gdzie?

FAQ

Gdzie po zakupie znajdę dane sprzedającego?

Po zakończeniu każdej transakcji Allegro wysyła dane sprzedającego kupującemu, a dane kupującego - sprzedającemu.

Może się jednak zdarzyć, że:

  • e-mail do Ciebie nie dotrze,
  • przypadkiem go skasujesz,
  • transakcja zostanie przeniesiona do archiwum.
Jak w tej sytuacji zdobyć dane sprzedającego?

Po zakupie, w zakładce Kupione, kliknij [szczegóły] przy danym zakupie. W kolejnym kroku sprawdzisz dane sprzedajacego na dole strony.

Dane sprzedającego możesz również wygenerować przez zakładkę Dane Kontrahenta. W tym celu:

  1. Podaj numer oferty i nazwę sprzedającego (jeżeli nie pamiętasz tych danych, napisz do nas - prześlemy Ci je).
  2. Kliknij w [Pokaż], aby dane zobaczyć w nowym oknie lub w [Wyślij], aby otrzymać je e-mailem.

Pamiętaj, że adresy przedsiębiorstw sprzedających na kontach Firma są jawne i wyświetlają się w każdej ich ofercie:

26333 2

Co mam zrobić jeśli dane sprzedającego okażą się niepełne/nieprawdziwe?

Jeżeli stwierdzisz, że dane sprzedającego, które otrzymałeś od Allegro, są niepełne (brak imienia i nazwiska, adresu czy kodu pocztowego) lub nieprawdziwe (ulica nie istnieje w danym mieście, błędny jest kod pocztowy itp.) - poinformuj nas o tym. Sprawdzimy dane i poprosimy sprzedającego o ich uzupełnienie.

Czy ten artykuł był pomocny?