gdzie?

FAQ

Mam problem z wygenerowaniem kodu zwrotu InPost. Co zrobić?

Możliwe przyczyny problemu:
  • Minęło 14 dni od momentu odebrania przesyłki. W takim przypadku darmowy zwrot nie jest już dostępny.
  • Wybrałeś formę dostawy Paczkomaty 24/7, której nie obejmuje opcja darmowego zwrotu Allegro InPost. W sprawie zwrotu skontaktuj się ze sprzedającym.
  • Kupiłeś bez rejestracji - darmowy zwrot dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników Allegro. Rozwiązaniem problemu jest założenie konta w Allegro
  • na e-mail podany przy dokonywaniu zakupów. Wówczas będziesz mieć możliwość wygenerowania kodu zwrotu.
  • Wybrałeś opcję dostawy Allegro InPost, ale numer przesyłki nie jest widoczny w szczegółach Twojego zakupu w zakładce Kupione. Możliwe, że sprzedający nadał przesyłkę inną usługą. Skontaktuj się z nim w celu wyjaśnienia.
  • Inną przyczyną może być adres sprzedającego w ustawieniach jego konta na Allegro - jeśli posiada inny niż polski, bezpłatny zwrot nie jest dostępny. Skontaktuj się w takim przypadku z nim, aby wyjaśnić sprawę.
Kliknąłeś w zwrot produktu w szczegółach wybranego zamówienia, ale do tej pory nie otrzymałeś sms-a z kodem. Sprawdź:
  • czy kod jest widoczny w sekcji zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy, w szczegółach wybranego zakupu w zakładce Kupione;
  • czy otrzymałeś wiadomość e-mail z kodem umożliwiającym zwrot.

Jeśli mimo to nie masz kodu do zwrotu ani w szczegółach wybranego zamówienia, ani w wiadomości e-mail, napisz do nas podając numer przesyłki.

Czy ten artykuł był pomocny?