gdzie?

FAQ

Jestem sprzedającym. Jakie zasady obowiązują mnie w Dyskusji?

Głównym celem Dyskusji jest pomoc kupującemu w rozwiązaniu problem, przy jednoczesnym wsparciu sprzedającego. Obaj znajdziecie w nim podpowiedzi, jak doprowadzić do zakończenia Dyskusji przez kupującego jako rozwiązanej. Warto doprowadzić Dyskusję właśnie do takiego statusu. Będzie to dla nas sygnałem, że sprawa została wyjaśniona. Listę Dyskusji znajdziesz tutaj.

Jeśli kupujący rozpoczął z Tobą Dyskusję:

  • masz obowiązek udzielenia odpowiedzi kupującemu w ciągu 24h (jeśli towar miał być wysłany drogą elektroniczną) lub w ciągu 72h (w pozostałych przypadkach);
  • brak Twojej odpowiedzi w Dyskusji w wymaganym terminie skutkuje naszą reakcją;
  • jeśli nie uda Wam się dojść do porozumienia, po 14 dniach kupujący może oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną;
  • oznaczenie Dyskusji jako nierozwiązanej daje kupującemu możliwość poproszenia o nasz wsparcie;
  • jeśli problem został rozwiązany, w dowolnym momencie możesz poprosić kupującego o zakończenie Dyskusji:

dyskusje

Z powyższej możliwości w każdej Dyskusji skorzystasz tylko raz.

Jako Allegro przypominamy kupującemu o trwającej Dyskusji i prosimy o oznaczenie, czy zgłoszony przez niego problem został rozwiązany. Jeśli tej decyzji nie podejmie:

  • nieoznaczona Dyskusja po 30 dniach ulega przedawnieniu;
  • przedawnioną Dyskusję po 44 dniach od jej rozpoczęcia zamykamy jako rozwiązaną.

Jeśli nie udało Ci się wyjaśnić problemu i dyskusja ma status nierozwiązanej, porozumienie pomoże Wam osiągnąć nasz pracownik. Administrator wypowiadający się w Dyskusji jest bezstronny, a jego rolą jest wspieranie obu stron w znalezieniu rozwiązania zgodnego z zasadami prawa.

Sprawdź nasze porady, które mogą Ci pomóc w pozytywnym rozwiązaniu Dyskusji.


Zobacz także:

Czy ten artykuł był pomocny?