Co i kiedy mogę zmienić w danych swojego konta?

Twoje dane znajdziesz w zakładce Dane konta Allegro. Możesz w niej sprawdzać i zmieniać swoje informacje. Zadbaj o ich poprawność i aktualność, aby uniknąć nieporozumień podczas zakupów lub wysyłki zamówienia.

Jak aktualizować dane?
  • E-mail - zobacz, jak zmienić.
  • Dane teleadresowe - podany adres będzie domyślnym adresem do wysyłki kupionych przez Ciebie przedmiotów. Jeśli podczas zakupów chcesz podać inny adres do wysyłki, wprowadź go w formularzu opcji dostawy. Dodatkowe adresy możesz dodawać, edytować i usuwać w zakładce Dane konta. Aktualny numer telefonu ułatwi ewentualny kontakt w sprawie wysyłki i dostawy przedmiotów.
  • Imię i nazwisko
    • Konto niefirmowe (zwykłe) - tylko w wyjątkowych przypadkach, gdy zmiana może być potwierdzona sądownie lub administracyjnie, np. zmiana stanu cywilnego - zobacz, jak zmienić.
    • Konto firmowe - masz zmienić imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za kontakty z Allegro.
  • Imię i nazwisko (przekazanie konta)
    • Konto zwykłe - zmiana użytkownika konta możliwa jest wyłącznie między małżonkami. Aby przekazać konto małżonce/małżonkowi, wypełnij formularz i załącz zdjęcie aktu małżeństwa.
    • Konto firmowe - nazwa firmy, jeżeli nie zmieniają się dane przedsiębiorcy (NIP, REGON, KRS).
  • Login (nazwa użytkownika) - możesz zmienić tylko, gdy Twój dotychczasowy login to Client:123456789. Dowiedz się więcej.

Od klientów serwisu, którzy nie ukończyli 18 roku życia, wymagamy podania daty urodzenia. Błędnie wprowadzoną datę urodzenia zmienić może wyłącznie pracownik.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nadal szukasz odpowiedzi?  ZAPYTAJ NA ALLEGRO GADANE

Warto wiedzieć więcej


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro