Wielowariantowość - dobre praktyki

Spójna prezentacja przedmiotu na zdjęciach

Kupujący podczas wyszukiwania interesujących ich przedmiotów, przede wszystkim zwracają uwagę na zdjęcia. Powinny one przedstawiać sprzedawany produkt w takiej samej odsłonie. Zaplanuj to już przy wystawianiu ofert tak, by zdjęcia były takie same - Twoja oferta będzie wówczas wyglądać profesjonalnie.

wielowariantowość

Przedmioty nie mogą różnić się przeznaczeniem, marką oraz kategorią

Przykład: dozwolone jest połączenie uchwytów do telewizora tej samej marki, ale różniących się wyglądem (wzorem graficznym), udźwigiem czy rozmiarem. Nie możesz natomiast połączyć uchwytów różnych producentów.

To samo zdjęcie

Na podstawie zdjęć w narzędziu wspieramy łączenie tych samych kolorów i wzorów. Pamiętaj jednak, że oferty powinny być wystawione przy użyciu tego samego pliku.

Jeżeli wystawiasz oferty i dodajesz do każdej inne zdjęcie (inny plik), pomimo że obraz na nim jest wizualnie identyczny, oferty nie zostaną połączone automatycznie - połącz je wówczas ręcznie. Aby to zrobić, zaznacz wybrane oferty i kliknij przycisk [połącz].

wielowariantowość

Łącz po najważniejszych cechach przedmiotu

Narzędzie umożliwia łączenie ofert maksymalnie po dwóch parametrach. Dlatego połącz je po najważniejszych dla danego produktu cechach, takich, które będą dla Kującego najistotniejsze przy podejmowaniu decyzji o zakupie.

Jeżeli łączone przedmioty będą się różnić między sobą ceną, kryteria po których je łączysz powinny bezpośrednio na to wskazywać, tak by Kupujący wiedział z czego wynika ta różnica.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Warto wiedzieć więcej


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro