Kim są sprzedawcy VIP i TOP na Allegro?

Opieka i status VIP

Są przeznaczone dla największych sprzedających na Allegro, którzy posiadają konto firmowe.

Opieka polega na indywidualnej współpracy i wsparciu w prowadzeniu sprzedaży. Klient objęty opieką VIP posiada swojego indywidualnego doradcę, z którym może kontaktować się bezpośrednio - telefonicznie lub mailowo. Opiekun dba o przebieg współpracy (wspiera, pomaga rozwiązywać problemy, monitoruje zgłaszane błędy, doradza, informuje z wyprzedzeniem o zmianach zachodzących w Allegro).

Klient VIP może również skorzystać ze specjalnych warsztatów i szkoleń oraz porozmawiać z opiekunem na umówionym wcześniej spotkaniu.

Kryteria, którymi kierujemy się, proponując opiekę VIP to:

  • odpowiedni poziom obrotów generowanych na Allegro (skala obrotu powyżej 200 tysięcy zł miesięcznie przy regularnej sprzedaży)
  • historia współpracy z serwisem
  • wysoka jakość oferowanych towarów i sprawność sprzedaży (wysokie oceny sprzedaży i pozytywne komentarze)
  • wysoki standard obsługi kupujących.
Opieka i status TOP

Dedykujemy je grupie sprzedających na Allegro, którzy posiadają konto firmowe i spełniają poniższe kryteria:

  • odpowiedni poziom obrotów generowanych na Allegro (skala obrotu powyżej 150 tysięcy zł miesięcznie przy regularnej sprzedaży)
  • historia współpracy z serwisem
  • wysoka jakość oferowanych towarów i sprawność sprzedaży (wysokie oceny sprzedaży, pozytywne komentarze).

Decyzję o zaproponowaniu wsparcia w ramach programów VIP i TOP podejmujemy w wyniku regularnych analiz i po spełnieniu przez sprzedającego niezbędnych kryteriów.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nadal szukasz odpowiedzi?  ZAPYTAJ NA ALLEGRO GADANE

Warto wiedzieć więcej


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro