Jak rozpocząć Dyskusję ze sprzedającym na Allegro Lokalnie?

Dyskusję ze sprzedającym możesz rozpocząć w następujących sytuacjach:

  • zamówienie do Ciebie nie dotarło
  • przedmiot różni się od opisu w ofercie
  • zamówienie dotarło niekompletne
  • masz problem z odstąpieniem od umowy
  • zamówienie dotarło uszkodzone
  • masz problem po odesłaniu przedmiotu do Sprzedającego.
Jak rozpocząc Dyskusję na Allegro Lokalnie

Na Allegro Lokalnie Dyskusję możesz rozpocząć 2 dni po transakcji. Wówczas w Moich lokalnych zakupach, w zakładce [Kupione] przy danej ofercie, zobaczysz odnośnik Problem z zamówieniem. Link pojawia się wyłącznie dla opłaconych zamówień.

Dyskusję ze sprzedającym możesz również rozpocząc w inny sposób:

  1. przejdź do na Allegro Lokalnie z formularza
  2. z rozwijanej listy w formularzu, wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć Dyskusję
  3. wskaż powód otwarcia Dyskusji i dokładnie opisz problem - dzięki temu sprzedający lepiej odniesie się do Twojego zgłoszenia
  4. po wypełnieniu wszystkich pól kliknij [wyślij].

dyskusja na allegro lokalnie

Do jednej transakcji możesz rozpocząć tylko jedną Dyskusję. Jeśli ją zakończysz, nie rozpoczniesz kolejnej dla tego samego zamówienia.

Koniecznie sprawdź ramy czasowe Dyskusji. Jeśli minęło już 60 dni od zakupu, jej rozpoczęcie będzie niemożliwe.

Listę prowadzonych Dyskusji znajdziesz w zakładce Dyskusje

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Warto wiedzieć więcej


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro