gdzie?

FAQ

Gdzie sprawdzić numer i status mojej przesyłki?

Status przesyłki będziesz mógł sprawdzić
  • w szczegółach wybranego zamówienia w zakładce Kupione,
  • w zakładce Lista moich wpłat,
  • w powiadomieniu e-mailowym,
  • w aplikacji (dla Android wersja 5.7.0 oraz iOS od wersji 4.23.1) - na liście kupionych przedmiotów, w części Szczegóły zamówienia.
jeżeli będą spełnione 2 warunki:
  1. Płacąc za zakupy przez Allegro Finanse wypełnisz formularz opcji dostawy i zapłaty.
  2. Sprzedający wpisał numer przesyłki na karcie płatności.

Jeśli warunki zostały spełnione, w szczegółach zamówienia w zakładce Kupione zobaczysz podstawowe informacje o swoim zamówieniu: dane sprzedającego, tytuł i numer oferty, datę zakupu, rodzaj przewoźnika, numer przesyłki oraz jej aktualny status. W zależności od stopnia realizacji zamówienia, przesyłka będzie miała określony status (np. "U Sprzedającego", "Doręczenie", "Do odbioru" itp.).

Zawsze możesz też poprosić sprzedającego o podanie numeru przesyłki, a następnie śledzić ją na stronie przewoźnika:

Czy ten artykuł był pomocny?