gdzie?

FAQ

Jak dać znać klientom, że jestem na urlopie?

Zrobisz to w zakładce Urlop. W ten sposób poinformujesz kupujących, że wysyłka towaru może się opóźnić. Komunikat o Twojej nieobecności pojawi się w Twoich ofertach. Będzie on zawierał również datę rozpoczęcia i zakończenia urlopu. Dodatkowo taką informację otrzymają Twoi klienci w powiadomieniu o zakupie przedmiotu.

Uwaga! Informacja o zaplanowanym urlopie pojawi się w Twoich ofertach na tydzień przed jego rozpoczęciem. Nie ma możliwości zaplanowania urlopu z dnia na dzień.

Jak włączyć urlop?
  • Przejdź do zakładki Urlop.
  • Wybierz lub wpisz ręcznie datę rozpoczęcia i zakończenia swojego urlopu.
  • Kliknij w [Dodaj].
Jakie są ramy czasowe urlopu?
  • Masz 40 dni urlopu.
  • Wakacje możesz zaplanować co najmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem.
  • Najkrótszy urlop może trwać 3 dni.
  • Do czasu urlopu wliczana jest data początkowa.
  • Maksymalny czas urlopu to 20 dni.
Czy po zaplanowaniu urlopu mogę wprowadzić w nim zmiany?

Tak, możesz poprawić takie szczegóły urlopu:

Data rozpoczęcia Data zakończenia
na późniejszą przed rozpoczęciem urlopu zawsze [1]
na wcześniejszą jeśli do rozpoczęcia urlopu pozostanie przynajmniej 7 dni jeśli urlop nie będzie krótszy niż 3 dni

[1] Kupujący, którzy złożyli swoje oferty przed zmianą, mogą oczekiwać realizacji transakcji zgodnie z terminem wskazanym w powiadomieniu o zakupie.

Dokonanie zmian nie jest możliwe podczas trwania urlopu.

Jak zakończyć urlop?

Informacja o nieobecności zniknie ze stron ofert w zaplanowanym przez Ciebie dniu zakończenia urlopu. Możesz ją także usunąć wcześniej, klikając w [Wyłącz] z poziomu zakładki Urlop.

urlop

Co oznaczają statusy urlopu?
  • zaplanowany - urlop jeszcze się nie zaczął,
  • w trakcie - urlop już się rozpoczął,
  • zakończony - urlop zakończył się zgodnie z planem lub sam go skróciłeś,
  • anulowany - sam wyłączyłeś urlop przed jego rozpoczęciem.

Czy ten artykuł był pomocny?