Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

gdzie?

FAQ

Jakie zasady obowiązują mnie w Dyskusji?

Głównym celem Dyskusji jest pomoc Kupującemu w rozwiązaniu problemu, przy jednoczesnym wsparciu Sprzedającego. Doprowadź Dyskusję do rozwiązania - będzie to dla nas sygnałem, że sprawa została wyjaśniona. Listę Twoich Dyskusji znajdziesz tutaj.

Jeśli kupujący rozpoczął z Tobą Dyskusję
  • masz obowiązek udzielenia odpowiedzi Kupującemu w ciągu 24 godzin (z wyłączeniem dni wolnych od pracy),
  • brak Twojej odpowiedzi w Dyskusji w wymaganym terminie poskutkuje naszą reakcją i może wiązać się z konsekwencjami,
  • jeśli nie uda Wam się dojść do porozumienia, po 14 dniach Kupujący może oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną,
  • oznaczenie Dyskusji jako nierozwiązanej daje Kupującemu możliwość poproszenia o nasze wsparcie,
  • jeśli problem został rozwiązany, w dowolnym momencie możesz poprosić Kupującego o zakończenie Dyskusji. Z tej możliwości skorzystasz tylko raz w danej Dyskusji.

Jeśli nie udało Ci się wyjaśnić problemu i Dyskusja ma status nierozwiązanej, porozumienie pomoże Wam osiągnąć nasz pracownik. Jest bezstronny, a jego rolą jest wspieranie obu stron w znalezieniu rozwiązania zgodnego z zasadami prawa.

Czy ten artykuł był pomocny?