Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

gdzie?

FAQ

Jak kupować na raty?

  1. Dodaj do koszyka przedmioty, za które chcesz zapłacić na raty. Zrobisz to tylko z konta zwykłego. Raty nie będą dostępne, jeśli klikniesz [kup teraz] na stronie przedmiotu lub jeśli zakup zrealizujesz z konta Firma, konta Junior i konta zablokowanego.

    dodaj

  2. Następnie kliknij [przejdź do koszyka].

  3. Wybierz sposób dostawy i płatności. Raty będą dostępne tylko przy wyborze płatności z góry.

    dostawa

  4. W polu metody płatności skorzystaj z przycisku [raty].

    raty

    Jeśli chcesz skorzystać z odbioru osobistego, wybierz [odbiór osobisty po przedpłacie].

  5. Sprawdź dane do wysyłki i jeśli są one poprawne, kliknij [przejdź do podsumowania]. Na tym etapie jeszcze nic nie kupisz. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij [przejdź do wniosku].

    wniosek

  6. Przejdziesz do wniosku kredytowego na stronie PayU. Wypełnij go. We wniosku wybierz liczbę rat, formę pożyczki (z ubezpieczeniem lub bez) oraz podaj:

    • swoje dane osobowe (musisz posiadać polski dowód osobisty),
    • dochód oraz formę zatrudnienia,
    • koszty utrzymania,
    • liczbę osób w gospodarstwie domowym.
  7. W trakcie wypełniania wniosku partner pożyczkowy zweryfikuje podane przez Ciebie dane o dochodzie, a po jego wypełnieniu sprawdzi Twoją historię w Biurze Informacji Kredytowej (za sprawdzenie historii kredytowej odpowiada Alior Bank, mBank oraz Kreditech - właściciel Monedo). Między innymi na jej podstawie podejmie decyzję o przyznaniu pożyczki. Decyzja kredytowa wyświetli się na stronie, a dodatkowo informację tę dostaniesz e-mailem. W przypadku pozytywnej decyzji, na stronie wyświetlą się również warunki pożyczki. Zatwierdź je i pobierz plik z umową kredytową. Jeśli omyłkowo zamkniesz stronę z wnioskiem, nie przejmuj się. Powrót do wniosku umożliwi Ci kod smsowy, który wysyłany jest na telefon zadeklarowany we wniosku. Kliknij w link z e-maila, który otrzymasz, a następnie wpisz kod smsowy. Dotyczy to wniosków składanych do Alior Banku.

    Wniosek rozpatrzy Partner pożyczkowy, a zakup nastąpi automatycznie dopiero po jego pozytywnej decyzji.

  8. Kiedy zatwierdzisz warunki pożyczki, Partner pożyczkowy poprosi Cię o przelanie 1 zł na podany rachunek, zalogowanie się do konta bankowego lub załączenie wyciągu bankowego, aby potwierdzić Twoje dane. Aby przelew weryfikacyjny się powiódł:

    • powinien być zrobiony z rachunku podanego we wniosku,
    • dane podane we wniosku powinny być zbieżne z danymi na rachunku bankowym,
    • powinien być zrobiony z Twojego indywidualnego rachunku.

    Partner pożyczkowy zwróci Tobie przelaną złotówkę.

  9. Po wspomnianym przelewie przedmioty dodane do koszyka zostaną zakupione, a pieniądze za Twoje zakupy zostaną przekazane na saldo Allegro Finanse Sprzedającego.

Możliwa jest sytuacja, w której mimo pozytywnej decyzji o przyznaniu pożyczki, nie zostanie ona uruchomiona. Stanie się tak, jeżeli w trakcie weryfikacji wniosku inny Klient kupi ostatni przedmiot lub skończy się oferta. Jeżeli więc jest to możliwe, planując zapłatę na raty wybieraj oferty wieloprzedmiotowe oraz te z najpóźniejszą datą zakończenia. Pożyczka nie będzie uruchomiona również w sytuacji, gdy sprzedający zmieni cenę przedmiotu podczas weryfikacji wniosku ratalnego.

Jeśli nie prześlesz wniosku do weryfikacji, Twoja płatność zostanie przerwana lub stracisz połączenie z internetem, wniosek ratalny nie zostanie przesłany do banku. Twoja płatność w ciągu kilku dni anuluje się automatycznie.

Jeśli nie widzisz możliwości zapłaty na raty, sprawdź, kiedy raty nie są dostępne.

Masz pytanie? Napisz do nas.

Czy ten artykuł był pomocny?