gdzie?

FAQ

Jak ocenić zakup?

Na ocenę transakcji masz 90 dni od momentu zakupu. Po zakończeniu transakcji i zrealizowaniu umowy przejdź do zakładki Kupione. Odszukaj właściwe zamówienie i kliknij [wystaw ocenę]. Jeśli ocena do zamówienia została już wcześniej wystawiona, opcja [wystaw ocenę] nie jest dostępna.

Najpierw wybierz graficzny typ oceny: polecam (kciuk w górę) lub nie polecam (kciuk w dół)

lapki

Jeśli wybierzesz ocenę nie polecam, zasugerujemy Ci skorzystanie z naszego Wsparcia Pozakupowego.

Następnie oceń zakupy w czterech obszarach:

  • Zgodność z opisem
  • Czas wysyłki
  • Koszt wysyłki
  • Obsługa kupującego

W każdym z tych obszarów możesz przyznać sprzedającemu od 1 do 5 gwiazdek. Aby dowiedzieć się, co oznaczają poszczególne gwiazdki, skorzystaj z opisu po prawej stronie:

opis gwiazdek

Jeśli sprzedający udostępni przesyłkę gratis i skorzystasz z niej, przy ocenie transakcji możesz przyznać wyłącznie 5 gwiazdek za koszt przesyłki.

Jeśli ocenisz sprzedaż, możesz wystawić również komentarz opisowy. Maksymalna ilość znaków, jakie możesz użyć, to 300. Na koniec kliknij [dodaj ocenę].

Jak łatwo wystawić wszystkie zaległe oceny?

W zakładce wystaw ocenę znajdziesz wszystkie nieocenione zakupy. Wyświetlamy je w kolejności od najstarszego do najnowszego i możesz je oceniać po kolei. Możesz także pominąć te, których nie chcesz w danej chwili ocenić i wrócić do nich później. Możliwość wystawienia oceny pojawi się po 14 dniach od zakupu.

Kiedy nie mogę ocenić sprzedaży i wystawić komentarza?

Nie ocenisz transakcji, jeśli Twoje konto nie zostało aktywowane lub jeśli jest zablokowane.

Masz pytanie? Napisz do nas.

Czy ten artykuł był pomocny?