Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościZ tego artykułu dowiesz się
- Kiedy włączyć Reklamę graficzną
- Jak rozliczana jest Reklama graficzna
- Jaka powinna być treść reklamy
- Jak prawidłowo czytać statystyki Reklamy graficznej
- Jak tworzyć Reklamę szablonową Allegro Ads
- Jak tworzyć Reklamę banerową Allegro Ads
- Jak tworzyć Reklamę na stronie głównej w Allegro Ads
- Jak tworzyć Elastyczny baner w Allegro Ads
Reklama graficzna Allegro Ads to formaty reklamowe , które kierują uwagę kupujących na Twoje konkretne oferty lub grupy ofert. Dzięki temu możesz poszerzyć grono klientów, do których chcesz dotrzeć. Ten typ reklamy pozwala Ci prowadzić kampanie wizerunkowe, a jednocześnie zachęca do zapoznania się z Twoją ofertą – już na stronie głównej Allegro.
To dobre rozwiązanie między innymi wtedy, gdy prowadzisz swój sklep i zależy Ci na jego wypromowaniu, reprezentujesz markę, której logotyp może przyciągnąć kupujących lub na przykład wprowadzasz nowe produkty i chcesz, by dowiedziało się o nich jak najwięcej osób.
Co istotne, w najprostszej wersji reklamy graficznej nie potrzebujesz żadnej dodatkowej grafiki. Wystarczy logotyp Twojej firmy, sklepu czy marki, którą reprezentujesz.
Reklama graficzna daje Ci też duże pole swobody w przekazie. Możesz skupić się na wybranych ofertach, ale również reklamować się za pomocą sloganów, haseł i obrazów, bez wskazywania na konkretne produkty.
Formaty reklamowe, które masz do wyboru:
- Reklama szablonowa – składa się z loga, krótkiego hasła reklamowego oraz co najmniej dwóch dynamicznie dobieranych ofert
- Reklama banerowa – składa się z kreacji graficznej prezentującej markę lub kategorię ofert
- Elastyczny baner – reklama złożona z grafiki oraz tekstu i logo, które tworzą baner. Automatycznie dopasowuje się do wyświetlania na różnych urządzeniach.
Gdzie wyświetlamy poszczególne typy reklam
Reklama szablonowa |
Reklama banerowa |
Elastyczny baner |
|
---|---|---|---|
na górze i na dole strony z wynikami wyszukiwania |
Reklama banerowa na górze i na dole strony z wynikami wyszukiwania |
Elastyczny baner |
|
na stronie oferty pod sekcją O sprzedającym |
Reklama banerowa na stronie oferty pod sekcją O sprzedającym |
Elastyczny baner |
|
w sekcji z polecanymi ofertami u góry strony głównej Allegro |
Reklama banerowa w sekcji z polecanymi ofertami u góry strony głównej Allegro |
Elastyczny baner na stronie głównej Allegro |
|
po lewej stronie wyników wyszukiwania |
Reklama banerowa |
Elastyczny baner |
Na stronie z wynikami wyszukiwania kupujący może zobaczyć dwie różne Reklamy graficzne od tego samego sprzedającego.
Kiedy włączyć Reklamę graficzną
Reklamę graficzną możesz włączyć, jeśli chcesz reklamować:
- swój sklep i produkty ze swojej oferty – możesz wykorzystać logotyp swojego sklepu i wybrać do reklamy produkty różnych marek
- markę, której produkty oferujesz – logotyp musi zgadzać się z logotypem na produkcie, a do jednej reklamy możesz wybrać produkty tylko jednej marki
- produkty, które produkujesz – to idealny sposób na promocję swojej marki.
Jak rozliczana jest Reklama graficzna
Reklama rozliczana jest w modelu CPM – oznacza to, że samodzielnie określasz maksymalną stawkę, jaką zapłacisz za 1000 wyświetleń swojej reklamy (opłata naliczana jest proporcjonalnie za każde realne wyświetlenie reklamy). Jest to rozwiązanie przeznaczone dla marek i producentów, którzy chcą wesprzeć sprzedaż wybranych produktów oraz zwiększyć swoją rozpoznawalność.
Jaka powinna być treść reklamy
Treść powinna nawiązywać do reklamowanych ofert i zachęcać kupujących do sprawdzenia Twojej oferty.
- Cały tekst powinien być w języku polskim. Zadbaj w nim o poprawność gramatyczną, ortograficzną oraz usuń ewentualne literówki.
- Treść reklamy nie może odnosić do stron internetowych innych niż Allegro i nie może zawierać wulgaryzmów.
- Uwzględnij w niej tylko to, z czego faktycznie możesz się wywiązać. Na przykład: jeśli komunikat brzmi „Zegarki do 250 zł” – do reklamy podłącz przedmioty w cenie tylko do 250 zł.
- Treść reklamy nie może nawiązywać do adresów stron internetowych, ani zawierać informacji promocyjno-reklamowych, jak na przykład: tanio, tylko u nas, najtaniej, promocja, wyprzedaż, hit, najlepsza cena itp.
- Nie możesz podawać procentowych rabatów, na przykład: -25%.
- Nie umieszczaj tekstu, który składa się wyłącznie z wielkich liter.
- Nie powtarzaj znaków, aby wyróżnić swoją reklamę, na przykład: Super oferta!!!
Słowa i frazy kluczowe i wykluczające
Reklamę graficzną zaplanujesz dokładnie, jeśli odpowiednio dobierzesz do niej słowa kluczowe i wykluczające. Dzięki temu dotrzesz do konkretnej grupy kupujących. Więcej szczegółów znajdziesz w naszym artykule. Nie możesz wybrać słów kluczowych, tworząc reklamę na stronę główną.
Jak prawidłowo czytać statystyki Reklamy graficznej
Dokładne dane dla każdej Reklamy graficznej znajdziesz w Raporcie wyszukiwanych haseł. Pokazują one efekty Twoich działań. Dane możesz analizować w wybranym przez siebie okresie, patrząc na takie kryteria jak:
- Odsłony i kliknięcia – te dwie wartości pokazują, ile razy Twoja reklama wyświetliła się na Allegro oraz ile razy ktoś w nią kliknął. W statystykach dla reklamy graficznej są to dwie pierwsze pozycje zaraz za nazwą kampanii.
- Sprzedaż – do każdej kampanii, grupy reklam i reklamy przypisywane są sprzedane sztuki, które miały miejsce po wyświetleniu reklamy. Sprzedaż liczymy na podstawie:
- wyświetleń – kupujący widział reklamę i kupił w Twojej ofercie w ciągu 1 dnia od wyświetlenia reklamy;
- kliknięć – kupujący widział reklamę, kliknął w nią i kupił w Twojej ofercie, w ciągu 7 dni od kliknięcia w reklamę.
Jak tworzyć Reklamę szablonową Allegro Ads
Aby promować logo, musisz mieć prawo do posługiwania się nim:
- jako marka/producent/sklep – musisz mieć zarejestrowane logo
- jako dystrybutor – musisz mieć prawo do jego wykorzystywania.
Poprawnie przygotowane logo:
- wymiary 400x400 px
- maksymalny rozmiar pliku 350 KB
- obrazek zapisany w formacie JPEG lub PNG.
Uwaga: w zależności od urządzenia logo może wyświetlać się w różnych rozmiarach. Ważne więc, żeby logo było wyraźne nawet w innym formacie reklamowym. Kiedy przygotowujesz plik, nie musisz dodawać białego pola ochronnego wokół logo, reklama gwarantuje już taki obszar.
Logo powinno być zgodne z nazwą firmy, ale nie może nawiązywać do adresów stron internetowych, ani zawierać treści określających rodzaj sprzedawanego asortymentu (na przykład outlet, wyprzedaż). Logo nie może zawierać wulgaryzmów, treści pornograficznych i bezprawnych.
- Jeśli reklamujesz z wykorzystaniem loga marki konsumenckiej – do reklamy dodaj tylko produkty marki, którą reklamujesz.
- Jeśli wykorzystujesz logo swojego sklepu – do reklamy możesz wybrać oferty różnych marek.
W każdym przypadku wybrane oferty powinny być z tej samej kategorii albo być ze sobą powiązane. Na przykład kupujący, który szuka roweru może być też zainteresowany strojem rowerowym czy kaskiem. To, jakie oferty wybierzesz, zależy od Twojego asortymentu i od efektu, jaki chcesz osiągnąć.
Możesz stworzyć różne kombinacje reklamy i zobaczyć, które oferty wzbudzają największe zainteresowanie. Do jednej reklamy możesz wybrać maksymalnie 15 ofert, z których system automatycznie dobierze co najmniej 2 oferty najbardziej dopasowane do tego, czego szuka kupujący. Warto wybrać więcej niż 2 oferty – jeśli sprzedaż jednej z nich się zakończy, reklama przestanie się wyświetlać. Jeśli wybierzesz większą liczbę ofert, reklama będzie się dłużej wyświetlać.
Reklama szablonowa wyświetla się na podstawie słów kluczowych albo kategorii. Podczas dodawania kampanii możesz zdecydować do jakiego grona odbiorców chcesz dotrzeć.
Możesz wybrać jedną z opcji:
- zasięg precyzyjny – reklama wyświetli się wąskiej grupie najbardziej zainteresowanych kupujących, którzy szukają Twoich produktów. Wybierz ten zasięg, jeśli chcesz dodać kampanię nastawioną na sprzedaż
- zasięg rozszerzony – reklama wyświetli się zarówno bezpośrednio zainteresowanym kupującym, jak i szerszemu gronu odbiorców. Wybierz ten zasięg, jeśli chcesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki oraz ofert na Allegro.
System, bazując na ofertach wybranych do Reklamy szablonowej, określi odpowiednie kategorie, w których powinna wyświetlić się Twoja reklama. W zasięgu precyzyjnym będą to kategorie najbardziej związane z produktami, które wybierzesz do Reklamy szablonowej. W zasięgu rozszerzonym uwzględnione są zarówno kategorie z zasięgu precyzyjnego, jak i te bardziej ogólne, znajdujące się w ścieżce prowadzącej do Twojej oferty.
Przykład: Jesteś dystrybutorem łóżek tapicerowanych. Wybierasz precyzyjny zasięg wyświetlania reklamy. Twoja reklama wyświetla się w kategorii Dom i Ogród – Meble – Sypialnia – Łóżka. Gdy wybierasz rozszerzony zasięg wyświetlania reklamy, kupujący trafi na Twoją reklamę już w kategorii Dom i Ogród – Meble – Sypialnia.
Jak tworzyć Reklamę banerową Allegro Ads
Reklamę banerową dodasz samodzielnie w panelu Allegro Ads. Wystarczy, że przygotujesz dwie grafiki, a następnie wgrasz je podczas tworzenia reklamy. Zobacz instrukcję krok po kroku.
Aby promować logo, musisz mieć prawo do posługiwania się nim:
- jako marka/producent/sklep – musisz mieć zarejestrowane logo
- jako dystrybutor – musisz mieć prawo do jego wykorzystywania.
W obydwu przypadkach, logo, którego użyjesz w kreacji graficznej, musi się zgadzać z logiem na produkcie. Do jednej reklamy możesz wybrać produkty tylko jednej marki.
Nie możesz używać loga Allegro, jednak możesz w treści swojej reklamy dodać dopisek, na przykład dostępne na Allegro.
Każda kreacja musi być zrozumiała i czytelna oraz być zgodna z wytycznymi. Zapoznaj się z nimi, aby poprawnie stworzyć kreację graficzną do swojej reklamy.
Kreację graficzną przygotuj w dwóch formatach
- 932 x 125 px – dla komputerów, oraz
- 1080 x 288 px – dla RWD i aplikacji.
Główne wymagania
- Baner może być reklamą grupy produktów, kategorii lub całej Twojej oferty. Nie może być reklamą jednego produktu.
- Treść reklamy nie może nawiązywać do adresów stron internetowych, ani zawierać informacji promocyjno-reklamowych, jak na przykład: tanio, tylko u nas, najtaniej, promocja, wyprzedaż, hit, najlepsza cena itp.
- Nie możesz podawać procentowych rabatów, na przykład: -25%.
- Jeśli podajesz ceny na kreacji, stosuj zapis: od 99,99 zł. Nie podawaj tylko jednej ceny – 99,99 zł. Jeśli podasz konkretną cenę produktu, poprosimy Cię o zmianę kreacji.
- Grafika powinna być czytelna – przygotuj ją z uwzględnieniem wymaganych marginesów.
Najczęstsze błędy w kreacji
- Zbyt dużo tekstu – na przykład kilka zdań napisanych małą czcionką.
- Błędy w tekście – na przykład literówki.
- Niepoprawny format tekstu – na przykład hasła reklamowe pisane dużymi literami lub nieodpowiednie wyrównanie tekstu.
- Nieodpowiednia kolorystyka – na przykład tekst i tło w podobnym kolorze (tekst staje się nieczytelny).
- Dodawanie informacji o obniżce procentowej (na przykład -20%).
- Dodawanie danych kontaktowych spoza Allegro.
- Używanie logotypu Allegro. Nazwę Allegro możesz zamieścić jedynie w treści – na przykład: dostępne na Allegro.
- Używanie logotypu Smart! niezgodnie z szablonem.
- Dodawanie elementów imitujących przyciski i zachęcających do działania – na przykład Kup teraz.
- Nawiązywanie do zewnętrznych sklepów lub stron internetowych.
Kupujący, który kliknie Reklamę banerową, zostanie przekierowany do wskazanej przez Ciebie strony. Link powinien kierować wyłącznie do Twoich ofert wystawionych na Allegro. Może to być, na przykład, strona przedmiotów z kategorii, w której znajdują się reklamowane produkty albo link do wszystkich Twoich ofert. Ważne, aby oferty, do których linkujesz, były spójne z tym co pokażesz na banerze.
Na kreacji graficznej możesz umieścić swoje oferty dostępne na Allegro. Kiedy wybierasz oferty i tworzysz tekst, zwróć uwagę, aby całość była ze sobą spójna. Możesz stworzyć różne kombinacje reklamy i zobaczyć, które oferty wzbudzają największe zainteresowanie.
W Reklamie banerowej możesz wybrać do 15 kategorii, w których chcesz, aby Twoja reklama miała szansę się wyświetlić. Jeśli chcesz dotrzeć do kupujących na każdym szczeblu kategorii, wskaż każdą kategorię – od najbardziej ogólnej do najbardziej szczegółowej.
Jeśli oferty znajdują się w kilku kategoriach, możesz wybrać każdą z nich – zwiększysz tym samym zasięg swojej reklamy.
Szablony Reklamy banerowej
Znajdziesz je w panelu Allegro Ads, gdy tworzysz Reklamę banerową. Zaznaczyliśmy na nich marginesy (odstępy) o szerokości:
- 25 px – dla komputerów, oraz
- 10 px – dla RWD i aplikacji.
Te fragmenty reklamy mogą się nie wyświetlić, dlatego nie podawaj w tych miejscach ważnych informacji.
Jak tworzyć Reklamę na stronie głównej w Allegro Ads
Reklamę na stronie głównej utworzysz, jeśli masz specjalne uprawnienia Allegro Ads.
Aby promować logo, musisz mieć prawo do posługiwania się nim:
- jako marka/producent/sklep – musisz mieć zarejestrowane logo
- jako dystrybutor – musisz mieć prawo do jego wykorzystywania.
W obydwu przypadkach, logo, którego użyjesz w kreacji graficznej, musi się zgadzać z logiem na produkcie. Do jednej reklamy możesz wybrać produkty tylko jednej marki.
Nie możesz używać loga Allegro, jednak możesz w treści swojej reklamy dodać dopisek, na przykład dostępne na Allegro.
Każda kreacja musi być zrozumiała i czytelna oraz być zgodna z wytycznymi. Zapoznaj się z nimi, aby poprawnie stworzyć kreację graficzną do swojej reklamy.
Kreację graficzną przygotuj w dwóch formatach:
- 1600 × 350 px – dla reklam wyświetlanych na komputerach oraz
- 1536 × 500 px – dla reklam wyświetlanych na naszej stronie mobilnej i w aplikacji Allegro.
Główne wymagania
- Baner może być reklamą grupy produktów, kategorii lub całej Twojej oferty. Nie może być reklamą jednego produktu. Dlatego link musi kierować do listy ofert, strony Twojego sklepu Allegro lub innej Twojej strony na Allegro.
- Treść reklamy nie może nawiązywać do adresów stron internetowych, ani zawierać informacji promocyjno-reklamowych, jak na przykład: tanio, tylko u nas, najtaniej, promocja, wyprzedaż, hit, najlepsza cena itp.
- Nie możesz podawać procentowych rabatów, na przykład: -25%.
- Jeśli podajesz ceny na kreacji, stosuj zapis: od 99,99 zł. Nie podawaj tylko jednej ceny, na przykład: 99,99 zł. Jeśli podasz konkretną cenę produktu, poprosimy Cię o zmianę kreacji.
- Grafika powinna być czytelna – przygotuj ją z uwzględnieniem wymaganych marginesów.
- Nie umieszczaj tekstów poza wyznaczonym na nie obszarem.
- Nie używaj logotypu Allegro, Allegro Smart! itp.
- Nie dodawaj elementów imitujących przyciski i zachęcających do działania – na przykład: Kup teraz.
- Nie stosuj czarno-białych zdjęć, grafik wektorowych, ilustracji, nierealistycznych wizualizacji 3D.
- Użyj jednego zdjęcia lub grafiki, która wygląda naturalnie. Unikaj kolaży lub grafik poddanych widocznej obróbce lub manipulacji.
Sprawdź, jak przygotować Reklamę na stronie głównej zgodną z wymaganiami.
Najczęstsze błędy w kreacji
- Umieszczenie kluczowych elementów grafiki poza obszarem bezpiecznym.
- Błędy w tekście – na przykład literówki.
- Niepoprawny format tekstu – na przykład hasła reklamowe pisane dużymi literami lub nieodpowiednie wyrównanie tekstu.
- Dodawanie informacji o obniżce procentowej, na przykład -20%.
- Dodawanie danych kontaktowych spoza Allegro.
- Używanie logotypu Allegro, Allegro Smart! itp.
- Dodawanie elementów imitujących przyciski i zachęcających do działania – na przykład Kup teraz.
- Nawiązywanie do zewnętrznych sklepów lub stron internetowych.
- Umieszczanie tekstu poza obszarem przeznaczonym na tekst.
Kupujący, który kliknie Reklamę na stronie głównej, zostanie przekierowany do wskazanej przez Ciebie strony. Link powinien kierować wyłącznie do Twoich ofert wystawionych na Allegro. Może to być, na przykład, strona przedmiotów z kategorii, w której znajdują się reklamowane produkty albo link do wszystkich Twoich ofert. Ważne, aby oferty, do których linkujesz, były spójne z tym co pokażesz na banerze.
Na kreacji graficznej możesz umieścić swoje oferty dostępne na Allegro. Kiedy wybierasz oferty i tworzysz tekst, zwróć uwagę, aby całość była ze sobą spójna. Możesz stworzyć różne kombinacje reklamy i zobaczyć, które oferty wzbudzają największe zainteresowanie.
Tworząc reklamę na stronie głównej możesz wybrać do 15 kategorii. Pozwolą one na dopasowanie wyświetlania reklamy jedynie do kupujących, którzy przeglądali oferty w danych kategoriach ― dzięki temu precyzujemy dotarcie do Twojej reklamy. Jeśli chcesz dotrzeć do kupujących na każdym szczeblu przeglądania kategorii, wskaż każdą kategorię – od najbardziej ogólnej do najbardziej szczegółowej.
Pola ochronne to linie ograniczające nałożone na Twoją kreację reklamową. Wskazują Ci, do jakiej szerokości może zostać przycięta reklama, gdy wyświetla się na stronie głównej Allegro. Oznacza to, że wszystkie elementy (teksty, przyciski, ceny) powinny znaleźć się w wyznaczonych obszarach.
- Schemat marginesów i obszarów bezpiecznych dla reklam wyświetlanych na komputerach:
- Schemat marginesów i obszarów bezpiecznych dla reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych i w aplikacji:
Szablony Reklamy na stronie głównej
Znajdziesz je w panelu Allegro Ads, gdy tworzysz Reklamę na stronę główną. Zaznaczyliśmy na nich marginesy (odstępy) o szerokości:
- 20 px – dla reklam wyświetlanych na komputerach
- 40 px – dla reklam wyświetlanych na naszej stronie mobilnej i w aplikacji.
Poza marginesami na szablonach zaznaczyliśmy również obszary kadrowane. Oba te miejsca mogą się nie wyświetlać. Dlatego nie umieszczaj tam ważnych informacji – na przykład haseł.
Jak tworzyć Elastyczny baner w Allegro Ads
Aby promować logo, musisz mieć prawo do posługiwania się nim:
- jako marka/producent/sklep – musisz mieć zarejestrowane logo
- jako dystrybutor – musisz mieć prawo do jego wykorzystywania.
W obydwu przypadkach, logo, którego użyjesz w kreacji graficznej, musi się zgadzać z logiem na produkcie. Do jednej reklamy możesz wybrać produkty tylko jednej marki.
Nie możesz używać loga Allegro, jednak możesz w treści swojej reklamy dodać dopisek, na przykład dostępne na Allegro.
Linki w reklamie
- Baner może być reklamą grupy produktów, kategorii lub całej Twojej oferty. Nie może być reklamą jednego produktu.
- Link musi kierować do listy ofert lub strony Twojego sklepu Allegro. Nie może prowadzić do strony oferty.
Hasło reklamowe i hasło pomocnicze
- Treść reklamy nie może zawierać informacji o obniżkach cenowych ani sugerować wyłączności oferty – na przykład: tylko u nas, promocja, wyprzedaż, sale, oferta na wyłączność itp.
- Nie możesz podawać procentowych rabatów, na przykład: -25%.
- Jeśli podajesz ceny w treści reklamy, stosuj zapis: od 99,99 zł. Nie podawaj tylko jednej ceny – 99,99 zł. Jeśli podasz konkretną cenę produktu, poprosimy Cię o zmianę.
- Treść reklamy nie może być napisana wyłącznie wielkimi literami.
- Treść reklamy nie może nawiązywać do adresów stron internetowych.
Grafika
- Grafika powinna być czytelna – przygotuj ją z uwzględnieniem wymaganych marginesów.
- Nie może zawierać: tekstu, logo, dodatkowych przycisków, jak na przykład: kup teraz.
- Najważniejsze elementy grafiki umieść w obszarze bezpiecznym.
Najczęstsze błędy przy tworzeniu Elastycznego banera
- Dodawanie tekstu na grafice – nawet jeśli tekst bardzo dobrze komponuje się z grafiką.
- Umieszczenie kluczowych elementów grafiki poza obszarem bezpiecznym.
- Niepoprawny format tekstu – na przykład hasła reklamowe pisane dużymi literami lub nieodpowiednie wyrównanie tekstu.
- Błędy w tekście – na przykład literówki.
- Dodawanie informacji o obniżce procentowej (na przykład: -20%).
- Dodawanie danych kontaktowych spoza Allegro.
- Używanie logo Allegro. Nazwę Allegro możesz zamieścić jedynie w treści – na przykład: dostępne na Allegro.
- Używanie oznaczeń i akcji Allegro na przykład Allegro Smart!, AlleObniżka itp.
- Dodawanie elementów imitujących przyciski i zachęcających do działania – na przykład Kup teraz.
- Nawiązywanie do zewnętrznych sklepów lub stron internetowych.
Sprawdź, jak przygotować Elastyczny baner zgodny z wymaganiami i zobacz przykłady.
Gdy tworzysz Elastyczny baner, możesz wybrać do 15 kategorii. Dzięki temu wyświetlimy reklamę wyłącznie tym kupującym, którzy przeglądali oferty w danych kategoriach. Jeśli chcesz dotrzeć do kupujących na każdym szczeblu przeglądania kategorii, wskaż każdą kategorię – od najbardziej ogólnej do najbardziej szczegółowej.
Pola ochronne to obszar wyznaczony przez linie ograniczające nałożone na Twoją kreację reklamową. Wskazują Ci, do jakiej szerokości może zostać przycięta reklama, gdy wyświetla się na stronie głównej Allegro.
- obszar a – logo, hasło reklamowe i hasło pomocnicze – na mniejszych ekranach ta część można zostać zasłonięta przez elementy grafiki, które znajdują się w obszarze bezpiecznym.
- obszar b – obszar bezpieczny, czyli najważniejsza część Twojej grafiki – w tym miejscu umieść najistotniejsze elementy, które chcesz pokazać w swojej reklamie, ten obszar będzie zawsze w pełni widoczny.
- obszar c – mniej ważne elementy grafiki, które będą kadrowane zgodnie z obszarem bezpiecznym, aby Twoja reklama dobrze się wyświetlała na różnych urządzeniach.
- obszary d1 i d1 – obszar, który podczas kadrowania do niektórych rozdzielczości może nie być widoczny.
Dowiedz się więcej
Sprawdź, jak włączyć Reklamę szablonową, Reklamę banerową, Reklamę na stronie głównej i Elastyczny baner w Allegro Ads.