zalanie, zniszczenie, kradzież, kradzież z włamaniem, rabunek
Kiedy rozpoczyna się ochrona w ramach ubezpieczenia sprzętu RTV i AGD?

Ochrona w ramach ubezpieczenia RTV i AGD w wariancie obejmującym: zniszczenia, uszkodzenia, dewastacje, zalania, utratę, rozpoczyna się od następnego dnia po zawarciu umowy i po opłaceniu składki. Natomiast w przypadku ryzyka awarii po gwarancji producenta, od następnego dnia po zakończeniu gwarancji producenta.

Jaka jest minimalna i maksymalna cena przedmiotu, dla którego mogę dokupić ubezpieczenie?

W przypadku produktów z kategorii RTV i AGD minimalna cena przedmiotu to 400 zł a maksymalna - 10 000 zł.

Do jakiej kwoty - w ramach ubezpieczenia sprzętu RTV i AGD - odpowiada PZU?

Do sumy ubezpieczenia, a więc górnej granicy odpowiedzialności PZU. W każdym z wariantów jest to cena urządzenia, określona w dowodzie zakupu. Suma ubezpieczenia wskazana jest na umowie ubezpieczenia (czyli na polisie).

Jak zgłosić szkodę sprzętu RTV i AGD?

Zadzwoń na specjalną infolinię PZU dla Klientów Allegro: 801 402 204 (czynna w dni powszednie, w godzinach 8:00 - 18:00). Podaj niezbędne informacje, w tym numer polisy. Następnie konsultant PZU umówi wizytę serwisanta.

Mam konto Junior, czy mogę kupić przedmiot z ubezpieczeniem?

Nie możesz kupić przedmiotu z ubezpieczeniem, ponieważ Ubezpieczającym musi być osoba pełnoletnia.

Czy mogę zrezygnować z ubezpieczenia?

Możesz odstąpić od umowy ubezpieczenia w ciągu 30 dni od momentu jej zawarcia, otrzymasz zwrot składki proporcjonalnie do liczby dni świadczonej ochrony.

Możesz również w dowolnym momencie zrezygnować z ubezpieczenia. Otrzymasz zwrot składki proporcjonalnie do liczby dni świadczonej ochrony.

Aby odstąpić od umowy ubezpieczenia lub wypowiedzieć umowę, skontaktuj się z PZU:

  • e-mailowo - kontakt@pzu.pl
  • telefonicznie 801 402 204 - w godzinach 8:00 - 18:00
  • lub odwiedź dowolną placówkę PZU

Jeśli masz pytania o warunki ubezpieczenia, których nie zamieściliśmy na stronie, skontatkuj się z PZU za pośrednictwem specjalnej infolinii dla Klientów Allegro: 801 402 204 - czynna w dni powszednie, w godzinach 8:00 - 18:00.


Zobacz także:
Czy ten artykuł był pomocny?

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro