Jak odzyskać prowizję od sprzedaży (rabat transakcyjny)?

Jeśli sprzedasz przedmiot, ale transakcja nie dojdzie do skutku, możesz ubiegać się o zwrot naliczonej prowizji. Masz na to 45 dni od zawarcia transakcji. Rabat transakcyjny otrzymasz w określonych przypadkach.

Wszystkie Twoje transakcje wyświetlamy w zakładce Zamówienia - za jej pomocą złożysz również wniosek o przyznanie rabatu transakcyjnego.

Aby złożyć wniosek
  1. Przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek o rabat. Aby znaleźć właściwą ofertę, możesz skorzystać z wyszukiwarki w zakładce. Wystarczy wpisać do niej login kupującego lub numer oferty.
  2. Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.

  3. Zaznacz produkty, które kupujący zwrócił z danego zamówienia. W tym miejscu zmienisz też liczbę sztuk, jeżeli kupujący zwraca na przykład 2 z 3 zamówionych przedmiotów.

  1. Kliknij [Złóż wniosek].

W zakładce Złożone wnioski znajdziesz listę wszystkich swoich wniosków, złożonych w ciągu ostatnich 120 dni.

Twój wniosek rozpatrzymy na podstawie danych systemowych. Sprawdź szczegóły.

Jeśli nasze dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia wniosku, w określonych sytuacjach, wyślemy do kupującego e-mail dotyczący niezrealizowanego zakupu. W e-mailu poprosimy o podanie przyczyny.

Kupujący nie może wystapić o zwrot prowizji dla sprzedającego - może to zrobić tylko sprzedający w swoim imieniu.


Kurs Akademii Allegro

Zobacz kurs, w którym znajdziesz najważniejsze zasady przyznawania rabatów transakcyjnych. Dowiedz się, jak szybciej odzyskać prowizję od sprzedaży! Przejdź do kursu.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nadal szukasz odpowiedzi?  ZAPYTAJ NA ALLEGRO GADANE

Warto wiedzieć więcej


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro