gdzie?

FAQ

Warunki ubezpieczenia dla przedmiotów z kategorii Opony

Poznaj warunki ubezpieczenia dla przedmiotów z kategorii Opony. Przygotowaliśmy dla Ciebie te informacje w postaci pytań i odpowiedzi.

Gdzie znajdę Ogólne Warunki Ubezpieczenia dla przedmiotów z kategorii Opony?

Zakres ochrony w ramach ubezpieczenia sprawdzisz w dokumencie Ogólne Warunki Ubezpieczenia (OWU) który zawsze znajdziesz:

  • przed zakupem - na stronie oferty, w części Usługi dodatkowe, po kliknięciu w [Ubezpieczenia (porównaj pakiety)]
  • podczas zakupu ubezpieczenia - w oknie wyboru pakietu ubezpieczenia oraz w formularzu polisy
  • po zakupie - w e-mailu od PZU, w którym otrzymasz także szczegółowe informacje dotyczące zakupionej polisy.
Na czym polega ubezpieczenie Alleopona?

Jeżeli podczas prowadzenia auta dojdzie do awarii opony, wówczas PZU zorganizuje pomoc i pokryje koszty naprawy opony lub jej wymiany, a także udzieli Ci niezbędnej informacji o awarii.

Czy są jakieś limity w ramach ubezpieczenia Alleopona?

Tak. Naprawa lub wymiana opon, których koszty pokryje PZU, może nastąpić tylko jeden raz w okresie ochrony ubezpieczeniowej.

Jak wezwać pomoc?

Zadzwoń pod numer: 801 402 204 (dostępny 24 godziny na dobę, 7dni w tygodniu). Podaj niezbędne informacje, w tym numer polisy. Następnie PZU wyśle do Ciebie pomoc drogową lub udzieli Ci niezbędnych informacji.

Zobacz także:
Czy ten artykuł był pomocny?

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro