gdzie?

FAQ

Nie otrzymałem towaru - co zrobić?

Sprawdź, czy sprzedający otrzymał Twoją wpłatę, a czas dostawy podany w transakcji rzeczywiście minął.

Skontaktuj się ze sprzedającym, prosząc go o wyjaśnienie opóźnienia wysyłki i podanie numeru do śledzenia przesyłki bądź kopii potwierdzenia nadania przesyłki.

Jeśli nie udało się w ten sposób rozwiązać problemu, załóż Dyskusję. Możesz to zrobić najwcześniej 2 dni i najpóźniej 60 dni po zakupie. Po rozpoczęciu Dyskusji obserwujemy jej przebieg. Sprzedający ma 72 godziny na odniesienie się do Twojego zgłoszenia. Jeśli tego nie zrobi, włączymy się do Dyskusji.

Jeśli Dyskusja nie przyniosła skutku, możesz skorzystać z Programu Ochrony Kupujących.


Zobacz także:

Czy ten artykuł był pomocny?